Jump to content

Erkeği öldürüp,karısını kendine zevce diye almak..


Recommended Posts

Bu insanlık suçudur..Kesin ve net..

Öldürdüğün insanın çaresiz ne yapacağını bilemeyen eşine katili tarafından el konulma olayıdır..

işte Muhammed ..

Cüveyriye: (13, 14 ya da 15 yaşındadır) "Cüveyriyye", "cariyecik" demek. Çok küçük yaştaydı o sırada. 13 yaşında.. Kocasının ismi Musaf bin Safvan dır ama Muhammed'in adamları baskın sırasında onu öldürmüştür.

Beni-Mustalık baskınında esir düşmüştür ve Sabit ibn Kays ibn Şemmas'ın payına düşmüştür. 

Cüveyriye umutsuz bir durumdadır. Bu yaşadıkları onun gibi daha çocuk denecek yaştaki ufak bir kız için fazlasıyla ağırdır ve şok edicidir. İlginçtir ama birileri bu kızın oldukça güzel bir kız olduğu konusunda Muhammed'e haber uçurmuş ve böyle bir güzelliğin ancak ona layık olduğunu söylemişler ve bunun üzerine Muhammed'de onu yanına çağırmıştır.Cüveyriye'nin o an ki halet-i ruhiyesi köle olmayı kabul edememiş ve kendisini özgürlüğe kavuşturmak için çırpınan ve fazlasıyla korku içinde olan ufacıcık bir kız izlenimi vermektedir. Muhammed ile yaptığı konuşma şöyle geçer : "Ey Allahın Elçisi ! Ben kabilemin başkanı el-Haris'in kızıyım; başıma gelen felaketi ve içine düştüğüm durumu görüyorsun. Özgürlüğümü tekrar elde edebilmem için bana yardım et ! Allah da sana yardım edecektir" Buna cevaben Muhammed de der ki : "Bundan daha iyisini ister misin ?" diye sordu. O da: "Bundan daha iyisi nedir" diye sordu. O: Senin fidyeni ben ödeyeyim, sen de benimle evlen" dedi.

Muhammed böyle dünya güzeli körpecik kıza, çözüm olarak kendisi ile evlenmeyi teklif etmiş o da kabul etmek zorunda kalmıştır; hem de kocasının ölümünden sorumlu olan birisinin teklifini. Muhammed onun hürriyet bedeli olan 400 dirhemi Sâbit'e ödeyerek onu satın alır.

Safiyye: (Yaşı 17 dir) Huyeyy b. Ahtab'ın kızıdır ve asıl adı Zeyneb dir. Muhammed Hayber'in fethinden sonra kocası Kinane b. Ebi Hukayk'ı mücevher dolu "Mesk"in yerini öğrenmek için işkence yaptırdıktan sonra boynunu vurdurarak öldürmüş ve ayırca babası ile kardeşi de Muhammed tarafından öldürülmüştü. Safiyye sadece 2 aylık evli bir kadındı. 

Reyhane binti Zeyd: Yahudi Kureyza kabilesine mensup idi. Güzelliği ile meşhur genç bir yahudi kadını idi. Kocasının ismi Hakem idi ve Kureyza baskınında öldürülmüştü. Geriye kalan babası, kardeşleri ve diğer erkek akrabaları ise Kureyza esirlerleri arasında boynu Zübeyr ve Ali tarafından vurulanlar arasındaydı. İbn Sa'd da onun "safiyy" payı olarak daha ganimetler dağıtılmadan önce Muhammed'in onu kendisine ayırdığı ve onu hür zevceleri arasına kattığı yazılıdır. Kurtubi'ye göre de Muhammed kendisini azad edip onunla evlenmiştir. 

tarihinde Tremor tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
56 dakika önce, Tremor yazdı:

Bu insanlık suçudur..Kesin ve net..

Öldürdüğün insanın çaresiz ne yapacağını bilemeyen eşine katili tarafından el konulma olayıdır..

işte Muhammed ..

