- - -
İnsanların kan gurupları
Ateistforum > BİLİM FORUMU > BİLİM FORUMU
imam3169
ben bu konuyu bılıyodum fakat unuttum son gunlerdede konuyla ılgılı bısey dınlerkenm soru aklıma geldı.

dunyada ınsadan baska kan gurupları olan canlı yoktu heralde?
bunun sebebı ne?
neden farklı kan guruplarımız var?

(-) ve(+ ) nın ne farkı var?

bu konu hacının uzmanlık alanlarından bırıdır emınım.
nymphe
bildiğim kadarıyla hayvanların da kan grupları var...

http://www.zureyfa.com/petinfo/article.asp...amp;p=1&c=1

değer bilgiler için de http://www.kangrubu.com
haci
İmam kardeşim. Nymphe, sağolsun, güzel bir kaynak bulmuş ve sorunu aydınlatmış.. İnsan da bir hayvan olduğuna göre, kan grupları gibi özel bir niteliği olmamalıdır. Nitekim, yalnız insana has bir özellik yoktur. İki ayak üzerinde dikilmesi bile insana spesifik değildir. Akıl bile insanın ayrıcalığı değildir. İnsana yakın akla sahip birkaç hayvan vardır. İnsan aklı elbette çok ileridir ama, hayvanlardaki akıldan evrimleştiği için, birçok bakımdan onlardan farklı değildir.

HACI