Jump to content

Kuran'dan bir tek harf bile değişitrip meal verenler kötü insalardır.


Recommended Posts

Kuran'ın orjinalinden bir tek harfini bile değiştirip meal (yorum) verildiği zaman anlamları çok değişiyor!

Örneğin :

Yanlış : Müminun Suresi 6 Ayet - Ancak eşleri ve ellerinin sahip olduğu cariyeleri hariç. Bunlarla ilişkilerinden dolayı kınanmış değillerdir.

Doğrusu : Müminun Suresi 6 Ayet - Ancak eşleri veya ellerinin sahip olduğu cariyeleri hariç. Bunlarla ilişkilerinden dolayı kınanmış değillerdir. (hem eşleri hem cariyeleri değilmiş)

Yanlış :Ahzab Suresi 50 Ayet - Ey peygamber! Biz bilhassa sana şunları helâl kıldık: Mehirlerini vermiş olduğun eşlerini, Allah'ın sana ganimet olarak ihsan buyurduklarından sahip olduğun CARİYELERİ amcalarının kızlarından, halalarının kızlarından, dayılarının kızlarından, teyzelerinin kızlarından seninle beraber hicret etmiş olanları, bir de mümin BİR KADIN kendini peygambere hibe ederse, peygamber nikâh etmek istediği takdirde, onu başka müminlere değil de sadece sana mahsus olmak üzere helâl kıldık. Onlara eşleri ve cariyeleri hakkında neyi farz kıldığımızı biliyoruz. Bunlar sana hiçbir darlık olmaması içindir.

Doğrusu :Ahzab Suresi 50 Ayet - Ey peygamber! Biz bilhassa sana şunları helâl kıldık: Mehirlerini vermiş olduğun eşlerini, Allah'ın sana ganimet olarak ihsan buyurduklarından sahip olduğun CARİYEYİ, amcalarının kızlarından, halalarının kızlarından, dayılarının kızlarından, teyzelerinin kızlarından seninle beraber hicret etmiş olanları, bir de mümin BİR iMREATİNİ KADIN kendini peygambere hibe ederse, peygamber nikâh etmek istediği takdirde, onu başka müminlere değil de sadece sana mahsus olmak üzere helâl kıldık. Onlara eşleri ve cariyeleri hakkında neyi farz kıldığımızı biliyoruz. Bunlar sana hiçbir darlık olmaması içindir.

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 211
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Kuran'ın orjinalinden bir tek harfini bile değiştirip meal (yorum) verildiği zaman anlamları çok değişiyor!

Örneğin :

Yanlış : Müminun Suresi 6 Ayet - Ancak eşleri ve ellerinin sahip olduğu cariyeleri hariç. Bunlarla ilişkilerinden dolayı kınanmış değillerdir.

Doğrusu : Müminun Suresi 6 Ayet - Ancak eşleri veya ellerinin sahip olduğu cariyeleri hariç. Bunlarla ilişkilerinden dolayı kınanmış değillerdir. (hem eşleri hem cariyeleri değilmiş)

ikisinin arasındaki fark nedir ? ben hiç bir fark göremiyorum anlam bakımından ?

ikisinde de cariye var - ikisinde de cariye ile yatıp kalkmak serbest ? eee ?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dindarr Kuranın bir harfini değiştiren bile kötü insandır demişsin,ahzab 50 de olmayan cariyeler kelimesini çıkarıp,kendi zihin dünyanda işine gelen cariye kelimesini koymuşsun.İkisi arasında da bir fark yok zavallının dediği gibi.

Ahzab 50 de Allahın sana ganimet olarak verdiği ifadesi geçiyor,ganimet ne sonrası ele geçirilir,baskınlar,fetihler sonrası.Baskın sonrası ele geçirilen kadına ne denir cariye.Peygamberinizin kaç cariyesi vardı,çok.Bunlardan bazılarını da kendine karı yaptı.

http://www.kuranmeali.org/33/ahzab_suresi/50.ayet/kurani_kerim_mealleri.aspx

Cariye kelimesi var mı,ben mi göremiyorum yoksa.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran'ın orjinalinden bir tek harfini bile değiştirip meal (yorum) verildiği zaman anlamları çok değişiyor!

Örneğin :

Yanlış : Müminun Suresi 6 Ayet - Ancak eşleri ve ellerinin sahip olduğu cariyeleri hariç. Bunlarla ilişkilerinden dolayı kınanmış değillerdir.

