- - -
derin bilgi sahibi dindarlara duyurulur
Ateistforum > ATEİSTFORUM >
makina
hemen hemen bütün dini kitaplarda insanların adem ile havvadan yaratıldığı söyleniyor
buna göre,

1.adem ile havvanın çocukları birbiri ile mi evlendiler?(dini kitaplara göre haram olan yoldan mı ? )
2.bunca ırk nasıl ortaya çıkmıştır.(siyah,beyaz,sarışın,çekik gözlü,değişik kan grupları,kısa ve uzun boy vb.)
...........

bilim kardeş evliliklerinde sakat kalma olasığı yüksek olduğunu ve ırkları oluşturan genlerin bu durumda giderek azalması gerektiğini söylemektedir

derin bilgi sahibi dindarlara duyurulur
[size=7]
kutsalyaratik
Evet guzel bir soru. Gelecek yanitari bende merak ediyorum, ama mantikli bir yanit geleceginede inanmiyorum. Belki Emre Kurana gore bunu cevaplar. Dur bi cagirim onu.
EMREEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Liberty
makina;

ensest pek günah degildir dinlerde tevratta lut kızıyla yatar tanrısının izniyle felan filan...

problem yok yani..
M.onur Hoca Efendi
1.adem ile havvanın çocukları birbiri ile mi evlendiler?(dini kitaplara göre haram olan yoldan mı ? )
Evet, Ademin çocukları birbirlerini bafilediler. Yani semavi dinlere göre hepimiz ensest soyuyuz.
ALINTI(makina @ Nov 2 2006, 02:44 AM) *
2.bunca ırk nasıl ortaya çıkmıştır.(siyah,beyaz,sarışın,çekik gözlü,değişik kan grupları,kısa ve uzun boy vb.)
Bu soru Müslümanları rahatsız eder, çünkü bir Müslüman canlıların değişip evrim geçirecebileceğine inanmaz, o yüzden bu soruyu hafiften kıvırarak geçiştirir. Mesela Harun Yahya bu konuyla ilgili olarak canlıların doğa ve iklim koşulları sonucu değişime uğrayabileceğini, ancak yeni bir tür oluşturamayacağını iddia ediyor.