- - -
EVET İLAN EDİYORUM BEN BİR PEYGAMBERİM.
Ateistforum > ATEİSTFORUM >
Sayfa: 1, 2, 3
xislam
Diyanet Vakfı azhap: 40. Muhammed, sizin erkeklerinizden hiçbirinin babası değildir. Fakat o, Allah'ın Resûlü ve peygamberlerin sonuncusudur. Allah her şeyi hakkıyla bilendir.

yukarıdaki kuran ayetinde muhammed peygamberlerin sonuncusudur diyor, bu onun son peygamber olduğunun bir delili değildir. çünki benimde 16 tane arabam oldu bu son bu aldığın araba tüm arabalarımın sonuncusudur, ama bu başka araba almayacağım anlamına gelmez. evet bu arabalarımın sonuncusudur ama ileride değiştirebilirim, çünki eğer başka bir araba almayacağıma söz verseydim "bundan sonra başka bir araba almayacağım bu son arabamdır" diye kesin bir hüküm vermem gerekirdi.

şimdi bu ayete dayanarak bende peygamberliğimi ilan etsem benim peygamber olmadığımı nasıl insanlara anlatırsınız?
1: benden bir peygamber olarak neler yapmamı istersiniz?

2: nasıl bir insan olmamı istersiniz?

3: benden ne gibi deliller istersiniz?

4: size eğer "bana inanmazsanız allah sizi yakacak" desem ne cevap verirsiniz?

5: üstelik ben 9 yaşında kızlarla yatan, ve evlatlığının karısı ile evlenen, bir insanda değilim. bunu sizin için bir anlamı varmıdır?

6: üstelik kuranıda tastiklesem yinede bana iman etmezmisiniz? etmezsenin muhammede inanmayan hıristiyanlardan ne gibi bir farkınız olur?

7: bana inanmanızı hangi delil sağlardı?

8: allahın yanına defalarca çıktım desem bana ne dersiniz?

9: bana soracağını veya isteyeceğiniz delilleri muhammed üzerindede uygulamaya cesaretiniz varmıdır.
M.onur Hoca Efendi
Helal olsun ben destekliyorum. Artık Türklerden de bir peygamber çıkmasının zamanı gelmişti. Yalnız ben kanıt olarak Allahın yanına çıktığında bunu banda kaydetmeni isterdim.
M.onur Hoca Efendi
ALINTI(xislam @ Oct 25 2006, 02:16 PM) *
1: benden bir peygamber olarak neler yapmamı istersiniz?
Senden 9 yaşında bir kızla gerdeğe girmeni, evlatlığının karısıyla evlenmeni, on küsur kadınla evlenip, 20 tane kadını da cariye yapmanı, insanları kafir ve kafir olmayan diye 2'ye bölerek ayırmanı, kafirleri öldürmemiz gerekli diye ayetler uydurmanı, kadınların dövülmesi ve mirastan erkeğin yarısı kadar pay almalarını sağlamanı, savaşta ele geçirilen kadınların cariye ve ganimet olarak kullanılmasını onaylayan ayetler getirmeni bekleriz.

Eğer bu dediklerimi yaparsan hekes senin peygamber olduğuna inanır wink.gif
xislam
ALINTI(ileney_montofon @ Oct 25 2006, 11:24 AM) *


şu anda yazmamı engellersen sana inanırım hadi bakiiiim göster mucizeni


iyice düştünüz be hehe [/b

muhammed bunu yapabilirmiydi?

senin yazmanı engellerdim ama yazman benim işme geliyor. yoksa allahıma söylerdim senin ellerini bile kuruturdu ama tabilki bunu yapmayacağım senin gibilerin hesabını allah nasıl vereceğini en iyi bliendir onun herşeye gücü yeter.
SQRT
Aynı şeyi pişirip pişirip getiriyorsunuz.Kaç kez söyledik.Farzedelim Hz.Aişe 7 yaşında olsun.Eğer o çağda bu evlilik ilk yapılan veya garipsenen bir davranış olsaydı insanlar kabul edermiydi?.karşı çıkmazlarmıydı.niçin hiç kimse sesini çıkarmamış.Demekki ya 9 yaşında deyildi yada doğal bir olay olarak algılandı.Dün Gallup isimli arştırma kuruluşunun yaptığı bir araştırma sonucunu yazmıştım.Türkiye'de ki insanların %1 ateist,tüm dünyadaki insanların ise en fazla %6 sı ateistmiş.o zaman Türkiye de sadece domuz eti satan bir kasap dükkanı açabilirmisin?.%97 si müslüman olan ülkede.Şu çağda bile açamazsın.Çünkü müslüman mahallesinde salyongoz satılmaz.O zamanda aynı şey.Herkes bunu doğal karşılamış.kız çocuklarının diri diri gömüldüğü bir topluluktan bahsediyoruz.Toprağın altına gireceğine adamın alt... töbe töbe.
M.onur Hoca Efendi
ALINTI(SQRT @ Oct 25 2006, 02:52 PM) *

Aynı şeyi pişirip pişirip getiriyorsunuz.Kaç kez söyledik.Farzedelim Hz.Aişe 7 yaşında olsun.Eğer o çağda bu evlilik ilk yapılan veya garipsenen bir davranış olsaydı insanlar kabul edermiydi?.karşı çıkmazlarmıydı.niçin hiç kimse sesini çıkarmamış.Demekki ya 9 yaşında deyildi yada doğal bir olay olarak algılandı.Dün Gallup isimli arştırma kuruluşunun yaptığı bir araştırma sonucunu yazmıştım.Türkiye'de ki insanların %1 ateist,tüm dünyadaki insanların ise en fazla %6 sı ateistmiş.o zaman Türkiye de sadece domuz eti satan bir kasap dükkanı açabilirmisin?.%97 si müslüman olan ülkede.Şu çağda bile açamazsın.Çünkü müslüman mahallesinde salyongoz satılmaz.O zamanda aynı şey.Herkes bunu doğal karşılamış.kız çocuklarının diri diri gömüldüğü bir topluluktan bahsediyoruz.Toprağın altına gireceğine adamın alt... töbe töbe.
Arkadaşım ben bu konuyla ilgili bir başlık açtım. Açtığım başlıkta, Ayşenin yaşını Nübüvvet yılı ve Esmanın yaşından yola çıkarak büyütmeye çalışan din adamlarının nerede hata yaptıkları çok güzel anlatılıyor. Bu konuyla ilgili sorun varsa eminim o başlıkta cevabını bulacaksın.

Muhammedin bu evliliği yaptığı sırada, kimse tarafından yadırganmadığını biliyorum. Buna bir itirazım yok. Tabi Muhammedin yaşadığı sırada kadınların dövülmeleri, mirastan yarım pay almaları, Muhammedin on küsur kadınla evlenmesi, 20 tane cariye sahibi olması da Araplar tarafından yadırganmadı.

Araplar sadece Muhammedin evlatlığının karısıyla evlenmesini yadırgadılar. Muhemmed o olayı da uydurduğu bir ayetle kapatıverdi
SQRT
ALINTI(M.onur Hoca Efendi @ Oct 25 2006, 02:58 PM) *

Arkadaşım ben bu konuyla ilgili bir başlık açtım. Açtığım başlıkta, Ayşenin yaşını Nübüvvet yılı ve Esmanın yaşından yola çıkarak büyütmeye çalışan din adamlarının nerede hata yaptıkları çok güzel anlatılıyor. Bu konuyla ilgili sorun varsa eminim o başlıkta cevabını bulacaksın.

Zaten herkes biliyor ki Muhammed bu evliliği yaptığı zaman, kimse tarafından yadırganmamış. Buna bir itirazım yok.

tamam o zaman .o çağda hiç kimsenin sesini çıkarmadığı doğal karşıladığı bir olayı 1500 sene sonra mı ayıp oluyo diyeceğiz.5000 sene sonra diyelim insanlar en erken 30 yaşında evlense deselirki 2006 yılında
18 yaşında bile evlenenler varmış.ne sapık insanlarmış deseler doğru olurmu?
Blackrock
Yaw daha evvel belirttiğim gibi asıl peygamber Hz. Yoda (S.A.V) dır. Mucizesini de Luke Skywalker (A.S.)'ın gözleri önünde bir X-Wing'i force kullanıp kaldırarak göstermiştir. İlim irfan sahibi bir muhteremdir kendileri.
M.onur Hoca Efendi
ALINTI(SQRT @ Oct 25 2006, 03:03 PM) *

tamam o zaman .o çağda hiç kimsenin sesini çıkarmadığı doğal karşıladığı bir olayı 1500 sene sonra mı ayıp oluyo diyeceğiz.5000 sene sonra diyelim insanlar en erken 30 yaşında evlense deselirki 2006 yılında
18 yaşında bile evlenenler varmış.ne sapık insanlarmış deseler doğru olurmu?
Muhammedin bu evliliği yaptığı sırada, kimse tarafından yadırganmadığını biliyorum. Buna bir itirazım yok. Tabi Muhammedin yaşadığı sırada kadınların dövülmeleri, mirastan yarım pay almaları, Muhammedin on küsur kadınla evlenmesi, 20 tane cariye sahibi olması da Araplar tarafından yadırganmadı.