Doğrusu : Müminun Suresi 6 Ayet - Ancak eşleri veya ellerinin sahip olduğu cariyeleri hariç. Bunlarla ilişkilerinden dolayı kınanmış değillerdir. (hem eşleri hem cariyeleri değilmiş)

Zırcahil müslü, veya'nın ve + ya da anlamına geldiğini bilmiyor.

A veya B: "yalnız A", "yalnız B", ya da "hem A hem B olabilir" anlamına gelir.

tarihinde bir_akil_insan tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ey Peygamber! Mehirlerini verdiğin hanımlarını, Allah'ın sana ganimet olarak verdiği ve elinin altında bulunan cariyeleri, amcanın, halanın, dayının ve teyzenin seninle beraber göç eden kızlarını sana helâl kıldık.

Hanımlar çoğul,amcanın,halanın,dayının,teyzenin kızları çoğul,ama olmayan cariyeler kelimesi,cariyeymiş.Dindarr cariyeleri neden tekilleştiriyorsun.Allahınızın Muhammede bir tane cariye alma hakkı verdiğini mi iddia ediyorsun,yoksa.Peygamberinizin bir cariyeden başka cariyesi olmamıştır mı demek istiyorsun.

Ayetin akışına uygun olan,aslında kelime olarak olmayan ama anlamca olan cariyeler kelimesini kes,işine gelen cariye kelimesini koy,sonra Kuranın bir harfini değiştiren kötü insandır de.Dindarr sen Muhammedin kitabının tabiriyle bir kafirsin,gerçeği örtüyorsun.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Doğrusu :Ahzab Suresi 50 Ayet - Ey peygamber! Biz bilhassa sana şunları helâl kıldık: Mehirlerini vermiş olduğun eşlerini, Allah'ın sana ganimet olarak ihsan buyurduklarından sahip olduğun CARİYEYİ, amcalarının kızlarından, halalarının kızlarından, dayılarının kızlarından, teyzelerinin kızlarından seninle beraber hicret etmiş olanları, bir de mümin BİR iMREATİNİ KADIN kendini peygambere hibe ederse, peygamber nikâh etmek istediği takdirde, onu başka müminlere değil de sadece sana mahsus olmak üzere helâl kıldık. Onlara eşleri ve cariyeleri hakkında neyi farz kıldığımızı biliyoruz. Bunlar sana hiçbir darlık olmaması içindir.

Ayetin ilk cümlesinde cariye,son cümlelerinde cariyeler.Arabın dinini aklayacağım de,ne çektin be dindarım .

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran'ın orjinalinden bir tek harfini bile değiştirip meal (yorum) verildiği zaman anlamları çok değişiyor!

Örneğin :

Yanlış : Müminun Suresi 6 Ayet - Ancak eşleri ve ellerinin sahip olduğu cariyeleri hariç. Bunlarla ilişkilerinden dolayı kınanmış değillerdir.

Doğrusu : Müminun Suresi 6 Ayet - Ancak eşleri veya ellerinin sahip olduğu cariyeleri hariç. Bunlarla ilişkilerinden dolayı kınanmış değillerdir. (hem eşleri hem cariyeleri değilmiş)

Neticede cariyelerle ilişkiler ayıplanmıyor. Ve bunun bir kuralı da belirtilmemiş. yani, "cariye bu ilişkiden memnunsa kınanmaz" demiyor.

"Cariye bu ilişkiden dolayı kahroluyorsa, sakın ona dokunmayın" denilmiş mi? HAYIR!

Herhangi bir vicdani ve ahlaki ilke belirtilmemiş.

4 Kadınla evlilik zaten kadına bir saygısızlıktır. "ilk eşiniz üzülüyorsa sakın evlenmeyin" diye bir uyarı var mı? YOK.

Zaten insan olan, eşinden çok istisnai bir talep gelmedikçe, 2. bir kadınla beraber olamaz.

Arada "veya" olduğunu farzedelim...

O halde soru; cariyelerin hakları hangi ayetlerle korunmaktadır?

tarihinde Mindsurfer tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Yemin et ?

Ne cektin sen burda be kardesim. Batan gemiyi kurtarmaya calisan bir kaptan gibisin. Bu Din ölmüs ne bok oldugu ortaya cikmis ama hala güzel göstermeye calisiyorsun.

