QUOTE(cyberlife @ Jan 16 2006, 05:35 PM)
arkadaşlar bu video mailime gelmiş.. bende belkli bzı inanların ilgisini çeker ateistlere de eğlence doğar düşüncesi ile linki vermek istedim.... Biraz saygısızlık olacak ama ne yaparsın..... bir objektif olmak gerek...
http://www.vengers.com/quran.wmvvideo burda
Bu kadar igrenc, bu kadar basit, bu kadar yanlis, bu kadar terbiyesiz bir video nun
bu forumda lanse edilmesi beni cok rahatsiz etti. Boyle sacmalik olamaz. Hicbir ateist kitap dusmani olamaz. Kitaplari yakan fasistlerden bile geriye dusen bu cyberlife bence provokotorden baska biri degil. Yapmayin boyle sacmaliklari, uymayin bu cyberlife geri zakalisina. Biraz saygisizlik olacak ama ne yaparsin diyor bir de utanmadan. Ben radikal bir ateist olarak yaptigi saygisizligi siddetle kiniyorum.