Jump to content

Kuranda Sübyancılık


Recommended Posts

Baslikta olan tartismaya olan katilan bir üye ilk mesajinda böyle bir ileti asarsa yanit yazilmaz!

Üstelik yukarida olan alinti okununca, basligin tamaminin okunmamis oldugunu algiliyorum.

Ayni baslik Hodri Meydan Forumunda da tartismaya acilmis.

Insan merak eder o basligi okur.

Önemli degil.

vayy yanıt yazılma kurallarını da yeniden oluşturacağız anlaşılan,biz buna sıvışmak desek.

Hodri meydan da ne yazdığını okudum aynı ayetin yüz elli dilden tercümesi var başka bir şey yok.

Yukarida alintida olan sorulari soran arkadas dil bilgisi konusunda biraz daha calismasi gerekiyor.

Bir baba üvey evladi ile evlenir mi?

Annesi ile hic bir zaman cinsel iliski yasamadigini var sayalim....

Ayette ise sapikligin yani üvey evladi ile evlenilebilmenin önü acilmakta...

Insan nasil üvey evladi ile evlenebilir?

Soruyorum?

Ayette bunun alti ciziliyor mu...

...cizilmiyor mu?

Neden bu cümle ayetin icine yerlestiriliyor da...

Üvey evlatlarinizla kesinlikle evlenilemez...

Cümlesi yerlestirilmiyor?

garibanım benim

baba öyle yaparmıymış vs vs kıvır bakalım

SÜBYANCILIĞI TESVİK konusuna değinmemişsin?

nooldu??

Psiklolgdan bahsetmen vs zaten eğitimini vs ele veriyor

sen önce ilköğretimini tamamla sonra okuduğunu anlamayı öğren ondan sonra da bize göster

bu ayette sübyancılığı teşvik nerede???

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 951
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Medeni Kanun gerekli yanitlari olumlu verebiliyorken "yüce allah" veremiyor,

derdini anlatabilmekten aciz, onun icin herkes istedigi gibi yorumlayabilir!

Alinti:

Yeni Medeni Yasa’yı öğrenmek ve yaşamımıza uygulamak bizim için öncelikle bir yurttaşlık görevidir.

Yeni Medeni Yasamızda Neler Var?

Evlilik Bedensel ve Zihinsel Olgunluk İster

Yeni Yasa Evlilik Yaşını Yükseltti

1- Yasal Evlilik Yaşı; Kadın ve Erkek için 17 yaşın doldurulmasıdır.

2- Önemli bir neden ya da olağanüstü bir durum varsa, yargıç kararı ile

16 yaşını bitirmiş olan kadın ve erkek evlenebilecektir. Ancak yargıç,

kararını vermeden önce, anne, baba ve vasiyi-olanak vara dinler.(Md.124)

3- Küçük yaşla kısıtlılar, yasal temsilcilerinin izni olmadan evlenemez. (Md: 126-127)

Ancak, yasal temsilci, haklı nedenler olmadığı halde izin vermiyorsa, yargıç,

temsilciyi dinledikten sonra izin verebilir. (Md. 128)

Evlenmesi Yasak Olanlar

Aşağıdaki kişiler arasında evlenme yasaklanmıştır... (Md. 129)

Evlenme Kısıtlılıkları

1- Evliliği sona ermiş bir kadın, sona erme tarihinden başlayarak 300 gün geçmedikçe evlenemez. (Md. 132)

2- Akıl hastaları, evlenmelerinde tıbbi sakınca bulunmadığı resmi sağlık kurulu raporuyla anlaşılmadıkça evlenemezler. (Md. 133)

3- Önceki evliliğin .sona erdiği ispat edilmedikçe yeni evlilik kurulamaz/.. (Md: 130)

Link to post
Sitelerde Paylaş

vayy yanıt yazılma kurallarını da yeniden oluşturacağız anlaşılan,biz buna sıvışmak desek.

