- - -
Kadının İslamdaki yeri
Ateistforum > ATEİSTFORUM >
Sayfa: 1, 2
sansar198

Yorumsuz
taytanik
Medeniyet dediğin açmaksa bedeni , desene hayvan senden daha medeni!!!

mehmet akif ersoy


taytanik
sansar198
Vay be, takdir ettim bu cevabı cidden. Gerçi söz sana ait değil ama olsun smile.gif Tartışmaya değer, kadınların açılıp saçılması medenileşmek midir?
Cutie Pie


Musluman kadinlarin silkelenip kendilerine gelmeleri gerekiyor

Bu kadar asagilandiklari baska bir din yok !


Bakara suresi,228 ,``Erkeklerin kadinlar aleyhine üstünlükleri
(dereceleri ) vardir.``

islam fikihcilari ve alimleri bu ayetle ,
AKIL da ,
DIN de,
MIRAS ta ,
IMAMLIKTA ,
TANIKLIKTA ;
EVLILIKTE ,
BOSAMA - BOSANMA ,
GANIMETTE
ve diger baska konularda ,``KADIN ,ERKEKTEN daha asagi
derecede varliktir .``Oldugunu bildiriyorlar.

(Bkz. F.Razi ,6/101 , Taberi Camiu`l Beyan 2/453 ,Tefsiru l
Meragi ,2/167 , Seyyid Kutub Fi Zilalil Kuran 1 /360 vs. vs.)

En ilkel hukuk sisteminde bile ``SUC`` islenmede``CEZA``
verilmezken , Kendisine daha baskaldirmamis , A M A ``baskaldiracagi ``(nusuz) kuskusunu tasiyan KOCAYI ,KARISINI
DOVMEYE cagiran ,Nisa suresinin 34. ayetiyle veriliyor




Abd'ül-Hayy
ALINTI(taytanik @ Oct 28 2006, 12:06 AM) *

Medeniyet dediğin açmaksa bedeni , desene hayvan senden daha medeni!!!

mehmet akif ersoy


taytanik



Helal olsun kardeşim !!! wink.gif wink.gif
taytanik
ALINTI(sansar198 @ Oct 27 2006, 11:08 PM) *

Vay be, takdir ettim bu cevabı cidden. Gerçi söz sana ait değil ama olsun smile.gif Tartışmaya değer, kadınların açılıp saçılması medenileşmek midir?

aslında en büyük taktiri sen hakkettin sevgili sansar böyle bir cesareti çok az ateist gösterebilir...

örtünmesi medeniyetsizlikmidir dersem olurmu...

taytanik
Abd'ül-Hayy
Sorum var arkadaşlar;kadınların açılma ölçüsü ne kadar olmalıdır ?
Cutie Pie


Sen mi karar vereceksin kadinin ne kadar acilmasi gerektigine sapik musluman

sana ne ? keyfi bilir !


sansar198
ALINTI(taytanik @ Oct 27 2006, 09:13 PM) *

aslında en büyük taktiri sen hakkettin sevgili sansar böyle bir cesareti çok az ateist gösterebilir...

örtünmesi medeniyetsizlikmidir dersem olurmu...

taytanik



Valla bir örnek üzerinden gitmek istiyorum. İnsanlar kumar oynamayı sever. E kumar oynatmak isteyenlerde var. Peki neden kumarhane yasak? Binlerce sebebi var. Aynı şekilde kadın açılıp saçılmayı erkek de bakmayı sever. Ama kadın çok açılıp saçılırsa erkeği tecavüze teşvik edebilir bence, çok kapanırsa da kadına haksızlık olur. Ortası olmalı. Bence 90 larda bu konu gayet iyiydi. Bu abartı denicek düşük pantolonlar, acaip mayolar hep 2000 lerde çıktı. 90ların modası idealdir bence wink.gif
Abd'ül-Hayy
Cutie Pie denen insan;

Ben sana sormadım,dikkat edersen ''arkadaşlar'' dedim..Sen benim muhatabım değilsin,hadi şimdi çekil gözümün önünden..
taytanik
ALINTI(Abd'ül-Hayy @ Oct 27 2006, 11:16 PM) *

Sorum var arkadaşlar;kadınların açılma ölçüsü ne kadar olmalıdır ?

