Jump to content

Dindarlara Kaba Davranmak


Recommended Posts

konuyla alakasız olacak ama yeni konu açamıyorum, merak ettiğim bir şey var!!! ilgili bütün forumdaki arkadaşlara sormak istiyorum, bir yaradana inanmamanızın nedeni islam mı? yoksa kendi araştırmalarınızın sonucundamı bu kanıya vardınız ve varsa eğer aklınızda kalan eski araştırmalarınızdaki kaynakları yazabilir misiniz?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 42
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

konuyla alakasız olacak ama yeni konu açamıyorum, merak ettiğim bir şey var!!! ilgili bütün forumdaki arkadaşlara sormak istiyorum, bir yaradana inanmamanızın nedeni islam mı? yoksa kendi araştırmalarınızın sonucundamı bu kanıya vardınız ve varsa eğer aklınızda kalan eski araştırmalarınızdaki kaynakları yazabilir misiniz?

Ben diğer arkadaşları bilmem kendi görüşümü paylaşacağım.Bir yaradana inanmamamın nedenlerinden biridir islam ama başka nedenleri var mıdır?Evet, vardır.Mesela dinlerin genel yapısı, Tanrı olmasının akılla çelişeceği vs.

Sayın antiteist ateistforum üyeleri, sizce de teistlerle tartışırken biraz fazla sert ve kaba davranmıyor muyuz, aynı zamanda dikkat ettiğim bir nokta, bazen aşırı sinirlenip küfrettiğimizdir. Benim bu duruma önerim ise, onlar bizi aşağılasa dahi bizim medeni bir şekilde onları medeni bir insan gibi görüp davranmamızdır. Sorulara aklın ve mantığın sesiyle medeni cevaplar vermemiz gereklidir. Her ne kadar onlar ettikleri küfürlerle medeniyetten uzaklaşsalar da.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Ben her ne kadar teistlerle tartışmaya denk gelmesem de bu tartışmalara bakıyorum teiste bakıyoruz adam trolledikçe trollüyor.Bizim bu trollere nasıl davranmamızı bekliyorsun ki?Ayrıca islami forumlarda ve sosyal medyadaki islamcı hesapların ateizme bir tek küfretmedikleri kalıyor.Bize orada burada hakaret eden burada saygı beklemesin.

tarihinde D-kun tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben diğer arkadaşları bilmem kendi görüşümü paylaşacağım.Bir yaradana inanmamamın nedenlerinden biridir islam ama başka nedenleri var mıdır?Evet, vardır.Mesela dinlerin genel yapısı, Tanrı olmasının akılla çelişeceği vs.

anladım sanırım, genelde dinlerden başlıyor bu sıkıntı, cevabın için saol

Link to post
Sitelerde Paylaş

Buradaki cogu ateist de cogu musluman da turk ve Turkiye'de buyumusler/yasiyorlar. Iki tarafta da Turkiye'deki geri kalmisligin etkileri var. Dar gorusluluk, karsisindakini dinlememe, anlamaya calismama, tahammulsuzluk, cabuk sinirlenme vs vs gibi gunumuzde geri kalmis Turk toplumumuzda gorunen davranislar ve burada da sergileniyor. Ateist de musluman da sokaga ciktiklarinda ayni seylerle karsilasiyor. Iki tarafinda gunluk hayatlari birbirine benzer. Turkiye, AKP'ye ragmen hala muslumanlarin cogunlukta oldugu en laik ulkelerden biri. O yuzden ateist de musluman da inanclarina ters bir sey yapmadan ayni hayati surebiliyor. Ama bu hayat -ilk basta bahsettigim gibi- cahillikle zehirlendigi icin ateistte de muslumanda da benzer eksiklikler oluyor.

Insanin, uyesi oldugu grubunun daha iyi olmasini istemesi hakkidir. Umarim buradaki tum ateistler (Kendim dahil), musluman bir toplumda olmalarina ragmen ateist olarak kendilerinde var oldugunu ispatladiklari dusunme ve sorgulama kabiliyetlerini hayatlarinin -din ile ilgili olmayan- diger alanlarinda da kullanirlar. Amin :D

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 4 months later...

Sayın anarşistateist, dindarlar tabiki zaman zaman vahşet içeren şeyler yapabiliyor,

zaman zaman mı ?