Araplar sadece Muhammedin evlatlığının karısıyla evlenmesini yadırgadılar. Muhammed o olayı da uydurduğu bir ayetle kapatıverdi. Şimdi birisi çıkıp karımı Allahın emriyle dövüyorum veya kızıma allahın emriyle yarım pay miras veriyorum veya toplumda ahlaksızlık sayılsa bile Allahın izniyle evlatlığımın karısıyla evleniyorum dese ben yine sapık derim.
SQRT
İnce ince çok kadınla evlilik vurgulanıyor.Bunların sebepleri üzerinde filan durmayacağım.İslam dini birden fazla kadınla evliliğe izin veriyor ya.Bir defa bu bir zorunluluk deyil.İzin hakkı.İlla bu hakkı kullanacağım diye bir şey yok.Çok şey söylenebilir bu konuda.bilerek basite indirgeyeyim.sadece cinsellik açısından bakalım.50 yaşlarında
sıradan bir erkeğe sorun.Bu yaşına kadar kaç farklı kadınla ilişkiye girmiş.Ben idda ediyorum 100 ün altında deyildir.Ama islam evlilik dışı ilişkiyi yasaklar.şiddetle.İkide bir tomurcuk göğüslü kızlardan bahsediyorsunuz.
şöyle bir araştırma yapalım.Msn de kendini yeni yetme göüsleri yeni çıkan bir kız olarak tanıtan hayali bir kız oluşturup,toplumun her kesiminden rasgele seçilmiş 100 kişiye sarkalım.çeşitli yaş kesimlerinden ,meslek gruplarından ve çeşitli gelir gruplarından.toplumun tamamını ifade edebilecek 100 kişi.Güzel bir avatar resmi de koyalım.Acaba kaç kişi bu kızı reddeder?.denemesi çok kolay.ben iddaya hazırım.
orhan11

"""zeyd ile hz zaynep evli idiler ve hz zeyd birgün hz muhammede gelir ve derki ya resul allah ben zeynep ile evde hzursuzluk içindeyiz sürekli kavga ediyoruz sürekli tartışıyoruz ve bir türlü bu bir sonuca gidemiyoruz .

hz muhammed zeyde : zeyd bu evliliği kesinlikle bitirmenden yana değilim bitirme diye belirtip çok üzülmüşdür .

ama maalesef bu evlilik sona ermişdir . ve aradan geçen bir müddet sonra hz zeynep hz muhammed ile evlenmişdir ."""


Zeyd ile Zeynep gecimsizlik yuzunden ayrilmis olduklarini var saysak bile, eger Muhammed esinden bosanmis Zeynep ile evlendiyse olay tamamen tepe takla gider.. Evlilik oldugu icin akli basinda bir insan bu olayin altinda kesinlikle bir capanoglu aramalidir.. Zaten vardir da... Olayi samimi bir sekilde arastirirsaniz, Muhammed'in Zeynep'e asik oldugu yonunde Hadis'leri bulacaksiniz.. Ustelik bu Hadis'lerle birlikte, Muhammed'in Zeynep'e asik olmasi yuzunden Zeyd'e karisini bosamasini aracilar vasitasiyla ilettigini de ogreneceksiniz.. Yalanlari gercek sanmak ve tembellik edip ayni seyleri tekrarlamak yerine, gercegi ogrenebilmek icin arastirmayi denemek gerekir.. Ama bu tavsiyem muslumanlarin bir kulagindan girip digerinden cikacaktir.. Akli selim, merakli ve arastirmaci bir musluman yoktur.. Yalana ragbet eden ve bundan hoslanan musluman vardir...
metatron
oğuz ve hoca efendi..

söz konusu zeyneple ilgili hadislerin kaynaklrını buraya yazar mısınız?? bakmak istiyorum..
M.onur Hoca Efendi
ALINTI(goril @ Oct 25 2006, 03:21 PM) *
zeyd ile hz zaynep evli idiler ve hz zeyd birgün hz muhammede gelir ve derki ya resul allah ben zeynep ile evde hzursuzluk içindeyiz sürekli kavga ediyoruz sürekli tartışıyoruz ve bir türlü bu bir sonuca gidemiyoruz .

hz muhammed zeyde : zeyd bu evliliği kesinlikle bitirmenden yana değilim bitirme diye belirtip çok üzülmüşdür .

ama maalesef bu evlilik sona ermişdir . ve aradan geçen bir müddet sonra hz zeynep hz muhammed ile evlenmişdir .
Şimdi bir sakin ol, boşver benim bilgi eksikliğimi. Madem hadislerden örnek veriyorsun, o zaman ben de sana Muhammedin, Zeydi eski karısını kendisi için istetmeye gönderdiğini anlatan hadisi veriririm. Muhammed daha ayet gelmeden Zeydi gönderip eski karısı Zeynebi istetiyor. Zeyneb Allahla iştişare için süre istediğinde Muhammed Allahtan ayet geldi diyerek izin almadan Zeynebin evine giriyor.

Tabi bu olaylar yaşanırken Zeyd kendi anlattığına göre çok utanıyor.
ALINTI(goril @ Oct 25 2006, 03:21 PM) *
hani on tane eşi vardı diyorsunuz ya hepsiyle aynı anda mı evli idiler onu da bir araştır bilmediğiniz islamı bzie yalan yazılarla yutturmaya kalkmayın .

bana onca hanımından kaç tane çocuğu olduğunu da bir gösterin bakalım .

neden erkek çocukları yokdu hz muhammedin ? neden erkek çocukları oldukdan sonra öldüler ?

bunları bir araştırın ama öle turan dursun aziz nesin kaynaklı olmasın onlar zaten belli ne amaçla yazıldığı
Banane Muhammedin çocuğundan? Kaç tane karısı olduğu tartışmalı bir konudur ama 10'un üzerinde olduğu kesindir. Sen hangi İslam bilginle bana akıl veriyorsun?
ALINTI(goril @ Oct 25 2006, 03:21 PM) *
biraz aklınızı kullanmasını öğrenin artık .
Bak ben senle diyaloğa girmek istemiyorum, çünkü böyle abuk sabuk laflar ediyorsun. Benim dediklerimi kabul etmiyorsan kaynağını getiririr gösterirsin. Haklıysan ben de sana haklıymışsın derim. Bana gelip bu şekilde konuşamazsın. Yok ille de konuşurum dersen ben de sana aynı şekilde konuşurum ve üslup bozulur.
biyococuk
ALINTI(SQRT @ Oct 25 2006, 02:52 PM) *

Aynı şeyi pişirip pişirip getiriyorsunuz.Kaç kez söyledik.Farzedelim Hz.Aişe 7 yaşında olsun.Eğer o çağda bu evlilik ilk yapılan veya garipsenen bir davranış olsaydı insanlar kabul edermiydi?.karşı çıkmazlarmıydı.niçin hiç kimse sesini çıkarmamış.Demekki ya 9 yaşında deyildi yada doğal bir olay olarak algılandı.Dün Gallup isimli arştırma kuruluşunun yaptığı bir araştırma sonucunu yazmıştım.Türkiye'de ki insanların %1 ateist,tüm dünyadaki insanların ise en fazla %6 sı ateistmiş.o zaman Türkiye de sadece domuz eti satan bir kasap dükkanı açabilirmisin?.%97 si müslüman olan ülkede.Şu çağda bile açamazsın.Çünkü müslüman mahallesinde salyongoz satılmaz.O zamanda aynı şey.Herkes bunu doğal karşılamış.kız çocuklarının diri diri gömüldüğü bir topluluktan bahsediyoruz.Toprağın altına gireceğine adamın alt... töbe töbe.


o zaman sen islamın o zamanın arap toplumu ölçülerine göre yazılmış bir kitap olduğunu kendin itiraf ediyorsun.o zamanın toplumu yanlış karşılamazsa karşılamasın,bu kitabı Allah yollasa o toplumun öngörülerini değil kendi koyduğu kuralları yazar.

ayrıca 9 yaşındaki bir ÇOCUK ile cinsel ilişkiye girmek bugun bilimsel olarak da zararlı olduğu kanıtlanmış bir şey.daha ÇOCUĞUN cinsel organı bile gelişimini tamamlamamış.sen ona zarar veriyorsun.artı en büyük zararı o ÇOCUĞUN psikolojisine veriyorsun.

şimdi sen kalk koskoca peygamber şu gerçekleri bildiğin halde nasıl olsa toplum hoş karşılıyor diye ÇOCUK İile yatağa gir..

Bu çağdaki siz akılsız adamlar da kalk bu rezillikleri savunacak kadar alçal ve kılıflar uydur!

sen kendi kızını verseydin 7 yaşında peygamberinin koynuna ister misin?
ateist31
İnanın kafirler h.z. xislam a.O nu örümcekler kurtardı ben gördüm.
xislam
ALINTI(ileney_montofon @ Oct 25 2006, 12:03 PM) *

ğ islam iyice şapşallaştın yani Muhammed bunu yapabilkirmiydi diyorsun bunu yazmadan önce turan dursun 'a (senin ilahın )niçin danışmadın o sana söylerdi

benim yazmamı engellermişmişinde falanda filanda o zaman benim sana güzel bir cümle kurmamı sağla


il en ayi,

senin düzgün cümle kuramanı ben nasıl sağlayayım ben nihayetinde bir elçiyim. bunun anahtarı allah katındadır. o dilerse kurarsın dilemezse kuramazsın. ben sadece bir elçiyim.

ama sana yalan söylemeyi hiç yakıştıramıyorum. yaşının küçüklüğüne veriyor ve senin için dua ediyorum.
eğer böyle devam edersen senide senin gibileride elem verici bir azap içinde göreceğiz. ne kötür varış yerdir orası.

bana aynen muhammede sorulan sorular dibi sorular sorduğunuzun farkındamısınız. sizleri kafir ilan ediyorum. BEN ALLAHIN HERŞEYE GÜCÜ YETEN ALLAHIN ELÇİSİYİM. BUNUN AKSİZİ SÖYLEYENLERİN VAY HALLERİNE.
xislam
SAHİH-İ BUHARİ' DEN
Ve ben dokuz yaşındayken benimle gerdeğe girdi. Medine'ye göçmüştük. Haris İbn Hazrec oğullarına konuk olduk. O sırada sıtmaya yakalandım. Saçlarım döküldü. Saçlarım yeniden geldi; bölükler oluştu. Annem Ümmü Ruman bana geldi. Arkadaşlarım ile birlikte salıncakta sallanıyorduk. Annem beni çağırdı. Yanına gittim. Benden ne istediğini bilmiyordum. Elimi tutup alıp götürdü. Evin kapısına gelince durdu. Soluk soluğa kalmıştım. Sonunda soluğum biraz yatıştı. Annem, sonra biraz su alıp yüzüme başıma değdirdi. Sonra beni eve soktu. Bir de baktım ki bir takım Medineli kadınlar. Evdeler. Bana şöyle demeye başladılar:
Annem beni bu kadınlara teslim etti. Bunlar benim saçımı başımı yıkadılar, beni güzel bir biçimde hazırladılar. Peygamberle birden karşılaşmaktan başka hiçbir şey beni korkutmamıştı. Kadınlar, beni ona teslim ettiler. Ve ben o sıralar 9 yaşındaydım."( 9 yaşında bir kızla yatana sizler ne dersiniz )

BAKIN BEN 9 YAŞINDA KIZLARLA YATMAYAN BİR PEYGAMBERİM.