o resmi kafanıza takmayın islamda kadınların örtünme şekli bildirilmiştir

"Mümin kadınlara da söyle: Gözlerini haramdan sakınsınlar. Irzlarını korusunlar. Görülmesi tabii olan yerler hariç ziynet yerlerini açmasınlar. Baş örtülerini yakalarının üzerine kadar salsınlar. Ziynet yerlerini izin verilenler dışında kimseye göstermesinler. Bir de ayak bileklerine taktıkları gizli süsler bilinsin diye ayaklarını yere vurmasınlar. Ey müminler, (önceki kusurlarınızdan dolayı) hepiniz Allah'a tövbe edin. Böylece korktuğunuzdan emin, umduğunuza nâil olursunuz." Nûr 24/31



o resim dış mihrapların işidir hangi akıl ve mantık sadece örtüyü çeker ?

tamamen sabotaj amaçlıdır

hepsinden önemlisi o resimin internette ne işi var

taytanik
Abd'ül-Hayy
Cutie Pie demiş ki;

İstediği gibi giyinir;

O halde çıplak gezsinler,siz onu daha çok istiyorsunuz..Sen ABD'de çok rahatsın,öyle yurtdışından atıp tutmaya benzemez eğer sen gerçekten kadın hakları savunucusu olmak istiyorsan gel Ortadoğuya ara kadınların hakkını...Akbank da sponsor olsun sana,hadi bakiim...
Cutie Pie

Camii kosesi degil burasi !

sapik dinini git oralarda anlat bulursun senin gibi eksik akilli cahil cuheyla


Abd'ül-Hayy
Cutie Pie;

Kadın haklarını madem bu kadar çok savunmak istiyorsan git Ortadoğu'ya ara kadınların hakkını işte,buradan atıp tutmaya benzemez o iş..Sen Ortadoğuya girdin mi çarşafsız sokmazlar seni oraya ama neyse,artık İ am Turk,İ am Turk not American,help,help diye başlarsın yardım çağırmaya ama oralar çok ilkeldir anlamazlar senin gibi yabancı dil bilen insanları mazallah bedevilere verirler seni...
taytanik
ALINTI(sansar198 @ Oct 27 2006, 11:20 PM) *

Ama kadın çok açılıp saçılırsa erkeği tecavüze teşvik edebilir bence, çok kapanırsa da kadına haksızlık olur

kadın eşinden başka avret yerlerini başkalarına göstermek zorunda değildir....kadın eşinin yanında istediği gibi dolaşır bunda bir mani yoktur....ateistte (öyle sanıyorum ki)eşinin edep yerlerini yabancı insanlara göstermesinden rahatsız olurlar ...dinimizdeki örtünme şekli 4,4lüktür
bacaklar bile edep yerleridir

ALINTI(Abd'ül-Hayy @ Oct 27 2006, 11:21 PM) *

Cutie Pie denen insan;

Ben sana sormadım,dikkat edersen ''arkadaşlar'' dedim..Sen benim muhatabım değilsin,hadi şimdi çekil gözümün önünden..


bırak abdül hayy ona cevap vermessen o da kale alınmadığını hissederk daha düzgün cevaplar yazar...böyle yaparak bunlara prim vermeyin sallayın gitsin


taytanik
yecgga


Bu yobaz müslümanlar sapığın önde gidenleridir.

Karılarının başlarını örttürür, eve tıkarlar. Ancak sokaklarda dişi köpek görseler ağızlarından salyalar aka aka sulanırlar.

Ağızlarının sulanması için gördükleri canlının dişi olmasınada gerek yoktur aslında.

Bunlar namazda birbirinin kıçlarından tahrik olmamak için şalvar, pardiso giyerler.
Üstelik bunu söylemekdende gocunmazlar.

6-7 yaşındaki çocuklardan tahrik olurlar. Vakit gazetesindeki bacakları sansürlenmiş etekli, bebek denebilecek yaştaki çocukların fotoğraflarının olduğu haber bunun %100 kanıtıdır.

