sansar198
Oct 27 2006, 11:02 PM

Yorumsuz
taytanik
Oct 27 2006, 11:06 PM
Medeniyet dediğin açmaksa bedeni , desene hayvan senden daha medeni!!!
mehmet akif ersoy
taytanik
sansar198
Oct 27 2006, 11:08 PM
Vay be, takdir ettim bu cevabı cidden. Gerçi söz sana ait değil ama olsun

Tartışmaya değer, kadınların açılıp saçılması medenileşmek midir?
Cutie Pie
Oct 27 2006, 11:08 PM
Musluman kadinlarin silkelenip kendilerine gelmeleri gerekiyor
Bu kadar asagilandiklari baska bir din yok !
Bakara suresi,228 ,``Erkeklerin kadinlar aleyhine üstünlükleri
(dereceleri ) vardir.``
islam fikihcilari ve alimleri bu ayetle ,
AKIL da ,
DIN de,
MIRAS ta ,
IMAMLIKTA ,
TANIKLIKTA ;
EVLILIKTE ,
BOSAMA - BOSANMA ,
GANIMETTE
ve diger baska konularda ,``KADIN ,ERKEKTEN daha asagi
derecede varliktir .``Oldugunu bildiriyorlar.
(Bkz. F.Razi ,6/101 , Taberi Camiu`l Beyan 2/453 ,Tefsiru l
Meragi ,2/167 , Seyyid Kutub Fi Zilalil Kuran 1 /360 vs. vs.)
En ilkel hukuk sisteminde bile ``SUC`` islenmede``CEZA``
verilmezken , Kendisine daha baskaldirmamis , A M A ``baskaldiracagi ``(nusuz) kuskusunu tasiyan KOCAYI ,KARISINI
DOVMEYE cagiran ,Nisa suresinin 34. ayetiyle veriliyor
Abd'ül-Hayy
Oct 27 2006, 11:10 PM
ALINTI(taytanik @ Oct 28 2006, 12:06 AM)

Medeniyet dediğin açmaksa bedeni , desene hayvan senden daha medeni!!!
mehmet akif ersoy
taytanik
Helal olsun kardeşim !!!
taytanik
Oct 27 2006, 11:13 PM
ALINTI(sansar198 @ Oct 27 2006, 11:08 PM)

Vay be, takdir ettim bu cevabı cidden. Gerçi söz sana ait değil ama olsun

Tartışmaya değer, kadınların açılıp saçılması medenileşmek midir?
aslında en büyük taktiri sen hakkettin sevgili sansar böyle bir cesareti çok az ateist gösterebilir...
örtünmesi medeniyetsizlikmidir dersem olurmu...
taytanik
Abd'ül-Hayy
Oct 27 2006, 11:16 PM
Sorum var arkadaşlar;kadınların açılma ölçüsü ne kadar olmalıdır ?
Cutie Pie
Oct 27 2006, 11:19 PM
Sen mi karar vereceksin kadinin ne kadar acilmasi gerektigine sapik musluman
sana ne ? keyfi bilir !
sansar198
Oct 27 2006, 11:20 PM
ALINTI(taytanik @ Oct 27 2006, 09:13 PM)

aslında en büyük taktiri sen hakkettin sevgili sansar böyle bir cesareti çok az ateist gösterebilir...
örtünmesi medeniyetsizlikmidir dersem olurmu...
taytanik
Valla bir örnek üzerinden gitmek istiyorum. İnsanlar kumar oynamayı sever. E kumar oynatmak isteyenlerde var. Peki neden kumarhane yasak? Binlerce sebebi var. Aynı şekilde kadın açılıp saçılmayı erkek de bakmayı sever. Ama kadın çok açılıp saçılırsa erkeği tecavüze teşvik edebilir bence, çok kapanırsa da kadına haksızlık olur. Ortası olmalı. Bence 90 larda bu konu gayet iyiydi. Bu abartı denicek düşük pantolonlar, acaip mayolar hep 2000 lerde çıktı. 90ların modası idealdir bence
Abd'ül-Hayy
Oct 27 2006, 11:21 PM
Cutie Pie denen insan;
Ben sana sormadım,dikkat edersen ''arkadaşlar'' dedim..Sen benim muhatabım değilsin,hadi şimdi çekil gözümün önünden..
taytanik
Oct 27 2006, 11:22 PM
ALINTI(Abd'ül-Hayy @ Oct 27 2006, 11:16 PM)