AHZAB SURESİ 50. AYET
EY PEYGAMBER, BIZ, ÖZELLIKLE SANA ŞUNLARI HELAL KILDIK: MEHIRLERINI VERMIŞ OLDUĞUN EŞLERINI, ALLAH'IN SANA GANIMET OLARAK VERDIKLERINDEN SAHIBI BULUNDUĞUN CARIYEYI, AMCANIN KIZLARINDAN, HALALARININ KIZLARINDAN, DAYININ KIZLARINDAN, TEYZELERININ KIZLARINDAN SENINLE BIRLIKTE HICRET ETMIŞ OLANLARI; BIRDE INANAN BIR KADIN EĞER KENDISINI PEYGAMBERE BAĞIŞLAR DA, PEYGAMBER DE ONUNLA EVLENMEK ISTERSE ONU, SADECE SANA, DIĞER MÜ'MINLERE DEĞIL. ONLARA EŞLERI VE CARIYELERI HAKKINDA NELERI FARZ KILDIĞIMIZI BILIYORUZ. BUNLAR, SANA BIR DARLIK OLMAMASI IÇINDIR. ALLAH ÇOK BAĞIŞLAYAN, ÇOK MERHAMET EDENDIR

YAKIN AKRABALARIMIN KIZLARINDADA GÖZÜM YOKTUR.


(Ahzâb, ayet: 37.)
Ey Muhammed! Allahın nimet verdiği ve seninde nimetlendirdiğin kimseye: "Eşini bırakma, Allah'tan sakın!' diyor; Allah'ın açığa vuracağı şeyi içinde saklıyordun. İnsanlardan çekiniyordun. Oysa Allah'tan çekinmen daha uygundu. Sonunda Zeyd, eşiyle ilgisini kesti- ğinde onu seninle evlendirdik. Ki, evlatlıkları eşleriyle ilgilerini kestiklerinde onlarla evlenmek konusunda müminlere bir sorumluluk olmadığı bilinsin. Allah'ın buyruğu yerine gelecektir."


KENDİ OĞLUM DEDİĞİM ADAMIN KARISI İLEDE EVLENMİYORUM EVLATLIĞIMIN KARISI BENİM KIZIMDIR. BEN AHLAKLI BİRİSİYİM AHLAKLI ALLAHIN AHLAKLI PEYGAMBERİYİM. AMA SİZLER HEP AHLAKSIZLARIN YANINDA YÜRÜYOPRSUNUZ. SİZİ BUNA ZORLAYAN NEDİR? GÖZLERİNİZMİ MÜHÜRLÜDÜR. YOKSA KULAKLARINIZMI SAĞIRDIR? YEMİN OLSUN EĞER BU YOLU DEĞİŞTİRMEZSENİZ SİZİ SEKARA ATACAĞIM SEN SEKAR NEDİR BİLİRMİSİN?
AnHedonik
Sevgili Pana itiraf edeyim ki seni sevdim. Bazen o kadar büyük laflar ediyorsun ki, gülmekten kendimi alamıyorum.
ALINTI(Pana @ Oct 25 2006, 02:27 PM) *

Bir şeyin olmadığı ispat edilemez...
Sen peygambersen,bir mucize göster de inanalım.. tongue.gif tongue.gif

Allahım ne kadar işi gücü olmayan akılsız varsa sapıtıyor Ya Rabbim...
Sen hem Allah'a söv,hem de peygamberim de...

Gerzek misin sen ?

Yazıları koyu gösteren bbcode'ları sildim. Zira yazıya dikkati çekecek olan içeriğidir. Biraz da imlasıdır tabi.

Neyse Sevgili Pana'nın bâbında herkesele konuşuyorum,

Öncelikle "Bir şeyin olmadığı ispat edilemez..." demişsin. Biz bunu hep söylüyoruz ancak sizlerden duyunca Daha hoş oluyor. Bu geç gelen yankı düzeylerimiz arasındaki mesafe farkını da gösteriyor.

"Sen peygambersen,bir mucize göster de inanalım..." Demişsin oysaki senin peygamberin bu tür şeylere hiç tenezzül etmemiş biridir. Ona inananlar çok daha farklı hasletlerine vurulmuşlardı.

"Allahım ne kadar işi gücü olmayan akılsız varsa sapıtıyor Ya Rabbim..." Birinin kendini peygamber ilan etmesi bu kadar mı saçma birşeydir ? Bunu açıklaman gerekir zira senin inandığın peygamberin yaptığı da bundan farklı birşey değildi.

"Sen hem Allah'a söv,hem de peygamberim de..." Senin peygamberin parçası olduğu toplumdaki tüm eski dinlere büyük saygısızlık etmedi mi ? Onların putlarını kırıp yerine soyut bir putu koymadı mı ?

"Gerzek misin sen ?" Senin peygamberin gerzek miydi ?
xislam
BUNA ESKİLERİN MASI DİYENLERİN VAY HALLERİNE. ONLARA FİRAHUNU ANLATTINMI? ODA İNKAR EDENLERDENDİ AMA BİZ ONUN BURNUNU SÜRTTÜK. DİYORLARKİ HANİ MUCİZELERİN NEREDE?. ONLAR MUHAMMED İÇİNDE AYNI ŞEYLERİ SÖYLEDİLER. ONLARA NEKADAR MUCİZE GETİRSENDE ASLA İMAN ETMEZLER. AYI YANLARINA İNDİRSEN YİNEDE ALLAH DİLEMEDİKÇE ANLAMAZLAR. ONLARIN KULAKLARI MÜHÜRLÜDÜR,GÖZLERİ KÖRDÜR.
xislam
ALINTI(AnHedonik @ Oct 25 2006, 05:07 PM) *

Sevgili Pana itiraf edeyim ki seni sevdim. Bazen o kadar büyük laflar ediyorsun ki, gülmekten kendimi alamıyorum.

Yazıları koyu gösteren bbcode'ları sildim. Zira yazıya dikkati çekecek olan içeriğidir. Biraz da imlasıdır tabi.

Neyse Sevgili Pana'nın bâbında herkesele konuşuyorum,

Öncelikle "Bir şeyin olmadığı ispat edilemez..." demişsin. Biz bunu hep söylüyoruz ancak sizlerden duyunca Daha hoş oluyor. Bu geç gelen yankı düzeylerimiz arasındaki mesafe farkını da gösteriyor.

"Sen peygambersen,bir mucize göster de inanalım..." Demişsin oysaki senin peygamberin bu tür şeylere hiç tenezzül etmemiş biridir. Ona inananlar çok daha farklı hasletlerine vurulmuşlardı.

"Allahım ne kadar işi gücü olmayan akılsız varsa sapıtıyor Ya Rabbim..." Birinin kendini peygamber ilan etmesi bu kadar mı saçma birşeydir ? Bunu açıklaman gerekir zira senin inandığın peygamberin yaptığı da bundan farklı birşey değildi.

"Sen hem Allah'a söv,hem de peygamberim de..." Senin peygamberin parçası olduğu toplumdaki tüm eski dinlere büyük saygısızlık etmedi mi ? Onların putlarını kırıp yerine soyut bir putu koymadı mı ?

"Gerzek misin sen ?" Senin peygamberin gerzek miydi ?

sevgili AnHedonik,

cevabınıza zevkle imzamı atıyorum. muhteşem.
burada bana sorulacak istenecek herşey aynı zamanda muhammed içinde istenmelidir.
xislam
andolsun aya
andolsun geceye ki aranızdaki xislam sapmış değildir.
size benim verdiğim en büyük hediye olan aklınızı boş şeyler ve sapık insanların üçkuru için harcadınız. sorarım size aklınızdan başka neyiniz var.? size apaçık deliller gösterdim. tüm o sapığa inanan milletleri küçük düşürdüm ama siz bu açık kanıtlara bile asi kesildiniz.

xislam sen olmasaydın bu kainatı yaratmazdım. onlara doğru yolu göster. seni dinleyenler en büyük kurtuluşa erenlerdir. sana asi gelenleri bana bırak elbet dönüşleri bizedir.

tahat kavminden haberin varmı? onlarda peygamberlerine karşı geliyorlar ve onları öldürüyorlardı. sonra bizde onlara yapacağımızı yaptık. sor onlara bunu onlarada yapmayacağımızın eminlermi? bukadar asi geliyorlar? yok yemin olsun iş sanıldığı gibi değil o şerefli bir elçidir. sözleride allahın sözleridir.
xislam
ALINTI(Pana @ Oct 25 2006, 12:14 PM) *

Allaha etmediği küfür kalmayan,ateist bir peygamber olur mu hiç ?