çok komiksin.......islamcıların vahşet içermeyen herhangi bir olayını göster - ben de müslüman olacam hodri meydan...

nerde islamcıların bi olayı varsa - orada muhakkak insanlık dışı - vahşet içeren bir şeyler mutlaka vardır....

hiç bişi yoksa en azından İNTİKAM yemini eder - kelle almakdan bahseder - küfürler - beddualar eder - bayrak yakar - kukla yakar...biraz da birbirleriyle dalaşır sonra dağılırlar..

kuran dağıtma şöleninde yaşananlar ..:

görüntüler amerikadaki kuran yakma eyleminden degil, Erzurum`dan

Link to post
Sitelerde Paylaş

İslama inanan bir insan, ateiste yönelik kötü bir tavrı olmadığı sürece hakareti ve aşalanmayı haketmez.

"Kuran'da hakaret var" mazareti geçersiz, kuranı yazan onlar değil.

Kuran'daki hakaretleri baz alıp, müslümana hakaret ettiğini söyleyen kişi, kuranı örnek aldığını itiraf etmektedir!

Madem kuran yanlış, niye kendine örnek alıyorsun? bu mazarette apaçık bir çelişki var!

Müslüman arkadaşları aydınlatabilecek birçok yazılarım vardı. bütün çalışmalarım yarıda kaldı, bu cahil fanatikler yüzünden..

Bir de hiç sıkılmadan, niye islamı fazla eleştirmiyorsun? filan derler...

Tam önemli birşey yazacak oluyorum, bir bakıyorum abuk sabuk hakaretler sıralanmış.. haliyle bir mahcubiyet hissediyor insan...

Türk ateizmi adına utanç verici !

bir de kendilerininin ateizmi savunduklarını zannederler.

not: komedyenin biri, yine alakasız resimler yapıştırırsa şaşırmayın. başka yapabilecekleri birşey yok zaten..

yapabildikleri ancak kendi çarpıtmaları üzerinden sataşmaktır !

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu ileti, fazladan oluştu. boş kalmasın diye, daha önce başka bir başlıkta yazdıklarımı ekliyorum;

Burda islam ve müslüman ayrımı yapmamız gerekiyor.
bu mevzuda forum genelinde birçok hata yapılmakta;

1-) Kuran'ı müslümanlar yazmadı. bir kitabı yazmak ile, o kitabın iyi birşey olduğunu zannetmek farklıdır.

2-) Müslümanlar kuran'a inanmıyor. inandıklarını zannediyorlar. kuran'a inandıkları konusunda, kendilerini inandırmışlar; onlar ayetlere değil, kendi yükledikleri anlamlara ve çarpıtma tefsirlere inanıyor.
Zaten birçoğunun bildiği ayetler, "dinde zorlama yoktur, yer ve gök bitişikken ayrıldı" gibi şeyler..
Sonra burda görünce de, "ateistler çarpıtıyordur" diyerek, maalesef yine inanmaya devam etmekteler.

3-) Müslümanların kuran'ı anlamamasında sizlerin de payı var. çünkü forum geneline baktığımızda doğru bir anlatım yönteminden uzak olduğumuzu görebilirsiniz.
Hele saldırgan ve aşalayıcı tutum gösterenler, müslümanı daha da anlayamaz hale getiriyor. ve bizden soğutuyor.
böylelikle hem ateistin saygınlığına zarar veriliyor, hem de toplumdaki kutuplaşma arttırılmış oluyor.

4-) Çoğunluk olduğu yerde, azınlıklara saygı göstememek, azınlık olduğu yerde(toplumda) kendisine yapılan saygısızlığı onaylamak anlamına da gelmektedir. insanlarda böyle bir düşünce uyandırmaktadır.

5-) İnsanlara müslüman diye kötü davranmak, dincilerin arayıp da bulamadığı fırsatlardan biridir.

Bu durum aynı zamanda, kişinin egolarını tatmin etmeyi, müslümanın aydınlanmasına tercih etmesi demektir.

ve bu hatalı davranış, ister istemez islama saygınlık kazandırmakla sonuçlanır.

tarihinde Mindsurfer tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

İslama inanan bir insan, ateiste yönelik kötü bir tavrı olmadığı sürece hakareti ve aşalanmayı haketmez.

"Kuran'da hakaret var" mazareti geçersiz, kuranı yazan onlar değil.

kuranı onlar yazdı diyen yok zaten....İNANAN ve UYGULAYAN onlar....