Sorum var arkadaşlar;kadınların açılma ölçüsü ne kadar olmalıdır ?
o resmi kafanıza takmayın islamda kadınların örtünme şekli bildirilmiştir
"Mümin kadınlara da söyle: Gözlerini haramdan sakınsınlar. Irzlarını korusunlar. Görülmesi tabii olan yerler hariç ziynet yerlerini açmasınlar. Baş örtülerini yakalarının üzerine kadar salsınlar. Ziynet yerlerini izin verilenler dışında kimseye göstermesinler. Bir de ayak bileklerine taktıkları gizli süsler bilinsin diye ayaklarını yere vurmasınlar. Ey müminler, (önceki kusurlarınızdan dolayı) hepiniz Allah'a tövbe edin. Böylece korktuğunuzdan emin, umduğunuza nâil olursunuz." Nûr 24/31
o resim dış mihrapların işidir hangi akıl ve mantık sadece örtüyü çeker ?
tamamen sabotaj amaçlıdır
hepsinden önemlisi o resimin internette ne işi var
taytanik
Abd'ül-Hayy
Oct 27 2006, 11:24 PM
Cutie Pie demiş ki;
İstediği gibi giyinir;
O halde çıplak gezsinler,siz onu daha çok istiyorsunuz..Sen ABD'de çok rahatsın,öyle yurtdışından atıp tutmaya benzemez eğer sen gerçekten kadın hakları savunucusu olmak istiyorsan gel Ortadoğuya ara kadınların hakkını...Akbank da sponsor olsun sana,hadi bakiim...
Cutie Pie
Oct 27 2006, 11:24 PM
Camii kosesi degil burasi !
sapik dinini git oralarda anlat bulursun senin gibi eksik akilli cahil cuheyla
Abd'ül-Hayy
Oct 27 2006, 11:27 PM
Cutie Pie;
Kadın haklarını madem bu kadar çok savunmak istiyorsan git Ortadoğu'ya ara kadınların hakkını işte,buradan atıp tutmaya benzemez o iş..Sen Ortadoğuya girdin mi çarşafsız sokmazlar seni oraya ama neyse,artık İ am Turk,İ am Turk not American,help,help diye başlarsın yardım çağırmaya ama oralar çok ilkeldir anlamazlar senin gibi yabancı dil bilen insanları mazallah bedevilere verirler seni...
taytanik
Oct 27 2006, 11:33 PM
ALINTI(sansar198 @ Oct 27 2006, 11:20 PM)

Ama kadın çok açılıp saçılırsa erkeği tecavüze teşvik edebilir bence, çok kapanırsa da kadına haksızlık olur
kadın eşinden başka avret yerlerini başkalarına göstermek zorunda değildir....kadın eşinin yanında istediği gibi dolaşır bunda bir mani yoktur....ateistte (öyle sanıyorum ki)eşinin edep yerlerini yabancı insanlara göstermesinden rahatsız olurlar ...dinimizdeki örtünme şekli 4,4lüktür
bacaklar bile edep yerleridir ALINTI(Abd'ül-Hayy @ Oct 27 2006, 11:21 PM)

Cutie Pie denen insan;
Ben sana sormadım,dikkat edersen ''arkadaşlar'' dedim..Sen benim muhatabım değilsin,hadi şimdi çekil gözümün önünden..
bırak abdül hayy ona cevap vermessen o da kale alınmadığını hissederk daha düzgün cevaplar yazar...böyle yaparak bunlara prim vermeyin sallayın gitsin
taytanik
yecgga
Oct 27 2006, 11:33 PM
Bu yobaz müslümanlar sapığın önde gidenleridir.
Karılarının başlarını örttürür, eve tıkarlar. Ancak sokaklarda dişi köpek görseler ağızlarından salyalar aka aka sulanırlar.
Ağızlarının sulanması için gördükleri canlının dişi olmasınada gerek yoktur aslında.
Bunlar namazda birbirinin kıçlarından tahrik olmamak için şalvar, pardiso giyerler.
Üstelik bunu söylemekdende gocunmazlar.
6-7 yaşındaki çocuklardan tahrik olurlar. Vakit gazetesindeki bacakları sansürlenmiş etekli, bebek denebilecek yaştaki çocukların fotoğraflarının olduğu haber bunun %100 kanıtıdır.
Böyle ahlaksızdır yobaz müslümanlar.
Cutie Pie
Oct 27 2006, 11:33 PM
Kadin istedigi gibi giyinir
kadinin orasindan burasindan cekin elinizi
Sana ne beyinsiz ! kadin sana mi soracak nasil giyinecegini . biz ciplak mi geziyoruz sersem
Arabin dini mi soylecek bana nasil giyinecegimi , neden ortunuyor kadinlar sebebi ne ? kafan almaz senin , kalindir
Arap kiskanmis karilarini , ortunmelerini istedigi ayeti cikartmis bir yerinden
Abd'ül-Hayy
Oct 27 2006, 11:35 PM
Haklısın taytanik;bundan sonra Cutie Pie muhatabım değildir(zaten muhatabım değildi kendisi sataştı),ne derse desin cevap verilmeyecektir...
metatron
Oct 27 2006, 11:36 PM
ALINTI(taytanik @ Oct 28 2006, 12:06 AM)