İşte x islam olur diyen ender saftiriklerden..

Fakat bilmiyor ki onun gibi böyle başlık açan bir çok saftirik çıktı bu forumda..
Aman x islam bari sen düşük zekalı olduğunu çaktırma da seviyeli biri zannedelim seni,gerçi bu açtığın topic'ten sonra yazılarında pek ciddiye alınacağını zannetmiyorum ama neyse...

benim yaptığımın muhammedin yaptığından ne farkı var. sadece ben daha ahlaklıyım tek fark budur.
bana kıyamet saatini sorsana. sorda sana hemen muhammedin cevabını vereyim aşağıda.

Sana kıyamet saatini sorarlar..
Demir atması ne zaman diye ?..
Sen nerede,onun vaktini bilmek nerede ?..
Kesin bilgisi O'na aittir,onun sonu varır Rabbine..
Ondan korkanı uyarmaktır,sana düşen sadece..
Onu gördükleri gün öyle gelir ki onlara,yalnız bir akşam veya bir sabah faslı durdular dünyada !

xislam
xislamda sizler gibi bir insandır ondan mucizeler istemeyin. eğer yeryüzünde yaşayanlar mucize yapan canlılar olsalardı bizde ona göre bir elçi yollardık. ama xislamda sadece bir insandır. sizler gibi mucizeler yanlız allah katındadır.

ey xislam yoksa sen onlardan bir ücretmi istiyorsunda sana bukadar asi geliyorlar. bunlar aynısını muhammedede yapmışlardı? ama onların hepsi öldüler şu anda yanımda cehennemimde yanıyorlar. onları bir görsen nasılda boyunları bükük allahın bizi afet derler. onlara sorulur size bir elçi gelmedimi sizi uyarmadımı diye? evet geldi ama biz onan inanmadık yalanladık derler. şimdi bizde size acımıyoruz tadın azabımı.
M.onur Hoca Efendi
ALINTI(metatron @ Oct 25 2006, 03:35 PM) *

oğuz ve hoca efendi..

söz konusu zeyneple ilgili hadislerin kaynaklrını buraya yazar mısınız?? bakmak istiyorum..
Hz. Enes radıyallahu anh anlatıyor: "Zeyneb'in iddeti tamamlanınca, Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm, Zeyd radıyallahu anh'a: "Git onu bana (kendinden) iste!" dedi. Zeyd gitti. Zeyneb'e geldiği zaman hamurunu yoğuruyordu. Zeyd der ki: "Onu gördüğüm zaman içimde bir zorluk hissettim, ona bakamaz hale geldim. Sırtımı ona çevirerek, geri geri yaklaştım ve: "Ey Zeyneb! beni Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm gönderdi. Seni istiyor" dedim. Zeyneb: "Ben (istihare yoluyla) Rabbimle istişare etmeden bir şey yapacak durumda değilim!" dedi ve kalkıp mescidine gitti. Derken Resûlullah'a vahiy geldi. Aleyhissalâtu vesselâm kalkıp izin almadan Zeyneb'in evine girdi.

Müslim, Nikah 87, (1428); Nesai, Nikâh 26, (6, 79).


Daha ortada ayet falan yokken Muhammed, Zeyde ''koş bana eski karını iste'' diyor. Tabi Zeyneb Muhammedin bu teklifini hemen kabul etmeyince anında görüntü Ahzab 37 iniyor. Muhammedde ''Elimde ayet var lan kralınızı tanımam'' diyerek izin almadan Zeynebin evine gidiyor. Sonra gelsin düğün alayı ve evlatlığının karısıyla gerdek gecesi hobaaaaa laugh.gif
orhan11
ALINTI(metatron @ Oct 25 2006, 03:35 PM) *

oğuz ve hoca efendi..

söz konusu zeyneple ilgili hadislerin kaynaklrını buraya yazar mısınız?? bakmak istiyorum..


Eski bir yazimdan alinti;


Taberi, Tarih-i Taberi'sinde Vakidi'den bir rivayeti soyle nakil etmektedir;

Zeyd Hz. Muhammed'in oglu adiyla anilirdi. Tanri elcisi katina gelmedigi zaman; Zeyd nerede? diye sorardi. O, Zeyd'in gelmedigi gunlerden birinde evine gitti; (Zeyd'in) nerede bulundugunu sordugunda Cahs'in kizi Zeyneb, Tanri elcisinin karsisina her gun giydigi giyimle cikti. Tanri elcisi onu gorunce yuzunu cevirdi. Zeyneb: Ey tanri elcisi Zeyd evde yok, babam ve anam yoluna feda olsun , eve gir, diye rica etti. Tanri elcisi kapida oldugu Zeyneb'e haber verilmedigi icin, o libasini giymeden cabucak kapiya gelmis, Zeyneb'i bu kiyafette gormek Tanri elcisinin hosuna gitmisti. Tanri elcisi kapidan ayrildiktan sonra kalbinde bir seyler duyuyor, fakat bu duygularin ne oldugunu az kalsin kendisi de anlayamayacakti. O ancak: ulu Tanri'yi butun eksikliklerinden tenzih ederim, kalpleri degisitiren Tanri kutludur, diyebildi.

Taberi diger bir rivayeti (Yunus bin Abdulla) de soyle aktarir;

Tanri elcisi gunun birinde Zeyd'i aramak uzere onun evine geldi. Kapida yunden orulmus bir perde asili bulunuyordu. Ruzgar perdeyi kaldirdi. O zaman Zaman Zeyneb odasinda ciplak bir halde bulunuyordu. Tanri elcisinin gozu ona ilisti, guzelligi hosuna gitti ve kalbinde iz birakti...


..................................


Bunlarin karsiliginda Muhammed Zeyd'e komutanlik verir. Mute savasinda Bizans ordusuyla savasmak icin gonderilen askerlerin basina Zeyd komutan olarak atanir. Kendisinin komutan olmasini umut eden Cafer Muhammed'e gelir ve sitem eder: "Ya resulalla, koleniz Zeyd bizim uzerimize nicin bey oldu" diye sorar. Muhammed, "Yuru ey Cafer, isin iyisini Allah Teala ve onun resulu bilir" der.. (Kaynak Tarih-i Taberi)

Mute savasinda Muslumanlar Bizanslilardan iyi bir sopa yerler.. Bu sopa esnasinda Zeyd olur.. Olay temize havale edilmis olur..

Ilginc bir sekilde konu Yahudi peygamberi Davut'un yaptigi ahlaksizliga cok benzemektedir. Davut bir arkadasinin (Hitti Uriya) karisina (Batseba) goz koymus ve karisina tecavuz etmistir. Kadini kendi karilari arasina katmak icin bir plan hazirlar. Karisina goz koydugu arkadasini savasa yollar. Savasta on cephede olmasini saglar ki, cabucak olsun! Hitti Uriya on cephede savasirken olur.. Puruz ortadan kalkmis, Davut denen ahlaksiz rahatlamistir..

Nasil da Zeyd'in hikayesine benziyor degil mi?



metatron
ALINTI(nesren_jake @ Oct 26 2006, 01:57 AM) *
laf kalabalığı yapma

sende mutlu olursun mal mal gezersin ortada


neden?? muhammed kitap yazıp ölmeden iki gün önce bitirince öyle mi gezmiş ortada??

kaldı ki o da kitap yazmamış?? ayet indi deyip, sözde inenleri yanındakilere söyleyince yanındakiler bir yerlere karalamışlar söylenenleri..

bu arada oğuz teşekkür ederim, hadis için:)
kitapsiz
ALINTI(SQRT @ Oct 25 2006, 02:03 PM) *

tamam o zaman .o çağda hiç kimsenin sesini çıkarmadığı doğal karşıladığı bir olayı 1500 sene sonra mı ayıp oluyo diyeceğiz.5000 sene sonra diyelim insanlar en erken 30 yaşında evlense deselirki 2006 yılında
18 yaşında bile evlenenler varmış.ne sapık insanlarmış deseler doğru olurmu?



bu ne bicim mantik ? ne utanmazca bir savunma ?
hic resit olmamis 6 yainda bir cocukla 49 yasinad eriskin insan bir olurmu ?

jay.jay
Evet dünya değişmiş. Terörizm hep muhammedle anılmış.
jay.jay
Ben inanmaya başladım...

keh keh keh

o siteyi hatmettim artık ve ezbere bir çok söylediklerini çürüttüm. Şimdi "bunları da çürüt" deme sakın gece gece tekrar okuyup senin gibi zavallıya cevap yazamam.
ehven-i şer
H.Y yeni bir motor daha göndermiş bize

hadi hayırlı olsun
noluyo_orada
ALINTI(xislam @ Oct 25 2006, 02:16 PM) *

Diyanet Vakfı azhap: 40. Muhammed, sizin erkeklerinizden hiçbirinin babası değildir. Fakat o, Allah'ın Resûlü ve peygamberlerin sonuncusudur. Allah her şeyi hakkıyla bilendir.

yukarıdaki kuran ayetinde muhammed peygamberlerin sonuncusudur diyor, bu onun son peygamber olduğunun bir delili değildir. çünki benimde 16 tane arabam oldu bu son bu aldığın araba tüm arabalarımın sonuncusudur, ama bu başka araba almayacağım anlamına gelmez. evet bu arabalarımın sonuncusudur ama ileride değiştirebilirim, çünki eğer başka bir araba almayacağıma söz verseydim "bundan sonra başka bir araba almayacağım bu son arabamdır" diye kesin bir hüküm vermem gerekirdi.

