glokom
Jan 1 2005, 03:01 AM
yeni yılınızı kutlar,tüm "yeğenlerime" başarılar dilerim
orhan11
Jan 1 2005, 03:51 AM
Herkesin yeni yilini kutlarim...
Sevgilerle...
kitapsiz
Dec 30 2005, 01:47 PM
yeni topik acip israf yapmayalim.
yeni yiliniz gecen yillardan iyi olsun.
Beautiful Chaos
Dec 30 2005, 02:19 PM
BUSH'SUZ, SAVAŞSIZ, TERÖRSÜZ,
KANSIZ, KAPKAÇSIZ, GASPSIZ,
LİNÇSİZ, CİNNETSİZ, TÖRE
CİNAYETSİZ, BORÇSUZ
NAH 2006!
güzel bulmuşsun kitapsız.. sağ ol.
Yeni Yılınız Kutlu Olsun.
Sevgiler
Tolga
Dec 30 2005, 02:30 PM
herkesin adalet ve eşitlik içinde sömürüsüz bir yıl geçirmesini dilerim.hatta dediğim nitelikleri yakalayabilirsek bunu sonsuza kadar sürdürebilmemizi dilerim.
Aytaç
Dec 30 2005, 05:30 PM
Tüm Forum katilimcilarinin Yeni Yilini kutlar Saglik ve Basarilar Dilerim.Her sey gönlünüzce olsun .
SAYGILAR
mavera
Dec 30 2005, 05:35 PM
herkesin yeni yılını kutlar, sağlıklı mutlu nice yıllara...