- - -
eleştiri
Ateistforum > ATEİSTFORUM >
merakli
ben bu siteye www.turandursun.com'un server sorunu yaşamasıyla birlikte geldim ve dün itibariyle bu forumlarda yazı yazmaya başladım. karşılaştırma yapmak istemiyorum ama elimde değil. orda da ateistler var ama burda admin yetkisine sahip kullanıcılar gibi cevap veremediğine çamur at mantığında hareket etmiyorlar. camur atanda direkt olarak forumlardan uzaklaştırılıyor.

elimden geldiğince her bir arkadaşla makul tartışma sınırları içerisinde, kibarlığımı koruyarak tartışmaya çalıştım. olaylara salt ve tek bir rasyonellikten bakmanın yanlış olduğunu düşündüğüm için, hem farklı bakış açılarının olabileceğini göstermek ve varsa farklı bakış açıları, bunu görmek istedim.

ama şu ana kadar aytaç kullanıcı adlı arkadaşımız dışında, tartışma uslubuna sahip bir insan bulamadım.

tartışmaların nihayeti;

bu cumle çok saçma,
bu tam bir şarlatanlık,
sen yalancısın,
senin anlattıklarına karnımız tok,
senin yaptığın sahtekarlık,

ile sonuçlandı.

ve nihayet

çektir git dendim.

bu cümlenin şeklinde çok fazla bir bozukluk yok, ama zihniyetteki kirliliği gözler önüne sermesi açısından çok önemli.

keyfinizce, ahlakınız ölçüsünde, arkamdan, istediğiniz kadar, en ağır hakaret derecesine varan sözler söyleyebilirsiniz...
orhan11

Biz hak etmeyen hic kimseyi forumdan atmiyoruz.. Seni de atmadik.. Kendin gidiyorum diyorsun.. Bak bir yalanini gosteriyorum, demek ki yalan soylemek senin icinde var..

Ateistforum yillardir var.. Senin gibi niceleri gelmis gitmistir.. Koseye sikisanlar, somut bir seyler soyleyemeyenler, soylediklerinin arkasinda duramayanlar genellikle forumdan tuyerler.. Aynen senin yaptigin gibi.. Gule gule, zaten sana Ataistforum bir numara fazla gelir..


CROSSWISE
Sevgili meraklı

Seni anlayabiliyorum. Tuhaftır ki , ben de iki gün önce bu forumdaki üslüp konusunda bir karşılaştırma yapıp , Turan Dursun sitesine üye oldum. Henüz yazmaya başlamadım lakin kısa zaman sonra orada da sürekli olarak yazacağım.

Turan Dursun sitesinin admini ile özel görüşüp , forumlardaki genel üslup bozukluğundan şikayet ettiğimi belirttim... ve oradaki forumları incelediğimde gördüm ki , oradaki tartışmalar buradan çok çok üst düzey. Özellikle de ateistforumun kimi yöneticilerin bilgisizliği ve yetersizliği , küfür ve hakaret ile birleşince çekilmez oluyor.

"Ateistforum sana bir numarafazla gelir" diyenleri de hesaba alma sakın... Bu sözü söyleyenlerin , bilgi ve birikim konusunda hiçbir artı yanı yok.Hatta doğru dürüst kitap okumuşlukları yok.. Kimi tartışmalarda cehaletlerini yüzlerine vursakta , yüzsüzlüklerinden dolayı hesaba alınır tarafları yok...Aslında , tersine , bu sözü söyleyenlere ateizm bir numradan fazla gelir demek gerekiyor.

Bırak herkes bildiği en iyi işi yapsın. Eğer bir insanın bildiği en iyi iş , kendi düşüncesinde olmayanları ve temelsiz düşüncelerini eleştirdiğimizde , gerçeği suratlarına vurunca çıldırmaları ve küfretmeleri ise , bırak küfretsinler ve düştükleri cehalet bataklığında debelensinler. Zaten bundan başka birşey de yapamazlar.

Ama sana şunu söyleyeyim ki , teist olsun ateist olsun , cahilliğini yüzüne vurmak için her türlü küfür ve hakareti göze al... Çünkü sen onların cehaletlerini yüzüne vurunca , görüyorsun ki çıldırıp bu forumdan gitmeni istiyorkar ve hatta fırsat kolluyorlar.