şimdi bu ayete dayanarak bende peygamberliğimi ilan etsem benim peygamber olmadığımı nasıl insanlara anlatırsınız?
1: benden bir peygamber olarak neler yapmamı istersiniz?

2: nasıl bir insan olmamı istersiniz?

3: benden ne gibi deliller istersiniz?

4: size eğer "bana inanmazsanız allah sizi yakacak" desem ne cevap verirsiniz?

5: üstelik ben 9 yaşında kızlarla yatan, ve evlatlığının karısı ile evlenen, bir insanda değilim. bunu sizin için bir anlamı varmıdır?

6: üstelik kuranıda tastiklesem yinede bana iman etmezmisiniz? etmezsenin muhammede inanmayan hıristiyanlardan ne gibi bir farkınız olur?

7: bana inanmanızı hangi delil sağlardı?

8: allahın yanına defalarca çıktım desem bana ne dersiniz?

9: bana soracağını veya isteyeceğiniz delilleri muhammed üzerindede uygulamaya cesaretiniz varmıdır.


arkadaşlar bu kaçıncı ya ben sayamadım biggrin.gif yakında bütün atolar kendilerini peygamber ilan edip birbirlerine girecekler. " yok önce ben ilan ettim, hayır ulan ben ettim! " falan!..

eğer insanların hakkını yemenin iyi birşey olduğunu, yada düşene tekme atmayı aşılamayı, yada kız çocuklarını diri diri gömmenin uygun olduğunu, yada kendi dinine iansın inanmasın bütün insanları gücün yettiklerini köle gibi kullnamayı, küfrün güzel olduğunu, mahremiyetin önemsiz olduğunu, isteyenin isteyenle yatabileceğini (erkek erkeğe dahil), yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada...........
veya kısaca bugün herkes için kötü sayılan davanışları iyi olarak ispatlarsan yazarak sana inanırım. neden olmasın. madem doğruyu söyleyeceksin. al sana er meydanı işte.. peygamber dediğin bir mucizeyle gelir.. Ağacın sadece yaprağından tutup köküü yerden sökmeden 10 cm yada bu fazla gelir sana 1 cm yok yok bu da fazla 1mm sürükleyebilirsen inanırım yani.. anlasana kardeşim sizin gibi herşeyi maddeye bağlayan sözde inançsız gizliden materyal fikirli atoların diliyle konuşuyom
bana maddesel bir mucize göster yeter gözlerim doysun. neyse uykusuzum senle uğaşamıcam şimdi. cevap verirken uykusuzluğuma verip olayı, "saçmalamışsın" falan dersin kesin. çünk sana en azından bir kaçış yolu bırakıyorum. bu kıyağı senin gibi peygambere ne babası ne de sevgilisi yapa. sanal kabadayılıın için yapıyorum bu kıyağı.. laugh.gif
kutsalyaratik
Onlar kendilerini peygamber ilan ediyor. Ben kendimi Allah ilan ediyorum. Varmi aksini isbat eden? Benden mucize bekleyenlere sunu derim"eski Allahiniz ne yaptiki?" Bana karsi gelirseniz asla yok edemiyeceginiz virusleri yollarim, ben buyugum, tekim. smile.gif wink.gif
kutsalyaratik
Bu soruyu peygamberlere havale ediyorum. smile.gif

şimdi farzet penaltı çekiyorsun
topa vurup aynı anda kaleye geçeceksin
kurtaramazsan sen nasıl Allahsın
yok gol atamazsan sen nasıl Allahsın

Bunun neresi soru?
efendi
ilenen-ayı cevap verdi: hadi bakeem!
aferim sana.
Senden anca bu beklenir.

goril
sen, sana cevap veren tanrıya inanmıyon da, ganimeti (kadınları) paylaşamayıp da Muhammed'e " Hatunları nasıl punduna getirir de zkeriz." diye soran sahabelerin sorusuna ertesi gün "Nisa 24'ü" indiren Allaha mı inanıyorsun?
A benim kendi dininden habersiz eblek müslümanlarım!

Ek-1:
Nisa 24:Bir de harp esiri olarak elinize geçen cariyeler dışında, evli kadınlarla evlenmeniz Allah yazısı olarak haramdır. Bunların dışındakileri ise, zinadan kaçınıp namuslu yaşamak üzere mallarınızla istemeniz size helal kılındı. O halde hangisiyle nikah ile münasebette bulundunuzsa mehirlerini kendilerine bir farz olarak verin. O mehri kesiştikten sonra aranızda bir değişiklik yapmak hususunda anlaşmanızda da size bir günah yoktur. Her zaman Allah hakkıyla bilen mutlak hüküm sahibidir.
ateist
There is only one god.Islam is the latest messenger of god!!!
Aksini ispat edemeyenler tepinip dururlar iste.Halbuki ne güzelde ayetler getirdi bize.Daha hala inkarmi edeceksiniz?
xislam
onlar muhammedede aynısını yaptılar muhammed "ben allahın elçisiyim" dediğinde onu taşladılar. bu sapıklar her çağda aynıdırlar. ilk bildikleri doğrudur. onu değiştiremezler. muhammedi taşlayanlarla buradaki yazan müslümanlar aynı zihniyete sahip cahillerdir. o çağda putperes olsalardı muhammedi dinledikten sonra ona yuh çekerlerdi. insanlığın hiçbir özelliğini taşımayan bu cehalet sürüsünü güdmek için allah beni yolladı. ben peygamberim olmadığımı ispatlayınız.

xislam
nedense hiç kimse peygamber olmadığımı ispatlayamıyor. nedenmi? çünki muhammed ile aynı taktiği kullanıyorum. tek fark var o SAPIK tı ben değilim. bakın yine vahiy geliyor:

bismillah.

bu günden itibaren sizlere yakın akrabalarınızın kızları haram kılınmıştır.
yakın akrabalar biribiriyle evlenirlerse onların çocuklarına hastalık vereceğim. sakat doğumlara yol açacağım, bu allahın bir emridir ve yerine gelecektir.

size bu sapıklığı öğreten kimdir.?
xislam
ALINTI(noluyo_orada @ Oct 26 2006, 08:52 AM) *

arkadaşlar bu kaçıncı ya ben sayamadım biggrin.gif yakında bütün atolar kendilerini peygamber ilan edip birbirlerine girecekler. " yok önce ben ilan ettim, hayır ulan ben ettim! " falan!..

eğer insanların hakkını yemenin iyi birşey olduğunu, yada düşene tekme atmayı aşılamayı, yada kız çocuklarını diri diri gömmenin uygun olduğunu, yada kendi dinine iansın inanmasın bütün insanları gücün yettiklerini köle gibi kullnamayı, küfrün güzel olduğunu, mahremiyetin önemsiz olduğunu, isteyenin isteyenle yatabileceğini (erkek erkeğe dahil), yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada, yada...........
veya kısaca bugün herkes için kötü sayılan davanışları iyi olarak ispatlarsan yazarak sana inanırım. neden olmasın. madem doğruyu söyleyeceksin. al sana er meydanı işte.. peygamber dediğin bir mucizeyle gelir.. Ağacın sadece yaprağından tutup köküü yerden sökmeden 10 cm yada bu fazla gelir sana 1 cm yok yok bu da fazla 1mm sürükleyebilirsen inanırım yani.. anlasana kardeşim sizin gibi herşeyi maddeye bağlayan sözde inançsız gizliden materyal fikirli atoların diliyle konuşuyom
bana maddesel bir mucize göster yeter gözlerim doysun. neyse uykusuzum senle uğaşamıcam şimdi. cevap verirken uykusuzluğuma verip olayı, "saçmalamışsın" falan dersin kesin. çünk sana en azından bir kaçış yolu bırakıyorum. bu kıyağı senin gibi peygambere ne babası ne de sevgilisi yapa. sanal kabadayılıın için yapıyorum bu kıyağı.. laugh.gif

eğer insanların hakkını yemenin iyi birşey olduğunu,BU İNSANDAN İNSAN DEĞİŞİR. KİMİN HAKKINI YERSEN BU İYİ VEYA KÖTÜ OLUR. BU HAKSA BU HAKKI KİM VERMİŞTİR. NE HAKKIDIRBU MUHAMMED HAK YEMİŞMİDİR? ALLAH HAK YEMİŞMİDİR?


yada düşene tekme atmayı aşılamayı,BUNU BEN DEĞİL KURANIN ALLAHI AŞILAR KARŞISINA GELMİŞ GÜNAHKARLARI DÜŞTÜKLERİ HALDE BİR TEKMEDE KENDİSİNİN VURACAĞINI SÖYLEYEN BİR ALLAHA SOR BU SORUYU. HATAMIZI ANLADIK BİZİ BAĞIŞLA DEDİKLERİNDE BİLE ONLARA SONSUZ İŞKENCE YAPACAĞINI SÖYLEYEN O SADİST ALLAHA SOR BU SORUYU.

yada kız çocuklarını diri diri gömmenin uygun olduğunu, BU SORUNUNDA MUHATABI O SADİST ALLAHTIR. BU OLAYI ÖNLEMİŞ GİBİ GÖRÜNEN BU OLAYDAN BİLE KENDİSİNE PAY ÇIKARTAN MUHAMMED DENEN SAPIĞA SOR BU SORUYU. DEKİ ONLARA BU OLAY OKADAR KÖTÜ İSE NEDEN BİNLERCE YIL SEYRETTİNİZDE KILINIZI KIPIRDATMADINIZ DİYE. BİNLERCE KIZ GÖMÜLÜYOR DİRİDİRİ ALLAH ORTALARDA YOK DEMEKKİ MUHOSUNA CİR ÇIKAR SAĞLAMAK İÇİN BUNLARA GÖZ YUMMUŞTUR. AMACIDA İŞTE BAKIN MUHAMMED KIZ ÇOCUKLARININ GÖMÜLMESİNİ ÖNLEDİ DEDİRTMEKTİR.