Böyle ahlaksızdır yobaz müslümanlar.
Cutie Pie



Kadin istedigi gibi giyinir

kadinin orasindan burasindan cekin elinizi

Sana ne beyinsiz ! kadin sana mi soracak nasil giyinecegini . biz ciplak mi geziyoruz sersem

Arabin dini mi soylecek bana nasil giyinecegimi , neden ortunuyor kadinlar sebebi ne ? kafan almaz senin , kalindir

Arap kiskanmis karilarini , ortunmelerini istedigi ayeti cikartmis bir yerinden




Abd'ül-Hayy
Haklısın taytanik;bundan sonra Cutie Pie muhatabım değildir(zaten muhatabım değildi kendisi sataştı),ne derse desin cevap verilmeyecektir...
metatron
ALINTI(taytanik @ Oct 28 2006, 12:06 AM) *
Medeniyet dediğin açmaksa bedeni , desene hayvan senden daha medeni!!!

mehmet akif ersoy


taytanik


evet.. mehmet akif cok güzel söylemiş.. hayvanlar bile bu kadından daha medeni...
Cutie Pie
ALINTI(yecgga @ Oct 27 2006, 05:33 PM) *


6-7 yaşındaki çocuklardan tahrik olurlar. Vakit gazetesindeki bacakları sansürlenmiş etekli, bebek denebilecek yaştaki çocukların fotoğraflarının olduğu haber bunun %100 kanıtıdır.

Böyle ahlaksızdır yobaz müslümanlar.



ahlaksizin onde gideni bu muslumanlar . hangi din de vardir ki kadinin sacindan tahrik olsun

kadinla tokalasmaktan cekinsin? pis yobazlar

kokusmus ilkel arap dini




Abd'ül-Hayy
Kadınları açmak istiyorlar anlaşılan..Hayır ben çok gördüm bu sitede Arap deyip küçümseyen hem de kadınları savunan,demek ki laf yetmiyormuş..Kadın istediği gibi giyinemez kardeşim,ha başı açık olur o ayrı konu ama istediği gibi giyinemez !...
gezgin95
Arap erkekler, kadınlar karşısında o kadar aşağılık duygusu duyuyor ki, zorbalıkla onları sindiriyorlar. Bizim dinciler de onları taklit ediyor.

Kadının çok büyük bir üstünlüğü var:
çocuğunun kendi çocuğu olduğunu bilir, ama erkek bilemez...
Onun için kaba güçle ezerler kadınlarını, hapsederler, çuvala sokaklar.

Ama bu gerçekleri değiştirmez. Bilmezler ki bu iş zorbalıkla olmaz, sevgi, saygı ile olur.
.
vtecvti
Kadının islamdaki yeri aha aşağıda yazılıdır...
Nisa 3 E.H.Yazır
"Eğer yetimlerin haklarını gözetemeyeceğinizden korkarsanız, size helal edilen kadınlardan ikişer, üçer, dörder nikahlayın ve eğer bu takdirde adaletli davranamayacağınızdan korkarsanız, o zaman bir kadın ile veya sahibi bulunduğunuz cariye ile yetinin. Bu, azmamanız, haksızlık yapmamanız için daha elverişlidir. "

ikişer, üçer, dörder ohh maşallah kadınlar mal'ya alın alın daha da alın doya doya kullanın...
yecgga


Bırakın bu yobazları kadın görmesinler. Bukadar kadın vücudu görme takıntısının nedeni olsa olsa gizli eşcinsellik olur.

Salın bunları çayıa erkek erkeğe takılsınlar.

Kızmayın hemen eşcinsellik ayıp değilki.
sansar198
ALINTI(Cutie Pie @ Oct 27 2006, 09:37 PM) *

ahlaksizin onde gideni bu muslumanlar . hangi din de vardir ki kadinin sacindan tahrik olsun

kadinla tokalasmaktan cekinsin? pis yobazlar

kokusmus ilkel arap dini


Dur dur Cutie sinirlenme. Sana hatırlatırım ki Yahudilerde erkeklerde kapanmaktadır smile.gif Dinlere mümkün olduğunca eşit durmaya çalışalım. Hepsi rezalettir... İslamın artısı yada eksisi yoktur.
taytanik
ALINTI(metatron @ Oct 27 2006, 11:36 PM) *

evet.. mehmet akif cok güzel söylemiş.. hayvanlar bile bu kadından daha medeni...

mehmet akif çok güzel söylemiş haklısın yalnız sen ahmaklık edip verilen cevabı yanlış yorumlamışın


oradaki kadın örtülüdür

mehmet akif örtüsüz olanlara hayvan demiştir
çıplaklara hayvan demiştir


taytanik
gezgin95
ALINTI(Abd'ül-Hayy @ Oct 28 2006, 12:35 AM) *
Haklısın taytanik;bundan sonra Cutie Pie muhatabım değildir(zaten muhatabım değildi kendisi sataştı),ne derse desin cevap verilmeyecektir...