Hodri meydan da ne yazdığını okudum aynı ayetin yüz elli dilden tercümesi var başka bir şey yok.

garibanım benim

baba öyle yaparmıymış vs vs kıvır bakalım

SÜBYANCILIĞI TESVİK konusuna değinmemişsin?

nooldu??

Psiklolgdan bahsetmen vs zaten eğitimini vs ele veriyor

sen önce ilköğretimini tamamla sonra okuduğunu anlamayı öğren ondan sonra da bize göster

bu ayette sübyancılığı teşvik nerede???

Gercekten psikolojik bunalim geciren birisi yukarida olan yazilari yazabilir.

Türkce anlamayan ve anlamamak icin yirtinarak kahve kültürü agzi ile olan yazilara yanit bekliyenler havalarini alirlar.

Geciniz.

Sirada ki gelsin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Geçerli Olmayan Evlilikler

Sadece dini (örenle evlilik kurulamaz. Evlenmenin geçerli olması İçin dini törenin yapılması gerekmez.

Bu bir inanç sorunudur.

Resmi nikah yapılmadım dini I ören yapanlar hakkında Türk Ceza Yasamızda yaptırım getirilmiştir. (Md. M3)

Aşağıdaki hallerde evlenme mutlak bulanla batıldır:

1- Eşlerden birinin evlenme sırasında evli bulunması.

2- Eşlerden birinin evlenme şuasında sürekli bir sebeple ayırt etme gücünden yoksun bulunması.

3- Eşlerden birinde evlenmeye engel olacak derecede akıl hastalığı bulunması.

4- Eşler arasında evlenmeye engel olacak derecede hısımlığın bulunması. (Md. 145)

Evliliğin yasal kurallara uyulmadan yapılması halinde iptal davası açma, iptal nedeninin

öğrenildiği veya korkunun etkisinin kalktığı tarihten başlayarak 6 ay ve her halde

evlenmenin üzerinden beş yıl geçmekle düşer.

Batıl bir evlilik ancak, mahkeme karan ile sona erer. Mutlak butlan halinde dahi evlenme,

yargıç kararına kadar evliliğin bütün sonuçlarını doğurur. Örneğin, böyle bir evlilikten

doğan çocuklar, ana- baba iyi niyetli olmasalar dahi evlilik içinde doğmuş sayılırlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
vayy yanıt yazılma kurallarını da yeniden oluşturacağız anlaşılan,biz buna sıvışmak desek.

Hodri meydan da ne yazdığını okudum aynı ayetin yüz elli dilden tercümesi var başka bir şey yok.

terapod sen bir yalancısın

Neden yalan söylüyorsun????????????????????

Tercümeden başkabirşey yokmuş, bunlar nedir???

Kuranda sübyancilik

Nisa

23 - Size şunlarla evlenmek haram kılındı: Analarınız, kızlarınız, kız kardeşleriniz, halalarınız, teyzeleriniz, erkek kardeş kızları, kız kardeş kızları, sizi emziren süt anneleriniz, süt kız kardeşleriniz, karılarınızın anneleri,

kendileriyle zifafa girdiğiniz karılarınızdan olup evlerinizde bulunan üvey kızlarınız,

-anneleri ile zifafa girmemişseniz onlarla evlenmenizde size bir günah yoktur-

öz oğullarınızın karıları, iki kız kardeşi (nikah altında) bir araya getirmeniz. Ancak geçenler (önceden yapılan bu tür evlilikler) başka.10 Şüphesiz Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

Bu kuranlardan birisi 17 farkli dil bilimcisinin birlikte hazirladiklari özel damgali Lazhaer kuranidir.

Arapca olan kuranlarda tek farklilik ayetlerin numara sayilarinin bir önce olmasidir.Örnegin Nisa 23. ayet 22. ayet olarak gecmektedir.Bunun nedeni ise her surenin basinda giris paragraflarina Arapca kuranlarda numara verilmemesidir.

