Liberty
Dec 5 2006, 04:58 AM
sevgili crosswise nice yıllara dogum günün kutlu olsun...
iplemem
Dec 5 2006, 05:13 AM
doğum günün* kutlu olsun crosswise
*
Sevgili Liberty;
Forum'un doğumgünü hatırlatma bölümünde arkadaşın doğumgünü hatırlatmasını göremedim. Malum mu oldu ?
Liberty
Dec 5 2006, 06:13 AM
vahiy geldi ..iplemem
Ötüken
Dec 5 2006, 03:56 PM
Forumu iyi takip edenler bilirler..Zerdüştolog daha sonradan kendi açıklamasına göre site reklamı yapmış gibi anlaşılmamak için rumuzunu değiştirmişti yanılmıyorsam...
Madem aynı forumda yazdığımız bir arkadaşımız doğum gününü kutluyor bugun(eğer gercekten bugunse)
pek tanımasam da kendisini
ben de kutluyorum bu özel gününü..nice yıllara crosswise !
<akrep>
Dec 5 2006, 04:17 PM
Nice yıllara...
haci
Dec 5 2006, 05:16 PM
Crosswise bugün mü doğmuş..
Hele ki doğmuş.. Doğum günün kutlu olsun Crosswise..
Many happy returns...
HACI
CROSSWISE
Dec 5 2006, 05:19 PM
Arkadaşlar hepinize teker teker teşekkür ediyorum...
Çok sağolun...
Çok şaşırttınız beni gerçekten.
5 Aralık günleri benim için hep "zor akşam" olmuştur.
Her doğum günümde olduğu gibi bugünde biraz efkarlıydım..
Nedenini bilmiyorum ama hep böyle oluyor.
Pasta yok , selam var...
Aytac
Dec 5 2006, 05:38 PM
Dogum günün kutlu olsun crosswise . Kendine iyi bak isi sansa birakma.
SAYGILAR
hur.irade
Dec 5 2006, 07:22 PM
Nice mutlu yillara.
DreiMalAli
Dec 5 2006, 10:31 PM
Sevgili CROSSWISE
Valla şimdi seni sokakda görsem tanıyamazdım.
Ben seni doğum ismin Zerdüştolog olarak hatırlıyorum.
Bundan dolayı doğum gününü
burada kutladım.
Ama oraya gitme haaa.
Oraya gidenleri tekrar buraya gönderiyorlar.
Sevgiler
CROSSWISE
Dec 6 2006, 03:53 PM
Doğum günümü kutlayan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Doğum günümün kutlandığı tek yer burasıydı...Çok iyi geldi..
Sizleri öpüyorum.
Herkese selamlar..