- - -
İKİ KOMİK İLAHİ DAHA
Ateistforum > ATEİSTCAFE > ATEİSTCAFE
agnostist
http://muslumangenc.com/media/ilahiler/ao/kerbela/6.htm
http://muslumangenc.com/media/ilahiler/ao/sevdimonu/2.htm
Yeşil
agnostik ne yapmaya çalışıyıorsun sen canın sıkıldıkça saçma sapan topicler açıyorsun bu kaçıncı aynı tür başlığı açısın ,oğuz sen anlayabidin mi ?


taytanik
orhan11

Agnostist,

bu tur basliklari Ateistcafe'de acmalisin.. Ateistforum'da actiginda spam kabul edilir.. Bir daha uyarmayacagim.. Benzeri bir basligini Ateistforum'da gorursem uyeligini sonlandiracagim..

Leo
İkisini de dinledim. Komik mi? Hayır. Saçma mı? Belki olabilir... İlginç mi? Hayır... Tam olarak: Anlam ifade etmiyor. Anlamsız Anlamsız Anlamsız...
agnostist
komik değil mi sizce ???
haci
Bu müzik belli ki bir grup insana hitabediyor.. Ben sanat aracılığı ile bir grup insanı eleştirmeyi hiç uygun bulmuyorum. Müzik size hitabeder veya etmez.. Beğenirsiniz veya beğenmezsiniz. Ama sizin beğenmediğiniz müziği beğenenleri sizden daha aşağı görmeye ve onlarla alay etmeye hakkınız yoktur.
Hiç duydunuz mu bilmiyorum ama, Mogolistanda gırtlaktan söylenen bir şarkı türü vardır. Ben özgün ve ilginç buldum. Alay etmek aklıma bile gelmedi.
Bu gibi konularda biraz daha hassas olmanız dileğiyle..

HACI
agnostist
ALINTI(haci @ Dec 6 2006, 07:06 PM) *

Bu müzik belli ki bir grup insana hitabediyor.. Ben sanat aracılığı ile bir grup insanı eleştirmeyi hiç uygun bulmuyorum. Müzik size hitabeder veya etmez.. Beğenirsiniz veya beğenmezsiniz. Ama sizin beğenmediğiniz müziği beğenenleri sizden daha aşağı görmeye ve onlarla alay etmeye hakkınız yoktur.
Hiç duydunuz mu bilmiyorum ama, Mogolistanda gırtlaktan söylenen bir şarkı türü vardır. Ben özgün ve ilginç buldum. Alay etmek aklıma bile gelmedi.
Bu gibi konularda biraz daha hassas olmanız dileğiyle..

HACI


ama müzik insanın kişiliğini ortaya koyar.bir nevi kişiliğin aynasıdır.
Yeşil
ALINTI(agnostist @ Dec 7 2006, 06:59 PM) *

ama müzik insanın kişiliğini ortaya koyar.bir nevi kişiliğin aynasıdır.

kaynak ???
<akrep>
ALINTI(agnostist @ Dec 7 2006, 06:59 PM) *

ama müzik insanın kişiliğini ortaya koyar.bir nevi kişiliğin aynasıdır.


Bu rapçilere rockçılara popçulara ya da ülkemizdeki bazı yörelerden küfürlü sözlerle şarkı çıkaranlara ve bunları dinleyenlerin kişiliğine hakaret demek değil mi?
sansar198
Gereksiz bi başlık cidden
fast
bak müzik evrelseldir diye bir söz vardır. ayrıca zevkler ve renkler tartışılmaz diye de bir söz vardır. yani hiç kimse kendi dinlediği müziği başkasının dinlediği müzikten üstün tutamaz tutmamalıdır. bu resmen insanın kendisini küçükltür. yapmayın böyle şeyler...
imam3169
topık nereye acıldı yanlıs yeremı bılmem ama muzık benı cok derınden etkıledı.

bu muzıklerı dınleyen cok ınsan tanıyorum.sankı muzık dınlemek haram degılmıs gıbı dınlıyolar.nede olsa sarkıda ıslamı anlatıyo.


ama haram haramdır bılmıyolar heralde.
Yeşil
ALINTI(imam3169 @ Dec 7 2006, 09:26 PM) *


ama haram haramdır bılmıyolar heralde.


Haklısın,bazıları iltilafa düşsede haramdır,ben dinlememeye çalışıyorum ama çok zor bazan,

Doğrusunu söylemek gerekirse ben dinliyorum ama abartmıyorum ama ister abartı ister değil yinede haramdır