- - -
Seytan Ateist mi?
Ateistforum > ATEİSTFORUM >
baran
Kaynak : Müslim, Münafıkun 70, (2815); Nesai, İşretü'n-Nisa 4 (7, 72)
Aktaran : Aişe

Hadis: Resulullah (sav) bir gece yanımdan çıkıp gitmişti. (Benim nöbetimde) hanımlarından birinin yanına gitmiş olabilir diye içime kıskançlık düştü. Geri gelince halimi anladı ve: "Kıskandın mı yoksa?" dedi. Ben de: "Evet! Benim gibi biri senin gibi birini kıskanmaz da ne yapar?" dedim. Aleyhissalatu vesselam: "Sana yine şeytanın gelmiş olmalı" dedi. Ben: "Benimle şeytan mı var?" dedim. "Şeytanı olmayan kimse yoktur" dedi. "Seninle de var mı?" dedim. "Evet, ancak ona karşı Allah bana yardımcı oldu da müslüman oldu" buyurdu.


Yukaridaki hadise gore; seytan sonradan musluman olabiliyorsa onceki dini nedir? Yoksa, ateist midir?
kitapsiz
demek seytan müslümanmis ha ?

o zaman, simdiye gelmis gecmis en iyi müslüman seytan smile.gif
mamuli
Adam sallamış aklına geleni söylemiş. Şimdi bir sürü insan bu "sallama lafın" ardında kafa patlatacak... hadi bakalım...
kitapsiz
yani mamuli,

bir deli bir kuyuya bir tas atmis. 1 milyar müslüman cikaramamis smile.gif
mamuli
1 deli 40 akıllı atasözü aklıma gelmedi diil ama şimdi durup dururken delilere hakaret etmek istemedim...
inanan
Ya o hadiste Iblis musluman olmamis ki sadece seytan.. bide iblis inaniyordu ama kibrinden Adem a.s onunde egilmemisti kendini ondan buyuk tutmus onun icin seytan rededilmis ama ordaki seytan insanlari aldatmak icin dininden cikarmak icin calisirken vazgecmis Allah istedigi zaman her sey olur seytan musluman olmus yani Muhammed a.s vesvese veremeyince bi sey yapamamis ve isinden vazgecmis mulsuman olmus yani
(supheleniyorum belki anlamamisin cunku biraz zekaniz geri galiba sizin laugh.gif )

Bide sen simdi seytana mi inaniyorsun seytana inanisen sen Allaha da inanirsin Demek ki sen ateist degilsin zuyahahaha ama yine de supheleniyorum bukadar salakca sorular sadece ateisler sorar

bide sen bu hadisi inaniyorsun da o kitaplarda Muhammed s.a.v.s Ay ortadan ayirdigini da yaziyo bide daha ne mucizeler yaziyo o hadislere ne dersin kac insan sahitlik etmis o olaylar icin
mamuli
ilk sazan oltaya geldi...
baran
Hadisi inandigim icin koymadim. Eger inaniyor olsaydim, bu hadisi buraya getirip tartismaya acmak soyle dursun, varligindan kimse haberdar olmasin diye saklardim. biggrin.gif

Zaten anlayanlar, neden bu konunun acildigini anlamislar... wink.gif

Konuya isindigimiza gore simdi gelelim hadis ile ilgili sorulara:

Her insanin bir seytani varsa (ki hadise gore var) neden en basinda, muhammed'e musluman olan verilmemis?
Seytanlarin insanlari paylasirken izledikleri yol nedir? Kura ile mi belirlenir?
Insanlari, seytanlara paylastiran allah midir? Eger oyleyse neden kafir bir seytani muhammed icin gorevlendirmis sonra da onun musluman olmasini saglamistir?
Surekli muhammed ile birlikte bulunan seytan neden kendiliginden musluman olmamistir?
Insan oldugunde ona ait olan seytan emekliye mi ayrilir?
Bazi insanlarin 2 veya daha fazla seytani olabilir mi?

Hadi kolay gelsin...

Germidon
ALINTI
Seytan Ateist mi?