Islamin ne oldugunu kabul ette, artik rahatini bul, bosuna sadece kendini eziyorsun.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Elizabeth puin en eski kuran ve sesli harflerin olmayışı

http://www.ateistforum.org/index.php/topic/16176-en-eski-kuran-nushasy-kac-yyllyk/page-4

http://www.uni-saarl...9/Neue_Wege.pdf

Gördüğünüz kuran en eski kuran olup günümüz nusralariyla alakası yoktur saygılar

Ağlıyorum yemin ederim yaa Allahım ne cahil cuhelalar var ve bunlar yarısı atesit yarısıda dinli göya :D Aayy

peygamberimiz Kuranı sadece satırlara değil sadrlara koymuştur.. bütün kopyaları kaldırılsa bile hafizalardan ufak bir müracaat ile kuranı kerim derhal peygamberimizin ezberlettiği gibi vucud bulur. inkar edenler çatlar patlar yüsyuvarlak olurlar sızım sızım sızlanırlar yahu kuranın noktasına dahi el süremedik diye çatırtarlar hahahah :D

bana kağıttan kurandan bahsetme

15 asır evvel neyse şu anda o kuranı kerim okunup ezberleniyor kağıtta değil kuran sadrlarda hahahaha

Link to post
Sitelerde Paylaş

Zırcahil müslü, veya'nın ve + ya da anlamına geldiğini bilmiyor.

A veya B: "yalnız A", "yalnız B", ya da "hem A hem B olabilir" anlamına gelir.

:D, :D , :D hah-hah-hah-hah-hah-hah Aaaaay

utanmıyor musun sıkılmıyor musun veya bağlaçının anlamıyla oynayıp dalavere dolandırıcılık yapmaya :DAynı değerde olup da birinin tercih edilmesi gereken iki seçenek arasında kullanılırlar.

"ya da, veya, yahut, veyahut"

Aynı değerde olup da birinin tercih edilmesi gereken iki seçenek arasında kullanılırlar.

Biriniz gideceksiniz: Sen ya da kardeşin.

Bisiklet veya motosiklet alacağım.

Sen, ben veya başkası...

Sen olmasan yahut (veyahut) seni görmesem dayanamam.

http://www.turkceciler.com/sozcuk_turleri/baglaclar.html

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ey Peygamber! Mehirlerini verdiğin hanımlarını, Allah'ın sana ganimet olarak verdiği ve elinin altında bulunan cariyeleri, amcanın, halanın, dayının ve teyzenin seninle beraber göç eden kızlarını sana helâl kıldık.

Hanımlar çoğul,amcanın,halanın,dayının,teyzenin kızları çoğul,ama olmayan cariyeler kelimesi,cariyeymiş.Dindarr cariyeleri neden tekilleştiriyorsun.Allahınızın Muhammede bir tane cariye alma hakkı verdiğini mi iddia ediyorsun,yoksa.Peygamberinizin bir cariyeden başka cariyesi olmamıştır mı demek istiyorsun.

Ayetin akışına uygun olan,aslında kelime olarak olmayan ama anlamca olan cariyeler kelimesini kes,işine gelen cariye kelimesini koy,sonra Kuranın bir harfini değiştiren kötü insandır de.Dindarr sen Muhammedin kitabının tabiriyle bir kafirsin,gerçeği örtüyorsun.

Ayetin ilk cümlesinde cariye,son cümlelerinde cariyeler.Arabın dinini aklayacağım de,ne çektin be dindarım .

ayetin ilk cümlesinde peygamberimize ganimet olarak verdiği (min ma) şeyden cariyelerden bir cariye diyor

Müminler içinde: Biz onların zevceleri ve cariyeleri konusunda neyi farz kıldık biliriz der..

lütfen peygamberimize: senin sahip olduğun (olduklarından değil) cariyeyi (ki allahın sana ganimet olarak verdiği şeyden diyor..)

ile

müminler için söylenen: onların elleri altın bulunanları cariyeleri neyi farz kıldık biliriz birbirine karıştırma kendin kandırma canışkom hahaha Aaay

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Arada "veya" olduğunu farzedelim...

O halde soru; cariyelerin hakları hangi ayetlerle korunmaktadır?

ikisinin arasındaki fark nedir ? ben hiç bir fark göremiyorum anlam bakımından ?

ikisinde de cariye var - ikisinde de cariye ile yatıp kalkmak serbest ? eee ?