Müslüman arkadaşları aydınlatabilecek birçok yazılarım vardı. bütün çalışmalarım yarıda kaldı, bu cahil fanatikler yüzünden..

Bir de hiç sıkılmadan, niye islamı fazla eleştirmiyorsun? filan derler...

git kardeşim İSLAMİ sitelere - oralarda aydınlat müslümanları....burası ATEİST forum...müslüman forum değil....burda müslüman 1-2 tane....islami forumlarda binlerce....oralarda daha faydalı olursun !!!

tarihinde Zavallı tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

git kardeşim İSLAMİ sitelere - oralarda aydınlat müslümanları....burası ATEİST forum...müslüman forum değil....burda müslüman 1-2 tane....islami forumlarda binlerce....oralarda daha faydalı olursun !!!

Bence siz gidin, kendinize bir forum açın. adı da, " hakareteist-forum.org " olsun.

parası neyse biz de katalım.

Burda çoğunluk hakaret istemiyor ! müslümanı hakaretle değiştireceğini zanneden 20-30.. bilemedin 50 kişidir.

O yüzden, ateistforumu ivedilikle terketmenizi öneririm.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence siz gidin, kendinize bir forum açın. adı da, " hakareteist-forum.org " olsun.

parası neyse biz de katalım.

Burda çoğunluk hakaret istemiyor ! müslümanı hakaretle değiştireceğini zanneden 20-30.. bilemedin 50 kişidir.

O yüzden, ateistforumu ivedilikle terketmenizi öneririm.

burda müslüman değiştirmeye çalışmıyoruz birader...öle bir derdimiz de yok....

o dert sana ait sanırım....ve onun yeri de bu forum değil - islami forumlar yahut teistlerin yoğun olduğu forumlardır...

git oralara...anlat müslümanlara derdini...

güzel güzel okkalı anana bacına sövsünler güzelce.....

sonra kuyruğunu kıstırıp buraya geri gelirsin nasılsa...!!! denemesi bedava.

belki o zaman burda bir daha da bizlere çatıp durmak / tanrını anlatmak yerine daha faydalı bişiler karalarsın !!

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu forumdaki müslümanların çoğu ateistlerle dalga geçmek için yazıyorlar.

İslam gibi dini iyi birşeymiş gibi anlatan biri ya gerizekalıdır ya da sahtekardır.

Ritüelleri ve ilkeleri ile İslam hiç kuşkusuz bir uç din.

1,7 milyar zavallı, fakir, düşkün, çoğu onursuz ve gurursuz ve şanssız insanın adapte ettiği kötü, ilkel, hatta iğrenç bir yaşam tarzı. Kadın ve erkek sünnetleri ile çeşitli hayvanların kurban edildiği kanlı ve barbar ritüelleri olan, Kerbela gününde inanırların vücutlarına işkence ederek kanlarını akıttığı, her yıl 30 gün gündüzleri aç susuz kalınıp, geceleri domuz gibi sabahlara dek tıkınılan bir yaşam tarzı.

Böyle bir hastalıklı dine bizim inanmamızı bekleyen insanlar her türlü hakareti hak etmiş sayılır.

De ki:kininizle geberin!

(Kuran)

Kininle gebereceksin Zeus ahahaha

Link to post
Sitelerde Paylaş

De ki:kininizle geberin!

(Kuran)

Kininle gebereceksin Zeus ahahaha

Kuran'da Sübyancılık

Talak/4. Kadınlarınızdan âdetten kesilmiş olanlarla (henüz) âdet görmeyenler hususunda tereddüt ederseniz onların bekleme süresi üç aydır. Hamile olanların bekleme süresi ise doğum yapmalarıyla sona erer. Kim Allah’a karşı gelmekten sakınırsa Allah ona işinde bir kolaylık verir.

Ahzab/49. Ey inananlar! Mümin kadınlarla nikahlanıp onları temasta bulunmadan boşadığınızda artık onlar için size iddet saymaya lüzum yoktur.Kendilerine bağışta bulunarak onları güzellikle serbest bırakın.

Ahzab/37. "...eşlerinden yana isteklerini yerine getirdiklerinde (onları boşadıklarında), evlatlıklarının eşleriyle evlenmeleri konusunda mü’minlere bir zorluk olmasın. Allah’ın emri mutlaka yerine getirilmiştir."