Cüveyriye: (13, 14 ya da 15 yaşındadır) "Cüveyriyye", "cariyecik" demek. Çok küçük yaştaydı o sırada. 13 yaşında.. Kocasının ismi Musaf bin Safvan dır ama Muhammed'in adamları baskın sırasında onu öldürmüştür

Cüveyriye umutsuz bir durumdadır. Bu yaşadıkları onun gibi daha çocuk denecek yaştaki ufak bir kız için fazlasıyla ağırdır ve şok edicidir. İlginçtir ama birileri bu kızın oldukça güzel bir kız olduğu konusunda Muhammed'e haber uçurmuş ve böyle bir güzelliğin ancak ona layık olduğunu söylemişler ve bunun üzerine Muhammed'de onu yanına çağırmıştır.Cüveyriye'nin o an ki halet-i ruhiyesi köle olmayı kabul edememiş ve kendisini özgürlüğe kavuşturmak için çırpınan ve fazlasıyla korku içinde olan ufacıcık bir kız izlenimi vermektedir. Muhammed ile yaptığı konuşma şöyle geçer : "Ey Allahın Elçisi ! Ben kabilemin başkanı el-Haris'in kızıyım; başıma gelen felaketi ve içine düştüğüm durumu görüyorsun. Özgürlüğümü tekrar elde edebilmem için bana yardım et ! Allah da sana yardım edecektir" Buna cevaben Muhammed de der ki : "Bundan daha iyisini ister misin ?" diye sordu. O da: "Bundan daha iyisi nedir" diye sordu. O: Senin fidyeni ben ödeyeyim, sen de benimle evlen" dedi.

Sanki uzuk TV dizisi!

DIN tarihinde bir tane Bile cirkin Kadin Yok.hepsi birbirinden güzel.

Patates cuvali gibi Kadin tövbe bulamazsiniz.erkeklerin hepsi birbirin den yakisikli,ne hikmetse Artik!!

 

Ayse güzel,zeynep güzel,hatice güzel,bir de kölesi vardi adini unutum o da dünya güzeli,Muhammet herkezden güzel!

Isa güzel,Musa güzel..

 

Cirkinler nerede ??

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
On 19.10.2016 at 19:19, Tremor said:

Bu insanlık suçudur..Kesin ve net..

Öldürdüğün insanın çaresiz ne yapacağını bilemeyen eşine katili tarafından el konulma olayıdır..

 

23 hours ago, Bitburger said:

.....

Hah hah ha, İslam tarihini bilmesek bizi de kafaya alıcaklar. hah güleyim baree, bizi kandırabilirler mi be? Hee? Mümkün değil 

Hazreti Cüveyriye meselesi : 

Kureyş kabilesi Hazreti İbrahimin ahfadından olması dolayısıyla diğer araplara nazaran hususi bir imtiyaza sahip ve bütün arab kabilelerinde onlara karşı büyük bir hürmet taşırlardı.Huzaa kabilesi de Kureyşin Müteefiki idi. Fakat huzaa kabilesi Beni Mustalık Oymağının Reisi Haris İbni Dırar. Kureyşin Teşviki ile Medineye Tecavüze Karar verdi Resul-i Ekrem Zeyd İbni Huseyb'e Keyfiyetin Sıhatini sordu. 

Zeyd: "Tecavüzü hazırlanıyorlar" Haberini gönderdi Fahri Alem Haberi alınca Hazreti Aişe ile Ümme Seleme, Yüksek arkadaşları olduğu halde bin kadar yaranı ile Medine'den çıktılar 

Bu haber Huzaa içinde Yayılınca içlerine bir korku düştü.. etraflarında toplana urban dağıldı Reisleri Haris İbni Dırrar de Kaçtı.Yalnız Müreysi ahalisi toplanarak Müslümanlara Hücum etdilerse de On maktul ve altı yüz esir verdiler.. Bu harbde Müslümanlar İki bin deve ve Beş bin koyun ganim aldılar Esirler arasında düşman kumandanı Haris İbni Dırar'ın kızı Cüveyrriye de vardı. Cüveriye Esirlerin taksiminden sabit İbni Kaysı'ın Hissesine düşmüş Hazreti Sabit de Cüveyriyeyi Sultanı Resul Efendimizi vermişti. Arab Resilerinden Olan Haris Kızın fidye Mukabilinde Kendisine teslim olunması hususunda Resul-i Ekreme haber gönderdi. Zira Bir Reisin kızının Cariye olmasını istemiyordu

Hazreti Fahri Alem: "Bu hususda kızına ihtiyar verdim Müracaat et Nereyi isterse oraya gitsin buyurdular" 

Haris'e aman verilerek Kızın yanına bırakıldı ve Haris Kızı cüveyriye'ye hitaben

 "Kızım benim Yüzümü kızartma ve beni mahcub mevkı'e düşürme Muhammed (Sallahu Aleyhi Ve sellem) senin kendi kararını Kendi eline bıraktı İstersen Geleceksin İstersen Kalacaksın"

Cüveyriye'nin Babasına Cevabı ise Şu oldu

hah haaay yavrum benm :D

"Baba Siz Hazreti Muhammedi (Sallalahü aleyhi ve sellem) anlamamışsınız Onun Muhiti Feyzine giren Buy-ı rahmanı İstişmam eden bir vucud Ondan Ayrılabilir mi ?.. O koğsa da ben artık O habibi Kibriyanın kapısından ayrılmam."

