Normal Forum Görünümü: HOMOSEKSUEL KURBANLIK KOYUNLAR
Ateistforum > Ateistcafe > Ateistcafe
nonconformist
bu sabah bizimkilerin aldigi iki koyunu saticidan kesim yerine goturduk. o an yapacak birseyimiz yok kardesimle koyunlarin basindayiz. bagladik kenara ve sohbet ediyoruz. derken bir de ne gorelim koyunlardan biri otekinin uzerine cikmaya calisiyor. ilk basta anlam veremedik. diger koyun cok fazla tepki vermiyor, oldugu yerde donuyor. biakti bizimki ve tekrar denedi.

bir iki denemeden sonra akliniza gelebilecek en tuhaf sey oldu. koyunun irilesmis penisi diger "erkek" koyunun uzerinde onu becermeye calisiyordu. birakiyor, kokluyor sonra yeniden uzerine cikiyordu. hayvanlar arasi homoseksuel iliskinin varligi bilimsel olarak biliniyor, lakin bunun koyunlarda oldugunu ne duymus ne de gormustum. bunu goren diger koylulerin de yuzu kizardi.

mubarek kurban bayraminda bir erkek koyun diger erkek koyunu goz gore gore kesilmeyi beklerken becerdi.

hey yuce allahim sen nelere kadirsin. bu islam ne yuce ne ahlakli ne inanilasi bir din yarebbim smile.gif
El-Müntakim
Anlamadığım senin kurban yerinde işin ne ateist kardeşim git yat..
kitapsiz
nonconformist ,

o pis homseksüeli kesip yiyince homoseksüelligi yok ediyor müslüman iste smile.gif
buda bir sevap.
dontburnyourself
kendi sapkınlıklarınızı islamiyetle birlikte anmayın..illa birşeyler uyduracaksınız..gidin işinize. ateistin kurbanla ne işi olur
leventercan
QUOTE(El-Müntakim @ Jan 10 2006, 04:51 PM)
Anlamadığım senin kurban yerinde işin ne ateist kardeşim git yat..
*



hahaha canı et istemiş herhalde.
kitapsiz
acizler nasilda kivirmak ve konu disi kalmak zorundalar ?
konu ne? herifler ne yaziyorlar?
>dost<
QUOTE(nonconformist @ Jan 10 2006, 02:49 PM)
bu sabah bizimkilerin aldigi iki koyunu saticidan kesim yerine goturduk. o an yapacak birseyimiz yok kardesimle koyunlarin basindayiz. bagladik kenara ve sohbet ediyoruz. derken bir de ne gorelim koyunlardan biri otekinin uzerine cikmaya calisiyor. ilk basta anlam veremedik. diger koyun cok fazla tepki vermiyor, oldugu yerde donuyor. biakti bizimki ve tekrar denedi.

bir iki denemeden sonra akliniza gelebilecek en tuhaf sey oldu. koyunun irilesmis penisi diger "erkek" koyunun uzerinde onu becermeye calisiyordu. birakiyor, kokluyor sonra yeniden uzerine cikiyordu. hayvanlar arasi homoseksuel iliskinin varligi bilimsel olarak biliniyor, lakin bunun koyunlarda oldugunu ne duymus ne de gormustum. bunu goren diger koylulerin de yuzu kizardi.

mubarek kurban bayraminda bir erkek koyun diger erkek koyunu goz gore gore kesilmeyi beklerken becerdi.

hey yuce allahim sen nelere kadirsin. bu islam ne yuce ne ahlakli ne inanilasi bir din yarebbim  smile.gif
*




hehhehe en azndan onlar hayvan , düsünmüorlar , fikirleri yok . Su senin atalarn varya hani . Hani su maymun olan canm . Ben suan senin atanin böyle birsey yaptg gözmün önüne geliyorda . hhehhehe Hadi onlar hayvan düsünemiorlar dersin ,ya su homosexuell erkeklere ne dersin ??? Insan haklarmi ? Yada herkez istedgni yapabilir özgürdürmü ? Dur ben söglim . Atasi hayvan olan hersey yapar . laugh.gif
Utanin utanin , bide hayvanlardan türedgnizi söylersiniz .
kitapsiz
QUOTE(>dost< @ Jan 10 2006, 05:12 PM)
hehhehe en azndan onlar hayvan , düsünmüorlar , fikirleri yok . Su senin atalarn varya hani . Hani su maymun olan canm . Ben suan senin  atanin böyle birsey yaptg gözmün önüne geliyorda . hhehhehe Hadi onlar hayvan düsünemiorlar dersin ,ya su homosexuell erkeklere ne dersin ??? Insan haklarmi ? Yada herkez istedgni yapabilir özgürdürmü ? Dur ben söglim . Atasi hayvan olan hersey yapar .  laugh.gif
Utanin utanin , bide hayvanlardan türedgnizi söylersiniz .
*



