A: Kesin Arlecc NO düdüğü vermiştir. B: Tanrı'nın düdüğüdür. C: Tanrının düdüğünden sual olunmaz. D: Önüne gelenden düdük istemiştir. E: Bilmem ki ne desem.
Okyanus
Aug 20 2006, 01:10 PM
İste bu yuzden pek cok ateisti kimse sevmez.....
Halbuki sevgiye ne cok layikler .....!!!!
orhan11
Aug 20 2006, 03:26 PM
Baslik Ateistcafe'ye tasinmistir..
UyusukKursun
Aug 20 2006, 05:34 PM
bence isanın dolayısıyla meryemin gerçekten yaşadığı bile meçhuldür ve bu başlık gereksiz, hoş olmayan bir başlık...
CultureClub
Aug 20 2006, 05:40 PM
Bence gerekli bir başlık,Meryem ,Maria,Maria Magdelana, ile sabah akşam yatıp kalkıyoruz,müzikler,İtalyancası Madonna ,kimdir bu Maria?
Bu arada benim seçeneğim D
orhan11
Aug 20 2006, 06:46 PM
Kim vermistirden once, Meryem'e verilen duduk nedir?
mistik_cadi
Aug 21 2006, 07:29 AM
QUOTE(orhan11 @ Aug 20 2006, 07:46 PM)
Kim vermistirden once, Meryem'e verilen duduk nedir?