Oysa benim düşünceme göre başka bir gezegende ve başka bir evrimleşme sürecinden geçen bir organizma, bırakın insana benzemeyi, aklımızın ve hayalimizin alamayacağı herhangi bir başka formda olmalıdır.
Yani bu uzaylılar, insandan türemiş olamazlar mı? Onlar bizi, tıpkı bizim şempanzeleri gördüğümüz gibi görüyorlar ve bize karışmıyorlar. Bizi kendi halimize bırakıp başka yerlere mesela başka gezegenlere gitmiş olamazlar mı? Tıpkı bizim şempanzeleri afrika ormanlarında bırakıp gittiğimiz gibi. Zaman zaman gelip bizi gözlemliyorlar ama karışmıyor olamazlar mı?
Not: Lütfen buranın ateistcafe olduğunu aklınızdan çıkarmayın

