Jump to content

Hassas ayar ve paralel evrenler


Recommended Posts

3 minutes ago, tolg said:

 

 

Yani ne demek istiyorsun? 1400 yıl önceki yağmacı araplar bizim adama inanmayanları bir tanrı sonsuza kadar yakacak diye saçmalamalarını mı kanıtlıyor bu video?

 

Bu ateist profesör 4 yaşında tecavüze uğrayıp işkence ile öldürülen Irmak bebek olayında, açlıktan ölen bebeklerde vs. nasıl bir hassas ayar görüyor, onu açıklasın önce.

Hassas ayarmış, bir tanrı sırf yarattığı canlılar birbirlerini nasıl yiyorlar diye evren yaratıyor ha?

Peki bu prof. bir zamanlar tek başına olan bir tanrıda korku, kıskançlık, öfke, nefret, sevgi gibi duyguların olmasını nasıl açıklıyor? Herlde bu duygular kendi kendine ortaya çıkmadı, madem bir tanrı varsa bu duyguları da o icat etmiş olmalı.

Düşünsenize, ortada yapayalnız bir varlık var, bu varlık daima orada, yalnız, peki bu yapayalnız varlık bir anda canı sıkıldı da bir şeyler mi yaratayım dedi? Yapayalnız bir varlı neyi nasıl neden düşünür? Ya da düşünebilir mi?

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 129
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

12 dakika önce, sağduyu yazdı:

 

Yani ne demek istiyorsun? 1400 yıl önceki yağmacı araplar bizim adama inanmayanları bir tanrı sonsuza kadar yakacak diye saçmalamalarını mı kanıtlıyor bu video?

 

Bu ateist profesör 4 yaşında tecavüze uğrayıp işkence ile öldürülen Irmak bebek olayında, açlıktan ölen bebeklerde vs. nasıl bir hassas ayar görüyor, onu açıklasın önce.

Hassas ayarmış, bir tanrı sırf yarattığı canlılar birbirlerini nasıl yiyorlar diye evren yaratıyor ha?

Peki bu prof. bir zamanlar tek başına olan bir tanrıda korku, kıskançlık, öfke, nefret, sevgi gibi duyguların olmasını nasıl açıklıyor? Herlde bu duygular kendi kendine ortaya çıkmadı, madem bir tanrı varsa bu duyguları da o icat etmiş olmalı.

Düşünsenize, ortada yapayalnız bir varlık var, bu varlık daima orada, yalnız, peki bu yapayalnız varlık bir anda canı sıkıldı da bir şeyler mi yaratayım dedi? Yapayalnız bir varlı neyi nasıl neden düşünür? Ya da düşünebilir mi?

 

 

Bir zamanlar diyorsunuz onun için zaman yoktur geçmez. Bu yüzden tanrı neden bu kadar bekledi gibi ateist soruları saçmadır.Zamandan öncedir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
3 minutes ago, akılsızşuursuzatom said:

Bir zamanlar diyorsunuz onun için zaman yoktur geçmez. Bu yüzden tanrı neden bu kadar bekledi gibi ateist soruları saçmadır.Zamandan öncedir.

 

Mesajda o kadar soru var, sense papağan gibi put için zaman yoktur diye sayıklayıp duruyorsun. Daha zamanın ne olduğunu bile bilmiyorsun.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, sağduyu yazdı:

 

Mesajda o kadar soru var, sense papağan gibi put için zaman yoktur diye sayıklayıp duruyorsun. Daha zamanın ne olduğunu bile bilmiyorsun.

zaman evrenin boyutlarından boyuttur.4. boyut şeklinde evrenden ayrı bir şey değildir. Ayrıca sizin hep aynı şeyleri söylemenize benzetmiş olabilirsiniz söylemlerimi.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Just now, akılsızşuursuzatom said:

zaman evrenin boyutlarından boyuttur.4. boyut şeklinde evrenden ayrı bir şey değildir. Ayrıca sizin hep aynı şeyleri söylemenize benzetmiş olabilirsiniz söylemlerimi.

 

Sen arap palavralarını papağan gibi tekrarladığın için ben de kendi fikirlerimi tekrar etmek zorunda kalıyorum. Aradaki fark bu.

 

Tanım yetersiz ve sığ, daha çok çalış. Zaman nedir?

Link to post
Sitelerde Paylaş
44 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı:

Bir zamanlar diyorsunuz onun için zaman yoktur geçmez. Bu yüzden tanrı neden bu kadar bekledi gibi ateist soruları saçmadır.Zamandan öncedir.

Allah zamandan münezzehtir de bir dinci kıvırmasıdır bilmiyorsan söliyim ne zaman böyle  sorularla karşılaşsalar aynı şeyi tekrarlarlar.

Şimdi bana kurandan allah'ın kendisinin zamandan münezzeh olduğunu söylediği  bir kanıt getirebilirmisin? Sadece kurandan

 

Sen bulamayacaksın nasılsa ben sana tam tersinin olduğunu yani allahın ne mekandan ne de zamandan münezzeh olmadığını kanıtlayayım.

Allah içinde belli bir zaman geçmektedir , oran olarak daha az olsada.

 

Mearic-4 ”Melekler ve Ruh (Cebrail), ona, süresi elli bin yıl olan bir günde çıkabilmektedir”

Hac-47. “Bir de senden acele azab istiyorlar. Elbette Allah sözünden caymaz. Bununla beraber Rabbinin katında birgün, sizin sayacaklarınızdan bin sene gibidir.”

Taha-5 “Rahman arşa istiva etmiştir.”

“Tanrı’nın istivası (yani sarayında tahtına geçip kurulması) MALUMDUR (bilinir), nasıl olduğuysa MEÇHULDÜR (bilinemez). (Bkz. Muhammed Ali Sabunî, Safvctu’t Tefâ- sîr, 1 / 450.)

“Salih seleften hiç kimse şunu inkâr etmez: Tanrı, ARŞ’ın üstüne kurulmuştur, (istiva) Bu, gerçektir. Selef yalnızca, bu kurulmanın NASIL olduğunu bilmez. Çünkü bunun nasıl olduğu, gerçek anlamda bilinemez.” (Bkz. Kurtubî, tefsir, 7 / 219)

“Tanrı’nın Arşı” denince anlatılmak istenen “Tanrı’nın tahtıyla sarayı”dır ve ayetlerde Tanrı’nın buraya geçip kuruluduğu anlatılmaktadır.

Mü’min-7 “Arş’ı taşıyanlar ve onun çevresinde bulunanlar (melekler) ………”

Kur’an’a göre “ARŞ “in “melekler”den “taşıyıcılar”ı da var. Allahın Arşı kıyamette 8 melek tarafından taşınacağıda yazmaktadır. (Hakka-17)

Hadid-4 “O, gökleri ve yeri alti günde yaratan, sonra da arsa istiva edendir.”

Mülk-16 “Gökteki Allah’ın sizi yere geçirmesinden emin mi oldunuz ? ”

Mülk-17 ”Yoksa gökte olanın üzerinize ‘taş yağdıran (fırtınalı) bir rüzgar’ göndermeyeceğinden emin misiniz? Siz o takdirde Benim uyarmam nasılmış bilip-öğreneceksiniz”

Nahl-50 “Üstlerindeki Rablerinden korkarlar.”

tarihinde lawrenceKrauss tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...