- - -
CAMİ ÇIKIŞI MÜSLOLAR..İZLEYİN..
Ateistforum > ATEİSTCAFE > ATEİSTCAFE
godDAR
camiden çıkan insanlara dikkat..yaş oratalaması 83.9 gibi görünüyor..ölüm yaklaştıkçaaa.....

ayrıca yaşlı amcalardan biri çocuğa para veriyor ya da pardon veremiyor diyelim.. iyi izleyin..











http://www.youtube.com/watch?v=ROjsILc-U2g&mode=related&search=
Fox
83.9 mu.Nereden biliyorsun bir bakışta insanların yaşını anlayabiliyorsun anlaşılan.Ölüm yaklaştıkça ateistler iyice çıkmaza girecek o zaman görürüm ben sizi.Ama ölümün illa yaşlılıkta geleceği de meçhul.Bence bir an önce toparlanmaya bakın,insanların ibadetine asla karışmayın..

İnanıp inanmamakta özgürsünüz..

Ancak insanların ibadetine laf söyleyemezsiniz.Yoksa o çok söylenen demokrasi hiç bir boka yaramaz..ve laikliğin bir kuralının da ''din ve inanç özgürlüğü'' olduğunu unutmayın.ve insanların ibadetlerine burnunuzu sokmayın kendi inançsızlığınız kendinize yeter.


Fox
ateist31
Ne kadar şirin insanlardı sağol Goddar...Ne bunlar cinsi falan sersem gibilerdi biraz?
sansar198
Türkiye'de bu saçmalıklarla uğraşanların çoğunun ölmek üzere olduğunu görmek güzel.
haci
Bnce yaş ortalaması 50 civarında.. En yaşlı olan bile 70 civarında..
Türkiye'de insanlar erken yaşlanıyor..
muslumbaba
Yakın gelecekte camiler sinek avlıyor olacak ama o zaman bu kadar cami ne olacak bilmiyorum.Türkiyede 77.000 cami varmıs...Güzellerini turistik olarak kullanalım kötülerini hastane ve okula dönüstürelim...
angel
ne alaka? 10 yaşındaki çocukta gidiyor 90 yaşındaki adamda...40 ına geldikten sonra işin farkına varıp başı sıkışınca Allaha dönse n'olur?ki insanların içini bilemezsiniz o yüzden şu yaştaki adamlar gidiyor diye genelleme de yapamazsın.
antipkk
ya bu sitede bence demokrasi denen bişi yok. çünkü bunu(siteyi) rahatça tartışmak amacıyla açmışsınız, ancak konularınızda insanların inançlarıyla alay ediyorsunuz. bana göre yahudi de ibadetini yapar hristiyan da müslüman da kimse karışamaz. aynı şekilde ateistler de inanmamakta özgürdür, ihçbir dinin mensupları da onlara karışamaz. ancak benim bu sitede gördüğüm müslümanlarla ve dier inananlarla dalga geçilmesi. sizin sözde insan haklarınız hiçbirşey ifade etmez. atesitseniz ve bu kendinizce doğru bile olsa insanlıktan çıkıp diğer insanlara olan saygı ve hoşgörünüzü yitirmeniz gerekmez =)
kitapsiz
ALINTI(muslumbaba @ Nov 22 2006, 04:42 PM) *

Yakın gelecekte camiler sinek avlıyor olacak ama o zaman bu kadar cami ne olacak bilmiyorum.Türkiyede 77.000 cami varmıs...Güzellerini turistik olarak kullanalım kötülerini hastane ve okula dönüstürelim...


köylerde zaten coguna esek inek falan bagliyorlar. betondan gecekondu gibi yapilmis camilere ragbet bu kadar oluyor. smile.gif
antipkk
tabi hala iğrenç iftiralarınza ve sevimsiz hakaretlerinize devam edin. ne diyim saygı duymak lazım her ne kadar iğrenç düşünceler olsa da...
Yeşil
ALINTI(kitapsiz @ Nov 22 2006, 08:56 PM) *

köylerde zaten coguna esek inek falan bagliyorlar. betondan gecekondu gibi yapilmis camilere ragbet bu kadar oluyor. smile.gif

tabii amaç alay olunca akla gelmeyen yalanlar peşinsüre geliyor.hiçbir delile dayanmadan salt alay üstüne kurulan cümlelerden bir netice çıkacağına ihtimal vermiyorum

müslüm demişki yakında camiler sinek avlayacakmış

''iyi de bu kimin umrunda ne ekersen onu biçersin boş cümleler kurup müslümanları kızdırma