Nisa Suresi 24 Ayet - Bir de harb esiri olarak sahibi bulunduğunuz cariyeler müstesna, evli kadınlarla evlenmeniz de size haram kılındı. Bütün bunlar Allah'ın üzerinize farz kıldığı hükümlerdir. Bunların dışında kalanlar ise iffetli olarak zina etmeksizin mallarınızla mehir vermek suretiyle evlenmek istemeniz size helal kılındı. O halde onlardan nikah ile faydalanmanıza karşılık mehirlerini kendilerine verin ki, bu farzdır. O mehri takdir edip kesinleştirdikten sonra birbirinizi razı etmenizde bir mahzur yoktur. Şüphesiz ki Allah her şeyi çok iyi bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir.

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

ayetin ilk cümlesinde peygamberimize ganimet olarak verdiği (min ma) şeyden cariyelerden bir cariye diyor

Müminler içinde: Biz onların zevceleri ve cariyeleri konusunda neyi farz kıldık biliriz der..

lütfen peygamberimize: senin sahip olduğun (olduklarından değil) cariyeyi (ki allahın sana ganimet olarak verdiği şeyden diyor..)

ile

müminler için söylenen: onların elleri altın bulunanları cariyeleri neyi farz kıldık biliriz birbirine karıştırma kendin kandırma canışkom hahaha Aaay

Şeyden dediği,peygamberinizin cariye havuzu sefil.Diyelim ,peygamberinizin 20 kişilik cariye havuzu var,ordan istediğini seçip kendine karı yapabiliyor.20 kişilik cariye havuzundan istese 20sini bile karı yapabilir,anlayacağın.Ama sende bunu anlayacak kapasite var mı sende.

Ayrıca senin bu konuyu neden açtığın,neyi savunmak açtığın bile belli değil.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dindarrın savunduğu yanlış anlamadıysam eğer şu.Peygamberimizin cariye havuzundan,sadece bir kişiyi eş olarak seçme hakkı var.Ama cüveyriye ve safiye isimleri bile bu kuyruklu yalanı yerle bir ediyor.Hani peygamberinizin cariye havuzundan sadece bir tane kendine karı alma hakkı vardı.Ek olarak cariyelerle evlenmeden,cinsel ilişkiye girebiliyorsun.Muhammed marya ile birlikte olurken,hafsa onları basmadı mı ?

Sen konuyu hangi amaçla açtın,onu da anlamadık ama,anladığımız kadarıyla yazıyoruz birşeyler işte.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Şeyden dediği,peygamberinizin cariye havuzu sefil.Diyelim ,peygamberinizin 20 kişilik cariye havuzu var,ordan istediğini seçip kendine karı yapabiliyor.20 kişilik cariye havuzundan istese 20sini bile karı yapabilir,anlayacağın.Ama sende bunu anlayacak kapasite var mı sende.

Ayrıca senin bu konuyu neden açtığın,neyi savunmak açtığın bile belli değil.

ya kardeşim islamda hem eşinle hem cariyelerinle ilişki yaşamak yok bu bir

ikincisi cariye ile ilişkiye girdiğinde evli sayılırsın ve ona mihr vermek zonrundasın buda iki

üçünsücü: Evlenenlerin yok belediye kaydı : yok imam efendi kıydı gibi kayıtlar halka arasındaki dedikoduyu kaldırmak eşleri birbirine varis kılmak doğan bir çocuk olursa o aileden olduğu yazılması içindir

asıl evlenenlerin bir nihak kaydı daha vardır ki O da Alemi arşta meleklerin huzurunda tarafı ilahiden kıyılır

sebebsiz boşanmaktan arşı ilahi titrer...

yok imam efendi kıydıu yok belediye kaydı :D bunlar dedikodu kalksın diye

asıl nikahı Allah kıymıştır alem-i arşta!

cariye ile ilişkilik Allah katında evlilik sayılır! İspat edeyim sana

çünkü cariye ile ilişkiden sonra! cariye tam olarak 3 ay beklemek zorundadır. başkasıyla ilişkiye girmesi için!!!