Cüveyriye'nin Bu cevabı Resul-i Ekreme geldi

Bütün mahluk-ı Hüdaya Kalbi rikkatle Çarpan Cenabı Nebi:

Cüveyriye'yi daire zevciyetime alarak hatırını tatyib edeceğim Buyurdular Ve Hazreti Cüveyriye Büyük Bir iltifata Nail olarak Ümmü'l-Müminin oldular

Bunun Üzerine Müslümanlar Muharebde aldıkları esirleri. 

Habibullah'a Sıhriyet rabıtası ile merbut olan kabilenin efradını Köle olarak taşımamız edebe Mugayirdir diyerek hepsini serbest bıraktılar  Böylece Hazreti Cüveyriye (Radiyaallahü anha) acip bir mazhariyete sahip olarak, hem kendisi Nur-ı Nübüvettde müstağrak kalıyor, Hem de kavminin Büyük bir İkrama nail olmasına sebeb oluyordu..

İslam tarihinde ayrıca şu bilgide vardır.

Müreysi muharebesinde Müslümanların eline bir çok erkek ve kadın esirler düşdü. Bunların arasına Hazreti Cüveyriye Sabit İbni Kays hazretlerine düşdü. Esirlerin sahiplerine bir miktar para vermek suretiyle serbest bırakılmaları İslam ahkamındandır. Bu usule "Mükatebe" denir. Cüveyriye de bir miktar altın vermek suretiyle kendisinin serbest bırakılmasını temin etmek yoluna gitmiştir. Kendi yanında kendisini serbest bırakacak kadar altın bulunmadığından Huzuru Nebiye Çıkmış

"Ya Resulüllah ! Ben Müslüman bir kadınım Beni Mustalık Resinin kızıyım esirim Sabit İbni Kays'e isabet ettim, dokuz kıyye altın mukabilinden serbest bırakılmamı temin ettim Şimdi sizin yardımınıza güveniyorum" demiş

( bir çocuk bunları diyebilir mi ? yaaaa !!!!  hem ben bir kadınım diyor.)

Alemlere rahmet olan Resuli Ekrem (aleyhissalatu vesselam) o, her aman diyene mübarek elini uzatan Büyük Peygamber,  

Cüveyriye'nin fidyesini te'diye etmişler ve Cüveyriye tamamıyla serbest kalmışlardır.

Cüveyriye, İslamiyetten gttikçe zevk alıyordu

Resuli Ekrem Efendimiz kendisine :"-Size iyi bir şey teklif edersem kabul eder misin ?" dediler

Hazreti Cüveyriye merak ile "acaba ne emredecekler?" diye bekliyordu Fahri Alem Efendimiz:

"-Seni kendime nikahlamak istiyorum bana var" buyurdular. Hazreti Cüveyriye bu iltifatı Peygamberiye karşısında ne yapcaklarını bilemediler ve memnuniyetle Dairei zevciyeti Muhammediyeye girerek Ümm'l-müminin oldular

Bu haber işitilince eshabı Kiram, Beni Mustalak'dan aldıkları esirleri serbest bırakmaya başladılar ve Hazreti Cüvbeyriye sayesinde yedi yüz kişi serbest bırakıldı, yüzlerce aile Hazreti Cüveyriye'ye muhabbet ve hurmetle medyundular. Cünki Peygamberle Sıhriyeti olan bir kimsenin kabilesine mensub esirlerin bulunması Esahab-ı Kiramın edebine muvafık gelmiyordu

Hazreti Cübeyriye altmış beş yaşlarında alemi cemale teşrif etmişlerdir..

Hazreti Safiye Meselesi:

Fahri alem efendimiz dıhyenin fikrini kabul ederek Safiyyeyi huzuruna çağırdılar. Halini hatırını sorduktan sonra kensine ihtiyar verildiğini İslam dinin cebir olmadığını Eğer Müslüman olursa Daire-i zevciyetine alacaklarını kabul etmezse cariye olarak kalacaklarını kendilerine haber verdiler

Safiyye'nin, kalbinde Şems-i Hakikat-i Muhamediye Güneşi tulu etmemiş doğmamıştı

 "-Ben senin dinine girmem" diye sert bir cevap verdi.