taytanik
iplemem
Bazı arkadaşlar kaynak istemişler. Kaynak bu ülkede bulunan yaklaşık 70.000 caminin namaz vakitlerindeki görüntüsüdür. Cemaatin büyük çoğunluğunu yaşlılar oluşturur. Bunu bizim müslüman arkadaşlarımız da bilir ama olayı inancımızla dalga geçmeyin noktasına getirmektende çekinmezler. Belki de bu şekilde davranmalarının nedeni ölüm korkusu sardığında aynı şeyleri kendilerinin de yapacak olmasıdır. Birbirlerini kandıramayan müminler uydurma yaratıcılarını kandıracaklarını sanırlar.

Ayrıca olmayan bir şeye inananlar ve bununda ötesinde şeklen ibadetle olmayan şeye takva edenler her zaman ti'ye alınır. Bu forumda yine insaniyetli davranılıyor şükredin allahınıza.
PlayBoy
abi çok komik ya komedi filmi gibii aynıı hehehehehe
antipkk
birinz camidekilerin yaşlılığıyla ve dış görünüşüyle dalga geçmişsiniz biriniz ise resmen ahır demişsiniz. sonra da dalga geçiyorsuuz diyince bize çatmışsınız. ben de şunu söyliyeyim : çok zavallısınız çareyi direk saldırmakta buluyorsunuz. savuunmasız insanlr saldırır bunu unutmayın wink.gif
troger
Ulkemizden, halkimizdan bir resim, bir kesit. Garip, veya komik birsey goremiyorum. Adamlar namazdan cikip eve gidiyorlar. Koyde yasadiklari icin giysileri Gucci, ve gozlukleri Ray Ban degil, ama iste fakir koyluler de gordugunuz gibi giyiniyor. Kimse de eline hilafet bayragini alip "$eriat Isteruk!" diye bagirmiyor. Siradan garibanlar iste, insanlar, insanlarimiz, biz... T.
antipkk
ya işte ateisletlerin savunulcak bişileri yok bari müslümanlara ve dier inananlara saldırak diyip kendilerini avutmaya çalışıyorlar. hem de kendi ülkesinin insanını ezerek alay ederek ! insanlarla alay etmeye akıılcılık diorsanız zekilik diorsanız bence sizle alay edilmeli. saygılarımla. ya aslınad bu nicki kullanmam ben asıl nickim FoX tur. ama o nickle malesef başkası var her neyse saygılarımla...

antipkk wink.gif
iplemem
ALINTI(antipkk @ Nov 22 2006, 10:28 PM) *
ya işte ateisletlerin savunulcak bişileri yok bari müslümanlara ve dier inananlara saldırak diyip kendilerini avutmaya çalışıyorlar. hem de kendi ülkesinin insanını ezerek alay ederek ! insanlarla alay etmeye akıılcılık diorsanız zekilik diorsanız bence sizle alay edilmeli. saygılarımla. ya aslınad bu nicki kullanmam ben asıl nickim FoX tur. ama o nickle malesef başkası var her neyse saygılarımla...

antipkk wink.gif


Yukarıda açıkladım tekrar edeyim. Olmayan bir şeye inanmak komiklitir ona şeklen ibadet edenlerin görüntüsü daha da komiktir. Süpermenin rızasını kazanmak için ibadethaneler inşaa edip oralarda takla atarak ibadet edenleri gözünün önüne getir. Dalga geçilmesi hoşuna gitmiyorsa bu siteye girmezsin olur biter.


sansar198
Üstelik camiye gidenlerin tamamı müslüman değil işin komik yanı smile.gif Bazıları İslami Holding müdürleri gibi munafık. Amaç milleti kazıklamak için müslüman gibi görünmek.
kawa
ALINTI(troger @ Nov 22 2006, 10:03 PM) *

Ulkemizden, halkimizdan bir resim, bir kesit. Garip, veya komik birsey goremiyorum. Adamlar namazdan cikip eve gidiyorlar. Koyde yasadiklari icin giysileri Gucci, ve gozlukleri Ray Ban degil, ama iste fakir koyluler de gordugunuz gibi giyiniyor. Kimse de eline hilafet bayragini alip "$eriat Isteruk!" diye bagirmiyor. Siradan garibanlar iste, insanlar, insanlarimiz, biz... T.



@troger,

Tesbitine yürekten katılıyorum


antipkk
bu siteye ateislerin ezikliğini izlemek içn giriorum zaten wink.gif