mmmrkl 0 Oluşturuldu: Aralık 20, 2016 Raporla Share Oluşturuldu: Aralık 20, 2016 Kur'an hakkındaki iddialara cevap yazıyorum, fakat karşı cevap alamıyorum. Bu, iddiaların köksüz, önyargılı olduğunu gösteriyor. Link to post Sitelerde Paylaş
Mindsurfer 0 Aralık 20, 2016 gönderildi Raporla Share Aralık 20, 2016 gönderildi 4 saat önce, mmmrkl yazdı: Kur'an hakkındaki iddialara cevap yazıyorum, fakat karşı cevap alamıyorum. Bu, iddiaların köksüz, önyargılı olduğunu gösteriyor. Nedir o cevap alamadığınız konular mesela.....? Kuran'la ilgili bir konuya açıklık getirseniz bile, ondan kat kat fazlasına yine cevap bulamıyorsunuz. o yüzden sonuç değişmiyor. Link to post Sitelerde Paylaş
Tanah 0 Aralık 22, 2016 gönderildi Raporla Share Aralık 22, 2016 gönderildi (düzenlendi) On 20.12.2016 at 11:11, mmmrkl yazdı: Kur'an hakkındaki iddialara cevap yazıyorum, fakat karşı cevap alamıyorum. Bu, iddiaların köksüz, önyargılı olduğunu gösteriyor. Valla biz cevap veririz dindarr'a bile ki kendisi kıt zekalıdır cevap verdiğimize göre sana da veririz ama yeter iki papağan gibi aynı şeyleri söyleme ve saçmalama. Aralık 22, 2016 tarihinde Tanah tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
bir_akil_insan 0 Aralık 22, 2016 gönderildi Raporla Share Aralık 22, 2016 gönderildi On 12/20/2016 at 12:11, mmmrkl yazdı: Kur'an hakkındaki iddialara cevap yazıyorum, fakat karşı cevap alamıyorum. Bu, iddiaların köksüz, önyargılı olduğunu gösteriyor. Binlerce kere yanıtlanmış olan şeyleri dönüp dönüp yazdığınızdan olabilir. Link to post Sitelerde Paylaş
mmmrkl 0 Aralık 24, 2016 gönderildi Yazar Raporla Share Aralık 24, 2016 gönderildi Arkadaşlar, Sorun şu: Siz bardağın boş tarafına bakıyorsunuz, zaten sadece Kur'an'a bakarak,ilk bakışta, her gerçekliği bilmek mümkün olmuyor; sorular aynı olunca, cevaplar farklı olamazki!... Evrene bakınca, sahipsiz, kendi kendine meydana çıkmış, kendi kendine işleyen bir mekanizmayı reddeden bir akıl ile reddedemeyen aklın münazarası olarak düşünmek lâzım. Link to post Sitelerde Paylaş
NotFound 0 Aralık 24, 2016 gönderildi Raporla Share Aralık 24, 2016 gönderildi 3 hours ago, mmmrkl said: Arkadaşlar, Sorun şu: Siz bardağın boş tarafına bakıyorsunuz, zaten sadece Kur'an'a bakarak,ilk bakışta, her gerçekliği bilmek mümkün olmuyor; sorular aynı olunca, cevaplar farklı olamazki!... Evrene bakınca, sahipsiz, kendi kendine meydana çıkmış, kendi kendine işleyen bir mekanizmayı reddeden bir akıl ile reddedemeyen aklın münazarası olarak düşünmek lâzım. Nasil sagladin bu cikarimi? Bardagin bos kismina bakanin kendin olmadigini nasil dusunebildin? Link to post Sitelerde Paylaş
Tanah 0 Aralık 25, 2016 gönderildi Raporla Share Aralık 25, 2016 gönderildi (düzenlendi) On 24.12.2016 at 10:42, mmmrkl yazdı: Arkadaşlar, Sorun şu: Siz bardağın boş tarafına bakıyorsunuz, zaten sadece Kur'an'a bakarak,ilk bakışta, her gerçekliği bilmek mümkün olmuyor; sorular aynı olunca, cevaplar farklı olamazki!... Evrene bakınca, sahipsiz, kendi kendine meydana çıkmış, kendi kendine işleyen bir mekanizmayı reddeden bir akıl ile reddedemeyen aklın münazarası olarak düşünmek lâzım. Kendi kendine işliyor zaten varlığın nedeni yoktur neden-sonuç varlığın kendisine ait bir özelliktir direk varlık kavramına ait değildir çünkü hareket ve devinim varlığa aittir hareket ve devinimin olmadığı yerde ( yokluk halinde)= neden-sonuç olmaz. Aralık 25, 2016 tarihinde Tanah tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Mindsurfer 0 Aralık 25, 2016 gönderildi Raporla Share Aralık 25, 2016 gönderildi On 12/24/2016 at 10:42, mmmrkl yazdı: Evrene bakınca, sahipsiz, kendi kendine meydana çıkmış, kendi kendine işleyen bir mekanizmayı reddeden bir akıl ile reddedemeyen aklın münazarası olarak düşünmek lâzım. Bunun dinle uzaktan yakından alakası yok. tersine dinlerin tanrısı, direkt akılsızlığı temsil etmektedir. "Evrendeki akıl = tanrı" ...... ve "tanrı = Allah"...... bu hiçbir mantıksal ve bilimsel desteği olmayan, içi bomboş bir iddiadır. Ayrıca sahip nedir.... varolan herşeyin bir sahibi olması gerektiğini, kim neye dayanarak iddia ediyor? Bu iddianızın başka bir ifadesi de şudur; "Birşeyin sahibi yoksa, o şey yoktur" o halde, sahibi olmayan bir şeyin, gerçekte varolmadığını bilimsel ve mantıksal olarak ispatlayınız? Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts