- - -
kıyamet seneryoları saçmadır
Ateistforum > ATEİSTFORUM >
Sayfa: 1, 2
the_manyaq
ya kıyametten bahsederken
yıldızlar döküldüğü zaman der
iyide bir yıldız bizden binlerce ışık yılı uzakta
kıyamet yıldızların dökülmesinden bahsediyor
yahu
o yıldız döküldükten binlerce yıl sonra ancak anlarız
hem bir sürü yıldız dökülüp saçıldı
demek ki bunlar yalan
dervish
kardeşim yıldız kayması diyoruz gerçekten yıldızmı kayıyor bildiğimiz gök taşı düşüyor demmeki o gün gök taşı okdar çok yağacaki biz yıldızların düştüğünü sanıcaz

ayrıca güneşin iki mızrak boyu kdar yakın olacağından bahseder buda güneş enerjisini bitirmeye yakın okdar büyücekki dünyaya çok yakın olacağına işaret eder bilimsel olrak kanıtlanmıştır güneş gibi yıldızlar yok olmadan yada beyaz cüce olmadan önce büyürler ve son kalan enerjilerini böyle tüketirler yani readro aktif reaksiyonları okadar artarki kütle çekimi ile reaksiyon genişletmesindeki denge bozulur buda güneşin büyümesine sebeb olur. buda buna işaret eder

tabi mucizeler kafirler içindir. bir müslüman mucize aramaz
metalicmann
ALINTI(the_manyaq @ Dec 12 2006, 02:19 AM) *
ya kıyametten bahsederken
yıldızlar döküldüğü zaman der
iyide bir yıldız bizden binlerce ışık yılı uzakta
kıyamet yıldızların dökülmesinden bahsediyor
yahu
o yıldız döküldükten binlerce yıl sonra ancak anlarız
hem bir sürü yıldız dökülüp saçıldı
demek ki bunlar yalan




Cidimisin manyak yoksa kafamı yapıyorsun? Vrdığın sonuç elbette doğru.Yıldızların dökülmesi elbette çok saöma boncukmu bunlar dökülsün



Ama Muhammede göre bunlar boncuk ciddi söylüyorum, Atmosfer tabakasına yıldıları soktuğuna göre başka ne olabilir





Mülk (65)-5: Andolsun biz, en yakın göğü kandillerle donattık ve onları, şeytanlar için taşlamalar yaptık. Ve onlar için alevli ateş azabını hazırladık.

Fussilet (41)-12: Böylece Allah onları iki günde yedi gök olmak üzere yerine koydu. Her göğe kendi işini bildirdi. Biz en yakın göğü kandillerle süsledik ve koruduk. İşte bu çok güçlü ve her şeyi bilen Allah'ın takdiridir. (görüldüğü gibi Kuran 7 gökten bahsettikten sonra en yakın göğü kandilerle donattık diyor!!!)






cebbar
the_manyaq
KARDEŞİMİZİ KAYBETTİK BAŞIMIZ SAĞOLSUN.
metalicmann
Eğer bu the manyag, nartkan ise kesin yine kafa yapıyordur.tekrar müslüman olacağıma inanırımda onun ateist olacağına inanmam
hur.irade

Yok be, aklinca kafa buluyo bizle. Manyaq Manyaq konusuyo .


ALINTI(the_manyaq @ Dec 11 2006, 11:13 PM) *

evet Allah ateistleri ve kafirleri kayırıyor
dünyada ne kadar star varsa onlarla olacak yahu

bende ateist olmak istiyorum
orada sapıklık diz boyu smile.gif
eee biz müslüman yani sapık olduğumuza göre
diğer müslümanlarıda ateist olmaya çağırıyorum artık

hemen bir ateist mantığı açayım şimdi



Germidon
ALINTI
Yok be, aklinca kafa buluyo bizle. Manyaq Manyaq konusuyo .

