Jump to content

Aziz Bayındır'ın Nur 33 yorumu


Recommended Posts

Erkeği üstün görmelerine yobazlıktır geriliktir cahilliktir der geçebilirsin. Ama hür bir adam kadını öldürünce kısas yapılmayışı rezaletin daniskası bir kepazeliktir. Müslümler bundan kurtulamazlar. Allah kıyamete kadar geçerli olmak üzere indirdi dedikleri bu botsa, bu botun yeri lağımdır. Başka yolu yok. Allah kıyamete kadar geçerli böyle bir şey indirmiş olamaz. Ancak o zamanın dört geri cahil yobazı oturup "ulan karımızı döverken ters yerine vursak ölse kısas mı olacağız şimdi!" demiş olabilirler. Bunun başka hiç yolu yoktur.

Bir müslümanın referans aldığı kitabını eleștirme hakkı var mı ?. Yok.

Orada ne yazarsa odur, ancak zamanımızın müslümanları o eski çağlarda yașayan cahil ve bilgisiz insanlara nazaran bir hayli yol kat etmișlerdir. Bu nedenle kitaplarında zamanımızın ahlak normlarına uymayan sıkıntılı pasajlarını ya görmezden gelmektedirler yada yeni yorumlarla kurtarmaya çalıșmaktadırlar. Bunun ilk așaması olan hadisleri reddetme girișimi bașarıyla sonuçlanmıș gibi görünüyor. Hadisleri reddetmek kitaplarına nazaran kolay, çünkü hadisler nede olsa insan ürünü. Ancak kitaplarının da insan ürünü olduğunu kabullenmek ise çok zor olmalı.

tarihinde kavak tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 109
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

hadisleri reddetme girișimi bașarıyla sonuçlanmıș gibi görünüyor.

Sanmıyorum. Bu çöplüğü süpürüp gömmenin hiç bir yolu yok. Koca koca sahih buhari ve müslüm kitapları zırh gibi yerinde duruyor ve müslüm kitaplıklarında baş köşede kurandan sonraki yerini koruyor. Bunları ateist foruma geldiği için mecburen başka çıkar yolu olmadığı için kuranı bari kurtarayım zihniyetiyle inkar eden dört müslüm hadis ayıklama projesinin başarılı olduğu anlamına gelmez.

Bunların kuranı bari kurtaralım zihniyetiyle bot atmadıkları ne hadisçi kaldı ne imam... Hepsini sıçradı sıvadı attılar. Hepsini kuranı bari kurtaralım da islam tamamen elden gitmesin diye bot ettiler.

Bunlar yapar. Bunlar ahlaksız, rezil, kişiliksiz kişilerdir. Neden, çünkü zihinleri özgür değil. Zihinleri köle. Kölenin ahlakı olmaz. Köleye efendisi vur der vurur öldür der öldürür. Kölede kişilik, ahlak, erdem olamaz. Kölelik yıllar içinde bunları kaybettirir. Köle olmak insan olmakla bağdaşmaz. Köle olan bir insan insanlığını yitirir. Zorla köle yapılmak neyse, içinde bir özgürlük ateşini saklayarak insan kalmayı başarabilir. Ama gönüllü kölelerin böyle bir şansı da yoktur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ülen cariye iken nikahlayıp ev kadını yaptığınız kadınlar zina yaparsa bunlara "muhsanat" kadınlara verilen cezanın yarısı verilir ne demek tomruk!

Güzel kardesim,

Sizin bu öne sürdügünüz

bos bi iddia.

Nisâ 25'te

cariye iken nikahlayip ev kadini yaptiginiz kadinlar denmiyor.

Orda söylenen şudur:

Hafif mesreb degil iffetli davransinlar, gizli dostlar edinmesinler

(muhsanâtin gayra musâfihâtin ve lâ muttehızâti ahdân)

Hatirlayin lütfen,

siz ve ben daha önce şu hususta ayni görüsü dile getirdik:

Evlenmek istediginiz "cariye"lerin degil yalnizca

her kadinin ama her kadinin

hafif mesreb degil iffetli olmasini, gizli dostlar edinmemesini...

sart kosarsiniz,

Yoksa onurunuz var, evlenmezsiniz onunla

ister ailesine BAGLI bir "cariye" olsun iste BAGIMSIZ

farketmez.