Fakat surelerin ayet sayilarinda bir degisiklik yoktur.Arapca kuranlarda surelerde en son bulunan ayetler, diger dillerde olan tercüme kuranlarda, bir önceki ayet ile birlestirilmektedirler.

Dil bilimcisi docent sn. Amien, aslinda bu sistemin dogru oldugunu ve pek degisen bir seyin olmadiginin altini cizmistir.

Bir kitap insanlar tarafindan okunup anlasilmasi icin yazilir...

Anlasilmamasi icin degil.

Söz konusu olan kitap eger bir yaratan tarafindan gönderildigi iddia ediliyorsa...

...herkes tarafindan anlasilan sade ve yalin bir dil ile yazilmis olmasi gerekir diye düsünüyorum.

-anneleri ile zifafa girmemişseniz onlarla evlenmenizde size bir günah yoktur-

Nisa 23. ayetin icine ustalikla gizlenilmeye calisilan bu cümleyi yillar önce bulup cikarttim ve arkasinda yatan sapikligi desifre etmeye calistim...

...calisiyorum.

Kitaplarda yazili olan metinler farkli dillere cevrildiklerinde anlamlarini ve manalarini asla keybetmezler. Yukarida farkli meaallerde olan tercümelerde de cümlenin degisime ugramadigini gözlemlemekteyiz.

Dolayisi ile bu cümlede vurgulanan ve anlasilen anlami farkli yönlere cekmek olanaksizdir.

Farkli milletlere sahip olan Arap'ca dilini konusan insanlar Nisa 23. ayeti okuduklarinda, cümlede anlasilanin disinda farkli bir anlami aciklamamaktadirlar.Tarafimdan birebir denenmis ve kanitlanmistir.

Nisa 23. ayetini benimle tartismak isteyen sn. Afrodit'e önce bu ayetin ve söz konusu olan cümlenin tercümelerinin dogrulugunun arastirmasini iyi yapmasini öneririm.

Önce cümlenin icerigini tartismaya baslayalim daha sonra bu cümlenin ayete eklenmesinin arkasinda yatan gizli kapakli düsünceleri tartisiriz diye düsünüyorum.

Buyrun sn. Afrodit...

Tekrar basarilar dilerim.

garibanım benim

baba öyle yaparmıymış vs vs kıvır bakalım

SÜBYANCILIĞI TESVİK konusuna değinmemişsin?

nooldu??

Psiklolgdan bahsetmen vs zaten eğitimini vs ele veriyor

sen önce ilköğretimini tamamla sonra okuduğunu anlamayı öğren ondan sonra da bize göster

bu ayette sübyancılığı teşvik nerede???

Konuda birsürü açıklama yapılmış oku dendi ama okumamışsın.

Ve konuya dalarak hiçbir fikir belirtmeden ilkokulu tamamla gibi sözler ile ancak konu hakkında bir karşı fikrin, delilin olmadığı sonucu çıkar.

Eğer sübyancılık yok diyorsan, şundan şundan dolayı, kuranda şu şu ayetlerden dolayı yoktur demelisin.

Çünki adam kurandaki ayetlerden sübyancılığı çıkartmış, sende delil ayetlerini getirerek çürüt.

Bu yaptığın elinde hiçbir dayanağı delili olmayanların, konu saptırmak isteyenlerin işi, ve buna izin verilmeyecek.

terapod sen bir yalancısın

Link to post
Sitelerde Paylaş
Teşvik etmek şunu şunu yapın yaparsanız size şu şu ödüller var demektir.

Burada böyle birşey yok, ama yasak olması lazım, Sen bunu yasaklamazsan sapık gider ödülü olan küçük çocuğu alır.

böylesi bir şeye yasak getirmemek ile teşvik etmek arasında bence hiçbir fark yok.

