- - -
TAKIMLARI YAZALIM GENCLER?
Ateistforum > ATEİSTCAFE > ATEİSTCAFE
imam3169
Arkadaslar yemın ederım ovunmek ıcın buyukluk taslamak ıcın yazıyosam namerdım.Sakın yanlıs anlamayın ama BESIKTASLIYIM!

LAY LAY LAY LAY LAY LAY LAAAAAAAAAAAAY OOOOOOOO BESIKTAAAAAS



RUNJE


İBRAHIM TORAMAN
GOKHAN ZAN
KORAY AVCI
BAKI MERCIMEK
BURAK
JOSE EMILIO KLEBERSON
RICARDINHO
MATIAS DELGADO
I.UZULMEZ(captain)
(DELI IBRAHIM)

MARCIO MERT NOBRE
Ötüken
Ben Fenerbahçeliyim.. smile.gif
burçakk
E N BÜYÜK CİMBOM CİM-BOM-BOM biggrin.gif
maki
FENERBAHÇEE SEN ÇOK YAŞAAAA,CANIM FEDA OLSUN SAAANAAAA
HİÇ BİR ŞEYEEE, DEĞİŞİLMEEEEZ, SNİN SEVGİN BU DÜNYADAAA!.
hallac
maşallahınız var. devam devam.
futbolda takım tutmam. baskette efesçiyimdir. bayan voleybol milli takımı favorimdir
çarşı grubundan ve başka bir nedenden dolayı beşiktaşa sempatim vardır. ama maç skoruyla lig şampiyonluğuyla ilgilenmem.
saygılarımla
yargucu
.. Beşiktaş..!
sen bizim gözbebeğimizsin..

( Yedekler: Trabzonspor .. Kasımpaşa )
othello33
yönetimini sevmesemde EMEKÇİ TAKIM ......GALATASARAY....
hallac
iyi beşiktaş bir adım önde. tamam fenerbahçe ile beşiktaş 2 şer oy aldı ama benim de sempatimle bir adım öne geçti
hallac
othello beşiktaşı, maki liverpool'u tutar diye düşünmüştüm ama yanılmışım
othello33
ÇARŞI grubundan dolayı benimde sempatim var beşiktaşa....


bu sene g.saray olamazsa beşiktaş şampiyon olur umarım...
yargucu
hallac ve othello nun yazdıklarına bakılırsa..
imana gelmek üzereler..

Beşiktaşlı olmak için fırsat kolluyorlar..))))

size de " Müellefetül kulüb " formulünü mü uygulasak nee.)))

sevgiler..
hallac
imana gelirim gelmesine de futbolu sevmiyorum...
othello33
çarşının hatırına yargucu hocam... smile.gif))))



saygılar...
yargucu
Çarşı..
bu alemde zulme .. popülizme ve emperyalizme karşı..!!

..Başka bir sevdaya benzemez Beşiktaşlılık..!!

sevgiler...
sedef
Küçükken Galatasaraylıydım, takım tutmanın anlamsızlığını farkedene kadar smile.gif
"3-2 yendik", "Hakem penaltımızı vermedi", "Şampiyon olduuuk"..
Bu nasıl aidiyet kardeşim biggrin.gif
Larki

takim tutmam

othello33
haaa LİVORNO YU UNUTMAMAK LAZIM....


FORZA LİVORNO....İTALYADA KOMÜNİSTLERİN TAKIMI...


BİZLER ENDÜSTRİYEL FUTBOLA KARŞIYIZ ARKADAŞLAR..

ANTİ-FUTBOLİZM ENTELLİĞİNE GİRMEYELİM...LÜTFEN... biggrin.gif


maki
ya ben fenerbahceyı degıl de

fener macı oldugu gun oglumun evde yarattıgı havayı seviyorum aslında!..

anne hadı bıra alalım, cola alalıM, cıps alalım mac ızlıyelım senle dıyor bana.. neyse nevaleyı alıp gecıyoruz beraber tv nın karsısına, benım ayaklarım onun kucagında.. arada sehpanın ustunden bıramı goturuyor gızlı gızlı.. cakıyorum ama cakmamıs gıbı yapıyorum.. ıkıncı yarıda hafıf yamuluyor.... mac da ıyı gıdıyorsa, senı opeyım anne, sen ne tatlı bır annesın falan dıyo.. ıste oyle.. onun hatrına FB..Benim de futbolla bütün ilgim bu!..
Toce
Beşiktaşım benim, biricik sevgilim
Söyle senden başka kimim var benim
Seninle ağlarız seninle güleriz
Söyle senden başka kimim var benim.