Güzel yakalamışsın smile.gif
uzbek guy
Onlar yildiz da, meteor da degil. Gokten dokulen seyler - extraterrestrial gemiler. Onlar gelir ve kiyamet yapar, kimi cennete (kendilerin gezegenlerine), kimi ise cehenneme (yildiza mi, veya kosmosa) alip giterler biggrin.gif
deicide
The_manyaq, tuzak kuranların en hayırsızı olmasın?!

Teşbihte hata olmaz derler The_manyaq; takılma..


kitapsiz
fallen"ede The_manyaq nicki cuk oturmus smile.gif
hastaligini kabul etigine göre, tedaviside mümkün gibi görünüyor.
deicide
ALINTI(dervish @ Dec 12 2006, 01:26 AM) *

ayrıca güneşin iki mızrak boyu kdar yakın olacağından bahseder buda güneş enerjisini bitirmeye yakın okdar büyücekki dünyaya çok yakın olacağına işaret eder bilimsel olrak kanıtlanmıştır güneş gibi yıldızlar yok olmadan yada beyaz cüce olmadan önce büyürler ve son kalan enerjilerini böyle tüketirler yani readro aktif reaksiyonları okadar artarki kütle çekimi ile reaksiyon genişletmesindeki denge bozulur buda güneşin büyümesine sebeb olur. buda buna işaret eder

Dervish,

Güneş'in kızıl dev aşamasına girip şişmesine 4 milyar yıl kadar bir süre var. Eğer kıyamet Güneş'in şişmesi ile gelecek diyorsan, aynı zamanda diyorsun ki, 4 milyar yıla kadar kıyamet kopmayacak!

Araf, 7/187. Sana kıyametin ne zaman kopacağını soruyorlar. De ki: "Onun bilgisi ancak Rabbimin katındadır. Onu vaktinde ancak O (Allah) ortaya çıkaracaktır. O göklere de, yere de ağır basmıştır. O size ancak ansızın gelecektir." Sanki senin ondan haberin varmış gibi sana soruyorlar. De ki: "Onun bilgisi sadece Allah katındadır. Fakat insanların çoğu bilmiyorlar."

Ahzab, 33/63. İnsanlar sana kıyametin vaktini soruyorlar. De ki: "Onun ilmi ancak Allah katındadır." Ne bilirsin, belki de kıyamet yakında gerçekleşir.

Lokman, 31/34. Kıyametin ne zaman kopacağı bilgisi şüphesiz yalnızca Allah katındadır. O, yağmuru indirir, rahimlerdekini bilir. Hiç kimse yarın ne kazanacağını bilemez. Hiç kimse nerede öleceğini de bilemez. Şüphesiz Allah hakkıyla bilendir, (herşeyden) hakkıyla haberdar olandır.

Naziat, 79/42. Sana, kıyametin ne zaman kopacağını soruyorlar. 43. Onu bilip söylemek nerede, sen nerede? 44. Onun nihai bilgisi yalnız Rabbine âittir. 45. Sen, ancak ondan korkanları uyarıcısın.


Demek ki Allah'ın Muhammed'den bile sakladığı gaybı sen biliyorsun!.. Allah Muhammed'e onu bilmek kim, sen kim diyor, sense kıyamet dört milyar yıl sonra kopacak diyorsun!

Nahl, 16/77. Göklerin ve yerin gaybı Allah'a aittir. Kıyamet'in kopması bir göz kırpması gibi veya daha az bir zamandır. Şüphesiz Allah her şeye hakkıyla gücü yetendir.

Kamer, 54/1. Kıyamet yaklaştı ve ay yarıldı.


Allah kitabinda "kıyametin kopması bir göz kırpması gibi veya daha az bir zamandır" diyor, sen "hayır kıyametin kopması milyonlarca yıl sürecek bir sürecin sonucudur" diyorsun..