Medeniyet dediğin açmaksa bedeni , desene hayvan senden daha medeni!!!
mehmet akif ersoy
taytanik
evet.. mehmet akif cok güzel söylemiş.. hayvanlar bile bu kadından daha medeni...
Cutie Pie
Oct 27 2006, 11:37 PM
ALINTI(yecgga @ Oct 27 2006, 05:33 PM)

6-7 yaşındaki çocuklardan tahrik olurlar. Vakit gazetesindeki bacakları sansürlenmiş etekli, bebek denebilecek yaştaki çocukların fotoğraflarının olduğu haber bunun %100 kanıtıdır.
Böyle ahlaksızdır yobaz müslümanlar.
ahlaksizin onde gideni bu muslumanlar . hangi din de vardir ki kadinin sacindan tahrik olsun
kadinla tokalasmaktan cekinsin? pis yobazlar
kokusmus ilkel arap dini
Abd'ül-Hayy
Oct 27 2006, 11:37 PM
Kadınları açmak istiyorlar anlaşılan..Hayır ben çok gördüm bu sitede Arap deyip küçümseyen hem de kadınları savunan,demek ki laf yetmiyormuş..Kadın istediği gibi giyinemez kardeşim,ha başı açık olur o ayrı konu ama istediği gibi giyinemez !...
gezgin95
Oct 27 2006, 11:38 PM
Arap erkekler, kadınlar karşısında o kadar aşağılık duygusu duyuyor ki, zorbalıkla onları sindiriyorlar. Bizim dinciler de onları taklit ediyor.
Kadının çok büyük bir üstünlüğü var:
çocuğunun kendi çocuğu olduğunu bilir, ama erkek bilemez...
Onun için kaba güçle ezerler kadınlarını, hapsederler, çuvala sokaklar.
Ama bu gerçekleri değiştirmez. Bilmezler ki bu iş zorbalıkla olmaz, sevgi, saygı ile olur.
.
vtecvti
Oct 27 2006, 11:38 PM
Kadının islamdaki yeri aha aşağıda yazılıdır...
Nisa 3 E.H.Yazır
"Eğer yetimlerin haklarını gözetemeyeceğinizden korkarsanız, size helal edilen kadınlardan ikişer, üçer, dörder nikahlayın ve eğer bu takdirde adaletli davranamayacağınızdan korkarsanız, o zaman bir kadın ile veya sahibi bulunduğunuz cariye ile yetinin. Bu, azmamanız, haksızlık yapmamanız için daha elverişlidir. "
ikişer, üçer, dörder ohh maşallah kadınlar mal'ya alın alın daha da alın doya doya kullanın...
yecgga
Oct 27 2006, 11:39 PM
Bırakın bu yobazları kadın görmesinler. Bukadar kadın vücudu görme takıntısının nedeni olsa olsa gizli eşcinsellik olur.
Salın bunları çayıa erkek erkeğe takılsınlar.
Kızmayın hemen eşcinsellik ayıp değilki.
sansar198
Oct 27 2006, 11:40 PM
ALINTI(Cutie Pie @ Oct 27 2006, 09:37 PM)

ahlaksizin onde gideni bu muslumanlar . hangi din de vardir ki kadinin sacindan tahrik olsun
kadinla tokalasmaktan cekinsin? pis yobazlar
kokusmus ilkel arap dini
Dur dur Cutie sinirlenme. Sana hatırlatırım ki Yahudilerde erkeklerde kapanmaktadır

