Normal Forum Görünümü: Bankanın ipiyle fatura!?
Ateistforum > Ateistcafe > Ateistcafe
kodoman
Benim güzel bankam, iki aydır hiçbir faturamı yatırmıyormuş... Daha da beteri benim haberim yok, pazartesi akşamı net gitti, telekomu arıyayım dedim tel. kesilmiş, neyse aradım adsl faturam ödenmemiş blink.gif Nasıl yaa, bankaya talimat verdim ben, her ay o ödüyor diyorum anlamıyorlar. Bankaya gittim ödenmemiş, nedenini soruyorum adam gibi yanıt yok... Neyse tabi faturalar birikmiş, acil olanları ödedim, üç gündür net yok, fıttırıyorum. Şu an internet kafeden yazıyorum ve diken üstündeyim, öfff...

Şimdi anlıyorum, kafeden yazanların çektiği çileyi. Umarım faturaların tamamını yakın zamanda öderim de, netime kavuşurum sad.gif

Bundan sonra faturalarımı düzenli olarak kontrol edeceğim. Bir daha bankaya güvenir miyim!..
Beautiful Chaos
Değerli Kodoman,

Bankalar Cumhuriyetinde olur böyle şeyler.

Koskoca devletin her tür bağlantılarını kontrol eden, doymak bilmeyen ve şiştikçe daha da şişen bu asalak kurum, senin internet bağlantını kesmesi, olup bitenlerin yanında, solda sıfır kalır. Şükret kardeşim, buna da şükür. Hayat damarlarını kesebilirlerdi. Evini elinden alabilirlerdi. Ocağını söndürebilirlerdi. Belini biraz doğrultup iki gram nefes almaya başladığında, o iki gram nefese bile göz koyarlardı.

Toplumun hayati gereksinim kaynaklarını iç eden,
Uluslar arası düzeyde kendi sarsılmaz network’unu kurmuş,
Hayat ve ölüme hükmeden bu canavar,

Yeniçağı baştan sona kontrol eden tanrımızdır.

Bizler O’nun kul ve köleleriyiz.
Bizleri ne ondurur ne kondurur.
Çünkü geçim kaynağı bizleriz, bu tanrının.

Bu hukuk düzeni içinde, kimse O’na hesap soramaz.
Hukuk da O’nun. Mülk de O‘nun . Adalet de O’nun.

Saygılarımla
BC
90' 00"
Güzel tarif.
İşte kapitalizm budur.
Tanrı, ama aslında, İnsanlığın gerçek ve en büyük düşmanı.
(Belki de her Tanrı gibi...)
orhan11
Ben de fatura odemelerimi otomatik odeme talimatiyla yapiyorum ama, butun odemeleri internetten takip ediyorum. Hatta odemeleri gununden once kendim yaparak, mok yoluna gitme olasiligini ortadan kaldiriyorum...

Fakat adsl baglatali 3 ay oldu. Bana hala hic bir fatura gelmedi (NOT: fatura gelmedigi, henuz odeme yapmadigimdan, adsl faturasi oromatik odemeye bagli degil.) Her an odeme yapilmadi diye kesilmesinden korkuyorum... Ahali, bu borcu odemek icin bana yol gosterin...
Bu basit görünüm sadece metinlerden oluşur. Resim ve Daha Fazla Bilgi Görmek İçin Forumun Normal Haline Geçmeniz GerekmektedirBuraya Tıklayın.