Kadınlarla tartışınca tartışma zinası mı oluyor Pana?

Abd'ül-Hayy
Ateistler madem bu kadar savunuyorlar kadınları,peki kadınları savunmanın burada atıp tutmamak olması gerektiğini,klavyenin başında sözde kadınları savunurken onlar size göre acı çekiyorlar koşup yardım etsenize eğer çok niyetliyseniz..Burada böyle konuş da git bi Araba söyle bakalım ''sen karını nasıl giydiriyorsun '' de..Adam ''sana ne '' der..Senin ülkeni bölmek istiyorlar,ondan haberin var mı benim karımın peçesinden sana ne der..Haklıdır,eli öpülesidir..Ama sizin işiniz gücünüz burada Cem Uzan'lık yapmak..Açın Türkiye'nin önünü,durduramazsınız,atolar geliyor..

Cutie Pie'yle çok tartıştım ama baktım olacak gibi değil ''kadın şerrinden'' yaradana sığındım...Neyse muhatabım değil,çünkü sürekli bi şeyleri provake ediyor...

yecgga
Yada nedeni şu olabilir.

Şimdi bunların karıları, bacıları cennette ne olacak?

Ne olacak tabiki elin adamının huriyesi olacak.

Negüzel işte ömürleri boyunca karılarını kızlarını elin adamlarına huriye yapmak için özenle saklıyorlar.



Afferim size.



Not: Evet ağır konuşuyorum. Bundan sonra böyle şerefsiz yobazlara.
Abd'ül-Hayy
ALINTI(yecgga @ Oct 28 2006, 12:43 AM) *

Yada nedeni şu olabilir.

Şimdi bunların karıları, bacıları cennette ne olacak?

Ne olacak tabiki elin adamının huriyesi olacak.

Negüzel işte ömürleri boyunca karılarını kızlarını elin adamlarına huriye yapmak için özenle saklıyorlar.
Afferim size.
Not: Evet ağır konuşuyorum. Bundan sonra böyle şerefsiz yobazlara.



Hiç de ağır konuşmuyorsun,daha ağır konuş kişiliğini göster bizlere... tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Cutie Pie

Bunlar boyle alismis , anneleri de boyle sahsiyetsiz karilari da kizlarida

silik ezik muslo kadini iste





gezgin95
Müslüman kardeşler,

Bir kadının nasıl giyindiğine nasıl karışırsınız?

O karar veremez mi?
.
taytanik
tamam tamam yeter kustunuz alın size birer ikişer ateistlerin aklındaki kadın imajını

ALINTI(yecgga @ Oct 27 2006, 11:33 PM) *

Bu yobaz müslümanlar sapığın önde gidenleridir.

Karılarının başlarını örttürür, eve tıkarlar. Ancak sokaklarda dişi köpek görseler ağızlarından salyalar aka aka sulanırlar.

Ağızlarının sulanması için gördükleri canlının dişi olmasınada gerek yoktur aslında.

Bunlar namazda birbirinin kıçlarından tahrik olmamak için şalvar, pardiso giyerler.
Üstelik bunu söylemekdende gocunmazlar.

6-7 yaşındaki çocuklardan tahrik olurlar. Vakit gazetesindeki bacakları sansürlenmiş etekli, bebek denebilecek yaştaki çocukların fotoğraflarının olduğu haber bunun %100 kanıtıdır.

Böyle ahlaksızdır yobaz müslümanlar.







ALINTI(metatron @ Oct 27 2006, 11:36 PM) *

evet.. mehmet akif cok güzel söylemiş.. hayvanlar bile bu kadından daha medeni...


ALINTI(gezgin95 @ Oct 27 2006, 11:38 PM) *

Arap erkekler, kadınlar karşısında o kadar aşağılık duygusu duyuyor ki, zorbalıkla onları sindiriyorlar. Bizim dinciler de onları taklit ediyor.

Kadının çok büyük bir üstünlüğü var:
çocuğunun kendi çocuğu olduğunu bilir, ama erkek bilemez...
Onun için kaba güçle ezerler kadınlarını, hapsederler, çuvala sokaklar.

