Jump to content

Buzul

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    2.706
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

1 Takipçi

Buzul Hakkında

  • Derece
    Advanced Member

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. Buzul

    Dandik tasarım

    Beni var eden ögelerden biri olan, acı, ızdırap, keder, yoksunluk, acizlik, muhtaçlık üreten yaşamın, bu acıkıyım fabrikasının yakıtı olan suya şükürler olsun. Olmasaydın, olmazdım. Olmasaydın, seni içemezdim. Teşekkür ederim sana, bana seni içme ayrıcalığını, bu deneyimi yaşattığın için.
  2. Buzul

    Dandik tasarım

    İslama göre allahın merhametine bir örnek verebilir misiniz? -Allahın susuzluk yaşatıp, su vermesi allahın merhametine bir örnektir. Sorunu oluşturanı, yoksunluk gidermek durumunda bırakanı, susuzluk yaşatıp, su veren allahı bu merhametinden dolayı ne kadar övsek azdır.
  3. Buzul

    Dandik tasarım

    Kuranda allah maide 106da ölümü bir musibet olarak görüyor. Musibetlere yol açan insan eylemlerini eleştiren, başınıza gelen her musibet kendi yaptıklarınız nedeniyledir diyen allah, bu musibete yol açan yaratma eylemiyle de övünüyor. Peki bu neden böyle? Allah neden yaratıp, yaratıp ölüm musibetine uğratıyor? Ölümlü çocuğu var eden, bunla övünen, ama çocuğun ölümünü musibet, kötü bir durum olarak gören, çocuğun ölümüne üzülen anneyi, babayı düşünün. Ölümü musibet olarak gören, var ederek ölüm musibeti veren, ölüm musibetine yol açan yaratma eylemiyle övünen yapı. Görüldüğü gibi ortada tutarsı
  4. Buzul

    Dandik tasarım

    Müslüman var edilişini över, ama şeytana da söver. İslama göre sizler şeytan tarafından kandırılan, şeytana uyan adem ile havvanın allah tarafından yaratılan çocukları değil misiniz? Sizin var edilişinizde bir şeytanlık var. Var edilişini övüyorsun, demek ki şeytanı da övüyorsun. Yaratan allah, tuzakçı şeytan. Havva ile ademi kandıran şeytana sövüyorsun, ama yaratılışını da övüyorsun. Nasıl oluyor bu iş? Tuhaf ama hem bir övme, hem de sövme durumu söz konusu. Bu evrenin oluşturduğu garabet durumlardan biridir. Bir başka garabette, insanların kendilerine eziyet eden bir tanrıdan bağışlanma dile
  5. Buzul

    Dandik tasarım

    Allah yaşam övücü, soy, sop, kuşak, oğul, torun edebiyatı yapan bir yapının ürünüdür. Örneğin bu zihin yapısına göre acı çeken, yoksunluk yaşayan varlıkların var edilmesi merhametsizlik değildir. Övülmesi gereken bir durumdur. Müslüman muhtaç edip, yoksunluk verip, sonra da sizi yediren, içiren benim, siz bana muhtaçsınız acizler, hangi nimeti yalanlıyorsunuz, bana boyun eğin, yalvarın, yakarın diyen kibirli ve küstah anlayışın da savunuculuğunu yapar. İslama göre allahın açlık, susuzluk yaşayan bir bedeni var edip, sorunu oluşturup, yoksunluk gidermek durumunda bırakıp, o kişiye su ve yemek v
  6. Buzul

    Müslümanlar Bu Sorulara Cevap Veremiyor !