Dinlere mümkün olduğunca eşit durmaya çalışalım. Hepsi rezalettir... İslamın artısı yada eksisi yoktur.
taytanik
Oct 27 2006, 11:40 PM
ALINTI(metatron @ Oct 27 2006, 11:36 PM)

evet.. mehmet akif cok güzel söylemiş.. hayvanlar bile bu kadından daha medeni...
mehmet akif çok güzel söylemiş haklısın yalnız sen ahmaklık edip verilen cevabı yanlış yorumlamışın
oradaki kadın örtülüdür
mehmet akif örtüsüz olanlara hayvan demiştir
çıplaklara hayvan demiştir
taytanik
gezgin95
Oct 27 2006, 11:42 PM
ALINTI(Abd'ül-Hayy @ Oct 28 2006, 12:35 AM)

Haklısın taytanik;bundan sonra Cutie Pie muhatabım değildir(zaten muhatabım değildi kendisi sataştı),ne derse desin cevap verilmeyecektir...
Kadınlarla tartışınca tartışma zinası mı oluyor Pana?
Abd'ül-Hayy
Oct 27 2006, 11:42 PM
Ateistler madem bu kadar savunuyorlar kadınları,peki kadınları savunmanın burada atıp tutmamak olması gerektiğini,klavyenin başında sözde kadınları savunurken onlar size göre acı çekiyorlar koşup yardım etsenize eğer çok niyetliyseniz..Burada böyle konuş da git bi Araba söyle bakalım ''sen karını nasıl giydiriyorsun '' de..Adam ''sana ne '' der..Senin ülkeni bölmek istiyorlar,ondan haberin var mı benim karımın peçesinden sana ne der..Haklıdır,eli öpülesidir..Ama sizin işiniz gücünüz burada Cem Uzan'lık yapmak..Açın Türkiye'nin önünü,durduramazsınız,atolar geliyor..
Cutie Pie'yle çok tartıştım ama baktım olacak gibi değil ''kadın şerrinden'' yaradana sığındım...Neyse muhatabım değil,çünkü sürekli bi şeyleri provake ediyor...
yecgga
Oct 27 2006, 11:43 PM
Yada nedeni şu olabilir.
Şimdi bunların karıları, bacıları cennette ne olacak?
Ne olacak tabiki elin adamının huriyesi olacak.
Negüzel işte ömürleri boyunca karılarını kızlarını elin adamlarına huriye yapmak için özenle saklıyorlar.
Afferim size.
Not: Evet ağır konuşuyorum. Bundan sonra böyle şerefsiz yobazlara.
Abd'ül-Hayy
Oct 27 2006, 11:45 PM
Cutie Pie
Oct 27 2006, 11:46 PM
Bunlar boyle alismis , anneleri de boyle sahsiyetsiz karilari da kizlarida
silik ezik muslo kadini iste
gezgin95
Oct 27 2006, 11:47 PM
Müslüman kardeşler,
Bir kadının nasıl giyindiğine nasıl karışırsınız?
O karar veremez mi?
.
taytanik
Oct 27 2006, 11:48 PM
tamam tamam yeter kustunuz alın size birer ikişer ateistlerin aklındaki kadın imajınıALINTI(yecgga @ Oct 27 2006, 11:33 PM)

Bu yobaz müslümanlar sapığın önde gidenleridir.
Karılarının başlarını örttürür, eve tıkarlar. Ancak sokaklarda dişi köpek görseler ağızlarından salyalar aka aka sulanırlar.
Ağızlarının sulanması için gördükleri canlının dişi olmasınada gerek yoktur aslında.
Bunlar namazda birbirinin kıçlarından tahrik olmamak için şalvar, pardiso giyerler.
Üstelik bunu söylemekdende gocunmazlar.
6-7 yaşındaki çocuklardan tahrik olurlar. Vakit gazetesindeki bacakları sansürlenmiş etekli, bebek denebilecek yaştaki çocukların fotoğraflarının olduğu haber bunun %100 kanıtıdır.
Böyle ahlaksızdır yobaz müslümanlar.
ALINTI(metatron @ Oct 27 2006, 11:36 PM)

evet.. mehmet akif cok güzel söylemiş.. hayvanlar bile bu kadından daha medeni...
ALINTI(gezgin95 @ Oct 27 2006, 11:38 PM)