Ama bu gerçekleri değiştirmez. Bilmezler ki bu iş zorbalıkla olmaz, sevgi, saygı ile olur.
.



ALINTI(vtecvti @ Oct 27 2006, 11:38 PM) *

Kadının islamdaki yeri aha aşağıda yazılıdır...
Nisa 3 E.H.Yazır
"Eğer yetimlerin haklarını gözetemeyeceğinizden korkarsanız, size helal edilen kadınlardan ikişer, üçer, dörder nikahlayın ve eğer bu takdirde adaletli davranamayacağınızdan korkarsanız, o zaman bir kadın ile veya sahibi bulunduğunuz cariye ile yetinin. Bu, azmamanız, haksızlık yapmamanız için daha elverişlidir. "

ikişer, üçer, dörder ohh maşallah kadınlar mal'ya alın alın daha da alın doya doya kullanın...



kerhaneye gideceğine evde eşinle ilgilenmek en iyisi sizin yüzünüzden aids mikrobu aldı başı nı gidiyor


ALINTI(yecgga @ Oct 27 2006, 11:39 PM) *

Bırakın bu yobazları kadın görmesinler. Bukadar kadın vücudu görme takıntısının nedeni olsa olsa gizli eşcinsellik olur.

Salın bunları çayıa erkek erkeğe takılsınlar.

Kızmayın hemen eşcinsellik ayıp değilki.


taytanik

Edit on:
taytanik bu iletide bir tek söz dahi yazmadan cevapları almak üzere bir başka siteye link veriyor. Linkleri sildim çünkü taytanik kendisi birşey yazmıyor. Eğer kendisinin yazacak birşeyi yoksa, sussun. Linkler, yapılmış bir yoruma kaynak olark gösterilir, reklam amaçlı değil.

Darvinist
Edit off
Abd'ül-Hayy
Silik,ezik,müslo kadını der,sonra da onları savunur,sana ne bizim karımızdan kızımızdan anamızdan..O kadar da uzun boylu değil işte,anamıza dil uzatacak kadar uzatma o dilini istersen...
yecgga


Ne diyosun sen taytanik. Senin anan bacın vs. cennette elalemin huriyesi olacak halen burada vıyvıy ötüyorsun.
taytanik
ALINTI(yecgga @ Oct 27 2006, 11:51 PM) *

Ne diyosun sen taytanik. Senin anan bacın vs. cennette elalemin huriyesi olacak halen burada vıyvıy ötüyorsun.

olmaz olmaz merak etme sen


bir daha bak sonra doğru lavoboya


taytanik



Edit on:
Yazmaya zahmet edilmiyorsa iletiye gerek yok.
Darvinist
Edit off
Abd'ül-Hayy
Birileri diyor ki;kadın istediği gibi giyinir..Tabiki giyinir ama belli ahlak kuralı çerçevesinde..Yani bunda bir beis yok,ayrıca o fotoğraf hangi kaynaktan alınma ?..Kim çekmiş,ne bilelim antiİslamcıların çekip oraya koymadığını..Var mı kaynağı ?..

Edit;kaynak ''yorumsuz''


galiba..Baya iyi bi kaynak Reuters gibi yani..Tuttum bunu wink.gif


Kaynağın ne birader ?

Yorumsuz abi...

Çakallar....hehe wink.gif

yecgga



Taytani ben müslümanlarla muhatap olmaya çalışıyorum Kutsal kitabı "islamüstündür.com" olan islam putculuğunun çağdaş versiyonları takipcileri ile değil.



Yallah..
Abd'ül-Hayy
<link silindi>

İşte kadın hakları savunucuları kadınları böyle istiyor....

Böylesinden hoşlanırsınız siz...


Buradaki kadınlara ne diyeceksiniz..Bırakın putçuluk ayağını...

Siz madem bu linktekinleri ciddiye almıyorsunuz biz nereden bilelim o çarşaflı kadın resminin nereden alıntı olduğunu...