Son olarak da kitabından bir uyarı:

Şura, 42/18. Kıyamete inanmayanlar, onun çabuk kopmasını isterler. İnananlar ise, ondan korkarlar ve onun gerçek olduğunu bilirler. İyi bilin ki, Kıyamet günü hakkında tartışanlar derin bir sapıklık içindedirler.


the_manyaq
yahu bu islamdan kurtuldum pek rahatladım

ulan kalkmış burda dinden bahsediyorsunuz
ne yüzle

adama bak kıyamet alametlerini yazmış
sizin dininiz saçmalıktan başka hiçbirşey değil

yok kıyametin saatini kimse bilmezmiş
öyleyse ben size kıyametin saatini söyleyimde öğrenin

deccal gelecek
meshi gelecek
savaşacaklar
deccalin kolu kopacak
ve bundan tam 40 sene sonra kıyamet kopacak

al işte sana saat
demek ki kıyamet bu gün kopmayacak
ne zaman kopacak
mesih+deccalden 40 sene sonra kapacak
bu müslolar matematikde bilmiyor
godDAR
ALINTI(dervish @ Dec 12 2006, 01:26 AM) *

kardeşim yıldız kayması diyoruz gerçekten yıldızmı kayıyor bildiğimiz gök taşı düşüyor demmeki o gün gök taşı okdar çok yağacaki biz yıldızların düştüğünü sanıcaz


demek dünyaya göktaşı yağacak ama biz yıldız kaydı sanacaz he..hayal gücü bu olsa gerek..ne fantastik..buyur burdan yak..olacak iş değil..

artık şu ışınlama cihazı icat edilsede müsloları ortaçağa ışınlasak acilen..bu adamlarla aynı havayı soluyoruz yazık yaa..
xislam
bu MANYAK kurnazya bakın neler olduğunu ben açıklayayım.

şimdi birisi başka bir formda ona bu soruyu sorar oda apışır kalır tek çareside yine ateizm org tur oda hemen buraya bir konu açar ve buradan alacağı cevaplar öbür tarafa yazacak.

o bunu hep yapar... neden olsa müslüman ahlakı var onda.
deist

Bence ya kafa yapıyor yada xislam'ın dediği gibi bir şeyler var ortada.

the_manyak gerçekten müslümanlıktan dönüp ateist olsaydı , ilk olarak kendisini islamdan soğutan ve dinden çıkaran nedenleri ve buna neden olan düşüncelerini sıralardı.

Ama ilk Kuranın bir hatasını sormakla başlamış. Anormal bir durum.

deist
Durun buldum
"ateizmin masaldan ne farkı var" başlığında El-Velehan the_manyaq'a şöyle demiş;

ALINTI

nartkan ,
hani siteye bir daha girmeyecektin. 30 kez kovuldun 31 -31 it gibi tekrar geldin. Ne yüzsüzmüşsün be!!!
Bende seni adam sanmıştım. İnsanlar konusunda pek hata yapmazdım ama sende çuvalladım resmen.
Dayanamadın değil mi?. Kalitesizliğinin yüzüne vurulduğu ateistforum müptelası oldun çıktın. Bu gidişle bende atasit pardon ataist oldumm diye topicde açarsın yakında laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ama umarım ki terbiye sınırları içinde yazmaya devam edersin e sende biz ateistlerin akıl rızkından faydalanırsın,

yazına yazcak bir şey yok. malum teraneler, kendini aş biraz,
Belki ciddiye alırım laugh.gif laugh.gif laugh.gif



the_manyaq'ta El-Velehan'ın söylediğine gelmiş.







kitapsiz
ne 30 kez kovulmasi ? benim bildigim 2 yildir en az 130 kez oldu walla billa smile.gif

fallen iflah olmaz bir ateistforum sapigidir.
KDV

DEİST YAZMIŞ:

Bence ya kafa yapıyor yada xislam'ın dediği gibi bir şeyler var ortada.

the_manyak gerçekten müslümanlıktan dönüp ateist olsaydı , ilk olarak kendisini islamdan soğutan ve dinden çıkaran nedenleri ve buna neden olan düşüncelerini sıralardı.

