- - -
işte ajdar'ın yeni singılı
Ateistforum > ATEİSTCAFE > ATEİSTCAFE
cevat kelle
ajdar'ın yeni şaheseri;
http://youtube.com/watch?v=GtUzPMXpCdg
hallac
cevat kelle belamısın ya smile.gifsmile.gif
maki
PARA MI ALIYON SEN?

BU SALAĞIN BAŞKA YERDE BU KADAR REKLAMI YAPILMIYODUR BE!
troger
Sevgili Cevat Kelle,

Avatarinin buyuk bir kopyasinin adresi var mi? Verebilir misin? Tesekkurler.

sevgiler,

Troger
cevat kelle
hee para alıyom...hallac ajdarın menejeri olur.sağolsun ondan alıyoz bi kaç kuruş ohmy.gif laugh.gif
orhan11

Gecen ay ADSL faturasini iki misli odedim.. Neymis, kotayi asmisim.. Ulan ben internetten bi sey indirmem, ne film ne muzik ne resim kovalarim.. Nasil oluyor da kotayi asiyorum? Uyuz oldum, o yuzden artik boyle seyleri indirmek icin tiklamayi biraktim.. Nane-nane soytarisinin sarkisini illa ki duymak isterdim ama, acikcasi kotami bu herif icin harcayamam.. Neyse tivide mivide verirler herhalde..

Rastlantı
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Şarkısının bir yerinde "özgün müzik" esintileri var mı ne?
"ne milyar yeterdi, ne trilyon" kısmına dikkat edin biggrin.gif
hallac
iftira atma cevat kelle. avatarındaki adam gibi biraz dürüst olsana....
Fidel
biggrin.gif ajdar'dan yeni şarkılar bekliyoruz... yok böyle bi olay... biggrin.gif
Larki


cevat kellenin verdigi linkte hemen altinda sarki icin yorumlar var

onlara bir goz atin laugh.gif laugh.gif

maki
ya cevat kelle

kaç para alıyosan ben ıkı mıslını verecem!..

ne olur getirme şu salağın işlerini bı daha yaa!..
hallac
dursana bir maki ya. baksana ajdar epey bir ilgi görüyor. bırakta biraz para kazanak. sen işine bak cevatcığım kelleciğim smile.gifsmile.gif
hem baksana vatandaş cc den daha akıllı daha sevimli....
imam3169


ERIC CLAPTON İSN'T GOD


GOD IS AJDAR!
cevat kelle
sağol hallaççığım 3kağıtçım laugh.gif
Rastlantı
Evet larki,

Alttaki yorumları okuyunca Ajdar'dan daha rezil bir tablo ortaya çıkıyor.

Gençlerimizin içler acısı hali. Yazacak bir şey bulamayıp adeta hayvansal bir içgüdü ile küfüre sarılmışlar. Gençlik gerçekten boş.
Sesil
Bir televizyon kanalında röportaj yapıyorlardı kendisiyle,

dediğine göre; "ancak, üst düzeyde insanlar anlarlarmış kendisini"...


Eeee bu başlık da, "seviye tespiti" için açıldı sanırım.

İnsanların gır gır geçerek kafa dağıtma ihtiyacına iyi geliyor galiba.

Üst düzeydekiler için!
Rastlantı
sesil,
bizim buradaki yorumlar yine iyi,

Asıl cevat kelle'nin verdiği linkin altındaki yorumları okudun mu? ben onları kastetmiştim smile.gif biggrin.gif
Sesil
Görseniz, inanılmaz zavallı biri aslında...

Bir dönem oturduğumuz sitenin bir etkinliğinde, her nasılsa bulunmuştu.

İğrenç hakaretlerle dalga geçilmiş ve alay edilmişti.

İşte bazı kesimlerce vitrinlere sürülüp, kullanılan biri...

Ama arz ve talep boşuna oluşmuyor. İddia ettiğim bir savdır.

Üzülüyorum insanlığımdan. İnanın. Gülemiyorum.