Devlet uyuşturucuyu yasaklamıyorsa, uyuşturucu kullanıldığındada kullanana satanada bir yaptırım getiremez buda bir çeşit teşvik olur.

Neyse üç aşağı beş yukarı doğru yere geliyorsun.

Ama fikrini kanıtlamak uğruna yasak getirmemek=teşvik demen biraz anlamını aşmış.

İşte o kadar şeyleri düşündüğü söylenen bir tanrının bunu yapmaması gerekirdi değilmi?

Muhammedin karıları ile hangi sırada yatacağını bile düzenleyen, evlat edindiği erkeğin karısı ile yatmak isyetenleri bile düşünen tanrının bunuda düşünmesi gerekiyor değilmi?

Kesinlikle haklısın,hatta onu bir kenara bırak diyelim bu kitabı Muhammed uydurdu yine bile düşünmesi gerekirdi.

Bunun yanında başlığın ilk iletisi talak suresinin 4.ayeti ne alakası var sübyancılıkla çözdün mü?

Cigi bunun açklamalarını aypmış konuyu okursan görürsün.

Henüz adet görmemiş hanımlarınız kelimesinden ne anlıyorsun?

Cigi anlama özürlü olduğu için muhtemelen adet görmemiş hanımlarınızdan,bu kadınların sübyan olduğu manasını çıkarmış,oysa ayetin devamında zaten hamile kalmaktan bahsediliyor,sübyan hamile kalamaz değil mi xislam?

Kadın ile boşandığın anda kadının henüz adet görmemiş olabileceğidir bahsedilen,ortada iki şık vardır ya adeti gecikmiştir ya da hamiledir bunu net olarak anlamak için 3 ay bekleme süresi konmuştur.Yani henüz adet görmemişte kasıt boşandığın anda henüz adet görmemiş olma konumudur.

Kim olursa olsun ister ateist ister müslüman ister arap ister avrupalı isterse babam olsun hiç farketmez biz bunlara avazımız çıktığı kadar bağırarak sapık diyoruz.

İşte doğru nokta budur ateist de bunu yapıyor ve onu da lanetliyorsun,yani akşama kadar sapık müslümanlar dünyadaki tek sapıklarmış tarzında anonslar gerçeği yansıtmaz,cinsel sapıklık eğilimleri dindarlarda da vardır ateistler de de,dinlerden önce de vardı sonra da olacak ve bu teşvikle tüşvükle olmaz,hadi müslümanı kuran teşvik etti,ateisti kim teşvik etti?

Ama bir müslüman 9 yaşındaki kızı alan 52 yaşındaki bir adama sapık diyemez,işte buna karşıyız.

der der parçalar bile ama söz konusu Muhammed olunca vardır hikmeti diyerek susuyor.

Bir çok ilçemizde geçenlerde çocuk yaşta kızlara tecavüz edildi diye halk toplandı linç girişiminde bulundu yakıp yıktı hatırlarsanız.

Bu başlık ateistforumun yüzkarası bir başlık olmaktan öteye gitmez.Verilen ayetlerin hiçbirinde sübyancılığa ve bunun doğru birşey olduğuna atıf yok.

Bence konuyu Kuran ekseninden hadis ve İslam tarihi eksenine taşımalısınız.

Heraklesimiz kendisine güvenilir kılı kırk yaran arapçaya vakıf da bir araştırmacıdır.

Gercekten psikolojik bunalim geciren birisi yukarida olan yazilari yazabilir.

Türkce anlamayan ve anlamamak icin yirtinarak kahve kültürü agzi ile olan yazilara yanit bekliyenler havalarini alirlar.

Geciniz.

Sirada ki gelsin.

İşte cigi nin verebileceği cevap budur

Muhtemelen hayali karakter,herhalde artık boyundan büyük işlere kalkışmaz.

Neden yalan söylüyorsun????????????????????

Tercümeden başkabirşey yokmuş, bunlar nedir???