Arap erkekler, kadınlar karşısında o kadar aşağılık duygusu duyuyor ki, zorbalıkla onları sindiriyorlar. Bizim dinciler de onları taklit ediyor.
Kadının çok büyük bir üstünlüğü var:
çocuğunun kendi çocuğu olduğunu bilir, ama erkek bilemez...
Onun için kaba güçle ezerler kadınlarını, hapsederler, çuvala sokaklar.
Ama bu gerçekleri değiştirmez. Bilmezler ki bu iş zorbalıkla olmaz, sevgi, saygı ile olur.
.
ALINTI(vtecvti @ Oct 27 2006, 11:38 PM)

Kadının islamdaki yeri aha aşağıda yazılıdır...
Nisa 3 E.H.Yazır
"Eğer yetimlerin haklarını gözetemeyeceğinizden korkarsanız, size helal edilen kadınlardan ikişer, üçer, dörder nikahlayın ve eğer bu takdirde adaletli davranamayacağınızdan korkarsanız, o zaman bir kadın ile veya sahibi bulunduğunuz cariye ile yetinin. Bu, azmamanız, haksızlık yapmamanız için daha elverişlidir. "
ikişer, üçer, dörder ohh maşallah kadınlar mal'ya alın alın daha da alın doya doya kullanın...
kerhaneye gideceğine evde eşinle ilgilenmek en iyisi sizin yüzünüzden aids mikrobu aldı başı nı gidiyorALINTI(yecgga @ Oct 27 2006, 11:39 PM)

Bırakın bu yobazları kadın görmesinler. Bukadar kadın vücudu görme takıntısının nedeni olsa olsa gizli eşcinsellik olur.
Salın bunları çayıa erkek erkeğe takılsınlar.
Kızmayın hemen eşcinsellik ayıp değilki.
taytanik
Edit on:
taytanik bu iletide bir tek söz dahi yazmadan cevapları almak üzere bir başka siteye link veriyor. Linkleri sildim çünkü taytanik kendisi birşey yazmıyor. Eğer kendisinin yazacak birşeyi yoksa, sussun. Linkler, yapılmış bir yoruma kaynak olark gösterilir, reklam amaçlı değil.
Darvinist
Edit off
Abd'ül-Hayy
Oct 27 2006, 11:48 PM
Silik,ezik,müslo kadını der,sonra da onları savunur,sana ne bizim karımızdan kızımızdan anamızdan..O kadar da uzun boylu değil işte,anamıza dil uzatacak kadar uzatma o dilini istersen...
yecgga
Oct 27 2006, 11:51 PM
Ne diyosun sen taytanik. Senin anan bacın vs. cennette elalemin huriyesi olacak halen burada vıyvıy ötüyorsun.
taytanik
Oct 27 2006, 11:54 PM
ALINTI(yecgga @ Oct 27 2006, 11:51 PM)

Ne diyosun sen taytanik. Senin anan bacın vs. cennette elalemin huriyesi olacak halen burada vıyvıy ötüyorsun.
olmaz olmaz merak etme sen
bir daha bak sonra doğru lavoboya
taytanikEdit on:
Yazmaya zahmet edilmiyorsa iletiye gerek yok.
Darvinist
Edit off
Abd'ül-Hayy
Oct 27 2006, 11:55 PM
Birileri diyor ki;kadın istediği gibi giyinir..Tabiki giyinir ama belli ahlak kuralı çerçevesinde..Yani bunda bir beis yok,ayrıca o fotoğraf hangi kaynaktan alınma ?..Kim çekmiş,ne bilelim antiİslamcıların çekip oraya koymadığını..Var mı kaynağı ?..
Edit;kaynak ''yorumsuz''
galiba..Baya iyi bi kaynak Reuters gibi yani..Tuttum bunu 
Kaynağın ne birader ?
Yorumsuz abi...
Çakallar....hehe 
yecgga
Oct 27 2006, 11:57 PM
Taytani ben müslümanlarla muhatap olmaya çalışıyorum Kutsal kitabı "islamüstündür.com" olan islam putculuğunun çağdaş versiyonları takipcileri ile değil.
Yallah..
Abd'ül-Hayy
Oct 27 2006, 11:59 PM
<link silindi>
İşte kadın hakları savunucuları kadınları böyle istiyor....
Böylesinden hoşlanırsınız siz...
Buradaki kadınlara ne diyeceksiniz..Bırakın putçuluk ayağını...
Siz madem bu linktekinleri ciddiye almıyorsunuz biz nereden bilelim o çarşaflı kadın resminin nereden alıntı olduğunu...
Linke bakın,siz böyle kadın istiyorsunuz..Orta malı gibi herkesin baktığı,değerinin hiç olmadığı....[/b]
Edit on:
Yorumsuz link yazılmayacak
Darvinist
Edit off
vtecvti
Oct 28 2006, 12:01 AM
Abd'ül-Hayy
Oct 28 2006, 12:04 AM
Kıvırmayın arkadaşlar linkteki fotoğraflar hakkında konuşacak babayiğit atiest yok sanırım..İşte böyle,iş açılmaya geldi mi ortada kimse kalmaz...Yazık değil mi o kadınlara,erkekler talep etmezse o kadınlar o işi yapmaz..Ama görmeyin siz,hemen kıvırın..Asıl cahil olanlar sizsiniz....Yazık...
taytanik kardeşim verdiğin link için çok sağol..Allah razı olsun...
taytanik
Oct 28 2006, 12:06 AM
ALINTI(vtecvti @ Oct 28 2006, 12:01 AM)