Kisacasi

iffetli tavir açisindan

ailesine BAGLI cariye = BAGIMSIZ kadin.

Daha önce belirttiginiz bu görüsünüzü

koruyorsunuz degil mi.

Simdi gelelim

"cariye" hangi konumda iken YARI cezayi hak eder?"

sorusuna.

Ayette iza uHSiNne deniyor.

KORUMA altina girdiginde demek bu.

Içinde HSN bulunan ayetleri incelerseniz

KORUMA anlamina geldigini göreceksiniz,

örnegin KALE gibi evler...

Ailesinin izni ile evlenecek olan "cariye"

lütfen dikkat, evli degildir çünkü evlenecek.

O halde

KORUMA altina girdiginde demek

islama girdiginde demek,

islamin korumasina girdiginde.

Henüz evlenmeden önce hafif mesreblik ederse

ona bagimsiz müminelerin YARI cezasi verilir

çünkü gayrimüslim iken hafif mesreblik sayilmayan davranislar müslüman iken hafif mesrebliktir,

örnegin yabanci bir erkegin kucagina oturmak.

Yari ceza

"cariye"nin islama uyum saglamak için zamana ihtiyaci olmasi nedeniyle ARTI AYRIMCILIK olarak verilir,

esitsizlik nedeniyle degil.

Ve evlenildiginde YARI ceza hakki sona ermis olur,

yoksa evlenmezsiniz o kadinla. Onurunuz var sizin.

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Güzel kardesim,

Sizin bu öne sürdügünüz

bos bi iddia.

Nisâ 25'te

cariye iken nikahlayip ev kadini yaptiginiz kadinlar denmiyor.

Orda söylenen şudur:

Hafif mesreb degil iffetli davransinlar, gizli dostlar edinmesinler

(muhsanâtin gayra musâfihâtin ve lâ muttehızâti ahdân)

Hatirlayin lütfen,

siz ve ben daha önce şu hususta ayni görüsü dile getirdik:

Evlenmek istediginiz "cariye"lerin degil yalnizca

her kadinin ama her kadinin

hafif mesreb degil iffetli olmasini, gizli dostlar edinmemesini...

sart kosarsiniz,

Yoksa onurunuz var, evlenmezsiniz onunla

ister ailesine BAGLI bir "cariye" olsun iste BAGIMSIZ

farketmez.

Kisacasi

iffetli tavir açisindan

ailesine BAGLI cariye = BAGIMSIZ kadin.

Daha önce belirttiginiz bu görüsünüzü

koruyorsunuz degil mi.

Simdi gelelim

"cariye" hangi konumda iken YARI cezayi hak eder?"

sorusuna.

Ayette iza uHSiNne deniyor.

KORUMA altina girdiginde demek bu.

Içinde HSN bulunan ayetleri incelerseniz

KORUMA anlamina geldigini göreceksiniz,

örnegin KALE gibi evler...

Ailesinin izni ile evlenecek olan "cariye"

lütfen dikkat, evli degildir çünkü evlenecek.

O halde

KORUMA altina girdiginde demek

islama girdiginde demek,

islamin korumasina girdiginde.

Henüz evlenmeden önce hafif mesreblik ederse

ona bagimsiz müminelerin YARI cezasi verilir

çünkü gayrimüslim iken hafif mesreblik sayilmayan davranislar müslüman iken hafif mesrebliktir,

örnegin yabanci bir erkegin kucagina oturmak.

Yari ceza

"cariye"nin islama uyum saglamak için zamana ihtiyaci olmasi nedeniyle ARTI AYRIMCILIK olarak verilir,

esitsizlik nedeniyle degil.

Ve evlenildiginde YARI ceza hakki sona ermis olur,

yoksa evlenmezsiniz o kadinla. Onurunuz var sizin.

amacın gerçekte nedir ?..anladık yani kuranı kurtarmak için her yol mübah sizler için...

ama;

buradaki yani forumdaki amacın nedir ?? ateistleri ikna edip bi şekilde - müslüman olmalarını sağlamak mı ?

sence ateistler bunu..yani senin dolanbaçlı laflarınla kuranı kurtarma çalışmalarını YER mi ? yiyip de müslüman olur mu ? :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

:lol: Müslüm cennet köşkü hayaliyle yanıp tutuşuyor! Allahına yalakalıkta sınır tanımıyor! Ülen nikahlanacak her kadından bağlılık beklemenin normal olduğu sana ne artı kazandırıyor be! Kendi ağzınla söylüyorsun, cariye mükatebe parasını ödeyebilmek için isteği ile veya zorlanarak da olsa allah affedici nasılsa, yıllarca fuhuş yaptıktan sonra bir kısmeti çıkınca alışsın "muhsanat" olmaya diye yarı zina cezası uygulandığını!