Ama ilk Kuranın bir hatasını sormakla başlamış. Anormal bir durum.


eeee xislam peygamberliğe soyunurda bizden biri ateistliğe soyunamazmı biggrin.gif
godDAR
ben size gerçek sebebini söyleyeyim bari..dün hacının manyağa hitaben yazdığı yazı..aynen..

the_manyaq

Bu uyarı da benden olsun..

Forumun düzenini bozmana izin vermeyeceğiz.
Müslo ahlaksızlığına son verirsin. Veya ona biz son veririz..

HACI



manyak müslo ahlaksızlığına son verme kararı almış sadece arkadaşlar..

laugh.gif laugh.gif
dervish
ALINTI(deicide @ Dec 12 2006, 01:23 PM) *

Dervish,

Güneş'in kızıl dev aşamasına girip şişmesine 4 milyar yıl kadar bir süre var. Eğer kıyamet Güneş'in şişmesi ile gelecek diyorsan, aynı zamanda diyorsun ki, 4 milyar yıla kadar kıyamet kopmayacak!

Araf, 7/187. Sana kıyametin ne zaman kopacağını soruyorlar. De ki: "Onun bilgisi ancak Rabbimin katındadır. Onu vaktinde ancak O (Allah) ortaya çıkaracaktır. O göklere de, yere de ağır basmıştır. O size ancak ansızın gelecektir." Sanki senin ondan haberin varmış gibi sana soruyorlar. De ki: "Onun bilgisi sadece Allah katındadır. Fakat insanların çoğu bilmiyorlar."

Ahzab, 33/63. İnsanlar sana kıyametin vaktini soruyorlar. De ki: "Onun ilmi ancak Allah katındadır." Ne bilirsin, belki de kıyamet yakında gerçekleşir.

Lokman, 31/34. Kıyametin ne zaman kopacağı bilgisi şüphesiz yalnızca Allah katındadır. O, yağmuru indirir, rahimlerdekini bilir. Hiç kimse yarın ne kazanacağını bilemez. Hiç kimse nerede öleceğini de bilemez. Şüphesiz Allah hakkıyla bilendir, (herşeyden) hakkıyla haberdar olandır.

Naziat, 79/42. Sana, kıyametin ne zaman kopacağını soruyorlar. 43. Onu bilip söylemek nerede, sen nerede? 44. Onun nihai bilgisi yalnız Rabbine âittir. 45. Sen, ancak ondan korkanları uyarıcısın.


Demek ki Allah'ın Muhammed'den bile sakladığı gaybı sen biliyorsun!.. Allah Muhammed'e onu bilmek kim, sen kim diyor, sense kıyamet dört milyar yıl sonra kopacak diyorsun!

Nahl, 16/77. Göklerin ve yerin gaybı Allah'a aittir. Kıyamet'in kopması bir göz kırpması gibi veya daha az bir zamandır. Şüphesiz Allah her şeye hakkıyla gücü yetendir.

Kamer, 54/1. Kıyamet yaklaştı ve ay yarıldı.


Allah kitabinda "kıyametin kopması bir göz kırpması gibi veya daha az bir zamandır" diyor, sen "hayır kıyametin kopması milyonlarca yıl sürecek bir sürecin sonucudur" diyorsun..

Son olarak da kitabından bir uyarı:

Şura, 42/18. Kıyamete inanmayanlar, onun çabuk kopmasını isterler. İnananlar ise, ondan korkarlar ve onun gerçek olduğunu bilirler. İyi bilin ki, Kıyamet günü hakkında tartışanlar derin bir sapıklık içindedirler.