yada kendi dinine iansın inanmasın bütün insanları gücün yettiklerini köle gibi kullnamayı, KÖLELİĞİDE KURAN DESTEKLER "KÖLELERİNİZE İYİ DAVRANIN" DİYEREK MUHAMMEDİNDE KÖLELERİ VARDI. AMA BENİM YOK.


küfrün güzel olduğunu, KÜFRÜN GÜZEL OLDUĞUNU SANA BİR ŞEKİLDE İSPATLAMAMIMI İSTİYORSUN EMİNMİSİN. KURANDA "OLAR PİSLİKTİR" VE "ONLAR HAYVALAR GİBİDİRLER" GİBİ SÖZLER VARDIR BUNLAR SENİN İÇİN GÜZEL SÖZLER OLMALI ZATEN YOKSA KURANDA KÜFÜR VE KÖTÜ SÖZLER VAR DEMEK ZORUNDA KALIRSIN.

mahremiyetin önemsiz olduğunu, isteyenin isteyenle yatabileceğini (erkek erkeğe dahil),BUNUNDA MUHATABI ALLAHTIR. O HERŞEYİ MÜKEMMEL YARATAN ALLAHINDIR. ÇÜNKİ BİRSÜRÜ İNSAN DOĞUŞTAN ERKEKLİÇ İÇGÜDÜLERİNDEN YOKSUN OLARAK DOĞARLAR. BU ONLARIN BİR SEÇİMİ DEĞİLDİR.
O HERŞEYİ YARATTIĞINI SÖYLEYEN ALLAHIN ESERİDİR. BUNLARI YARATAN O OLDUĞUNA GÖRE O KÖTÜ YARATMAYACAĞINA GÖRE ZATEN İSLAMA GÖRE BUNLAR KÖTÜ OLMAMALIDIR.

PEYGAMBER DEDİĞİM MUCİZE İLE GELİR DEMİŞSİNİZ MUHAMMEDİN BU ŞEKİLDE BİR MUCİZESİ VARMIDIR? VAR DERSENİZ BU KURANIN MUCİZELER ALLAH KATINDADIR AYETİNE KARŞI DEĞİLMİDİR? EĞER MUHAMMEDİN BİR MUCİZESİ YOKSA SİZİN DEĞİŞİNİZLE O NASIL BİR PEYGAMBERDİR?
xislam
ALINTI(Pana @ Oct 25 2006, 12:14 PM) *

Allaha etmediği küfür kalmayan,ateist bir peygamber olur mu hiç ?

İşte x islam olur diyen ender saftiriklerden..

Fakat bilmiyor ki onun gibi böyle başlık açan bir çok saftirik çıktı bu forumda..
Aman x islam bari sen düşük zekalı olduğunu çaktırma da seviyeli biri zannedelim seni,gerçi bu açtığın topic'ten sonra yazılarında pek ciddiye alınacağını zannetmiyorum ama neyse...

neden denemeden buna karar veriyorsun? yoksa ön yargılımısın?
xislam
ALINTI(nesren_jake @ Oct 26 2006, 10:13 AM) *

Allahsın demek
her zaman sormak istediğim ZEKA dolu bir sorum var

şimdi farzet penaltı çekiyorsun
topa vurup aynı anda kaleye geçeceksin
kurtaramazsan sen nasıl Allahsın
yok gol atamazsan sen nasıl Allahsın

hadi bakim ver cevabını
ne kadar zekice bir soru sordum
ama nedense kendimde bir geri zekalılık hissettim smile.gif
sanki birileri aklıma geldi ama çıkaramadım

neyse madem Allah oldun hadi cevapla bakiiim

işte zavalloı bir müslümancık. bir ateist kendisine soru soruyor cevabını veremiyor sonrada aynı soruyu bizlere soruyorki o ateistte cevap verebilsin. sen ateistleri senin gibi küçük akıllımı sanıyorsun?

kendini gerizekalı gibi sisetmişsin. bence gibisi fazla.
taytanik
sevgili x-islam ben peygamberim demiş burada ki müslümanlarda cevap yazmış inanılır gibi değil

evet deyip geçin

evet kardeşim sen uyma onlara sen peygambersin




_taytanik_



kutsalyaratik
Taytay oda biseymi ben kendimi Allah ilan ettim, sonra Efendi isimli biri geldi Allahligi elimden aldi sad.gif

Yakinda darbe yapacam zaten, kim Allahmis gorur onlar.
xislam
peygamber olmak için sizlerin bana inanmanızı sağlamak için illada 9 yaşında bir kızlamı yatmam gerekiyor?

evlatlığımın karısı ilemi evlenmem gerekiyor?

inanmayanları öldürünmü demem gerekiyor?

yakın akrabalarınızla yatabilirsinizmi demem gerekiyor?

hırsızlık edenlerin ellerini kesinmi demem gerekiyor?

sizleri cehennemlemi tehdit etmem gerekiyor?

sizlerin kıçınızı nasıl yıkayacağınızımı anlatmam gerekiyor?

palavralar masallarmı anlatmam gerekiyor?

yeminmi etmeliyim?

bunları yaparsam bana inanırmısınız?
cevabınız hayırsa muhammede neden inanıyorsunuz? yukarıda yazdığım herşeyi kuran yapıyor neden? peygamber olmak için ahlaksız, yalancı, sadist, sapık, iftiracı, dönek, kıvırmacı, mı olmak gerekiyor? burada bu sıfatlara uygun birkaç tane müslüman var. araştırın hemen gözüze çarpar....
xislam
SAHİH-İ BUHARİ' DEN
Ve ben dokuz yaşındayken benimle gerdeğe girdi. Medine'ye göçmüştük. Haris İbn Hazrec oğullarına konuk olduk. O sırada sıtmaya yakalandım. Saçlarım döküldü. Saçlarım yeniden geldi; bölükler oluştu. Annem Ümmü Ruman bana geldi. Arkadaşlarım ile birlikte salıncakta sallanıyorduk. Annem beni çağırdı. Yanına gittim. Benden ne istediğini bilmiyordum. Elimi tutup alıp götürdü. Evin kapısına gelince durdu. Soluk soluğa kalmıştım. Sonunda soluğum biraz yatıştı. Annem, sonra biraz su alıp yüzüme başıma değdirdi. Sonra beni eve soktu. Bir de baktım ki bir takım Medineli kadınlar. Evdeler. Bana şöyle demeye başladılar:
Annem beni bu kadınlara teslim etti. Bunlar benim saçımı başımı yıkadılar, beni güzel bir biçimde hazırladılar. Peygamberle birden karşılaşmaktan başka hiçbir şey beni korkutmamıştı. Kadınlar, beni ona teslim ettiler. Ve ben o sıralar 9 yaşındaydım."( 9 yaşında bir kızla yatana sizler ne dersiniz )



evlatlığımın karısı ilemi evlenmem gerekiyor?

inanmayanları öldürünmü demem gerekiyor?

yakın akrabalarınızla yatabilirsinizmi demem gerekiyor?

hırsızlık edenlerin ellerini kesinmi demem gerekiyor?

sizleri cehennemlemi tehdit etmem gerekiyor?

sizlerin kıçınızı nasıl yıkayacağınızımı anlatmam gerekiyor?

palavralar masallarmı anlatmam gerekiyor?

yeminmi etmeliyim?

bunları yaparsam bana inanırmısınız?
cevabınız hayırsa muhammede neden inanıyorsunuz? yukarıda yazdığım herşeyi kuran yapıyor neden? peygamber olmak için ahlaksız, yalancı, sadist, sapık, iftiracı, dönek, kıvırmacı, mı olmak gerekiyor? burada bu sıfatlara uygun birkaç tane müslüman var. araştırın hemen gözüze çarpar....


BANA İNANMANIZ İÇİN NE YAPMALIYIM BENDEN İSTEYECEĞİNİZ ŞEYLERİ DAHA ÖNCE İNANDIĞINI YAPTIMI??
efendi
ALINTI(taytanik @ Oct 27 2006, 07:28 PM) *

sevgili x-islam ben peygamberim demiş burada ki müslümanlarda cevap yazmış inanılır gibi değil

evet deyip geçin

evet kardeşim sen uyma onlara sen peygambersin
_taytanik_



Bak demiştim inananlar çıkacak diye.
Hem de en harbi müslosundan! zuhahaha
Ben de inanıyom sana birader.
Hatta bir de Kelime-i Şahadet patlatayım:
"Kutsal yaratıktan başka ilah yoktur, Xislam onun kulu ve elçisidir."