Tercüme ile ilgili olmayan ve aynı ayetin farklı dillerde tekrarı olmayan bölümleri bold yapabilirsen neyi ne sandığını daha rahat anlarız.

Çünki adam kurandaki ayetlerden sübyancılığı çıkartmış, sende delil ayetlerini getirerek çürüt.

Adam delil getirerek sübyancılığı çıkartmış mı ki,ben delil getiri çürüteyim?

Delil iddia makamınındır,adam iki ayet yazmış ama alaka nedir araki bulasın?

Bu yaptığın elinde hiçbir dayanağı delili olmayanların, konu saptırmak isteyenlerin işi, ve buna izin verilmeyecek.

hah haaah sıkıştık seni atmak zorundayız mı diyorsun?

Link to post
Sitelerde Paylaş

istediginiz kadar yirtin kendinizi kuranin ayetleri yukarida kapi gibi duruyor.

Hamur gibi yogurun süsleyin püsleyin yine degismiyor. Su anda yaptiginiz isi yaygaraya

verip konuyu bulandirmaktan baska bir sey degildir. Tabiki siz öyle görmüyorsunuz ama

disaridan takip edenler bu kaniya variyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sevgili xislam'in aciklamalarina katkida bulunmaya calisayim.

Ahlakli / ahlaksiz insanlarin yasanti tarzlari elestirilmiyor.

Burada kuranda bulunan bir ayetin icine gizlice yerlestirilmis sapik bir cümlenin varliginin desifre edilmesi tartisiliyor.

Sade ve yalin bir soru soruluyor...

-anneleri ile zifafa girmemişseniz onlarla evlenmenizde size bir günah yoktur-

Bu cümle ayetin icinde var mi...

...yok mu?

Eger varsa ne anlam ifade etmektedir?

Kisir tartismalar ve inatlasmalar bu cümleyi ayetin icinden cikartmaya yardimci olamaz!

Isteyen istedigi yere ve kisiye sorabilir.

Ben yeteri kadar sordum arastirdim.

Kolay gelsin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu başlık ateistforumun yüzkarası bir başlık olmaktan öteye gitmez.Verilen ayetlerin hiçbirinde sübyancılığa ve bunun doğru birşey olduğuna atıf yok.

Bence konuyu Kuran ekseninden hadis ve İslam tarihi eksenine taşımalısınız.

Kuran her şeyi ince ayrıntısına kadar saymış.

onla evlenemzsin ...bunla evlenemezsin.....falan filan diye.

Peki çocuklarla evlenemezsin diye bir ayet olmaması sence bir ''gedik'' değil mi?

Link to post
Sitelerde Paylaş
O halde 1 yaşındaki çocuklarla evlenmek de Kuran'a uygundur hükmünü mü çıkaralım?

Evet çıkarabilirsin.

Şimdi birisi bir yaşında bir kız ile evleneceğim derse ona kurana göre hangi ayet ile karşı gelebilirsin?

peki 1 aylık çocuklarla evlenmek konusundaki görüşünüz nedir?

Link to post
Sitelerde Paylaş
Kuran her şeyi ince ayrıntısına kadar saymış.

onla evlenemzsin ...bunla evlenemezsin.....falan filan diye.

Peki çocuklarla evlenemezsin diye bir ayet olmaması sence bir ''gedik'' değil mi?

Haklı olabilirsin tabii.

Çocuk ne?

sübyan ne?

Ergenliğe girmek sübyanlığı alır ama çocukluğu alır mı?

Ergenliğe arap 10 yaşında girdi,Finlandiyalı 15 diyelim

sübyan tanımlarımız değişmiyor mu?

10 yaşın altı Arap ile evlenilmez ise 15 yaşın altında da Finlandıyalı ile evlenilmez mi demeli?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Neyse üç aşağı beş yukarı doğru yere geliyorsun.