Linke bakın,siz böyle kadın istiyorsunuz..Orta malı gibi herkesin baktığı,değerinin hiç olmadığı....[/b]

Edit on:
Yorumsuz link yazılmayacak
Darvinist
Edit off
vtecvti
titanik bozuk plak gibi o sitenin linkini vereceğine "cariyelik" konusunda senin muhteşem siten ne yazmış onu söyle... erkeğe cariye var tamam, peki kadına ne var? Car'ı se mi var, car'ı yek mi var biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Abd'ül-Hayy
Kıvırmayın arkadaşlar linkteki fotoğraflar hakkında konuşacak babayiğit atiest yok sanırım..İşte böyle,iş açılmaya geldi mi ortada kimse kalmaz...Yazık değil mi o kadınlara,erkekler talep etmezse o kadınlar o işi yapmaz..Ama görmeyin siz,hemen kıvırın..Asıl cahil olanlar sizsiniz....Yazık...

taytanik kardeşim verdiğin link için çok sağol..Allah razı olsun...wink.gif
taytanik
ALINTI(vtecvti @ Oct 28 2006, 12:01 AM) *

titanik bozuk plak gibi o sitenin linkini vereceğine "cariyelik" konusunda senin muhteşem siten ne yazmış onu söyle... erkeğe cariye var tamam, peki kadına ne var? Car mı var biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

ona gerek yok vtecvti adım başı kerhanede orada kadınlara erkek düştüğünün farkındasın cenabetken o klavyelere basma uf olursun :lol:ateistler cinsel ilişki sonrası gusül alırlar mı evet diyorlarsa kaynak

t.c. yasalarında yazmıyor

islam öncesi başka bir kitaptada yazmıyor

nereden biliyor


tabii ki islamdan,


yalan mı ?


taytanik
Abd'ül-Hayy
Ateistler gusül alıyo mu ?...Yok biz duş alıyoruz derler banyoda ''niyet ettim niyet eyledim '' heheehe..tongue.gif

taytabik yorma abicim kafanı ya isteyen yıkanır isteyen yıkanmaz,onlar konuyu kaçırmasınlar çok pis kıvırdılar çünkü...smile.gif
vtecvti
hala kıvırıyorsunuz. adam gibi cevap verin kur'anda "cariye" kelimesinin geçmesindeki hikmet nedir? buna cevap vermek zor mu bu kadar, topu sürekli taca atıyorsunuz?
taytanik
kaynak


ALINTI(Abd'ül-Hayy @ Oct 28 2006, 12:08 AM) *

Ateistler gusül alıyo mu ?...Yok biz duş alıyoruz derler banyoda ''niyet ettim niyet eyledim '' heheehe..tongue.gif

taytabik yorma abicim kafanı ya isteyen yıkanır isteyen yıkanmaz,onlar konuyu kaçırmasınlar çok pis kıvırdılar çünkü...smile.gif


hayır cevap veremeyecekleri için biraz alay edicem

ben bunu yapmam ben işime bakarım

neyse size doyum olamaz ben yatıyorum

iyi geceler

taytanik



Abd'ül-Hayy
Atolar alın bu linke bakın ;

<link silindi>

Kimler kadını kullanıyormuş görün !!!!!!!!!!
vtecvti
titanik soruya cevap veremeyeceğini anladı ve kaçtı. kaçsın bakalım. abdül hey, yarın cariyemle yatacağım da günah olmaz değil mi? evlenmeye gücüm yetmiyor, 3 tane cariyem var, onlarla durumu idare ediyorum (bunu gerçek söylüyorum sakın şaka anlaşılmasın).
taytanik
ALINTI(vtecvti @ Oct 28 2006, 12:14 AM) *

titanik soruya cevap veremeyeceğini anladı ve kaçtı. kaçsın bakalım. abdül hey, yarın cariyemle yatacağım da günah olmaz değil mi?

kaçmadım senden kaynak bekliyorum bunun yarınıda var... oturup senin iletilerine cevap yetiştirmek gibi bir lüksüm yok

ya 2 dakika içinde (ayet)kaynağı getirirsin yada seni yarına havale ederim


taytanik
vtecvti
allahın kazması ilk sayfaya baksana. Nisa 3. ayet... hem kör hem fodul yaa..
vtecvti
görmeyen gözlerin görebilsin diye aha 2. sayfaya da yazıyorum...

Nisa 3 E.H.Yazır
"Eğer yetimlerin haklarını gözetemeyeceğinizden korkarsanız, size helal edilen kadınlardan ikişer, üçer, dörder nikahlayın ve eğer bu takdirde adaletli davranamayacağınızdan korkarsanız, o zaman bir kadın ile veya sahibi bulunduğunuz cariye ile yetinin. Bu, azmamanız, haksızlık yapmamanız için daha elverişlidir. "