- - -
Allahın kuluyum demekle olmuyor
Ateistforum > ATEİSTFORUM >
ehven-i şer



-----------

Müşrik başlığı altındaki tanım bizim bildiğimiz müslümanlara ne kadar çok uyuyor değilmi?
angel_devil_25
ALINTI(ehven-i şer @ Oct 26 2006, 03:25 PM) *


-----------

Müşrik başlığı altındaki tanım bizim bildiğimiz müslümanlara ne kadar çok uyuyor değilmi?





eeeee bu nedemek şimdi ya

bu şema zaten başlıı başına saçmalık

sende gel bunu buraya koy

seninki hiç akıl işi değil

emin ol bu şemayı bir çok müslüman bilmez bilsede itibar etmez

daha kuvvetli deliller bul.....

<akrep>
bence ateistler insan konumunda
Abd'ül-Hayy
İnsanların hangi sınıf olduğuna dair kararı kıytırıktan çizilmiş bir tablo veremez..O kararı ancak Allah verir..herkes hak ettiği neyse onunla sınıflandılır..Lütfen ''sen işte şu gruptansın eheherhhehe '' gibi saçmasapan tartışmaların içine girmeyelim...wink.gif
<akrep>
bende zaten ateistlerde insandır demek istedim smile.gif
kitapsiz
kul, köle demektir. köleninde katagorileri varmis demekki. az, köle, biraz köle, azbirazcik köle.. hay akliniza turp suyu smile.gif

Germidon
Ne kendine ne başka bir müslümana laf kondurmayan,"muhtemelen bunu müslüman karşıtları yapmıştır" diye düşünen saf insan:
ALINTI(angel_devil_25 @ Oct 27 2006, 12:29 AM) *

eeeee bu nedemek şimdi ya

bu şema zaten başlıı başına saçmalık

sende gel bunu buraya koy

seninki hiç akıl işi değil

emin ol bu şemayı bir çok müslüman bilmez bilsede itibar etmez

daha kuvvetli deliller bul.....


Tabloyu incelemiş bir müslümanın bakış açısı:
ALINTI(<akrep> @ Oct 27 2006, 12:53 AM) *

bence ateistler insan konumunda


Başka bir müslümanın konuya kendi bakış açısı, ve arkadaşını, hafiften kıvırtmaya davet etmesi
ALINTI(Abd'ül-Hayy @ Oct 27 2006, 12:58 AM) *

İnsanların hangi sınıf olduğuna dair kararı kıytırıktan çizilmiş bir tablo veremez..O kararı ancak Allah verir..herkes hak ettiği neyse onunla sınıflandılır..Lütfen ''sen işte şu gruptansın eheherhhehe '' gibi saçmasapan tartışmaların içine girmeyelim...wink.gif


Arkadaşının olayı kıvırması
ALINTI(<akrep> @ Oct 27 2006, 01:06 AM) *

bende zaten ateistlerde insandır demek istedim smile.gif


Daha fazla söze gerek var mı? smile.gif