atalara bakarsak, senin ve baska müslümanlarin atalari adem ve havvanin cocuklari, tavsanlar gibi birbirleri ile ciftleserek üremisler. sen ve bütün müslümanlar ensest ürünü olmayi ÖVÜNÜLECEK! bir sey saniyorsunuz herhalde..
ademin cinsi sapik cocuklari birde kardes katilligini icad etmisler.
>dost<
QUOTE(kitapsiz @ Jan 10 2006, 03:16 PM)
atalara bakarsak, senin ve baska müslümanlarin atalari adem ve havvanin cocuklari, tavsanlar gibi birbirleri ile ciftleserek üremisler. sen ve bütün müslümanlar ensest ürünü olmayi ÖVÜNÜLECEK! bir sey saniyorsunuz herhalde..
ademin cinsi sapik cocuklari  birde kardes katilligini icad etmisler.
*




Aslinda sana bunun cevabini ve sorsunu , >atamizdan ecdadimizdan utanmaylim < denen baslilkta yazmistim . Orya yazdigmin aynisini buraya yazyoum . Bakalim senin cavap ne olcak . smile.gif



QUOTE
kitapsiz arkadasim , bazn düsnüyorumda ,onca mesaj yazna bakarak yani ,simdiye kadr yazilan onca yazlardan ,yani müslümanlarn yada öbürlern yazlarindan sen hicmi birsey anlamadin örenmedin ? huh.gif Yani insan onca yazlardan birsey örenir yaw . Ayni geldin ayni gidyousun . Neyse gelelm yukardaki yazna . Be insan , sen hic düsünme gibi birsey yapmayacakmisin ? Ademle havvanin cocuklarinin kardes kardese ciftlesmesinden türemis bir enses ürünü olmaktan cok daha serekli diorsun , ama zere miktari düsünmüorsun bunu yazarken . Bende sana ve böyle düsünenlere soruorum , o ata diye gurur duyduunuz maymunlarin kardes kardese ciftlesmedigini nerden biliorsunuz ??? Varsaylim onlar gercek atalariniz , pekya sizin kardes kardese ciftlesmenin ürünü olmadigiiz ne malum ??? Allah askinami diyim , ne askna sayarsan artikda , biraz mantik yaw . dry.gif Yani islamiyet hakli cikmasnda ,maymun ataya bilem raziyim diorsunuz resmn.
Bazn düsnüorum kitapsiz , sen acep gercektnde maymundanmi türedin diyeya neyse . biggrin.gif (saka)
Cevplari bekliorum .
kitapsiz
bizi atalarimizin, "primattan - insana" gelinceye kadar ne yaptiklari ilgilendirmiyor. bunu tahmin edebiliriz.
önemli olan, artik insan oldugumuzun bilincinde olmamiz ve etik olmayani ve eski devirlerin ilkelliklerini tekrarlamamamizdir.

INSAN GIBI DÜSÜNEN TANRIDAN, TANRI GIBI DÜSÜNEN INSANA.. evrim geciriyoruz smile.gif
orhan11
Ateistcafe'ye tasinmistir..
Kenanhan
primat - insan Kitapsiz


bak hele kendin Kendine senaryo yazan ucuz kahraman

Sen kendini ne sanıyorsun su yazdıklarına tek tek bir bak


ağzın kokuyor, edepsizlik yapma

bari su bayram gecesiye kadar

Düsüncelerimiz ayni olmaya bilir,ama Biraz da olsa Insan gibi davranmani bekleriz.


