Normal Forum Görünümü: **Ahlaksiz yorumlar üzeri düsünceleriniz**
Ateistforum > Ateistcafe > Ateistcafe
Kenanhan
Alo
Da Vinci
Anket: Salaklıkta sınır var mıdır?

A. Vardır!
B. Yoktur!
C. Yorum yok biggrin.gif
Mesih
ANKET: Patlıcan mı daha kırmızıdır, domates mi daha yeşil?

A. Saza niye gelmedin söze niye gelmedin?
B. Bedava mı sandın para verip aldım..
C. Haydan gelen huya gider.. Ayrıca, atın ölümü arpadan olsun..
D. Yorumsuz..

şeklinde de olabilirdi..

sevgiler..
Mesih..
anime
ahlak insanın midesinin kaldırabildiği yere kadar dayanabilmesidir.

ahlak insanın çirkinlikte koyduğu sınırdır.
syg
Bu basit görünüm sadece metinlerden oluşur. Resim ve Daha Fazla Bilgi Görmek İçin Forumun Normal Haline Geçmeniz GerekmektedirBuraya Tıklayın.