peygamberimiz bu kıyametin zamamnı biliyordu ama söylemedi. bununla ilgili açıklamalarda bulundu sadace bazı alemetlerden bahsetti ama kesin şu kadar yıl sonra kopacak demedi. yalnız bir hadiste işaret parmağı ile orta parmağı uzunlukları arasındaki mesafe kadar kaldığını söylemiş olduğunu biliyorum ancak sahihmidir bi bilgim yok.
ben kıyametin ne zaman kopcağını söylemiyorum bununla ilgili de çok meraklı değilim ama bir mantık hatası vardı orada onla ilgili bir düzeltmeye girştim ve bildiğim bir alemetten bahsettim kıyamet ben öldüğüm gün kopmuş olcak benim için önemli olan benim neyaptığımdır benim kıyametim (küçük kıyamet ben öldüğümde kopacak benim için biter ozaman herşey ne sevap kazanma çabam nede günahtan korunma çabam. ha büyük kıyamet elbet kopacak. bunu tabiki bilemem ayrıca bilsem ne olacakkki ne yapabilirim smile.gif
xislam
ALINTI(godDAR @ Dec 12 2006, 07:15 PM) *

ben size gerçek sebebini söyleyeyim bari..dün hacının manyağa hitaben yazdığı yazı..aynen..

the_manyaq

Bu uyarı da benden olsun..

Forumun düzenini bozmana izin vermeyeceğiz.
Müslo ahlaksızlığına son verirsin. Veya ona biz son veririz..

HACI

manyak müslo ahlaksızlığına son verme kararı almış sadece arkadaşlar..

laugh.gif laugh.gif

sana katılıyorrun belkide artık ahlaksız birisi olmaktan vaz geçmiş olabilir.
ama ben yinede böyle birinin bunu başarabileceğine ihitmal vermiyorum.
the_manyaq
ALINTI(metalicmann @ Dec 12 2006, 01:46 AM) *

Eğer bu the manyag, nartkan ise kesin yine kafa yapıyordur.tekrar müslüman olacağıma inanırımda onun ateist olacağına inanmam



kalbimi kırıyorsun metalicmann
biz hak yolu ateizmi bulamazmıyız yani
bundan sonra müslümanların işi zor

ama ilk önce xislama güçlü bir ateist olmanın sırlarını vereceğim.
buradaki en zayıf halkamız o
sonra kitapsızlada biraz ilgilenmem lazım

onlara karete kit eğitimi vereceğim.
tam eğitimden bıktıkları anda iyi bir çekirge oldukların farkına varacaklar

xislam
ALINTI(dervish @ Dec 12 2006, 07:28 PM) *

peygamberimiz bu kıyametin zamamnı biliyordu ama söylemedi. bununla ilgili açıklamalarda bulundu sadace bazı alemetlerden bahsetti ama kesin şu kadar yıl sonra kopacak demedi. yalnız bir hadiste işaret parmağı ile orta parmağı uzunlukları arasındaki mesafe kadar kaldığını söylemiş olduğunu biliyorum ancak sahihmidir bi bilgim yok.
ben kıyametin ne zaman kopcağını söylemiyorum bununla ilgili de çok meraklı değilim ama bir mantık hatası vardı orada onla ilgili bir düzeltmeye girştim ve bildiğim bir alemetten bahsettim kıyamet ben öldüğüm gün kopmuş olcak benim için önemli olan benim neyaptığımdır benim kıyametim (küçük kıyamet ben öldüğümde kopacak benim için biter ozaman herşey ne sevap kazanma çabam nede günahtan korunma çabam. ha büyük kıyamet elbet kopacak. bunu tabiki bilemem ayrıca bilsem ne olacakkki ne yapabilirim smile.gif

ama bu söylediğin kurana aykırı.
sen dinden çıktın.

Lokman
(34) Muhakkak Allah; evet kıyamete (dair) bilgi sadece O'nun yanındadır.

allah sadece ben bilirim diyor sense muhammedde biliyordu diyorsun kuranı senmi yalancısın??
dervish
ALINTI(xislam @ Dec 12 2006, 09:57 PM) *

ama bu söylediğin kurana aykırı.
sen dinden çıktın.