Saygilarimla
Banderas
bunda ne varki insanlar homo olabiliyorsa hayvanlarda olabilir
bunun dinle ne alakasi var
. bu ateistler yokmu herseyi dinle bagdastirirlar

kardesim koyun azmis bos delik ariyoo heheh
kitapsiz
ANIRHAN,

YINE NEDEN YÜKSEK PEDEDEN ANIRIYORSUN?
YEMIN AZMI GELDI?
>dost<
QUOTE(kitapsiz @ Jan 10 2006, 03:38 PM)
bizi atalarimizin, "primattan - insana" gelinceye kadar ne yaptiklari ilgilendirmiyor. bunu tahmin edebiliriz.
önemli olan, artik insan oldugumuzun bilincinde olmamiz ve etik olmayani ve eski devirlerin ilkelliklerini tekrarlamamamizdir. 

INSAN GIBI DÜSÜNEN TANRIDAN, TANRI GIBI DÜSÜNEN INSANA.. evrim geciriyoruz smile.gif
*





Yaw kitapsiz arkadasm , vere vere bu cevabimi verdin . Bukadr olur , bide bizlere dansös dersinz. Hem bize kardes kardes ciftlesmenin ürünü olmaktansa o maymun ataya razym diorsun . Hemde durmus simdiy kadar ne yaptiklari ILGILENDIRMEZ diyousun . Sen suna bizi kötü yerden vurdun desenyaaaa laugh.gif Resiligin böylesi .
LoSt
konunun tamamını okudum akla mantığa uygun yanıt veren yok bu nedir yahu çamur atma forumumu ateist forummu.

ateistlerin fikirleri neler diye üye olayım dedim gel gelelim "yobazlardan" farkları yokmuş al birini vur diğerine.

bir tanıdığım vardı ateistim derdi adam konulara öyle güzel yanıt verirdiki insan gerçekten şaşırır ve şüpheye düşerdi buradakilere bakıyorum. sadece ve sadece laf salatası.

E yobazları tartışmaya bile gerek yok onlar sabit fikirli birşeye inandılarmı asla vazgeçiremeyeceğiniz siyaha beyaz demişlerse o beyazdır iddiasını inatla sürdüren akla mantığa ters düşen bir dini uygulama söyleyince dinde mantık aranmaz bazı şeyleri tartışmak gunahtır diyen ancak işlerine geldiği zamanda bayıla bayıla tartışan insan tipleridir.

ateist değilim yobaz hiç değilim ben Müslümanım herkesin fikrine saygım olmakla beraber Dini anlamdaki görüşlere saygısızlığı kabul edemem ister hristiyan ister budist isterse dinsiz. ben buna inanırım ama kalkıp gelip buraya. koçların birbirleriyle yaptıklarını anlatıp burada islamı kötülemeye ne gerek var kardeşim kötüleyeceksen akıl ve mantığın ermediği bir konuyu aç herkes tartışsın yokmu bu kadar bir bilgin.

sen hangi gezegenden geldin bilmiyorum burası dünya ve dünyada köpeklerde maymunlarda hayvanlarda insanlarda bu tarz durumlar yaşarlar. bunun kurbanlık koyun olmasıyla ne ilgisi var. ateist demek körü körüne birşeylere saldırmakmıdır

bir tanede akıllı bir ateist arkadaş çıkıpta dememişki kardeşim sudan bahaneler bulma bu zaten hayvanlar arasında oluyor dememiş eğer öyle dese. onun verdiği yanıtı okuyan bir yobazı kazanacak onların zihnindeki önyargıyı kaldıracak bu akılla giderseniz değil taraftar toplamak yakında kendinizden utanmaya başlarsınız. akıllıyım diye geçiniyorsunuz fethullah kadar bile insan psıkolojisinden haberiniz yok sonuçta o bir yobaz ama gel gelelim insanları nasıl kendi tarafına çekeceğini biliyor.

