ya bana müslümankende böyle derlerdi
islam sitelerindede yazılarım banlanırdı
silinirdi
sapık derlerdi
dinden çıkarsın derlerdi
ulan ateist olduk
ateist kardeşlerimede yaranamıyorum
ölürsem kabrime gelmeyin istemem
istememmmmmmmmmmemememememmmmmmmm
ayrıca xislam bacım kalbimi kırıyorsun
sen benim forumda en sevdiğimsin

sen olmazsan bu forumun anlamı olmaz ki
ben kimle uğraşacağım
tatlı tatlı atışacağım
ama sen beni aşalıyor hakaret ediyorsun
bak senin için dini bıraktım
ama sen ayıp ettin
gölgelerin gücü adınaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
NARTKANNNNNNNNNNNNN
nırı nırı nırı nırı nırı ( fon müziği nasıldı yahu

)
artık tekrar müslüman oluyorummmmmmmmmmmmmmm
Tanrım
yani my gat
bana güç verrrr
bu keferelere uçan tekme atma teknolojisi ver
xislama akıl fikir ver
hımmm
bunun için çok bonusum gider
boş ver Allahım
sen onunkinide bağa ver istemiyor ne yapalım
en çok beni sever zaten.
eminim oda bana vermeni ister

ya şaka maka ben sizleri seviyorum arkadaşlar
atıyosunuz matıyosunuz ama aşk bu aşkkk
dayanamıyorum geliyorum

beni atmayın böyle kardeş kardeş yazışalım
ben olmayınca valla buranın tadı olmuyor
geçen vaz geçtim yazmayım dedim
ama baktım bir şeyler eksik forumda
anladım bana ihtiyacınız var hemen geldim

lan valla sizi seviyorum
sizi sevginin gücü ile müslüman yapacağım
taktik değiştiriyorum artık

sevgi dolu uçan tepiklerle dinimize davet edeceğim sizi
xislam
bak madem bayan takılıyorsun
sanada turunç gibi memeler var cennette
daha ne istiyorsun

sevginin gücü herşeyi yener
gelin kardeş olalım
Nartkanı forumdan atmayalım
o sizi pek seviyor
bak valla billa
estağuzubillahiminediyodubundansonraunuttum