- - -
müslümanlar nerede
Ateistforum > ATEİSTCAFE > ATEİSTCAFE
CharlesDarwin
Buraya gelen müslüman arkadaşlara çok mu sert davranıyoruz. Vay işin eğlencesi olmuyor onlarsız. Tartışmak güzel ama bizbize kalınca ateist forum siyaset formuna dönüşüyor. Bence yeni gelen müslüman arkadaşlara daha yapıcı davranalım. Hatta devam eden ve tartışan ateşli müslüman arkadaşlara promosyon falan verelim de tartışmalar devam etsin.

Böyle olmuyor.
haci
CharlesDarwin kardeşim. Ellerin kaşınıyor sanırım. Etrafda dövecek Müslüman mı arıyorsun?... Merak etme.. Onlara bir şey olmaz.. Saklanıyorlardır.. Fırsat bulunca çıkarlar.. Ve sonra tekrar kaçarlar..

HACI
CharlesDarwin
Hacı hakikaten bu müslümanlar neymiş be. Eksikliklerini ben hissediyorum. Kadınlar gibiler. Ne onlarla ne onlarsız oluyor. Gerçi bu adamların kafası pek basmıyor. Onlar yazmaya başlayınca da insan deliriyor. Ama gene de onlarsız olmuyor.
<akrep>
vayyy hanımlar yine bizim dedikodumuzu yapmışsınız burda.. dry.gif
fast
Ne kadar ateist olsamda aynı zamanda başka insanların fikirlerinede saygılı olmaya çalışırım kendi ölçümde. Böyle bir başlık açmak bence saygısızlıktan başka bir şey değildir. Ayrıca bir başkasını ne kadar sevmesen bile bu şekilde davranmak insanı küçültür. Ben ateist insanların objektif olmaları gerektiğini düşünüyorum. Çünkü eğer biz ateizimi böyle holiganlar gibi korumaya başlar ve ateizimi dinler gibi sürekli kişiselleştirirsek ilerde ateizimin kime yararı olabilir? Lütfen ateizimi kişiselleşen kalıplaşan ve onu savunanların holiganlar gibi sağa sola saldırmasına sebep olamayalım.unutmayın keski sirke küpüne zarar verir. ve eğer her ateist her teiste böyle yapmaya başlarsa ateistlik ne kadar doğruları söylese de kimse ona inanmayacaktır.... Lütfen önce saygı!
<akrep>
ALINTI(fast @ Dec 7 2006, 07:28 PM) *

Ne kadar ateist olsamda aynı zamanda başka insanların fikirlerinede saygılı olmaya çalışırım kendi ölçümde. Böyle bir başlık açmak bence saygısızlıktan başka bir şey değildir. Ayrıca bir başkasını ne kadar sevmesen bile bu şekilde davranmak insanı küçültür. Ben ateist insanların objektif olmaları gerektiğini düşünüyorum. Çünkü eğer biz ateizimi böyle holiganlar gibi korumaya başlar ve ateizimi dinler gibi sürekli kişiselleştirirsek ilerde ateizimin kime yararı olabilir? Lütfen ateizimi kişiselleşen kalıplaşan ve onu savunanların holiganlar gibi sağa sola saldırmasına sebep olamayalım.unutmayın keski sirke küpüne zarar verir. ve eğer her ateist her teiste böyle yapmaya başlarsa ateistlik ne kadar doğruları söylese de kimse ona inanmayacaktır.... Lütfen önce saygı!


ALINTI(haci @ Dec 2 2006, 04:11 PM) *

Türkiye için:
Ateistler herkesin ateist olmasını istemez değil..
Aldırış etmez. Önem vermez. İsteyen istediği olur. Birisinin ateist olmasının bir diğer ateiste veya bir kurum veya derneğe bir yararı olmayacaktır. Ama birisi Müslüman olursa İslam bir kişi daha kazanacaktır. Ayrıca dinlerde mürit toplama gibi bir ilke de vardır. Ateizm bir din değildir. Bir kurum veya dernek de değildir.

