hasan_
Jan 13 2006, 12:57 AM
Merhaba,
Merak ettiğim konu şu: Müslümanlar bu siteyi nerden, nasıl ve hangi amaçlarla buluyorlar?
İslamî sitelerde burası mı tanıtılıyor, "kafirleri imana getirin" diye?
Ya da nedir?
binnur
Jan 13 2006, 01:35 AM
Ben internette Ateistlik hakkinda detayli bilgi edinmek icin arabul gibi sayfalara "ateist" yazdim ve burayi buldum. Simdide buraya üyeyim. tartismayi seviyorum ve gereklidirde. Insan okudukca bilinclenir, ufku genisler.
hasan_
Jan 14 2006, 12:27 AM
Teşekkürler Binnur...
Acaba başka cevap verebilecek müslüman arkadaşımız yok mu?
OTTOMAN
Jan 14 2006, 01:53 AM
İnsanları İslamiyet konusunda bilgilendirmek , burası ateizm ne olduğunu anlatmaktan çok İslamiyeti kötüleme amaçlı kurulmuş bir site sadece okumak için gelen ziyartçilere yazılarımızla İslamiyet hakkında doğru ,ateizmin yanlışlığı hakkında ispatlara dayalı bilgi vermek onları düşünmeye araştırmaya sevketmek zaten İslami kaynaklara ulaştıkları anda kafalarındaki pek çok konuya araştırarak cevap bulacaklardır .Düşün yoksa ateist olursun diye bir slogan okumuştum biyerden burdaki durumumuzu onu ifade diyor , tek kişiyi dahi gerçeğe yönelttiysek ne mutlu...
OTTOMAN
Jan 14 2006, 03:05 AM
İşte ateist bunun gibi oluyor ... Sen kendini hayvan olarak gördüğünden cevap vermeye lüzum yok mazeretin var nede olsa...
tevhid
Jan 14 2006, 05:44 AM
Daha bu site ve forum yapılmadan, bir yerden forum desteği alırken, tesadüf eseri bu forumla karşılaştım. Sonra epey zaman burada yazı yazmadım. Geçenlerde aklıma geldi ve yeniden girdim. Tabii ki biz ayrıldıktan sonra baya değişiklik olmuş.
Bu foruma yazmamdaki amaç, konulara ateistlerin açısından bakmak; daha doğrusu ateistlerin bakışını görmek ve onların bakışından İslamı konulara bakıp tefekkür etmek. Bizler imanlı olduğumuzdan, İSLAMA bakarken bir ateistin bakışını yakalayamıyoruz. Bu da İSLAMI konular hakkında düşünürken KAPSAMLI ve DETAYLI değerlendirmeyi engelliyor. Burada yazılan her konunun ateistler açısından nasıl algılandığını görüyor ve konuyu bir de bu açıdan cevaplayıp TEFEKKÜRÜMÜ derinleştiriyorum.
Farkettim ki, bir konuya tek açıdan bakmak yeterli olmuyor. Ateist bakışta biz de olmadığından, bakışımdaki derinliği buradan sağlıyorum.
İyi bir forum ve benim için çok faydalı oluyor.
erdal_eren
Jan 17 2006, 11:46 PM
Ateizm'i merak ettim, arama motoruna ateizm yazdım ve burayı buldum...
Tolga
Jan 24 2006, 04:07 PM
QUOTE
İslamî sitelerde burası mı tanıtılıyor, "kafirleri imana getirin" diye?
hasan,islami sitelerin buraya link vereceğini pek zannetmiyorum.genelde forumlarına gelen din karşıtlarını saniyesinde uzaklaştırmayı seçiyorlar.diğer müslümanların bu tip siteleri görmesini istemiyorlar.çünkü etkilenmelerinden korkuyorlar.
ama yine de veren bir tane site vardı. www.dindusmanlari.com adında.o da küfür ederek.
ewet bende binnur gibi gugılda arama yaptım we o şekilde keşfettim burayı..
LagaLuga
Feb 1 2006, 03:31 PM
müslümanlar bu siteyi nerden buldun diyooo allahim yarabbim..
olm gir google ye tika ateizm diye gir ateist org.. burdan buldular
veya arkadas tavsiyesi.
A.Emre
Feb 2 2006, 12:45 AM
bundan 1,5 yıl evvel google'de tesadüfen www.dindusmanlari.com sitesiyle tanıştım ateist siteleri ordaki linklerden buldum.
ertu
Feb 5 2006, 12:23 AM
QUOTE(hasan_ @ Jan 12 2006, 09:57 PM)

Merhaba,
Merak ettiğim konu şu: Müslümanlar bu siteyi nerden, nasıl ve hangi amaçlarla buluyorlar?
İslamî sitelerde burası mı tanıtılıyor, "kafirleri imana getirin" diye?
Ya da nedir?
Allaha inanan bir kul
Feb 8 2006, 07:12 PM
ben 13 yaşındayım.Müslümanım.Siteye başka forumda rastladım.Ama burada kavga var.Müslümanlar ve ateist'lik kavgası.İslama karşı bir sitemi burası?Madem dinsizsiniz başka bir din'e niye laf atmıyorsunuz.Hristiyanlığada laf atın.Nasıl olsa yalan din.Ama siz hem ateist siniz hemde saygısız.Madem inanmıyorsunuz bari Peygamberimiz Hz.Muhammed'e laf atmayın.Bu dahada günahtır.
Bu basit görünüm sadece metinlerden oluşur. Resim ve Daha Fazla Bilgi Görmek İçin Forumun Normal Haline Geçmeniz Gerekmektedir
Buraya Tıklayın.