Nisa/23 "...üvey kızlarınız, -eğer anneleri ile zifafa girmemişseniz onlarla evlenmenizde size bir günah yoktur- öz oğullarınızın karıları, iki kız kardeşi (nikâh altında) bir araya getirmeniz. Ancak geçenler (önceden yapılan bu tür evlilikler) başka. Şüphesiz Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir."

60 yaşındaki Halife Ömer'in çocuk yaştaki Ali kızı Ümmü Gülsüm'le evlendiğine dair rivayetler de İslam'da sübyan evliliğinin var olduğunu gösteriyor. (Bknz. Ebu Muaz İsmail, 'Kitab'ü Zevac-i Ömer b. Hattab min Ümmi Gülsüm binti Ali b. Ebi Talib)

Pedofili Kuran'da "göğüsleri yeni tomurcuklanmış yaşıt kızlar" gibi erotik huri tasvirleriyle de desteklenen bir eğilimdir.

V4IMHZX.jpg

FTjyweW.jpg

Muhammed'in Aişe ile 9 yaşındayken gerdeğe girdiğini dürüstçe söyleyen bir hoca:

Suudi evlilik yetkilisi Dr. Ahmed El Mubi, evlilik için asgari yaş bulunmadığını, bir, yedi, sekiz ve dokuz yaşlarındaki kızların bir evlilik sözleşmesi yapabileceklerini belirtti. El Mubi, "Ama, kız cinsellik için hazır mı? Cinsellik için uygun yaş nedir? Bunlar çevre ve geleneklere göre değişir. Bu durumda babanın fikrinin alınması gerekir" dedi.

Dr. El Mubi şöyle devam etti: "Yemen'de kızlar sekiz, dokuz, 11 ve 13 yaşlarında evleniyorlar. Diğer ülkelerde ise bu 16. Bazı ülkelerin yasalarına göre 18 yaşından önce kıza seks yasağı var. Biz Peygamber'in modeline göre hareket ediyoruz. Ayşe, Peygamber'in eşi olduğunda altı yaşındaydı. İlk kez seks yaptıklarında ise Ayşe dokuz yaşındaydı."

"Biz Onların Vajinalarını Size Helal Kıldık" Nisa/24 Skandalı

Ortaçağ bedevi ahlâki yapısının bir diğer realitesi: Cariyeler (sex köleleri). Rezilullah (salla Allahı vesaire) ve çapulcu çetesi düşmanlarının topraklarına tecavüz ediyor, talan ediyor ve kocalarını katlettikleri kadınları ödül olarak alıyorlardı. Tiksinç bir adet. Üstelik insanlığa kılavuz olduğu öne sürülen bir kitapta böyle bir şeyin olması katmerli rezalet!

Dxw4HZc.jpg

Kadınlar Suresi: 24. "Evli kadınlarla evlenmeniz de haram kılındı. Maliki bulundu­ğunuz cariyeler müstesna, bunlar, Allah'ın üzerine farz kıldığı hükümler­dir..." diyor Kuran-ı Şekerim. Yani savaş ganimeti olarak ele geçirdiğiniz metreslerinize tecavüzü legalize ediyor. Ateistleri potansiyel kriminal olmakla suçlayan müslimler kendi dinlerindeki tanrı referanslı iğrenç uygulamalar için ne düşünüyor?

1- Muhammed b. Abdirrahman b. Bünanî, Muhammed b. Ahmed b. Hamdan'dan, o Ebû Ya'la'dan, o Amr en-Nakıd'dan, o Ebû Ahmed Zübeyri'den, o Süfyan'dan, o Osman el-Bettî'den, o Ebu'l-Halil'den, o da Ebû Said el-Hudrî'den şöyle dediğini bize rivayet etti:

"Evtas Gazvesi'nin olduğu gün kocaları olan esir kadınları ele geçirmiştik. Onlara mücamaatta bulunmayı (cinsel ilişkiye girmeyi) çirkin bulmuştuk. Peygamber (s.a.v.)'e bunu sorduk da bu âyet nazil oldu. Biz de o kadınları böylece helal bulduk."

2- Ahmed b. Muhammed b. Ahmed b. el-Haris, Abdullah b. Muhammed b. Cafer'den, o Ebû Yahya'dan, o Sehl b. Osman'dan, o Abdurrahim'den, o Eş'as b. Sevvar'dan, o Osman b. Bettî'den, o Ebu'l-Halil'den, o da Ebû Said el-Hudrî'den bize şöyle dediğini haber verdi:

"Rasulullah (s.a.v.) Evtas ahalisini esir alınca dedik ki: "Ey Allah'ın Rasulü, soylarını, kocalarını tanıdığımız esir kadınlarla nasıl mucamaatta bulunabi­liriz?" Bunun üzerine bu âyet nazil oldu."