IPB Image
UyusukKursun
ben galatasarylıyım
türkiyede galatasaray gibi taraftarına bu kadar çok değişik duygular yaşatmış başka takım yoktur
galatasaylı olmak büyük şanstır...

kümede düşsek artık farketmez gönülden seviyorum ben bu takımı biggrin.gif
sedef
Anti-Futbolizm değil, basketbol izlerim, zevk alırım, ama futbolu ne izlemeyi severim ne oynamayı.

Ayrıca sektörleşmesi de ayrıca beni iten bir etken..
UyusukKursun
sedef
futbolu sevmek için futbol oynamaktan zevk almak gerekiyor
şahsen üstün meziyetlerim yok hatta yıl oldu top oynamayalı ama futbol gerçekten çok zevkli bir spor...
imam3169
besıktasım benıııım
bırıcık sevgılıım
soyle senden baskla
kımım var benııım
senınle aglarııım senınle gulerıım
soyle senden baska kımım var benım

ıste dıllere pelesenk olmus bu kutsal mısralar
selam olsun sana
eyyyy kartalın cesur kalbı carsı
alemde carsı herkeze karsı


inSCIENCEwetrust
QUOTE(maki @ Aug 25 2006, 02:49 PM) *

arada sehpanın ustunden bıramı goturuyor gızlı gızlı.. cakıyorum ama cakmamıs gıbı yapıyorum.. ıkıncı yarıda hafıf yamuluyor.... mac da ıyı gıdıyorsa, senı opeyım anne, sen ne tatlı bır annesın falan dıyo..

laugh.gif
sedef
Uyusukkursun,

Hiçbir şekilde zevk almadığımı anlatmaya çalışmıştım smile.gif
maki
smile.gif

oğlum diye söylemiyorum çok tatlıdır eşşeoğlueşşek
UyusukKursun
neyse ki fenerbahcenin de yaşattığı bazı güzel duygular varmış biggrin.gif
Toce
Fenerin yaşatacağı tek duygu hüsrandır.

El-Velehan
Allah galatasaraylı olduğu için darth vader hiç futbolu sevmese de sırf gıcıklığından FENERBAHÇEyi tutuyor.
Bu arada elin Ukrayna takımına elenmişiz bugün duydum. Geçmiş olsun arkadaşlar.
Allah bizi sınıyor, ADİİİİ
Creator
dinim, imanim...

GALATASARAYYYYYYYYYYYYY

hehehe
imam3169
QUOTE(Darth Vader @ Aug 25 2006, 06:22 PM) *

Allah galatasaraylı olduğu için darth vader hiç futbolu sevmese de sırf gıcıklığından FENERBAHÇEyi tutuyor.
Bu arada elin Ukrayna takımına elenmişiz bugün duydum. Geçmiş olsun arkadaşlar.
Allah bizi sınıyor, ADİİİİ



allah u teala galatasaraylımı dıyorsun yanı dart vader.sana azraılı gonderdıgınde su dart vader kulumla bı mac yap dedıgınde kacacak delıgı nerde bulacan.Topu ozaman taca atma sansında yok.azrail geldıgınde 90 dakıka bıtmıs olacak uzatma sansında yok.

hangı takımı tutuyosun sımdı sana yıne soruyorum.skor herzaman bellı

allahu teala 1 allahuteala 1
baska bı sonuc yok alımallah.!!
la ilahe ilallah!

sen golu nerden ne zaman yıyecegıne bak.trafık kazasıylamı yanarakmı bogularakmı sevıstıgın kadının ustunde kalp krızı gecırerekmı cenabet cenabet.
sen dalganı gec eyyyy kafır daha nıce tusunamıler gelecek basınıza allahın ıznıyle yuce allah muslumanları korusun ınanmıyanlarada hıdayet eylesın ınsallah.
Creator
bence GALATASARAY allahin arslani....

yani neydi?

Hz. GROOOVAAAARRRRRR

hehehe
yargucu
...
amcam dedi ki.. gay se li olalım..
dayim dedi ki.. faybe li olalım..
ben anadan dogma Besiktasliyim..
amcamin dayimin.. !!????...... ( allahu tealanın izniyle ..)a.... k... y....ım..!!!!
..


Besiktas sen bizim ecelimizsin..!!!






yargucu
sakaryalı kardeşler..
ayıp ettiniz valla..

feneri bu haliyle yollamamalıydınız buralara..)))
laugh.gif
biggrin.gif biggrin.gif
imam3169
sa sa sa kar kar kar sakar sakar ya!

dunyada adalet yok kardesım zaten en ıyıydık bıde rıcardınho geldı lanet olsun boyle adalete.....
Creator
fener beyaz pele ziko´yu aldiktan sonra,
simdi siyah peleyide altyapiya düsünüyomus...

hehehe

parami? ayipsin demis fener...