Bu Türkiye'deki manzara..


HACI

http://www.ateizm.org/forum/index.php?s=&a...ost&p=70250


önce dernek filan kurunda iyi adamı o zaman oynarsınız.. rolleyes.gif
fast
ALINTI(<akrep> @ Dec 7 2006, 07:34 PM) *

önce dernek filan kurunda iyi adamı o zaman oynarsınız.. rolleyes.gif


emin ol iyi adam rolünü senin ve senin gibiler için değil önce kendim için oynarım ben biggrin.gif çünkü bilirim ki saygı en başta insanın kendisinde başlar:D sense bu kelimenin sadece görüntüsü bilerek öleceksin. Çünkü ne yaşlayabileceksin nede yaşattırabileceksin bu kelimenin anlamını. biggrin.gif bide dernek olayına gelelim. derneği ancak o inanışı ya da o fikri sömürmek isteyen insanlar kurarlar. benim ise böyle bir amacım yok.
bilelimogrenelim
Evet müslüman istiyoruz, neredeler

Belki onlar da kendi forumlarında sıkılıyorlardır, ne garip.

Mesela bir dinci forumu bassak diyorum, buradaki kadro komple. Bir hafta yazsak ortalık birbirine girer. Klavyeler bile utanır, selametle başlayan ana avratla bitirir.

Yine de bu forumun serverleri daha dayanıklıdır, gerçi arada çöküyor ama...
<akrep>
ALINTI(fast @ Dec 7 2006, 09:48 PM) *

emin ol iyi adam rolünü senin ve senin gibiler için değil önce kendim için oynarım ben biggrin.gif çünkü bilirim ki saygı en başta insanın kendisinde başlar:D sense bu kelimenin sadece görüntüsü bilerek öleceksin. Çünkü ne yaşlayabileceksin nede yaşattırabileceksin bu kelimenin anlamını. biggrin.gif bide dernek olayına gelelim. derneği ancak o inanışı ya da o fikri sömürmek isteyen insanlar kurarlar. benim ise böyle bir amacım yok.


Emin ol bende senin veya senin gibiler için iyi adam rolü oynamam, smile.gif .Senin dernek açma veya üye olma amacın olduğunu da söylemedim.Sadece senin görüşünü(ateizm) eleştirdim. wink.gif
haci
Benim anladığım kadarıyla CharlesDarwin'in bu başlığı açış nedeni sizin sandığınız gibi Müslüman'lara hakaret etmek değil. Tam tersi.. Onların olmadığı bir ateist forumunun iyi bir din tartışma platformu olmadığını vurgulamak istiyor. Ben de şaka yapıyorum.
Bunları anlamadıysanız, burası size göre bir yer değil.

Ayrıca insan başkalarına saygılı olmak zorundadır ama, onu belli etmesine de gerek yoktur. İnsan kimseye karşı sorumlu değildir. Bence en yüksek merci insanın kendi vicdanıdır..
Ben vicdanımın sesini dinlerim.

HACI
kawa
.
Müslümanlara hakaretli cevaplar veriliyor.
Forumsal cevap verilmiyor.
Bu da paylaşım yerine saygısızlık körüklüyor.
Ben bir mü'min olarak:
"Acaba tüm ateistler bu foruma geyik yapmak içim mi kurmuş" diyesim geliyor.
Diye düşünmek zorunda kılıyoruz.
Ben bugün Ebubekir'in:
"Allah'ım cehennemde vücudumu o kadar büyüt ki
İnanlara orada yer kalmasın !" diye bir konu açtım;
Bir arkadaş "paylaşmıyorum bu fikri" diyeceğine,
Direkt:"Yalandır, böyle bir şey yoktur, demişse de yalandır bilmemne filan fıstık" yanıtları veriliyor.
Böyle bir ortamda paylaşım yapmak zor. Ayrılmak geliyor insanın içinden...
Oysa tezleriniz ancak bizim antitezlerimiz ile gelişebilir.
Öbür türlü kendin çal kendin oyna!
haci
Kawa
Sen burasının nasıl bir forum olduğunu ihmal ediyorsun. Bizim bir İslam forumunu okumamıza bile izin verilmiyor. Sen Ebubekir gibi İslam'ı kuran çetenin üyesi hakkında bize ustura atabiliyorsun. Biz senin yazını yayınlamana izin veriyor ama, yazdıklarına katılmıyoruz..
Ebubekir'e ait kaç yalan öykü vardır biliyor musun?