Allahcada yaaaa Kamonnn hahahahah :D kurana dil uzatmadan önce bunları öğrenin hahah:D

demek ki neymiş cariye ile ilşki yaşadın mı? O cariye baskasıyla ilişkiye girmesi için en az 3 ay yani3 iddet beklemek zorunadadır

yani seks bir evliliktir nikahtır Allahcada kamon hahahahah :D

koca islam lalay lay lalay lalay lay.... koca islam lalal lay lay... koca islam lalala lalalay lalalay laaa

koca islam sana dil uzatanlar çok cahil hahahah

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Nisa Suresi 24 Ayet - Bir de harb esiri olarak sahibi bulunduğunuz cariyeler müstesna, evli kadınlarla evlenmeniz de size haram kılındı. Bütün bunlar Allah'ın üzerinize farz kıldığı hükümlerdir. Bunların dışında kalanlar ise iffetli olarak zina etmeksizin mallarınızla mehir vermek suretiyle evlenmek istemeniz size helal kılındı. O halde onlardan nikah ile faydalanmanıza karşılık mehirlerini kendilerine verin ki, bu farzdır. O mehri takdir edip kesinleştirdikten sonra birbirinizi razı etmenizde bir mahzur yoktur. Şüphesiz ki Allah her şeyi çok iyi bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir.

kendin ayet yazıyorsun - sonra kedi yazdığını kabul etmeyip kalkıyor ayeti ters takla attırıp yeniden yazıyorsun...

müslümanların işlerine geldiği gibi ayetleri şekilden şekile sokmalarına gayet güzel bir örneksin sen....

aha bak en başta DOĞRUSU BU diye yazdığın ayet :

Doğrusu : Müminun Suresi 6 Ayet - Ancak eşleri veya ellerinin sahip olduğu cariyeleri hariç. Bunlarla ilişkilerinden dolayı kınanmış değillerdir. (hem eşleri hem cariyeleri değilmiş)

yani ne yazmışsın ?....eşleri veya ellerinin sahip olduğu cariyeler ile sevişmeleri allah tarafından kınanmaz mış ?

daha toplarsak : eşleriyle sevişebilirler bir de sahip oldukları CARİYELER ile sevişebilirler....PROBLEM YOK ?

bunu sen yazdın en başta ?

Link to post
Sitelerde Paylaş

kendin ayet yazıyorsun - sonra kedi yazdığını kabul etmeyip kalkıyor ayeti ters takla attırıp yeniden yazıyorsun...

müslümanların işlerine geldiği gibi ayetleri şekilden şekile sokmalarına gayet güzel bir örneksin sen....

aha bak en başta DOĞRUSU BU diye yazdığın ayet :

Doğrusu : Müminun Suresi 6 Ayet - Ancak eşleri veya ellerinin sahip olduğu cariyeleri hariç. Bunlarla ilişkilerinden dolayı kınanmış değillerdir. (hem eşleri hem cariyeleri değilmiş)

yani ne yazmışsın ?....eşleri veya ellerinin sahip olduğu cariyeler ile sevişmeleri allah tarafından kınanmaz mış ?

daha toplarsak : eşleriyle sevişebilirler bir de sahip oldukları CARİYELER ile sevişebilirler....PROBLEM YOK ?

bunu sen yazdın en başta ?

cariyeyi şaaaptın mı ne olur! o cariye başkasıyla ilişkiye girmesi evlenmesi için 3 ay beklemek zorundadır! çünkü İlişkiden sonra cariye ile Allah katında nikahlı sayılırsın mihir vermek zorundasın! hahah yaa kamon

Okumadın mı

Oku: Nisa 24 de zina etmeksizin eğer onlardan faydalandığınız zaman farz olarak üçretlerini mihrlerini verin buyuruluyor

yani cariye yada hür kadın kim olursa olsun faydalanma olursa yani cima olursa mihr vermek müminlerin üzerine borç olduğu beyan ediliyor hahahaha yani evli nikahlı sayılıyor

kuranı okumasını bilmeyen atüs kardeşim benm :D

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

cariyeyi şaaaptın mı ne olur! o cariye başkasıyla ilişkiye girmesi evlenmesi için 3 ay beklemek zorundadır! çünkü İlişkiden sonra cariye ile Allah katında nikahlı sayılırsın! hahah yaa kamon

bok nikahlı sayılırsın...

cariye nedir ? köle kadın...alırsın satarsın...

nikahlın diyor mu ayette ? DEMİYOR...

öle olsaydı EŞLER ve CARİYELER diye ikiye ayırmazdı...direkt EŞLER derdi...

hade yallah kaybol.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...