her ateist vejeteryanmıdır yediği koyunların ilişkiye girmediği konusunda garantimi vardır
saçma sapan konularla gerçekten ateist insanların gözümdeki yeri yobazlarla aynı seviyeye geldi. ben onları modern eleştirilere karşı mantıklı ve şüphe uyandırıcı cevaplar veren insanlar olarak tanıdım ama burada bu fikirlerim tamamen değişti.
UyusukKursun
kaç yaşındaydım hatırlamıyorum
ufaktim
babam, abilerim ve bir kaç kişi daha vardı
iki tane kurbanlık bir kaç gün önceden alınmıştı
kurbanlıkları kesilecekleri yere getirdiler
bir şeyler oldu beklemedeydik
derken hayvanlardan birisi ötekinin üzerine çıktı
ama uzun sürmedi
bunu herkes gormustu ve ilk onu kestiler
yaptigi yaramazligin cezası bir kaç dakika erken kesilmek oldu
tuhaf bir olaydi
nonconformist'i okuyunca aklıma geldi

ayrıca bazı teist arkadaşlar ateistin ne işi var kurbanla gibisinden laflar etmişler ve olaya inanmamışlar ve uydurma diyenler bile olmuş
bunlarda tuhaftı
nonconformist olayi yasamistir, komigine gitmistir, yazmak istemistir
neticede kurbanlik bir hayvandir hayvanligini yapmistir yapmaktadir yapacaktir...

atalar meselesine gelince
yeni olan, eskiden daha iyidir


2000 yıl öncesinde yaşayan insandan daha yetenekli oldugumuz kesin
2000 yıl öncesindeki insanlardan utanmadığımız gibi
maymun atalarimizdan da utanmıyoruz
cünkü bugün, bu noktada olmamizi 2000 yıl önce yaşamış olan atalarımıza borçluyuz
2000 yıl önce yaşamış atalarımızda sahip oldukları için maymun atalarina borçluydu...
abdulbasid_abdussamed
By Kurbağa;
Daha bi şe bulamadın mı?bayram günü bayram günü seninle dalga geçmemiz için şimdi de bu konuyu mu seçtin...senin yazılarını okuyodumda en kışkırtıcı olanı bu heralde.Seni ve atalarını rezil etmemize en kışkırtıcı sebeplerden birisi. tongue.gif
DOST KARDEŞİME TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH SENDEN RAZI OLSUN KARDEŞİM.SEN BİR NUMARASIN.
orhan11
Bazi durumlarda hayvanlarin ciftlesmesini engellemek icin disilerle erkekleri birbirlerinden ayirirlar. Uzun sure bir arada kalan erkekler, ciftlesme doneminin kizginligindan birbirlerinin uzerine cikabilirler. Cok yaygin olmasa da, bu davranis buyuk ve kucuk bas hayvanlarda gorulmektedir. Daha ilginc olani ise, bazi erkeklerin disi rolunu ustelenmeleridir.

Benzer olaylar, yaygin olmasa da bir cok hayvan cinsinde gorulebilir. ornegin yillar once Bodrum'da (yanlis hatirlamiyorsam Yalikavak'da), nufuslarinin asiri artmasi yuzunden disi kopekleri ya itlaf etmisler, ya da hepsini toplayip baska bir yere goturmuslerdi. Ciftlesme doneminde azan erkek kopekler birbirlerinin ustune cikmaya baslamisti. Bu erkek kopeklerden biri ise disi rolunu ustlenmis, diger erkeklerle iliskiye girmisti. Belki bir istisna idi ama, bir erkek kopek diger erkeklerle ciftlesmisti...
jihad_for_allah
oğuz da heralde sadece düşünce kardeşliğinden dolayı bu konuyu ciddiye almış olacak ki bilimsel konuşmalar yapmış...oğuz zaten bilinenleri söylemiş.buna verilecek en en en bilimsel cvp hayvanlarda insanlar gibi çiftleşir ama HAYVANLAR insanlarınki ni anlamaz aralarında bu konuda geyik yapar tongue.gif İNSANLAR ise bunun bi ihtiyaç olduğunu ve doğal akış içerisinde bunun gerekli olduğunu bilirler ve bu mevzularda kafa şişirmezler... tongue.gif
orhan11
Afferim jihad of allah, cok zekice bir yazi yazmissin. Allah razi olsun sayende hayvanlardaki homoseksuelligin dogal oldugunu ogrenmis olduk.. Tuttugun altin olsun..
Bu basit görünüm sadece metinlerden oluşur. Resim ve Daha Fazla Bilgi Görmek İçin Forumun Normal Haline Geçmeniz GerekmektedirBuraya Tıklayın.