Hayır, satanistti smile.gif
J@G@T@I
3728 - Katâde rahimehullah anlatıyor: "Hz. Enes (radıyallahu anh)'in bize anlattığına göre, Resulullah (aleyhissalâtu vesselâm)'ın tek bir gusülle, bütün hanımlarını dolaştığı olmuştur."
J@G@T@I
3798 - Nesai'nin Cümay' İbnü Ümayr'dan kaydettiği bir rivayette şöyle denmiştir: "Ben, annem ve teyzemle birlikte Hz. Aişe radıyallahu anha'nın yanına girdim. Onlar Hz. Aişe'ye: "Hayızlı iken, sizlerle Aleyhissalatu vesselam ne şekilde mübaşerette bulunurdu?" diye sordular. Aişe validemiz:
"Hayız olduğumuz zaman bize, geniş bir izar giymemizi emreder, sonra sine ve göğsümüze iltizamda (temasta) bulunurdu."
muslumbaba
Şeytana inanmıyorum ama şeytan diye bir seyin varlıgına inansaydım kesin satanist olurdum,adamın kimseye eyvallahı yok,sapına kadar delikanlı.Allaha bile kafa tutmuş,hayran olmamak elde değil...
Aklınla_düşün
şeytan hem ateist hemde değil biggrin.gif

şimdik bazı insanlar bu nedemek oluyor diye soru sorarlar bana hem ateist hem değil bu nasıl olur diye !


biraz kafayı çalıştırın bakalım sizler sanal alemde allah yokdur küfür hakaret edebiliyorsunuz . ama toplum içinde böyle bu tarz kelimeler kullandığınızda toplumdan uzaklaştırılıyorsunuz .


yani bazı yerlerde de inşallah allah korusun lanet olsun hay allah allah korumuş vs.. gibi kelimeler kullanıyorsunuz .


yani bir nevi allahı inkar etmekle birlikde istemesenizde onun varlığına teşkil edicek kelimeler kullanıyorsunuz .


şeytanda allaha sizler gibi isyan etti ve kovuldu oda insanları kandırmak için yeryüzünde fitne ve fesatlık insanlar arasındaki diyaloğu bozmaya çalışmak için insanların akıllarına giriyor .


sizler nasılki islamiyete veya dinlere karşı bir savaş içine girmişsiniz sizlerin başka insanların dini inançlarına hakaret etmek ve uyduruk yazılar koyarak şaşırtmaya çalışmanız sizleri de bir nevi şeytanın arkadaşları yapıyor nitekim kuranı kerimde mealen şöyle diyor .


NAHL SURESİ :..
100. Şeytanın hakimiyeti, sadece onu dost edinenler ve Allah’a ortak koşanlar üzerindedir.

NAHL SURESİ :
63. Allah’a andolsun, senden önceki ümmetlere peygamberler gönderdik. Fakat şeytan onlara işlerini güzel gösterdi. O, bugün de onların dostudur ve onlar için elem dolu bir azap vardır.


KEHF SURESİ :

50. Hani biz meleklere, “Adem için saygı ile eğilin” demiştik de İblis’ten başka hepsi saygı ile eğilmişlerdi. İblis ise cinlerdendi de Rabbinin emri dışına çıktı. Şimdi siz, beni bırakıp da İblis’i ve neslini, kendinize dostlar mı ediniyorsunuz? Halbuki onlar sizin için birer düşmandırlar. Bu, zalimler için ne kötü bir bedeldir!


işte özellikle dikkat etmemiz konu bu işte şeytan allahın secde et emrine karşı geldi !

şu an ki dönemdeki ateistlere bakıyoruz hiçbiri secde etmiyor .şeytan da secde etmemişdi .

ha şeytan ha ateizm veya namaz kılmayan diğer toplumlar !
Zork

şeytan hem ateist hemde değil biggrin.gif

şimdik bazı insanlar bu nedemek oluyor diye soru sorarlar bana hem ateist hem değil bu nasıl olur diye !
biraz kafayı çalıştırın bakalım sizler sanal alemde allah yokdur küfür hakaret edebiliyorsunuz . ama toplum içinde böyle bu tarz kelimeler kullandığınızda toplumdan uzaklaştırılıyorsunuz .
yani bazı yerlerde de inşallah allah korusun lanet olsun hay allah allah korumuş vs.. gibi kelimeler kullanıyorsunuz .
yani bir nevi allahı inkar etmekle birlikde istemesenizde onun varlığına teşkil edicek kelimeler kullanıyorsunuz .
şeytanda allaha sizler gibi isyan etti ve kovuldu oda insanları kandırmak için yeryüzünde fitne ve fesatlık insanlar arasındaki diyaloğu bozmaya çalışmak için insanların akıllarına giriyor .
sizler nasılki islamiyete veya dinlere karşı bir savaş içine girmişsiniz sizlerin başka insanların dini inançlarına hakaret etmek ve uyduruk yazılar koyarak şaşırtmaya çalışmanız sizleri de bir nevi şeytanın arkadaşları yapıyor nitekim kuranı kerimde mealen şöyle diyor .
NAHL SURESİ :..
100. Şeytanın hakimiyeti, sadece onu dost edinenler ve Allah’a ortak koşanlar üzerindedir.