Liberty
ONLY GALATASARAY....
Liberty
birde barcelona ...

real yine topladı cürükleri ruud emerson vierra yine yalan yine hüsran ..

viva barca...
yargucu
..pardon liberty..
burası Türkiye..
karıştırma şimdi barselona filan....

burada tek büyük var..
o da besiktas..!!!

sevgilerle..
Cavbella
Beşiktaşk
CultureClub
Ben kendi takımımı tutuyorum,tek kişi oynuyorum. laugh.gif

Başkalarının yapıp yapmadığına değil,kendi yapıp yapamadıklarıma bakarım,o yüzden kendi oynamadığı halde "takım tutanlar" bana çok komik gelir laugh.gif
CultureClub
Tamam kızmayın" takım tutanlar" tutmaya devam etsin. smile.gif
imam3169
QUOTE(yargucu @ Aug 28 2006, 11:41 PM) *

..pardon liberty..
burası Türkiye..
karıştırma şimdi barselona filan....

burada tek büyük var..
o da besiktas..!!!

sevgilerle..

yargucu farkında olmadan yenı bır dın ıcatladın helal sana

tek buyuk var oda besıktas demekkı tanrı besıktastırrrr

lay lay lay lay lay lay lay oooooo besıktaaaaaaas

artık bu dıne mensubum sartları hafta sonu ınonude namaz kılmak

kulube forma alarak zekat vermek

sıyah beyaz en buyuk besıktas dıyerek kelımeı sahadet getırmek

omrunde bır defa deplasman macına gıderek hacca gıtmek

ınonuye gelen her rakıbın yenılecegıne ve perısan edılecegıne ve bunun onların kaderı olduguna iman etmek


artık besıktasıanıstım yıhhhhuuuuuuu
yargucu
evet imam..
dinimiz pek de yeni sayılmaz..
ilk vahiy geleli 103 yıl kadar oldu.

ulu manitumuz ( pardon tanrımız ) kara kartal
ilk peygamberimiz de Fethi bey dir. Bu peygamber aynı zamanda Atatürk adlı dünya çapındaki en ünlü destekçisi ile bir olarak Teşkilatı mahsusa ( MİT ) kurarak deriiinn çalışmalar içinde de bulunmayı ihmal etmemiştir...

mabedlerimizin en büyüğü BJK İnönüdür.. ve aynı zamanda hac farizası için de mümin kullarımızın en çok itibar ettikleri mukaddes yerlerimizdendir..

daha sonra her bölgeye çeşitli peygamberler gönderdik..
Şeref bey.. Baba hakkı.. Şükrü Gülesin. Baba recep. vb.
bir rivayete göre de 1500 peygamber gelmiş ve ülkenin çeşitli yerlerinde oluşan katılımcılar ve müridlerimizi irşad ederek kutsal renklerimiz olan siyah ve beyaz ile yekvücud olarak kabemiz olan İnönüye gelerek hac farizalarını ifa eylemişlerdir.

En güçlü ve dünyayı titretiğimiz dönemler ise Metin Ali Feyyaz adlı resullerimizin dönemidir ki.. öteki din mensubu kafirlere dünyayı dar etmiş.. ve imanlıların sayısını kat be kat artırmışlardır..

Bu arada hemen belirtelim ki.. bizde son peygamber diye bir şarlatanlık yoktur ve peygamberlik kapısı her daim açık bulunmaktadır..
Hatta ulu manitumuz Kartal-ı ekber... çok modern olup zamana ve çağa uymayı ve de uydurmayı pek de sevdiğinden.. son derece eğlenceli ve kafirleri şaşkına çeviren bir organizasyonla, dinimizin çıkışının 100. yılı anısına bir de yaza veda hutbesi ( partisi ) vermiş.. ve şampiyonlukları bir süreliğine askıya almıştır..

Ancak .. mümin topluluğumuzun alttan gelen yoğun talep ve tazyikine dayanamayarak.. o çok beğenilen eğlenceli toplu ibadet gösterisini üç yıllık bir aranın ardından bu yıl da uygulamaya koyacağına dair ulu manitumuzun ağzından söz çıkmıştır..
ve bu aynı zamanda gökten indirdiğimiz son ayeti celile olup.. mealen şöyle buyurulmaktadır..

".. İnönünün tribünlerine.. çimlerine.. açık ve kapalısına ve maç günleri oluşan köfteci ve simitçileri üzerine and olsun ki.. bu yıl şampiyon olacağız.. ezikleri ve cin conları o çimlere gömüp..ispatula ile kazıyacağız..
Manitu kartal hakimdir.. gafurdur.. falan filandır.."

sadakallahul aziiim.!!

laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
biggrin.gif blink.gif biggrin.gif



Liberty

uefa cup smile.gif
bloke
YAŞASIN MERSİN İDMAN YURDU
sedef
haha bloke hemşeri miyiz ne?