Cenabı peygamber (hah hah haay ) buna karşılık:

 "-Vicdanlar hürdür müdahale etmeyiz sen bilirsin" dediler

Fakat Safiyye ancak bir gün kendi dininde ısrar edebilmişt   hahahah kamooon. gitikçe manasını, Resulü Ekremin Hal ve tavırlarındaki Nur istila etmeye başlamıştı  

 Akılların terbiyecisi Mürreb-i Ukul, hasımlarına karşı gösterdiği bu aman, kendini imhaya kalkan kuvvete karşı açtığı bu hayat dolu kucak Onun kalbindeki Alem-i ervahdaki imanının çerağını uyandırmış O aşk; Küfürde inat ederek, maktul düşen babası ile kocasının acısını nefrete inkılab ettirmiş, Eşyanın Hakikati olan hazreti Muhammedi göstermeye başlamıştı

Evet safiye önceleri Hazreti Muhammede yalnız bakıyordu.. Şimdi İse Hakikatini görüyordu (bakmak ile görmek arasında ölçüye girmiycek kadar fark vardır.  Ayet: HabibimOnlar sana bakıyorlar ama göremiyorlar)

  Safiye Daha fazla dayanamayıp ağlayarak Huzur-ı Habibullaha çıktı "-Beni afvedecek misiniz ya Resulüllah"

Haaah haaay  

 Cenabı peygamber:

"-Hayır ola ! Bana (Muhammed) diye hitap ederken Şimdi (Resulüllah) diyorsunuz"  buyurdular  

Safiyye devamla: 

"-Evet ya Resulüllah ! Şimdiden sonra afv olunabilcek miyim ? benim imanımı kabule decek misin ?" dedi

Fahri Alem tekbir getirdiler ve (Errahmanirahımiyn) olan Cenab-ı Hakkın kendisine rücu eden her kulu kabul edeceğini söyleyerek:

"-Ağlama ! ben senin imanına Huzuru ilahide Şahidim" buyudurlar hah hay   

Safiyye durmadan Kelime-i Şehadet getiriyor, bu hal Resul-i Kibriyanın Mübarek kalblerini rikat veriyordu.

 Esasen Safiynin (Ümmül Mümin) olacağı tarafı ilahiden takdir edilmiş şimdide tahahkuk etmişti Peygamberi Zişan nihayet : 

"-Şimdi seni azad ettim,  arzu edersen seni kendime tenkih edeyim, zevcem ol, arzu etmezsen istediğin dostunla istivaç ettireyim" buyurdular

Safiye cevaben

 : "-Ya Resulüllah ! artık benim kendime mahsus ihtiyarım yoktur. Bunların hepsi sizindir. Benim için Mühim olan yalnız sizin arzunuzdur. Bundan başka gayem kalmamıştır. Eğer kendinize layık gördünüz ise kabul buyurunuz" dedi Nokta.

Koca İslam!

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Saçma sapan uyduruk Müslüm savunmasını okumadım bile... Medine'ye saldıracak güçte bir kabile gelen kuvveti karşılamaya çıkacak da bir güçtedir. Yoksa saldırı hazırlığı yapıyor olamazlar. Arap kabileleri birleştirip o zamanki Arabistan için karşı konulamaz kalabalık sayıda bir yağmacı eşkıya sürüsü kurunca her tarafı yağmalamışlar. Yok anlaşmayı bozmalarından korkmak (bu Kuran'da açıkça itiraf edilmiştir) yok bana saldıracaklar, yok Cebrail geldi emir verdi, yok godum kaşındı diye bahanelerle... Olay bundan başka değil. Soykırımla Müslüm olmayanları yok etmişler ve yarımadayı Araplaştırmışlar. Bu soykırımın tek hedefi vardı: Yahudiler. Başlangıçta Hristiyanlar hedef alınmamıştır. Çünkü arapların geçmişi zaten hristiyan. İslamı sonradan yaratıyorlar. Hristiyanlarla daha sonra kapışmışlardır.

Kabileler halinde ve birbirine düşman kabileler halinde olan bir bölgede kabileleri bir sancak altında toplayan, her yeri, bütün birleşmeyen kabileleri yağmalar. Devletler ve sonra da imparatorluklar böyle kurulur. Bu tarihin kuralıdır. Gerisi saçmalık, efsane, masal...

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 2 months later...

İslami külliyat ele geçirilen kadınların duygularında ve inançlarında dünya görüşlerini değiştirmelerini beklememiş, onları cariye ve kuma olarak tehlikeli insanlar olarak görmemiş. Sadece kadın olarak erkeklerin cinselliğini tamin etsinler ve bebek doğursunlar yeter istemiş. Bu amaçla islami külliyatta duygusallığa yer yoktur.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...