NAHL SURESİ :
63. Allah’a andolsun, senden önceki ümmetlere peygamberler gönderdik. Fakat şeytan onlara işlerini güzel gösterdi. O, bugün de onların dostudur ve onlar için elem dolu bir azap vardır.
KEHF SURESİ :

50. Hani biz meleklere, “Adem için saygı ile eğilin” demiştik de İblis’ten başka hepsi saygı ile eğilmişlerdi. İblis ise cinlerdendi de Rabbinin emri dışına çıktı. Şimdi siz, beni bırakıp da İblis’i ve neslini, kendinize dostlar mı ediniyorsunuz? Halbuki onlar sizin için birer düşmandırlar. Bu, zalimler için ne kötü bir bedeldir!
işte özellikle dikkat etmemiz konu bu işte şeytan allahın secde et emrine karşı geldi !

şu an ki dönemdeki ateistlere bakıyoruz hiçbiri secde etmiyor .şeytan da secde etmemişdi .

ha şeytan ha ateizm veya namaz kılmayan diğer toplumlar !


aklinla düsün kicinla acikla!!

senin ilken de bu olmali zeka azmani kardesim!

müslolarin kullandigi : "allah korusun", "insallah" veya bazi ateistlerin kullandigi : allahini zikiyim sözcükleri deyimlesmis olup, farkli nedenlerden ötürü kullanilir. müslolara inandiklari icin, atesitlerde inanmadikalri icin kullanirlar, bosalmak veya trahatlamk icin bir küfür savururlar veya bazi ic camasirci, mide agrisi tutan ateist kamuflaj amaci ile allah korusun, alllahini seversen gibi gözde deyimleri kullanirlar.
bu onlarin allaha inandiklarina kanit degildir.
allahi inkar etmek icin önce allahin varliginin kanitlanmis olmasi gerekir!!
böyle bir kanit var da bizim mi habermiz yok bre müslo!!
kendi kicindan uydur, ondan sonra inanacak keriz bulamayinca onlari inkarcilikla sucla!!
senin adalet anlayisin bu mu bre kereste??

seytanin ateist olup olmadigina karar vermek icin senin kadar zeki olmak gerekmiyor be kereste kardesim.
seytan, islama göre allah ile mücadele icersinde degil mi??
hatta onunla yani allah ile konusmus mu konusmamais mi, onun huzurundan kovulmus mu kovulmamis mi??

seytanin degil de allahin ateist oldugunu teorik olarak sorarsaniz, buna kim hayir diyebilir??

hadi gazla, ense trasini görelim!!
kul_
ŞEYTAN (İBLİS) NEDİR , NE DEĞİLDİR ?

"İblis" kelime olarak, Allah`ın rahmetinden umudu kesilen, Rahmete ermesinden umud kesilen, Allah`dan uzak düşmüş manâsına geldiği gibi; "iltibasa düşen", yani, "ikileme düşen" anlamını da veriyor. “CİN” kelimesiyle, yani “İnsanların beş duyu ile tesbitine örtülü” anlamına gelen bir kelimeyle, târif edilen bu varlıklar; fıtratları gereği her devirde insanları çeşitli yollarla kandırmışlar ve hükümleri altına almışlardır, ”ŞEYTAN” diye de bilinirler.

Şeytan diye bilinen, yahud da şeytana ait olarak bilinen işlerin tamamı gerçekte CİN lere aittir... Çünkü şeytâniyet, CİN lerin bir vasfıdır!. CİN lerin dışında ayrıca, “şeytan” diye bir varlık yoktur...

“İblis” adıyla bilinen ve “şeytan” lâkabıyla tanınan varlık “CİN” sınıfından bir tür olup;
din konusundan yeterli bilgiye sahip olmayanların sandığı üzere “MELEK” değildir!..

