sağduyu 0 Mart 22, 2013 gönderildi Raporla Share Mart 22, 2013 gönderildi Müteşabih ne demek, anlamı bilinmeyen ayetler mi.Apaçık kitapta anlamı bilinmeyen ayetin ne işi var.sen bu müteşabihi fena halde karıştırmışsın. Elli kere koyduğun ayeti hiç okumadın mı? Ali İmran/7. O, sana Kitab’ı indirendir. Onun (Kur’an’ın) bazı âyetleri muhkemdir, onlar kitabın anasıdır. Diğerleri de müteşabihtir. Kalplerinde bir eğrilik olanlar, fitne çıkarmak ve onun olmadık yorumlarını yapmak için müteşabih âyetlerinin ardına düşerler. Oysa onun gerçek manasını ancak Allah bilir. İlimde derinleşmiş olanlar, “Ona inandık, hepsi Rabbimiz katındandır” derler. (Bu inceliği) ancak akıl sahipleri düşünüp anlar. Allah "Bu ayetlerin gerçek manasını ancak ben bilirim" diyor, sen "Yok, bu apaçık kitap, onların manasını biz de biliyoruz" diyorsun. İlimde derinleşmiş olanlar ise sadece inandık derlermiş, bu işi de sadece akıl sahipleri yaparmış. Böylece akıl sahibi olmadığını Kuran da onaylamış oldu. Link to post Sitelerde Paylaş
nefridium 0 Mart 23, 2013 gönderildi Raporla Share Mart 23, 2013 gönderildi (düzenlendi) Fenerin galatasarayı 6-0 yendiği maçtan sonra soyunma odasına inen Aziz yıldırım.. Futbolculara Futbolcular sizin zaafınız vardı bundan sonra ücretlerinizin yarısını kesiyorum.. demiş olabilir mi diye düşünüyorum Saflığına dayanarak böyle bir cevap yazdığını düşünüyorum. Ben her zafer kazananın mutlaka zaafı vardır demedim Zafer kazananların da zaafı olabileceğini yazdım Kaldı ki enfal 65 in bedirden önce, enfal 66 nın ise bedirden sonra gönderildiğini yazdım Mart 23, 2013 tarihinde nefridium tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
abdullahabdal1 0 Mart 23, 2013 gönderildi Raporla Share Mart 23, 2013 gönderildi Saflığına dayanarak böyle bir cevap yazdığını düşünüyorum. Ben her zafer kazananın mutlaka zaafı vardır demedim Zafer kazananların da zaafı olabileceğini yazdım Kaldı ki enfal 65 in bedirden önce, enfal 66 nın ise bedirden sonra gönderildiğini yazdım Ama doğru değil.. Bu senin olmasını istediğin şey..gerçek olan değil.. Kuranda bedirde zaaf olduğunu yazmıyor... Uhudda sizde zaaf vardı diyor... deve kuşuda kafasını toprağa gömer ama bu onun görülmediği anlamına gelmez.. Ki sonuçta Müslümanlar konusunda Allah bilemediğini ve yanıldığını kabul etmiş mi? evet etmiş.... "EEE bu nasıl bir Allah diye sorması beklenir akıl var bende diyenden" demiş şair... Link to post Sitelerde Paylaş
nefridium 0 Mart 23, 2013 gönderildi Raporla Share Mart 23, 2013 gönderildi Ama doğru değil.. Bu senin olmasını istediğin şey..gerçek olan değil.. Kuranda bedirde zaaf olduğunu yazmıyor... Uhudda sizde zaaf vardı diyor... deve kuşuda kafasını toprağa gömer ama bu onun görülmediği anlamına gelmez.. Ki sonuçta Müslümanlar konusunda Allah bilemediğini ve yanıldığını kabul etmiş mi? evet etmiş.... "EEE bu nasıl bir Allah diye sorması beklenir akıl var bende diyenden" demiş şair... Ya kaç defa dedim sana? Bütün tarihi belgeler yanlış sen doğrusun Bi de esirler meselesi var tabii ki Sahi biz uhud da kaç esir aldık? Link to post Sitelerde Paylaş
abdullahabdal1 0 Mart 23, 2013 gönderildi Raporla Share Mart 23, 2013 gönderildi Ya kaç defa dedim sana? Bütün tarihi belgeler yanlış sen doğrusun Bi de esirler meselesi var tabii ki Sahi biz uhud da kaç esir aldık? Allah yanıldığını kabul etmiş oluyor mu? Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts