Jump to content

Recommended Posts

4 saat önce, mmmrkl yazdı:

Kur'an hakkındaki iddialara cevap yazıyorum, fakat karşı cevap alamıyorum.

Bu, iddiaların köksüz, önyargılı olduğunu gösteriyor.

Nedir o cevap alamadığınız konular mesela.....?

Kuran'la ilgili bir konuya açıklık getirseniz bile, ondan kat kat fazlasına yine cevap bulamıyorsunuz. o yüzden sonuç değişmiyor.  

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
On 20.12.2016 at 11:11, mmmrkl yazdı:

Kur'an hakkındaki iddialara cevap yazıyorum, fakat karşı cevap alamıyorum.

Bu, iddiaların köksüz, önyargılı olduğunu gösteriyor.

Valla biz cevap veririz dindarr'a bile ki kendisi kıt zekalıdır cevap verdiğimize göre sana da veririz ama yeter iki papağan gibi aynı şeyleri söyleme ve saçmalama.

tarihinde Tanah tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar,

Sorun şu: Siz bardağın boş tarafına bakıyorsunuz, zaten sadece Kur'an'a bakarak,ilk bakışta, her gerçekliği bilmek mümkün olmuyor; sorular aynı olunca, cevaplar farklı olamazki!...

Evrene bakınca, sahipsiz, kendi kendine meydana çıkmış, kendi kendine işleyen bir mekanizmayı reddeden bir akıl ile reddedemeyen aklın münazarası olarak düşünmek lâzım.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
3 hours ago, mmmrkl said:

Arkadaşlar,

Sorun şu: Siz bardağın boş tarafına bakıyorsunuz, zaten sadece Kur'an'a bakarak,ilk bakışta, her gerçekliği bilmek mümkün olmuyor; sorular aynı olunca, cevaplar farklı olamazki!...

Evrene bakınca, sahipsiz, kendi kendine meydana çıkmış, kendi kendine işleyen bir mekanizmayı reddeden bir akıl ile reddedemeyen aklın münazarası olarak düşünmek lâzım.

 

Nasil sagladin bu cikarimi? Bardagin bos kismina bakanin kendin olmadigini nasil dusunebildin?

Link to post
Sitelerde Paylaş
On 24.12.2016 at 10:42, mmmrkl yazdı:

Arkadaşlar,

Sorun şu: Siz bardağın boş tarafına bakıyorsunuz, zaten sadece Kur'an'a bakarak,ilk bakışta, her gerçekliği bilmek mümkün olmuyor; sorular aynı olunca, cevaplar farklı olamazki!...

Evrene bakınca, sahipsiz, kendi kendine meydana çıkmış, kendi kendine işleyen bir mekanizmayı reddeden bir akıl ile reddedemeyen aklın münazarası olarak düşünmek lâzım.

 

Kendi kendine işliyor zaten  varlığın nedeni yoktur neden-sonuç varlığın kendisine ait bir özelliktir direk varlık kavramına ait değildir çünkü hareket ve devinim varlığa aittir hareket ve devinimin olmadığı yerde ( yokluk halinde)= neden-sonuç olmaz.

tarihinde Tanah tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
On 12/24/2016 at 10:42, mmmrkl yazdı:

Evrene bakınca, sahipsiz, kendi kendine meydana çıkmış, kendi kendine işleyen bir mekanizmayı reddeden bir akıl ile reddedemeyen aklın münazarası olarak düşünmek lâzım.

 Bunun dinle uzaktan yakından alakası yok. tersine dinlerin tanrısı, direkt akılsızlığı temsil etmektedir.
"Evrendeki akıl = tanrı" ...... ve "tanrı = Allah"...... bu hiçbir mantıksal ve bilimsel desteği olmayan, içi bomboş bir iddiadır.

Ayrıca sahip nedir.... varolan herşeyin bir sahibi olması gerektiğini, kim neye dayanarak iddia ediyor?

Bu iddianızın başka bir ifadesi de şudur;  "Birşeyin sahibi yoksa, o şey yoktur" 
o halde, sahibi olmayan bir şeyin, gerçekte varolmadığını bilimsel ve mantıksal olarak ispatlayınız?

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...