3- Ebû Bekr Muhammed b. İbrahim el-Farisî, Muhammed b. İsa b. Amraveyh'ten, o İbrahim b. Muhammed b. Süfyan'dan, o Müslim b. Haccac'dan, o Ubeydullah b. Ömer el-Kavarirî'den, o Yezid b. Zuray'dan, o Said b. Ebî Arube'den, o Katade'den, o Ebû Salih Ebû Halil'den, o Ebû Alkame el-Haşimî'den, o da Ebû Said el-Hudrî'den bize şu rivayette bulundu:

"Rasulullah (s.a.v.) Huneyn Günü, Evtas Kabilesi'ne bir grup ordu gönderdi. Bu grup bir düşman birliğine rastlayıp onlarla savaştılar da onlara galip gelerek, kadın esirler elde ettiler. Rasulullah (s.a.v.)'ın Ashabı'ndan bir grup, müşrik kocalarından dolayı o esir kadınlarla münasebette bulunmaktan sakındılar. Allah Teala da bu âyeti indirdi,"

4- Ebu Saîd Hudrî'den Nesâî, Tirmizî, Ebu Davut ve Buharî rivayet etti. Ebu Saîd:

-Bize, Evtâs esirlerinden esirler isabet etti. Kadınların kocaları vardı. Biz onlarla birleşmeyi çirkin gördük, Nebî Aleyhisselâm'a sorduk., Nisa: 4/24 âyeti indirildi. Ancak Allah'ın sizin üzerinize Efa ettiği şeydir, biz onların ferclerini (vajinalarını) helal kıldık, buyurdu.

Kadınlar Suresi/24. ayet Şia İslam'da legal kabul edilen "Helal Genelev" uygulamasına da açık kapı bırakır. Sabit vadeli ya da uzun vadeli evlilik yapabilirsiniz. Minimum sözleşme süresi 3 gün.

sblQrjK.jpg

Muslim apolojistler bu büyük skandalı hasıraltı etmek için çeşitli yorum, tefsir ve tevillerle Aişe'nin yaşını 20'ye büyütmeye çabaladı. Ancak apolojetik hileler biz ateistlerin gözünden kaçmaz. :)

“Ben sokakta oynarken annem çağırdı, eve kapattı ve evleneceğimi anlattı ‘ (İbn Sad, VIII, 40)

“Ben Peygamberle evliyken evde arkadaşlarımla oynardım. Hz. Peygamber gelince arkadaşlarım kaçardı. Hz.Peygamber gider onları toplar benimle oynamaları için gönderirdi. (Buhari, edeb, 81; müslim fedailü’s-sahabe, 44)

“Ben evde arkadaşlarımla oynuyordum. Hz.Peygamber geldi. Oyuncaklarımı kastederek bunlar nedir ey Aişe” dedi. Ben de ”Süleyman in atları”dedim. (Ibn Sad, VIII, 62)

Sizce bunlar 18 yaşında birinin ifadelerine benziyor mu?