    Ölümü bir musibet olarak gören, musibete yol açan insan eylemlerini eleştiren, başınıza gelen her musibet kendi yaptıklarınız nedeniyledir diyen allah, ölüm musibetine yol açan yaratma eylemiyle de övünür. Allah ölüm musibetine yol açan yaratma eylemine karşı değildir? Peki bu neden böyle? Çocuğun ölümünü kötü, musibet olarak gören anne, babanın ölümlü çocuğu var etmelerini, ölümlü çocuğun var edilişiyle övünmelerini, ölümü musibet olarak gören kişilerin, ölümlü varlıkların var edilmesine karşı çıkmamalarını düşünün. Bu yapının zihinsel uyumsuzluğu, tutarsızlığı, oksimoronluğu allahta kendini
  7. Maide 106da allah ölümü musibet olarak görür. Musibetlere yol açan insan eylemlerini eleştiren, başınıza gelen her musibet kendi yaptıklarınız nedeniyledir diyen, birçoğunu da bağışlayan allah ölüm musibetine yol açan yaratma eylemiyle de övünür. Allah ölüm musibetine yol açan yaratma eylemine karşı çıkmamıştır. Peki bu neden böyle? Çocuğun ölümünü musibet, kötü bir durum olarak gören anne, babanın, ölümlü çocuğu var etmesini, ölümlü çocuğun var edilişiyle övünmelerini, ölümü musibet olarak kişilerin, var etme eylemine karşı çıkmamalarını düşünün. İşte bu zihin yapısının oksimoronluğu, tutarsı
  8. Sanatçı sanatını sergileyerek övülmek istiyor yani? Allah övülünce, onda nasıl bir duygu durumu oluşuyordur acaba? Mutlu oluyor mudur sence?
  9. Yaptıkları çocuğa, bize şükür et, bize borçlusun, hakkımızı ödeyemezsin diyen anne, baba gibisin allah. Eeee lokman 14de allah ile birlikte, anne, babaya da şükür istenmiyor mu sonuç olarak? Ayrıca bu allah soy, sop, kuşak, oğul, torun edebiyatı da yapıyor. Size oğullar, torunlar verdim diyip, bunu güzelliyor. Benim soyum, benim kanım, soyum sürmeli diyen, soyunun sürmesini güzel bir durum olarak gören insanlar gibi. Allah böyle bir anlayışın ürünü olabilir mi? Hayır gerçekten, yedi katlı göğün üstünde meleklerce taşınan tahtında oturan bir allah var. O soy, sop, kuşak, oğul, torun edebiyatı y
  10. Niye kendini tanıtma ve övülme ihtiyacı mı hissetti?
  11. Senin var edilişinde şeytanlık var. Eeee var edilişini de övüyorsun. Demek ki şeytanlığı da övüyorsun. Sen şeytan tarafından kandırılan adem ile havvanın allah tarafından yaratılan çocuğusun islama göre. Senin var edilişin hem şeytanlık, hem de allahlık. Bunu unutma.
  12. Allahın merhametine bir örnek verebilir misiniz? -Sorunu oluşturup, sorunu dayatıp, susuzluk yaşatıp, su vermesi. Merhamete bak. Ne kadar övsek azdır.
  13. Şu anda kibirli allah sende el- kebir adıyla mı tecelli ediyor, kendini gösteriyor? Bu arada sen şeytan tarafından kandırılan adem ile havvanın, allah tarafından yaratılan çocuğu değil misin? Senin var edilişinde bir şeytanlık var. Hem var edilişini, yaratan allahı övüyorsun. Hem de şeytana düşmansın. Nasıl oluyor bu iş? Yoksa tuzakçı şeytan, yaratan allah mıdır?
  14. Yazıyorsun yazıyorsun da, yazdıkların mantıksız. Yazdıklarım mantıklı diye düşünme o nedenle. Sonuç olarak sen yaratıcı putçusu, kölesi, yaratıcıya eleştiri getirmeyen, yaratıcıdır, karşı çıkılmamalıdır, anlayışında olan, kul olmakla övünen, bunu, bu onursuzluğu üstünlük olarak gören birisin.
  15. Müslümana göre, allahın açlık, susuzluk yaşayan bir bedeni var edip, sorunu oluşturup, ona ekmek, su vermesi merhamettir. Merhamete bak. O kişi bundan dolayı de şükür etmelidir, ben acizim, muhtacım, beni yediren, içiren sensin diyip. Bana açlık, susuzluk yaşatan o değil mi islama göre, susuzluk yaşatıp, su verdiği için mi bu anlayışa şükür edeceğim, onu öveceğim der, bu kibirli anlayışı eleştirirsen de, bu anlayışa göre bu kibirdir. Yaratıcı yapar, yakar, muhtaç eder, aciz bırakır, ona boyun eğin, ona karşı çıkmayın anlayışı. Bakın zaten bu anlayışla tartışırken karşımızda kibirli, küstah, pi
×
×
  • Yeni Oluştur...