“Şeytan” lâkabını taşıyan “İblis” isimli “cin” sınıfından varlığın, neslinden oluşmuş türler, genelde insanları gerçekler istikâmetinde yaşamaktan saptırıcı fikirleri sürekli olarak insanlara ilham ederler ve o yolda çeşitli arzulara sürüklerler.

CİN’lerin yapısı elektromanyetik dalgalara dönük bir tür radyasyon olmasına karşılık; kendilerine has orijinal yapılarına karşılık, ışın düzeyindeki yapılarıyla her an tüm beyinleri etkilerken; “CİN”ler üzerinde çeşitli şekillerde tasarruf ederlerken bunların yokluğunu iddia etmek!!!..

ÖZÜ itibariyle “melek”, bileşiminin oluşturduğu yapısı itibariyle “CİN” olan “İBLİS”in halk ve hatta bir takım hocalar tarafından “başmelek” diye zannedilmesine yol açan yanlış anlama buraya dayanmaktadır. Bu hususa şu âyette işaret edilir:

“İBLİS’DEN BAŞKASI SECDE ETTİ. O İSE CİN’DENDİ.” (Kehf-50)

Şeytan lakaplı CİN, İDRAK edemediğini reddettiği için “İBLİS” oldu!..

Öyle ise... Önce, “hayâlimizdeki TANRIYI” bir yana koyup, “Âlemlerin Rabbı ALLAH”ı öğrenmek mecburiyetindeyiz!.. Aksi takdirde cehaletimizin bize vereceği zararları şu dünya hayatında idrâk etmemize asla imkân olmaz.
Aklınla_düşün
ALINTI(Zork @ Nov 3 2006, 12:03 PM) *

aklinla düsün kicinla acikla!!

senin ilken de bu olmali zeka azmani kardesim!

müslolarin kullandigi : "allah korusun", "insallah" veya bazi ateistlerin kullandigi : allahini zikiyim sözcükleri deyimlesmis olup, farkli nedenlerden ötürü kullanilir. müslolara inandiklari icin, atesitlerde inanmadikalri icin kullanirlar, bosalmak veya trahatlamk icin bir küfür savururlar veya bazi ic camasirci, mide agrisi tutan ateist kamuflaj amaci ile allah korusun, alllahini seversen gibi gözde deyimleri kullanirlar.
bu onlarin allaha inandiklarina kanit degildir.
allahi inkar etmek icin önce allahin varliginin kanitlanmis olmasi gerekir!!
böyle bir kanit var da bizim mi habermiz yok bre müslo!!
kendi kicindan uydur, ondan sonra inanacak keriz bulamayinca onlari inkarcilikla sucla!!
senin adalet anlayisin bu mu bre kereste??

seytanin ateist olup olmadigina karar vermek icin senin kadar zeki olmak gerekmiyor be kereste kardesim.
seytan, islama göre allah ile mücadele icersinde degil mi??
hatta onunla yani allah ile konusmus mu konusmamais mi, onun huzurundan kovulmus mu kovulmamis mi??

seytanin degil de allahin ateist oldugunu teorik olarak sorarsaniz, buna kim hayir diyebilir??

hadi gazla, ense trasini görelim!!



şimdik de türkce mealini getirde bizde anlıyalım .

hadii yürrüüüüüü işine adam ol gel karşıma .. hadi ikle aragazı da kullan eğer otamatik fitesse aragazı kullanmana gerek yok .

sokak mahallelerindeki kelime tarzı argo istersen senin bana yazdığının daha güzeliyle cevap veririm .


kul_
bu kereste, yürrüü, müslo, gerzek vs.. gibi hakaret içeren kelimeler kullanarak ne amaçlıyorsunuz anlamak mümkün değil.

İnsanın ateist olacağı varsa da sizi görüp olmaz valla biggrin.gif
ben de bunlar gibi küfürbaz mı olacağım der çeker gider..

biraz "zekice" davranıp şirin gözükmeyi deneyin bence...
belki daha çok müslüman çekersiniz yanınıza.. biggrin.gif
Zork
ALINTI(Aklınla_düşün @ Nov 3 2006, 02:10 PM) *

şimdik de türkce mealini getirde bizde anlıyalım .

hadii yürrüüüüüü işine adam ol gel karşıma .. hadi ikle aragazı da kullan eğer otamatik fitesse aragazı kullanmana gerek yok .

sokak mahallelerindeki kelime tarzı argo istersen senin bana yazdığının daha güzeliyle cevap veririm .



müslo sosyetesinin degerli bir müridi ile muhatap olmusum benim habarim yokmus!
istedigin yerde istedigin mahallede düollaya hazirim muhterem cenabeti sahsiyetleri!