Ne bu fırsatı verip onlara hakaret et , ne de onların cehaletini yüzlerine vurmaktan çekin. Bu sebeplerden dolayıda inatla bu forumda yazmaya devam et!
ateist
merakli demiski
ben bu siteye www.turandursun.com'un server sorunu yaşamasıyla birlikte geldim ve dün itibariyle bu forumlarda yazı yazmaya başladım. karşılaştırma yapmak istemiyorum ama elimde değil. orda da ateistler var ama burda admin yetkisine sahip kullanıcılar gibi cevap veremediğine çamur at mantığında hareket etmiyorlar. camur atanda direkt olarak forumlardan uzaklaştırılıyor.
-------------------------------------------------------------------------------
Sen hem merakli hemde yalancisin.Hem dün itibariyle yazmaya basladin hemde forumu bastan sona cözüp,elestirmeye basladin.Önce sana bir haksizlik yapilip yapilmadigini bekleme zahmetinde bile bulunmadan,nasil oluyorda hemen uzaklastirildigindan bahsediyorsun?
Baskalarina haksizlik yapildigini gördüysen,örnek verirsin ve adminlerde gereken cevabi verir.Bu forum gereginden fazla sabirli adminlerle dolu.Yagcilik olsun diye degil,kendimi onlarin yerine koydugum icin bunu söylüyorum.Senin gibi yalancilar o kadar cokki,sizlere sabir göstermek icin,sabir küpü olmak gerekir.

orhan11
Crosswise,

nereye gidiyorsan hemen git.. Bak orada merkali da var beraber paslasir cahilliginizle ovunursunuz.. Hem kafana nasil vurdugumu da unutur, yeni arkadaslar edinirsin.. Hatta Ateistforum adminini nasil yendigin yalanini falan da anlatirsin..

ATEISTFORUMDAN MEMNUN OLMAYAN CEKER GIDER.. NEREDE YAZARSA YAZAR.. BURADA DEGIL GITTIGINIZ YERDE AGLAYIN..

Crosswise ve merakli; begenmediginiz bir forum olan Ateistforum'da daha fazla aci cekmenize artik gerek yok.. Gidin istediginiz yerde yazin.. Uyeliginizi siliyorum...
vlad

merakli demiski
ben bu siteye www.turandursun.com'un server sorunu yaşamasıyla birlikte geldim ve dün itibariyle bu forumlarda yazı yazmaya başladım. karşılaştırma yapmak istemiyorum ama elimde değil. orda da ateistler var ama burda admin yetkisine sahip kullanıcılar gibi cevap veremediğine çamur at mantığında hareket etmiyorlar. camur atanda direkt olarak forumlardan uzaklaştırılıyor.
-------------------------------------------------------------------------------
Sen hem merakli hemde yalancisin.Hem dün itibariyle yazmaya basladin hemde forumu bastan sona cözüp,elestirmeye basladin.Önce sana bir haksizlik yapilip yapilmadigini bekleme zahmetinde bile bulunmadan,nasil oluyorda hemen uzaklastirildigindan bahsediyorsun?
Baskalarina haksizlik yapildigini gördüysen,örnek verirsin ve adminlerde gereken cevabi verir.Bu forum gereginden fazla sabirli adminlerle dolu.Yagcilik olsun diye degil,kendimi onlarin yerine koydugum icin bunu söylüyorum.Senin gibi yalancilar o kadar cokki,sizlere sabir göstermek icin,sabir küpü olmak gerekir.


Sevgili ateist, bu adam sapık.. orhan11un sapığı laugh.gif
Gelir gelmez iki mesaj yazar, başlar bu forum neden böyle, bu forum adam olmaz, burda seviye düşük, şu forum daha iyi, üslup orda daha güzel vs.. vs..

Kolundan tutup getiriyoruz ya sanki arkadaşı, gitmez bide. Bıdıbıdıbıdıbıdıbıdı konuşur konuşur konuşur ama gitmez... Sanır ki kendisini attırınca ne kadar haklı olduğu gösterecek.

Sonra tekrar gelir, tekrar kendini attırmak üzere. Telefon sapıklarının modifiye edilmiş hali bu.