ona gerek yok vtecvti adım başı kerhanede orada kadınlara erkek düştüğünün farkındasın cenabetken o klavyelere basma uf olursun :lol:ateistler cinsel ilişki sonrası gusül alırlar mı evet diyorlarsa kaynak
t.c. yasalarında yazmıyor
islam öncesi başka bir kitaptada yazmıyor
nereden biliyor
tabii ki islamdan,
yalan mı ?
taytanik
Abd'ül-Hayy
Oct 28 2006, 12:08 AM
Ateistler gusül alıyo mu ?...Yok biz duş alıyoruz derler banyoda ''niyet ettim niyet eyledim '' heheehe..
taytabik yorma abicim kafanı ya isteyen yıkanır isteyen yıkanmaz,onlar konuyu kaçırmasınlar çok pis kıvırdılar çünkü...
vtecvti
Oct 28 2006, 12:11 AM
hala kıvırıyorsunuz. adam gibi cevap verin kur'anda "cariye" kelimesinin geçmesindeki hikmet nedir? buna cevap vermek zor mu bu kadar, topu sürekli taca atıyorsunuz?
taytanik
Oct 28 2006, 12:11 AM
Abd'ül-Hayy
Oct 28 2006, 12:12 AM
Atolar alın bu linke bakın ;
<link silindi>
Kimler kadını kullanıyormuş görün !!!!!!!!!!
vtecvti
Oct 28 2006, 12:14 AM
titanik soruya cevap veremeyeceğini anladı ve kaçtı. kaçsın bakalım. abdül hey, yarın cariyemle yatacağım da günah olmaz değil mi? evlenmeye gücüm yetmiyor, 3 tane cariyem var, onlarla durumu idare ediyorum (bunu gerçek söylüyorum sakın şaka anlaşılmasın).
taytanik
Oct 28 2006, 12:17 AM
ALINTI(vtecvti @ Oct 28 2006, 12:14 AM)

titanik soruya cevap veremeyeceğini anladı ve kaçtı. kaçsın bakalım. abdül hey, yarın cariyemle yatacağım da günah olmaz değil mi?
kaçmadım senden kaynak bekliyorum bunun yarınıda var... oturup senin iletilerine cevap yetiştirmek gibi bir lüksüm yok
ya 2 dakika içinde (ayet)kaynağı getirirsin yada seni yarına havale ederim
taytanik
vtecvti
Oct 28 2006, 12:18 AM
allahın kazması ilk sayfaya baksana. Nisa 3. ayet... hem kör hem fodul yaa..
vtecvti
Oct 28 2006, 12:20 AM
görmeyen gözlerin görebilsin diye aha 2. sayfaya da yazıyorum...
Nisa 3 E.H.Yazır
"Eğer yetimlerin haklarını gözetemeyeceğinizden korkarsanız, size helal edilen kadınlardan ikişer, üçer, dörder nikahlayın ve eğer bu takdirde adaletli davranamayacağınızdan korkarsanız, o zaman bir kadın ile veya sahibi bulunduğunuz cariye ile yetinin. Bu, azmamanız, haksızlık yapmamanız için daha elverişlidir. "