Ama fikrini kanıtlamak uğruna yasak getirmemek=teşvik demen biraz anlamını aşmış.

Yasak getirmemek bir çeşit teşviktir, kötü birşeyi yasaklamazsan oda bir çeşit teşviktir dedim ve örnekler verdim.

Kesinlikle haklısın,hatta onu bir kenara bırak diyelim bu kitabı Muhammed uydurdu yine bile düşünmesi gerekirdi.

Düşünemezdi çünki o çağlarda bunlar normaldi.

Cigi anlama özürlü olduğu için muhtemelen adet görmemiş hanımlarınızdan,bu kadınların sübyan olduğu manasını çıkarmış,oysa ayetin devamında zaten hamile kalmaktan bahsediliyor,sübyan hamile kalamaz değil mi xislam?

Hiç adet görmeyende hamile kalmaz değilmi terapod?

Kadın ile boşandığın anda kadının henüz adet görmemiş olabileceğidir bahsedilen,ortada iki şık vardır ya adeti gecikmiştir ya da hamiledir bunu net olarak anlamak için 3 ay bekleme süresi konmuştur.Yani henüz adet görmemişte kasıt boşandığın anda henüz adet görmemiş olma konumudur.

Böyle değildir ayet noktasına virgülüne dikkat ederek yavaş yavaş oku:

Talak

4-Kadınlarınızdan âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdet görmeyenler hususunda tereddüt ederseniz, onların bekleme süresi üç aydır. Hamile olanların bekleme süresi ise, doğum yapmalarıyla sona erer. Kim Allah’a karşı gelmekten sakınırsa, Allah ona işinde bir kolaylık verir.

Demişsinki:" Kadın ile boşandığın anda kadının henüz adet görmemiş olabileceğidir bahsedilen,ortada iki şık vardır ya adeti gecikmiştir ya da hamiledir"

Veya daha hiç adet görmemiştir, yaşı küçüktür.

İşte doğru nokta budur ateist de bunu yapıyor ve onu da lanetliyorsun,yani akşama kadar sapık müslümanlar dünyadaki tek sapıklarmış tarzında anonslar gerçeği yansıtmaz,cinsel sapıklık eğilimleri dindarlarda da vardır ateistler de de,dinlerden önce de vardı sonra da olacak ve bu teşvikle tüşvükle olmaz,hadi müslümanı kuran teşvik etti,ateisti kim teşvik etti?

Bizler doğru gördüğümüzün peşindeyi Ateistin şunun bunun peşinde değiliz.

Sapığın teşviğe ihtiyacı yok o zaten sapıktır, durdurmak için yasaya ihtiyaç vardır, oda görüldüğü gibi islamda yok.

Sapıklığı yasaklamayanlar kimlerdir bunuda düşünmek lazım.

Kötüyü (sapığı) durdurmak için yasağın yoksa onu bunu yapmaya teşvik etmiş olursun.

Bir çok ilçemizde geçenlerde çocuk yaşta kızlara tecavüz edildi diye halk toplandı linç girişiminde bulundu yakıp yıktı hatırlarsanız.

Tecavüz farklı,

O kişiler o küçük çocuklara tecavüz yerine evlenmek isteselerdi eğer aileleri islamı bilen gerçek müslümanlarsa onlara sapık diyemezlerdi.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Kadınlarınızdan âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdet görmeyenler hususunda tereddüt ederseniz

xislam,

tereddüt edilen kadınlar iki tip

1.adetten kesilen

2.henüz adet görmeyen

eğer henüz adet görmeyen sübyan ise

adet görenlerin tümü adetten kesilmiş mi oluyor?

bu mümkün mü?

Bakara 228

Boşanmış kadınlar kendi kendilerine üç ay hâli (hayız veya temizlik müddeti) beklerler.

Bütün boşanmış kadınlar 3 ay hali bekler diyor yani sübyan olsa ay hali olmayacağı için ortada sübyanla evlilik falan yok

Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...