Not: "fitesse" ne ola ki ? vites aslanim o, vites!
elinde kalmasin levyesi
aman dikkat et!
Zork
ALINTI(kul_ @ Nov 3 2006, 02:15 PM) *

bu kereste, yürrüü, müslo, gerzek vs.. gibi hakaret içeren kelimeler kullanarak ne amaçlıyorsunuz anlamak mümkün değil.

İnsanın ateist olacağı varsa da sizi görüp olmaz valla biggrin.gif
ben de bunlar gibi küfürbaz mı olacağım der çeker gider..

biraz "zekice" davranıp şirin gözükmeyi deneyin bence...
belki daha çok müslüman çekersiniz yanınıza.. biggrin.gif



bak müslom, bak aslanim!

bazi anahtar sözcükler vardir ki, benim tepemis tasini attirir.
ateistlere yönelik,
allahin varliogini inkar etmek,
aklinizi kullanin vb. gibi..

iki kelimeyi tek basina, yardim almaksizin, biraraya getiremeyenler,
azizlarindan/klavyelerinden cikanlari kulaklari duymaz, gözleri görmez kendini bilmezlere
kereste demissem yine kontrollü davranmisim demektir bu!

yazdikalrinizi gönder tusuna basmadfan önce bir okuyunuz ltf!

müslüman mahellesinde salyongoz satmayiniz ltf!!
Not: yukaridaki kereste bu deyimi kullnadigim icin allahin varligini inkar ettigimi iddia edecektir.
bahse giren var mi??

orhan11

Seytan Ateist olamaz, cunku Allah'i ve kendisini Allah'in yarattigini kabul eder (Araf-12). Seytan bir cindir.. Cinlerin ise muslumani, hiristiyani, Yahudisi ve kafiri olabilir.. Seytan Araf-12'de (veya Hicr-33) bir yaratan oldugunu, bu yaratanin kendisini atesten yarattigini bilmektedir. Dolayisiyla diger dinlere tabi olsa da, tanriya inanamayan bir Ateist olamaz..

saklıgerçek
ALINTI(baran @ Nov 2 2006, 07:49 PM) *

Kaynak : Müslim, Münafıkun 70, (2815); Nesai, İşretü'n-Nisa 4 (7, 72)
Aktaran : Aişe

Hadis: Resulullah (sav) bir gece yanımdan çıkıp gitmişti. (Benim nöbetimde) hanımlarından birinin yanına gitmiş olabilir diye içime kıskançlık düştü. Geri gelince halimi anladı ve: "Kıskandın mı yoksa?" dedi. Ben de: "Evet! Benim gibi biri senin gibi birini kıskanmaz da ne yapar?" dedim. Aleyhissalatu vesselam: "Sana yine şeytanın gelmiş olmalı" dedi. Ben: "Benimle şeytan mı var?" dedim. "Şeytanı olmayan kimse yoktur" dedi. "Seninle de var mı?" dedim. "Evet, ancak ona karşı Allah bana yardımcı oldu da müslüman oldu" buyurdu.
Yukaridaki hadise gore; seytan sonradan musluman olabiliyorsa onceki dini nedir? Yoksa, ateist midir?


Evet arkadaşlar şeytanın müslüman olduğu,müslümanın da şeytan olduğu bir hadisle daha gözler önüne serilmiş.Ne diyeyim gari.

ALINTI
"Şeytanı olmayan kimse yoktur" dedi. "Seninle de var mı?" dedim. "Evet, ancak ona karşı Allah bana yardımcı oldu da müslüman oldu" buyurdu.


Buda muhammed efendinin ayşeyi kandırmak için dümeni.
Aklınla_düşün
ALINTI(Zork @ Nov 3 2006, 01:29 PM) *

müslo sosyetesinin degerli bir müridi ile muhatap olmusum benim habarim yokmus!
istedigin yerde istedigin mahallede düollaya hazirim muhterem cenabeti sahsiyetleri!

Not: "fitesse" ne ola ki ? vites aslanim o, vites!
elinde kalmasin levyesi
aman dikkat et!



il defa doğru birşey yazdığını sandın bak hollandada bir araştır vitesi bir futbol clubü olan gaza gelme anlamında kullanılan bir tabir var !

