- - -
crosswise
Ateistforum > ATEİSTCAFE > ATEİSTCAFE
Liberty
sevgili crosswise nice yıllara dogum günün kutlu olsun...
iplemem
doğum günün* kutlu olsun crosswise

*
Sevgili Liberty;

Forum'un doğumgünü hatırlatma bölümünde arkadaşın doğumgünü hatırlatmasını göremedim. Malum mu oldu ? smile.gif
Liberty
vahiy geldi ..iplemem smile.gif
Ötüken
Forumu iyi takip edenler bilirler..Zerdüştolog daha sonradan kendi açıklamasına göre site reklamı yapmış gibi anlaşılmamak için rumuzunu değiştirmişti yanılmıyorsam...

Madem aynı forumda yazdığımız bir arkadaşımız doğum gününü kutluyor bugun(eğer gercekten bugunse)

pek tanımasam da kendisini

ben de kutluyorum bu özel gününü..nice yıllara crosswise !
<akrep>
Nice yıllara...
haci
Crosswise bugün mü doğmuş..
Hele ki doğmuş.. Doğum günün kutlu olsun Crosswise..
Many happy returns...

HACI
CROSSWISE
Arkadaşlar hepinize teker teker teşekkür ediyorum...
Çok sağolun...
Çok şaşırttınız beni gerçekten.
5 Aralık günleri benim için hep "zor akşam" olmuştur.
Her doğum günümde olduğu gibi bugünde biraz efkarlıydım..
Nedenini bilmiyorum ama hep böyle oluyor.

Pasta yok , selam var...

Aytac
Dogum günün kutlu olsun crosswise . Kendine iyi bak isi sansa birakma.

SAYGILAR
hur.irade

Nice mutlu yillara. smile.gif
DreiMalAli
Sevgili CROSSWISE
Valla şimdi seni sokakda görsem tanıyamazdım.
Ben seni doğum ismin Zerdüştolog olarak hatırlıyorum.
Bundan dolayı doğum gününü burada kutladım.
Ama oraya gitme haaa.
Oraya gidenleri tekrar buraya gönderiyorlar.
biggrin.gif

Sevgiler
CROSSWISE
Doğum günümü kutlayan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Doğum günümün kutlandığı tek yer burasıydı...Çok iyi geldi..
Sizleri öpüyorum.
Herkese selamlar..

rolleyes.gif