- - -
Allahın mevcudiyeti
Ateistforum > ATEİSTFORUM >
metalicmann
Müslümanlar hernekadar Allah zamandan ve mekandan bağımsız deselerde alahın varlığını yani mevcudiyetini kabul ediyorlar.

Allah var ve mevcut, Ok mi ?

Peki allahın mevcudiyeti sınırlımı sınırsızmı ?

Bakın size allahın boyutlarını sormuyorum. Çünkü allah cisim değilki, boyutlları olsun diye itiraz edeceğinizi biliyorum

Boyut meselesine girmeden sadece allahın mevcudiyeti sınırlımı sınırsızmı diye soruyorum?

Sınırlı derseniz zaten bir sorun yok.

Sınırsız derseniz, peki evrenin varlığını nereye koyuyorsunuz?

Size göre evrende mevcut, Allahta mevcut.

Bu iki mevcutun varlığını, birbirlerine sınır koymadan nasıl açıklıyorsunuz ?
kul_
"sınırlı derseniz bir sorun yok" demişsin.neden sorun yok?
sınırlı ise, o sınırın arkasında ne var?
sınır çizgisinin arkası nedir? boşluk nedir? sonsuzluk nedir açıklamaya beyninin gücü yetiyor mu?
Zork

"sınırlı derseniz bir sorun yok" demişsin.neden sorun yok?
sınırlı ise, o sınırın arkasında ne var?
sınır çizgisinin arkası nedir? boşluk nedir? sonsuzluk nedir açıklamaya beyninin gücü yetiyor mu?



yetmiyor, yetmedigi icin zaten inaniyorsun!
uyuz arabin bagirsak rüzgarlarinin beraberinde getirdigi putlara tapmak sizlere daha mantikli, daha bir cazip gelmekte.
yeri dössek sanip, etrafa yayan, gögü de müslolarin tepesine düsmesin diye görünmez kaziklarla sabitleyen arabin aciklamasi senin bo bezelye büyüklügünde olan beyninin sinirlarini zorlamadigi icin allaha tapiniyorsun!

var olan sinirsiz olamaz. bu temel prensibe allah bile uyamk zorunda. istedigin kadar yellen sen!!
kul_
zork , öncelikle terbiyen ve güzel ahlakın için seni tebrik ediyorum.
çok beyefendisin..

daha sonra "var olan sinirsiz olamaz" ın açıklamasını bekliyorum..
metalicmann
Eğer müslümanlar bu soruya cevap veremezse, bananeist,liği bırakıp ateist olacağım.

"
ALINTI
sınırlı derseniz bir sorun yok" demişsin.neden sorun yok?


Allahın sınırlı oluşunu kabul ederseniz, bu sınırın ötesinde başka tanrıların varlığınıda otomatikmen kabul etmiş olursunuz. Dolayısıyla allahın tekliği de çöpe gitmiş olur

ALINTI
sınırlı ise, o sınırın arkasında ne var?
sınır çizgisinin arkası nedir? boşluk nedir? sonsuzluk nedir açıklamaya beyninin gücü yetiyor mu?


Soruyu soran benim abe salak, unutttunmu?Beyninin gücü yetmiyorsa kes sesini her moka maydanoz olma.
metalicmann
Ne oldu müslüman arkadaşlar neden cevap vermediniz.Ahan bende ateist oldum anasını satam

eşhedü en la tanrı ve eşhedü enne evrim,un resuluttabiat smile.gif

ulan ammada fiyakalı oldu haa. Ateist şehadeti

muahahahahah biggrin.gif
kutsalyaratik
Yerin havai adalarinda, esmer guzel kizlar ile olsun Metalicmann, Tabiat gozetendir, kollayandir. Bu imaninin odulu Havai adalaridir. smile.gif
xislam
ALINTI(kul_ @ Nov 3 2006, 10:41 AM) *

sınır çizgisinin arkası nedir? boşluk nedir? sonsuzluk nedir açıklamaya beyninin gücü yetiyor mu?

laugh.gif adam sana soruyor bu soruyu sense onun sorduğu soruya cevap ver dşyorsun laugh.gif laugh.gif

çok güldürdün beni sağolasın laugh.gif