SBV FITESSE ARNHEM futboll clubü . tarihini bir araştır !


onun için biraz gaza geldin sanıyorum benim arabamdaki vites direksiyonda olduğu elimde vites kolu falan kalmaz !


sen hangi çağda yaşıyorsun ?

zaten seni muhattab almam ben sen islami sosyeteden ne anlarsın kafir seni biggrin.gif

bu senle bu konuda tartışdığım son cümlem oldu !

saklıgerçek
ALINTI(J@G@T@I @ Nov 3 2006, 08:45 AM) *

3798 - Nesai'nin Cümay' İbnü Ümayr'dan kaydettiği bir rivayette şöyle denmiştir: "Ben, annem ve teyzemle birlikte Hz. Aişe radıyallahu anha'nın yanına girdim. Onlar Hz. Aişe'ye: "Hayızlı iken, sizlerle Aleyhissalatu vesselam ne şekilde mübaşerette bulunurdu?" diye sordular. Aişe validemiz:
"Hayız olduğumuz zaman bize, geniş bir izar giymemizi emreder, sonra sine ve göğsümüze iltizamda (temasta) bulunurdu."


Azmış abi bu adam valla. Kadın rahatsızken bile memeden gitmiş oy,oy,oy.
Aklınla_düşün
ALINTI(orhan11 @ Nov 3 2006, 01:39 PM) *

Seytan Ateist olamaz, cunku Allah'i ve kendisini Allah'in yarattigini kabul eder (Araf-12). Seytan bir cindir.. Cinlerin ise muslumani, hiristiyani, Yahudisi ve kafiri olabilir.. Seytan Araf-12'de (veya Hicr-33) bir yaratan oldugunu, bu yaratanin kendisini atesten yarattigini bilmektedir. Dolayisiyla diger dinlere tabi olsa da, tanriya inanamayan bir Ateist olamaz..



oğuza katılıyorum şeytan allaha inanıyor . ama oğuzun da allaha inandığını bu sözlerinden ben de inanıyorum çünki şeytanın ateist olmadığını ispatlıyacak ayeti gözümüze soktu biggrin.gif


burada oğuz daha evvelki yazılarında dinlere inanmadığını ve bundan dolayısıyla cinlere meleklere allaha inanmadığını öğrenmişdik kendisinden şimdik ise ayet gösteriyor ve şeytan ateist olamaz mış diyor yorum sizlerin .


Zork
ALINTI(Aklınla_düşün @ Nov 3 2006, 02:42 PM) *

il defa doğru birşey yazdığını sandın bak hollandada bir araştır vitesi bir futbol clubü olan gaza gelme anlamında kullanılan bir tabir var !

SBV FITESSE ARNHEM futboll clubü . tarihini bir araştır !
onun için biraz gaza geldin sanıyorum benim arabamdaki vites direksiyonda olduğu elimde vites kolu falan kalmaz !
sen hangi çağda yaşıyorsun ?

zaten seni muhattab almam ben sen islami sosyeteden ne anlarsın kafir seni biggrin.gif

bu senle bu konuda tartışdığım son cümlem oldu !



tamam sindi anlasildi,
sosyete müslosu hollandaliymis, yani bir "kaaskopf" (peynirkafali) cikti bizim bu akli ile düsünmeye calisan arkadassamiz!

karar ver türkce yazim kurallarini mi uygulucagiz burada, yoksa sana kolaylik olsun diye hollandacanin mi?

vites in kökeni farnsizcadan gelir ve fransizlar La Vitesse der.

sen yazdiklarima cevap ver istersen, kisisel polemigi birak pls!
metalicmann
ALINTI
burada oğuz daha evvelki yazılarında dinlere inanmadığını ve bundan dolayısıyla cinlere meleklere allaha inanmadığını öğrenmişdik kendisinden şimdik ise ayet gösteriyor ve şeytan ateist olamaz mış diyor yorum sizlerin .(neresiyle düşünür)



ikide bir, inanmadığınız kitaptan ayet göstermeyin saçmalığı da gına getirdi artık. Ayet gösteriyorsak inandığımızdan değil, sizlerin kitabınızdan habersiz zavallılar olduğunuzu suratınıza çarpmak için gösteriyoruz.
Aklınla_düşün
siz kitabı biraz anlasanız o yaptığınız çelişkileri kendi suratınız vuracaksınız ama kendi kendinize gelin güvey oluyorsunuz demekki kuranı kerimin ayetleri olmadan bize karşı savunma ilminiz yok !