Xislam bulunduğun mevkiyi tam olarak söyle de o tarafa doğru 5-10 rekat atayım en ayak kokulusundan.
xislam
eğer yalan söylüyorsam yıldızlar yerlere dökülsünki ben peygamberim.
noluyo_orada
ALINTI(xislam @ Oct 26 2006, 07:53 PM) *

eğer insanların hakkını yemenin iyi birşey olduğunu,BU İNSANDAN İNSAN DEĞİŞİR. KİMİN HAKKINI YERSEN BU İYİ VEYA KÖTÜ OLUR. BU HAKSA BU HAKKI KİM VERMİŞTİR. NE HAKKIDIRBU MUHAMMED HAK YEMİŞMİDİR? ALLAH HAK YEMİŞMİDİR?
yada düşene tekme atmayı aşılamayı,BUNU BEN DEĞİL KURANIN ALLAHI AŞILAR KARŞISINA GELMİŞ GÜNAHKARLARI DÜŞTÜKLERİ HALDE BİR TEKMEDE KENDİSİNİN VURACAĞINI SÖYLEYEN BİR ALLAHA SOR BU SORUYU. HATAMIZI ANLADIK BİZİ BAĞIŞLA DEDİKLERİNDE BİLE ONLARA SONSUZ İŞKENCE YAPACAĞINI SÖYLEYEN O SADİST ALLAHA SOR BU SORUYU.

yada kız çocuklarını diri diri gömmenin uygun olduğunu, BU SORUNUNDA MUHATABI O SADİST ALLAHTIR. BU OLAYI ÖNLEMİŞ GİBİ GÖRÜNEN BU OLAYDAN BİLE KENDİSİNE PAY ÇIKARTAN MUHAMMED DENEN SAPIĞA SOR BU SORUYU. DEKİ ONLARA BU OLAY OKADAR KÖTÜ İSE NEDEN BİNLERCE YIL SEYRETTİNİZDE KILINIZI KIPIRDATMADINIZ DİYE. BİNLERCE KIZ GÖMÜLÜYOR DİRİDİRİ ALLAH ORTALARDA YOK DEMEKKİ MUHOSUNA CİR ÇIKAR SAĞLAMAK İÇİN BUNLARA GÖZ YUMMUŞTUR. AMACIDA İŞTE BAKIN MUHAMMED KIZ ÇOCUKLARININ GÖMÜLMESİNİ ÖNLEDİ DEDİRTMEKTİR.
yada kendi dinine iansın inanmasın bütün insanları gücün yettiklerini köle gibi kullnamayı, KÖLELİĞİDE KURAN DESTEKLER "KÖLELERİNİZE İYİ DAVRANIN" DİYEREK MUHAMMEDİNDE KÖLELERİ VARDI. AMA BENİM YOK.
küfrün güzel olduğunu, KÜFRÜN GÜZEL OLDUĞUNU SANA BİR ŞEKİLDE İSPATLAMAMIMI İSTİYORSUN EMİNMİSİN. KURANDA "OLAR PİSLİKTİR" VE "ONLAR HAYVALAR GİBİDİRLER" GİBİ SÖZLER VARDIR BUNLAR SENİN İÇİN GÜZEL SÖZLER OLMALI ZATEN YOKSA KURANDA KÜFÜR VE KÖTÜ SÖZLER VAR DEMEK ZORUNDA KALIRSIN.

mahremiyetin önemsiz olduğunu, isteyenin isteyenle yatabileceğini (erkek erkeğe dahil),BUNUNDA MUHATABI ALLAHTIR. O HERŞEYİ MÜKEMMEL YARATAN ALLAHINDIR. ÇÜNKİ BİRSÜRÜ İNSAN DOĞUŞTAN ERKEKLİÇ İÇGÜDÜLERİNDEN YOKSUN OLARAK DOĞARLAR. BU ONLARIN BİR SEÇİMİ DEĞİLDİR.
O HERŞEYİ YARATTIĞINI SÖYLEYEN ALLAHIN ESERİDİR. BUNLARI YARATAN O OLDUĞUNA GÖRE O KÖTÜ YARATMAYACAĞINA GÖRE ZATEN İSLAMA GÖRE BUNLAR KÖTÜ OLMAMALIDIR.

PEYGAMBER DEDİĞİM MUCİZE İLE GELİR DEMİŞSİNİZ MUHAMMEDİN BU ŞEKİLDE BİR MUCİZESİ VARMIDIR? VAR DERSENİZ BU KURANIN MUCİZELER ALLAH KATINDADIR AYETİNE KARŞI DEĞİLMİDİR? EĞER MUHAMMEDİN BİR MUCİZESİ YOKSA SİZİN DEĞİŞİNİZLE O NASIL BİR PEYGAMBERDİR?



sen boşver kuranı şimdilik.. din bir yaşam tarzıdır. sen benim istediğim gibi bir yaşam vaadedersen sana neden tabii olmayayım? bu bir peygamber için acizlik olmasa gerek. hadi bakalım peygamberim diyorsan kendi fikirlerini anlat bize.. şehir şehir anlat. taş yağmuruna tutul ama yinede pes etme.. sonra kendine yandaş bul ve kendinden onlarca kat güçlü, ve sayıca 3 kat fazla insanla erkekçe savaş. eğer savaşmazsan hiçbirşey elde edemezsin. seni bir böcek gibi ezeceklerinden mi korkuyorsun? yazık! hemde koca bir YAZIK!
sen bence hiç birşey yapma git evinde otur.. saçlarını yana tara kendine iş ara ama dikkat et sigortalı olsun. yeter artık senin gibi peygamberlerin yediği kazıklara..

haaa bu arada kendini peygamber olarak ilan eden herhangi bir ahmak mutlaka ve mutlaka ALLAH'ın var olduğunu kabul eder. Allah olmazsa emirleri kimden alacak yoksa?? madem peygambersin dediğim gibi Allah2' inanıyorsun. senin için kurtuluş zamanı!

hadi evladım repeat after me!
:eşhedü en la ilahe illallah, ve eşhedü...

ne mutlu müslümanım diyene!
kul_
eğer bir insan ortaya bir iddia atıyorsa bunu ispatlamak onun borcudur.Sen bize ispatlamalısın peygamber olduğunu.Mucize de gerekmez.Birisi üşenmesin de içinde 19 mucizesi gibi birşey olan bir kitap yazsın...

kaçınız 23 senelik bir süre içinde peşinize 150.000 e yakın insanı takıp, kendinize inandırabilirsiniz?

Kaldıki bu 23 senelik sürenin ilk 12 senesi müşriklerden gizlenerek saklanarak zulüm görerek yaşandı.
xislam
ALINTI(noluyo_orada @ Oct 29 2006, 05:54 PM) *

sen boşver kuranı şimdilik.. din bir yaşam tarzıdır. sen benim istediğim gibi bir yaşam vaadedersen sana neden tabii olmayayım? bu bir peygamber için acizlik olmasa gerek. hadi bakalım peygamberim diyorsan kendi fikirlerini anlat bize.. şehir şehir anlat. taş yağmuruna tutul ama yinede pes etme.. sonra kendine yandaş bul ve kendinden onlarca kat güçlü, ve sayıca 3 kat fazla insanla erkekçe savaş. eğer savaşmazsan hiçbirşey elde edemezsin. seni bir böcek gibi ezeceklerinden mi korkuyorsun? yazık! hemde koca bir YAZIK!
sen bence hiç birşey yapma git evinde otur.. saçlarını yana tara kendine iş ara ama dikkat et sigortalı olsun. yeter artık senin gibi peygamberlerin yediği kazıklara..

haaa bu arada kendini peygamber olarak ilan eden herhangi bir ahmak mutlaka ve mutlaka ALLAH'ın var olduğunu kabul eder. Allah olmazsa emirleri kimden alacak yoksa?? madem peygambersin dediğim gibi Allah2' inanıyorsun. senin için kurtuluş zamanı!

hadi evladım repeat after me!
:eşhedü en la ilahe illallah, ve eşhedü...

ne mutlu müslümanım diyene!


aşağıdakileri yazınca kuranı boşver şimdi demişsin neden laugh.gif laugh.gif laugh.gif


eğer insanların hakkını yemenin iyi birşey olduğunu,BU İNSANDAN İNSAN DEĞİŞİR. KİMİN HAKKINI YERSEN BU İYİ VEYA KÖTÜ OLUR. BU HAKSA BU HAKKI KİM VERMİŞTİR. NE HAKKIDIRBU MUHAMMED HAK YEMİŞMİDİR? ALLAH HAK YEMİŞMİDİR?


yada düşene tekme atmayı aşılamayı,BUNU BEN DEĞİL KURANIN ALLAHI AŞILAR KARŞISINA GELMİŞ GÜNAHKARLARI DÜŞTÜKLERİ HALDE BİR TEKMEDE KENDİSİNİN VURACAĞINI SÖYLEYEN BİR ALLAHA SOR BU SORUYU. HATAMIZI ANLADIK BİZİ BAĞIŞLA DEDİKLERİNDE BİLE ONLARA SONSUZ İŞKENCE YAPACAĞINI SÖYLEYEN O SADİST ALLAHA SOR BU SORUYU.

yada kız çocuklarını diri diri gömmenin uygun olduğunu, BU SORUNUNDA MUHATABI O SADİST ALLAHTIR. BU OLAYI ÖNLEMİŞ GİBİ GÖRÜNEN BU OLAYDAN BİLE KENDİSİNE PAY ÇIKARTAN MUHAMMED DENEN SAPIĞA SOR BU SORUYU. DEKİ ONLARA BU OLAY OKADAR KÖTÜ İSE NEDEN BİNLERCE YIL SEYRETTİNİZDE KILINIZI KIPIRDATMADINIZ DİYE. BİNLERCE KIZ GÖMÜLÜYOR DİRİDİRİ ALLAH ORTALARDA YOK DEMEKKİ MUHOSUNA CİR ÇIKAR SAĞLAMAK İÇİN BUNLARA GÖZ YUMMUŞTUR. AMACIDA İŞTE BAKIN MUHAMMED KIZ ÇOCUKLARININ GÖMÜLMESİNİ ÖNLEDİ DEDİRTMEKTİR.

