Nasıl yaa, bankaya talimat verdim ben, her ay o ödüyor diyorum anlamıyorlar. Bankaya gittim ödenmemiş, nedenini soruyorum adam gibi yanıt yok... Neyse tabi faturalar birikmiş, acil olanları ödedim, üç gündür net yok, fıttırıyorum. Şu an internet kafeden yazıyorum ve diken üstündeyim, öfff...Şimdi anlıyorum, kafeden yazanların çektiği çileyi. Umarım faturaların tamamını yakın zamanda öderim de, netime kavuşurum

Bundan sonra faturalarımı düzenli olarak kontrol edeceğim. Bir daha bankaya güvenir miyim!..