ateizmin bilgisi nedir ?

ateizmin bilgisi özellikle türkiyede kuranı kerimi anlamadan anladığını sanarakdan , kuranı kerimi sizlerden daha iyi bilen ve şeytani duygularla okumadan ilmini ve manasını gerçek den anlıyarak kavrayan insanlara sizin o uyduruk safsata ayet tefsirlerinizi bize anlatmaya çalışıyor olmanız !

bırakın bu işleri bizlerde bıktık sizlerin bu safsatalarınızdan neymiş daha evel ben müslümandım da sizlerin geldiği ortamı yeri sizler gibi bilirim de fasofisosu .


sen gerçek mümin olamamışın se3n gerçek bir müslüman olamadın hiçbirzaman sen kendini müslüman olduğunu sandın allah özündekileri senden daha iyi bilir sen bizleri kandırablirsin ama allahaı asla !


sizler ancak şeytanın esiri olmuşunuzdur ayetler net açıklıyor anladığını sandığın şeytan ayetleri ta kendini anlatıyor sonra gelmiş burda ahkam kesiyorsun kime ahkam kesiyorsun kuranı anlamadan anlamış gibi ortalıkda dolaşan insanlar mı bizlere kuranı anlatıcak .

boş iş ...
metalicmann
blaaa blaaaa blaaaa
orhan11
ALINTI(Aklınla_düşün @ Nov 3 2006, 01:50 PM) *

oğuza katılıyorum şeytan allaha inanıyor . ama oğuzun da allaha inandığını bu sözlerinden ben de inanıyorum çünki şeytanın ateist olmadığını ispatlıyacak ayeti gözümüze soktu biggrin.gif
burada oğuz daha evvelki yazılarında dinlere inanmadığını ve bundan dolayısıyla cinlere meleklere allaha inanmadığını öğrenmişdik kendisinden şimdik ise ayet gösteriyor ve şeytan ateist olamaz mış diyor yorum sizlerin .


Bir muslumanla konusurken, muslumanin inandigi materyallerle konusmaktan baska yol yoktur. Muslumanla tartisirken, muslumanin kaynaklarini gostermeyi inanc kabul ediyorsan sen bilirsin.. Hic bir konu, o kunuyu bilmeden elestirilemez..

M.onur Hoca Efendi
ALINTI(J@G@T@I @ Nov 3 2006, 07:45 AM) *

3798 - Nesai'nin Cümay' İbnü Ümayr'dan kaydettiği bir rivayette şöyle denmiştir: "Ben, annem ve teyzemle birlikte Hz. Aişe radıyallahu anha'nın yanına girdim. Onlar Hz. Aişe'ye: "Hayızlı iken, sizlerle Aleyhissalatu vesselam ne şekilde mübaşerette bulunurdu?" diye sordular. Aişe validemiz:
"Hayız olduğumuz zaman bize, geniş bir izar giymemizi emreder, sonra sine ve göğsümüze iltizamda (temasta) bulunurdu."
Mübarek hadis değil, fantezi. Neden bu hadislerden televizyonlarda bahsedilmez? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
deicide
ALINTI(Aklınla_düşün @ Nov 3 2006, 01:50 PM) *



oğuza katılıyorum şeytan allaha inanıyor . ama oğuzun da allaha inandığını bu sözlerinden ben de inanıyorum çünki şeytanın ateist olmadığını ispatlıyacak ayeti gözümüze soktu biggrin.gif


burada oğuz daha evvelki yazılarında dinlere inanmadığını ve bundan dolayısıyla cinlere meleklere allaha inanmadığını öğrenmişdik kendisinden şimdik ise ayet gösteriyor ve şeytan ateist olamaz mış diyor yorum sizlerin .




Biraz mantık: "p ise q'dur" önermesi, p önermesinin doğru olduğunu göstermez.

Hiç mi olmayana ergi diye bir şey duymadınız?!


Aklınla_düşün
olmayana ergi diye birşey duydukda olan birşeye ergi demek mantıksız !

inanan
ALINTI(mamuli @ Nov 3 2006, 01:02 AM) *

ilk sazan oltaya geldi...


Ma muli sen ateist oldugun icin daha sazansin ama ( ne mal herif yahu .. .)
makina
o hiçbir zaman tanrıtanımaz olmadı
o hep insantanımaz oldu
eğer hakkında söylenenler doğruysa