Pozitif ayrımcılıkmış! Yok ya! Sen git onu ebenin örekesine anlat uydurukçu sahtekar! Sen zavallı kızın babasını öldür, yağmala, esir et, mükatebe parasını ödersen özgür olursun diye fuhuş yaptır, hatta zorla yaptırsan bile allah affetsin, pozitif ayrımcılıkmış! İterim senin dinini de pozitif ayrımını da utanmaz sahtekar! İttir git şurdan!

Allahınız olsa önce bir sizin bin türlü belanızı verirdi dolandırıcı madrabaz şebekler! Şaklabana bak ya! Güzel kardeşim müzel kardeşimle keriz kekleyecek aklı sıra! Ülen sen nerden benim kardeşim oluyorsun şebek! Ben maymundan geldim, sen ademden geldin! Sen git ademin ensest soylarına kardeşim de! Aklı sıra keriz kekleyecek dolandırıcı sahtekar.

tarihinde democrossian tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Tabii meallere bakip kaniverdigimiz için

öne sürüyoruz bu bos iddialari

çünkü "izâ uhsinne"nin meallerdeki karsiligi: evlendiklerinde.

"Cariyeler" evlendiklerinde fuhus islerler ise... imis.

Allah askina, onur sahibi hangi koca

fuhus yapan esine YARI ceza verilmesine razi olur?

Siz razi olur musunuz?

"Esimi fuhsa tesvik ediyorsunuz!" diye isyan etmez misiniz?

Kan çikar kan.

Okudugumuzu lütfen AKLIMIZ ile okuyalim,

o meal sahiplerinin okudugu gibi okumayalim,

baska bi yerimizle okumayalim.

Arapça bilmemiz sart degil ama AKLIMIZA saygimiz olsun.

Benim sordugum sorulari herkes sorsun,

akla saygi soru sormaktir.

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Saçmalama sahtekar yalancı... "Muhsanat" kadının zina cezası yüz sopadır ilkel çöl yağmacısının el kitabı mı diyelim cep ajandası mı diyelim ne botsa ona göre... Cariyeden "muhsanat" olma kadın elli sopayı göze alacak. Elli sopayı göze almak da kolay değildir. Elli sopa bir kadını daha bitmeden öldürebilir.

Burada amaç, o kadar da cariyeleri nikaha alıp evinizin kadını yapmaya eğilim göstermeyin içindir. Ceza indiriminin amacı bu. "Bak bunların kıçında pek don durmaz, bunlar yıllarca mükatebe parası ödeyip özgür olacağız diye istekleriyle veya zorlansalar da allah affeder nasılsa şeklinde fuhuş yaptılar, ona göre" demek için. "Gidin oluşundan muhsanat, sonradan muhsanat olma değil, kadınlara paşa paşa mehir ödeyip nikahlayın. Onlara zina ederlerse yüz sopa vururuz" diyor.

Hayır ülen sahtekar, kadınlara zina cezası varken zaten zina yapma diye söz almaya ne gerek var! Bu zina zaten yasaklanmış ve müeyyideye bağlanmış. Bunun sözünü alacak bir şey yok ki! Ama cariyeden özellikle bu sözün alınmasını apaçık vurguluyor çöl yağmacılarının kitabı!

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tabii meallere bakip kaniverdigimiz için

öne sürüyoruz bu bos iddialari

Peki sence neye bakmalıyız? Yahu insan şu lafı etmeden önce biraz düşünür ben ne diyorum diye. YTahu senin gibilere göre Kuran tercümesinden anlaşılmaz, mealinden anlaşılmaz, tefsirinden anlaşılmaz, arapça bilenler bile anlamaz. Ulan bu kitabı kim anlıyor o zaman?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...