yada kendi dinine iansın inanmasın bütün insanları gücün yettiklerini köle gibi kullnamayı, KÖLELİĞİDE KURAN DESTEKLER "KÖLELERİNİZE İYİ DAVRANIN" DİYEREK MUHAMMEDİNDE KÖLELERİ VARDI. AMA BENİM YOK.


küfrün güzel olduğunu, KÜFRÜN GÜZEL OLDUĞUNU SANA BİR ŞEKİLDE İSPATLAMAMIMI İSTİYORSUN EMİNMİSİN. KURANDA "OLAR PİSLİKTİR" VE "ONLAR HAYVALAR GİBİDİRLER" GİBİ SÖZLER VARDIR BUNLAR SENİN İÇİN GÜZEL SÖZLER OLMALI ZATEN YOKSA KURANDA KÜFÜR VE KÖTÜ SÖZLER VAR DEMEK ZORUNDA KALIRSIN.

mahremiyetin önemsiz olduğunu, isteyenin isteyenle yatabileceğini (erkek erkeğe dahil),BUNUNDA MUHATABI ALLAHTIR. O HERŞEYİ MÜKEMMEL YARATAN ALLAHINDIR. ÇÜNKİ BİRSÜRÜ İNSAN DOĞUŞTAN ERKEKLİÇ İÇGÜDÜLERİNDEN YOKSUN OLARAK DOĞARLAR. BU ONLARIN BİR SEÇİMİ DEĞİLDİR.
O HERŞEYİ YARATTIĞINI SÖYLEYEN ALLAHIN ESERİDİR. BUNLARI YARATAN O OLDUĞUNA GÖRE O KÖTÜ YARATMAYACAĞINA GÖRE ZATEN İSLAMA GÖRE BUNLAR KÖTÜ OLMAMALIDIR.



PEYGAMBER DEDİĞİM MUCİZE İLE GELİR DEMİŞSİNİZ MUHAMMEDİN BU ŞEKİLDE BİR MUCİZESİ VARMIDIR? VAR DERSENİZ BU KURANIN MUCİZELER ALLAH KATINDADIR AYETİNE KARŞI DEĞİLMİDİR? EĞER MUHAMMEDİN BİR MUCİZESİ YOKSA SİZİN DEĞİŞİNİZLE O NASIL BİR PEYGAMBERDİR?


KURANI BOŞVER HAAAA laugh.gif laugh.gif
xislam
ALINTI(kul_ @ Oct 30 2006, 11:42 AM) *

eğer bir insan ortaya bir iddia atıyorsa bunu ispatlamak onun borcudur.O BİTARAFINI YALADIĞINIZ MUHAMMEDİN İSPATI NEDİR? BENİM SÖYLEDİKLERİMDEN FARKLI BİRŞEYMİ SÖYLEMİŞ? MUCİZE İSTEMEYİN MUCİZELER ALLAH KATINDADIR.


Sen bize ispatlamalısın peygamber olduğunu.Mucize de gerekmez.SİZE YEMİNLER EDİYORUMYA NEYAPAYIM DAHA. BU YAPTIĞIMI MUAHMMEDDE YAPIYOR IDA KURANDA ONA İNANILAMSI İÇİN YEMİN EDİYOR BENDE. YOKSA ONUN HİKAYELERDEN BAŞKA BİR İSPATIMI VAR??


Birisi üşenmesin de içinde 19 mucizesi gibi birşey olan bir kitap yazsın...ŞU ANDA BİLGİSAYARLARLA İÇİNDE ÖYLE MUCİZELER OLAN KİTAPLAR YAZILIRKİ AKLIN ŞAŞAR. 19 MUCİZESİ YOKTUR KURANDA 19 MUCİZESİ DEDİĞİNİZ ŞEYLER UYMAYANLAR UYANLARDAN FAZLADIR. AYRICA KOSKOCA ALLAHIN MÜCİZESİ BU 19 SAÇMALIĞI OLAMAZ. İSLAMCILARIN HEMEN HEPSİDE 19 MUCİZESİ DEDİĞİNİZ ŞEYE KARŞIDIR SEBEBİDE KURANA AYKIRI OLUŞUDUR. BUNA SADECE CAHİL VE ÇARESİZ MÜSLÜMANLAR İNANIRLAR. ŞURAYA BAK KOSKOCA ALLAHIN MUCİZESİ 19. MUCİZESİDİR. BEN ALLAH OLSAM BUKADAR SAÇMA BİRŞEYİ ALLAHIN MUCİZESİ DESELER ÇOK KIZARDIM BENİ KÜÇÜK DÜŞÜRDÜKLERİ İÇİN.

kaçınız 23 senelik bir süre içinde peşinize 150.000 e yakın insanı takıp, kendinize inandırabilirsiniz?BUNUN OLMAYACAĞINI NEREDEN BİLİYORSUN? DAHA ŞURADA 3 GÜN OLDU PEYGAMBER OLALI DAHA ÖNÜMDE 23 YIL VAR. AYRICA BU SENİN SÖYLEDİKLERİNİ MUHAMMEDE DE SÖYLEMİŞLERDİ. SEN O MUHAMMEDE O ZAMANDA KARŞI GELENLERLE AYNI KEFEDESİN.

Kaldıki bu 23 senelik sürenin ilk 12 senesi müşriklerden gizlenerek saklanarak zulüm görerek yaşandı.EVET ALLAH BUNU HEP YAPAR NEDENSE PEYGAMBERLERİ ÇOK ÇEKMİŞTİR BENDE SİZLERDEN ÇEKİYORUM. MUHAMMEDİDE TAŞLADILAR DÜŞÜNSENE ALLAHIN ELÇİSİNİ ÇİŞLİ ÇOCUKLAR TAŞLIYORLAR BU NASIL ALLAH? AMA BEN OLSAM TAŞLATMAZDIM ONA ÇOK GÜZEL MUCİZELER GÖSTERİRDİM VE HERKEZİDE İNANDIRIRDIM. AMA KURANDA ALLAH BUNLARI YAPACAĞINA İNANMALARI İÇİN SADECE YEMİN EDİYOR YALANCILAR GİBİ..


eğer bir insan ortaya bir iddia atıyorsa bunu ispatlamak onun borcudur.O BİTARAFINI YALADIĞINIZ MUHAMMEDİN İSPATI NEDİR? BENİM SÖYLEDİKLERİMDEN FARKLI BİRŞEYMİ SÖYLEMİŞ? MUCİZE İSTEMEYİN MUCİZELER ALLAH KATINDADIR.


Sen bize ispatlamalısın peygamber olduğunu.Mucize de gerekmez.SİZE YEMİNLER EDİYORUMYA NEYAPAYIM DAHA. BU YAPTIĞIMI MUAHMMEDDE YAPIYOR IDA KURANDA ONA İNANILAMSI İÇİN YEMİN EDİYOR BENDE. YOKSA ONUN HİKAYELERDEN BAŞKA BİR İSPATIMI VAR??


Birisi üşenmesin de içinde 19 mucizesi gibi birşey olan bir kitap yazsın...ŞU ANDA BİLGİSAYARLARLA İÇİNDE ÖYLE MUCİZELER OLAN KİTAPLAR YAZILIRKİ AKLIN ŞAŞAR. 19 MUCİZESİ YOKTUR KURANDA 19 MUCİZESİ DEDİĞİNİZ ŞEYLER UYMAYANLAR UYANLARDAN FAZLADIR. AYRICA KOSKOCA ALLAHIN MÜCİZESİ BU 19 SAÇMALIĞI OLAMAZ. İSLAMCILARIN HEMEN HEPSİDE 19 MUCİZESİ DEDİĞİNİZ ŞEYE KARŞIDIR SEBEBİDE KURANA AYKIRI OLUŞUDUR. BUNA SADECE CAHİL VE ÇARESİZ MÜSLÜMANLAR İNANIRLAR. ŞURAYA BAK KOSKOCA ALLAHIN MUCİZESİ 19. MUCİZESİDİR. BEN ALLAH OLSAM BUKADAR SAÇMA BİRŞEYİ ALLAHIN MUCİZESİ DESELER ÇOK KIZARDIM BENİ KÜÇÜK DÜŞÜRDÜKLERİ İÇİN.


kaçınız 23 senelik bir süre içinde peşinize 150.000 e yakın insanı takıp, kendinize inandırabilirsiniz?BUNUN OLMAYACAĞINI NEREDEN BİLİYORSUN? DAHA ŞURADA 3 GÜN OLDU PEYGAMBER OLALI DAHA ÖNÜMDE 23 YIL VAR. AYRICA BU SENİN SÖYLEDİKLERİNİ MUHAMMEDE DE SÖYLEMİŞLERDİ. SEN O MUHAMMEDE O ZAMANDA KARŞI GELENLERLE AYNI KEFEDESİN.


Kaldıki bu 23 senelik sürenin ilk 12 senesi müşriklerden gizlenerek saklanarak zulüm görerek yaşandı.EVET ALLAH BUNU HEP YAPAR NEDENSE PEYGAMBERLERİ ÇOK ÇEKMİŞTİR BENDE SİZLERDEN ÇEKİYORUM. MUHAMMEDİDE TAŞLADILAR DÜŞÜNSENE ALLAHIN ELÇİSİNİ ÇİŞLİ ÇOCUKLAR TAŞLIYORLAR BU NASIL ALLAH? AMA BEN OLSAM TAŞLATMAZDIM ONA ÇOK GÜZEL MUCİZELER GÖSTERİRDİM VE HERKEZİDE İNANDIRIRDIM. AMA KURANDA ALLAH BUNLARI YAPACAĞINA İNANMALARI İÇİN SADECE YEMİN EDİYOR YALANCILAR GİBİ