Tuhafıma giden sorulardan birisi de budur. Ateist olduğumu öğrenen birisi genellikle ilk olarak bu soruyu yöneltir. Burada lafı uzatmadan tek bir cevap veririm.
"Yok ki inanayım". Bu cevap hiç beklemedikleri bir cevap olur, akılları sıra uzun uzun cevap vermemi beklerler. Oysa olmayan bir şeye niçin inanılmadığının tek bir açıklaması vardır, "yok ki inanılsın"
Vardı da biz mi inanmadık değil mi ama.