HACI
fast
ALINTI(haci @ Dec 7 2006, 11:40 PM) *

Benim anladığım kadarıyla CharlesDarwin'in bu başlığı açış nedeni sizin sandığınız gibi Müslüman'lara hakaret etmek değil. Tam tersi.. Onların olmadığı bir ateist forumunun iyi bir din tartışma platformu olmadığını vurgulamak istiyor. Ben de şaka yapıyorum.
Bunları anlamadıysanız, burası size göre bir yer değil.

Ayrıca insan başkalarına saygılı olmak zorundadır ama, onu belli etmesine de gerek yoktur. İnsan kimseye karşı sorumlu değildir. Bence en yüksek merci insanın kendi vicdanıdır..
Ben vicdanımın sesini dinlerim.

HACI


sadece şunu söylemek istiyorum. saygıyı göstermesine gerek yoktur tamam buna katılıyorum ama saygı yerine saygısızlık koyulduğunda orda ipler kopuyor bence...birde eğer her insan kendi vicdanına göre davranırsa her yerde kan gövdeyi götürür. o yüzden burda kişisel düşünmenin sadece bencillik olduğunu düşünüyorum. tabi dediğin gibi her insan kendi vicdanını dinler.
CharlesDarwin
Hakaret başkadır tartışmak başkadır. Tartışmak insanın fikirlerini olgunlaştırır hakaret insanı küçültür. Evet bazen kendimizi kaptırıp hakaret etme noktasına geldiğimiz doğru ama bunun nedeni birbirimizi tam anlayamamamız veya anlatamamamız. Her iki tarafta kendisinin mutlak haklı olduğunu düşünüyor. Ben de öyle düşünüyorum ne yalan söyleyeyim. Ama daha bilinçli insanlar olma yolunda bilgilerimizi daha çok arttırma yolund tartışmalıyız. Konuşmaz isek olduğumuz yerde sayarız. Konuşur tartışır isek doğru olanı bulmaya çalışırız.

Ama önce art niyetlerden arınmak lazım. Art niyetli sorular kışkırtıcı yazılar yerine neyin ne olduğu öğrenmeye yönelik sorular ve diyaloglar geçmeli. Ve öncelikle hiçkimse herşeyi biliyorum diye çıkmamalı. Herkesin öğrenebileceği şeyler vardır.
ileney
müslümanlar burada asıl siz nerdesiniz hepinizi çok özledim
CharlesDarwin
ileney hoşgeldin kardeş özlettin kendini. Geçmiş olsun bu arada umarım daha iyisindir.
duru
[quote name='haci' date='Dec 8 2006, 12:28 AM' post='72749']
Kawa
Sen burasının nasıl bir forum olduğunu ihmal ediyorsun. Bizim bir İslam forumunu okumamıza bile izin verilmiyor. Sen Ebubekir gibi İslam'ı kuran çetenin üyesi hakkında bize ustura atabiliyorsun. Biz senin yazını yayınlamana izin veriyor ama, yazdıklarına katılmıyoruz..
Ebubekir'e ait kaç yalan öykü vardır biliyor musun?



HACI


demekki saygılı olabiliyorsun istediğin vakit.. büyük gelişme var sende

fast teşekkürler sanada bir insana faydalı oldun ve ona saygılı olabileceğini öğrettin tebrikleeeeeer