jyQx6Jp.jpg

  • İslamic kaynaklara göre Aişe H. 58'de öldü. Öldüğünde yaşı 66 idi. 66-58=8. Demek ki Hicret sırasında Aişe 8 yaşındaydı.
  • Aişe peygamberliğin 2. yılında doğdu. “Ben kendimi bildim bileli İslam in içindeyim...” sözü bunu destekler nitelikte.
  • Ablası Esma'nın H. 73'te 100 yaşında öldüğü rivayet edilir. Ancak İslamcılar 100 sayısının Arapça'da kesretten kinaye olduğunu gözardı ediyorlar. Bu yüzden 100 sayısı kesin bir sayı değil. Bu kuşkulu bilgi nedeniyle İbn İmad ve ez-Zehebi Aişe'nin 90 civarında öldüğünü belirtir. Dahası o dönemin Arap toplumunda hem poligami yaygındı hem de kız çocukları erken yaşta evlendiriliyordu. Dolayısıyla Esma'nın 27 yaşına kadar evlenmediğini söylemek pek inandırıcı değil.
  • Arkadaşlarıyla salıncakta sallanan, oyun çağında olan bir kızın 18 yaşında olması mümkün mü?
  • Kuran'da Talak/4, Ahzab/49, Ahzab/37, Nisa/23 ayetleri birlikte değerlendirildiğinde Kuran'ın sübyan evliliğine izin verdiği sonucu çıkıyor. Bu da demek oluyor ki Buhari'nin Aişe hadisi Kuran'la uyumlu.
  • Kuran'ın Tanrısı cennette erkeklere sübyan vaad ediyor. Nebe 33'e bakmak yeterli.
  • 60 yaşındaki Halife Ömer'in çocuk yaştaki Ali kızı Ümmü Gülsüm'le evlendiğine dair rivayetler de İslam'da sübyan evliliğinin var olduğunu gösteriyor. (Bknz. Ebu Muaz İsmail, 'Kitab'ü Zevac-i Ömer b. Hattab min Ümmi Gülsüm binti Ali b. Ebi Talib)
  • Her şeyi bir kenara bıraksak bile 52 yaşında adamın 20 yaşında bir kızla evlenmesi normal mi? Şimdi olsa "Babam yaşında sapık" demezler mi? Üstelik en yakın dava arkadaşının kızıyla? (İleri okuma: Prof. Dr. Mehmet Azimli, Hz. Aişe’nin Evlilik Yaşı Tartışmalarında Savunmacı Tarihçiliğin Çıkmazı. İslami Araştırmalar. sayı, I, Ankara, 2003 (PDF).
WKlTPBy.jpg

İslam hakkında rahatsız edici bir gerçek onun kurucusunun 9 yaşındaki bir kızla cinsel ilişkiye girmesidir. Ve bu, elbette, Muhammed'i Tanrı'nın ideal hizmetkârı olarak gören müslümanlar için extrem derecede iğrençtir. Apolojistler Aişe'nin yaşını büyütmeye çabalasa da Muhammed'in 9 yaşındaki Aişe ile evliliğinin kanıtları gözmezden gelinmeyecek kadar güçlü. Üstelik fıkhi kaynaklar da hadis ve ayetleri referans alarak sübyan evliliğine cevaz veriyor.

4L7DifA.jpg

Link: http://www.sorularla....php?oku=178882

ie9WyyV.jpg

Link: http://m.sorularlais...x.php?oku=12112

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sayın antiteist ateistforum üyeleri, sizce de teistlerle tartışırken biraz fazla sert ve kaba davranmıyor muyuz, aynı zamanda dikkat ettiğim bir nokta, bazen aşırı sinirlenip küfrettiğimizdir. Benim bu duruma önerim ise, onlar bizi aşağılasa dahi bizim medeni bir şekilde onları medeni bir insan gibi görüp davranmamızdır. Sorulara aklın ve mantığın sesiyle medeni cevaplar vermemiz gereklidir. Her ne kadar onlar ettikleri küfürlerle medeniyetten uzaklaşsalar da.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Haksızlık etme,

Belki de bu tutum ve söylemlerinde bir haklılık payı vardır. Bazı insanlar kibarlık budalalarıdır. Kıl-ı şerif demektense Sakal-ı şerif der.

Yada idrar-ı şerif der; Fatih Altaylı'nın programına çıkıp, bunun yenebileceğinden, peygamber sevgisinden kaynaklandığını geveler durur.

Milyonlarca "akıllı" da aileleriyle Tv'nin karşısına kurulup izlemeye koyulur.

Bu idrar-ı şerif konusu da gerçekten sözkonusu programda ciddi ciddi ele alınıp toplum aptal yerine koyuldu. Neyse, zaten yeni bir olay da değil.

Eleştiri konusunda ise, bence eleştiriden tartışma etkinliğinden önce konu iyice anlaşılır olmalıdır. Genelde yaptığımız şeydir: eleştirip ezmek ve bu sayede daha üstün, da aristo olduğumuzu kanıtlamak, karşı tarafın da haklı olabileceği seçeneğini unutmak. Yoksa eleştirmek, hata bulmak, eksik aramak, önyargıda bulunmak kolaydır.

Saygılarımla

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu seferde tatlı su müslümanı diyosunuz adamlara.

Bu eleştirinize katılıyorum. ben zaten bahsettiğim kişiler için "tatlı su müslümanı" ifadesini kullanmıyorum.

Sadece insanlığa değer verip ayrımcılık yapmayan, laik ve özgürlükçü insanların, inancı sorun olmaz.

zaten din konusunda da aydınlanmaya en musait insanlar, onlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...