Ne kendine ne başka bir müslümana laf kondurmayan,"muhtemelen bunu müslüman karşıtları yapmıştır" diye düşünen saf insan:
ALINTI(angel_devil_25 @ Oct 27 2006, 12:29 AM)

eeeee bu nedemek şimdi ya
bu şema zaten başlıı başına saçmalık
sende gel bunu buraya koy
seninki hiç akıl işi değil
emin ol bu şemayı bir çok müslüman bilmez bilsede itibar etmez
daha kuvvetli deliller bul.....
Tabloyu incelemiş bir müslümanın bakış açısı:
ALINTI(<akrep> @ Oct 27 2006, 12:53 AM)

bence ateistler insan konumunda
Başka bir müslümanın konuya kendi bakış açısı, ve arkadaşını, hafiften kıvırtmaya davet etmesi
ALINTI(Abd'ül-Hayy @ Oct 27 2006, 12:58 AM)

İnsanların hangi sınıf olduğuna dair kararı kıytırıktan çizilmiş bir tablo veremez..O kararı ancak Allah verir..herkes hak ettiği neyse onunla sınıflandılır..Lütfen ''sen işte şu gruptansın eheherhhehe '' gibi saçmasapan tartışmaların içine girmeyelim...
Arkadaşının olayı kıvırması
ALINTI(<akrep> @ Oct 27 2006, 01:06 AM)

bende zaten ateistlerde insandır demek istedim

Daha fazla söze gerek var mı?