Lokman
(34) Muhakkak Allah; evet kıyamete (dair) bilgi sadece O'nun yanındadır.

allah sadece ben bilirim diyor sense muhammedde biliyordu diyorsun kuranı senmi yalancısın??

ulan yalloz
muhammet biliyordu demiyorum sebebi hılkati alem, allahın resulu, allahın habibi, sevgilisi, alemlerin sultanı, mutlak şefatci,allahın resulu, benim peygamberim biliyordu diyorum ben muhammet biliyordu demiyorum muhammet kim yalloz. arkadaşın falanmı askerlik arkadaşınmı.

ulan yalloz bilmese ne olacak değişcek bişey olcakmı sen biliyormusun kim biliyor bilsek ne olcak değiştire bilcekmisin manyakmısın sen ne değişek ben yalancı olsam sen yalancı olsan ne değişecek allah var bunu cevabı basit
şerefli islam ismini kullanıpta buna rağmen şereften eser bulunmayan xislam ben yalancı olsam sen yalancı olsan ne değişecek kıcına kına yakıp içkinden sıcak bir yudumu dahamı rahat alcaksın zevklerin doruklarındamı uçacaksın ne olcak sizin burada salakca şeyler saçmalamanızla bişeyrmi değişecek onun varlığına zaramı gelecek sizin onu inkarınızla onun yüceliğine helalmi gelecek. siz inkarınızda devam edin bu yolda devam edin eğer bir gün gözünüz açarda gerçekleri görmezseniz gözünü ebedi olarak kapadığınızda göreceksiniz gerçekleri ama değiştirmek için çok geç olcak sizin için.

ben aciz bir kulum sen nesin ben en azından acizliğimi biliyorum. kendini bilmeyen salaktan(senden) daha aciz değilim allaha şukür. sen malesef bunun farkında değilsin bu senin için çok üzüntü verici
xislam
ALINTI(dervish @ Dec 12 2006, 08:18 PM) *

ulan yalloz
muhammet biliyordu demiyorum sebebi hılkati alem, allahın resulu, allahın habibi, sevgilisi, alemlerin sultanı, mutlak şefatci,allahın resulu, benim peygamberim biliyordu diyorum ben muhammet biliyordu demiyorum muhammet kim yalloz. arkadaşın falanmı askerlik arkadaşınmı.

yani biliyor diyorsun laugh.gif laugh.gif laugh.gif bak yine dinden çıktın allah bilemez diyor sen bilir diyorsun
ulan yalloz bilmese ne olacak değişcek bişey olcakmı sen biliyormusun kim biliyor bilsek ne olcak değiştire bilcekmisin manyakmısın sen ne değişek ben yalancı olsam sen yalancı olsan ne değişecek allah var bunu cevabı basit
şerefli islam ismini kullanıpta buna rağmen şereften eser bulunmayan xislam ben yalancı olsam sen yalancı olsan ne değişecek kıcına kına yakıp içkinden sıcak bir yudumu dahamı rahat alcaksın zevklerin doruklarındamı uçacaksın ne olcak sizin burada salakca şeyler saçmalamanızla bişeyrmi değişecek onun varlığına zaramı gelecek sizin onu inkarınızla onun yüceliğine helalmi gelecek. siz inkarınızda devam edin bu yolda devam edin eğer bir gün gözünüz açarda gerçekleri görmezseniz gözünü ebedi olarak kapadığınızda göreceksiniz gerçekleri ama değiştirmek için çok geç olcak sizin için.

ben aciz bir kulum sen nesin ben en azından acizliğimi biliyorum. kendini bilmeyen salaktan(senden) daha aciz değilim allaha şukür. sen malesef bunun farkında değilsin bu senin için çok üzüntü verici

acını anlıyorum,

şimdide ben muhammed biliyor demedim peygamberim biliyor diye kıvırmaya çalışıyorsun. laugh.gif
ama boşuna bunu yapma hadi beni kandırdın allahı nasıl kandıracaksın hemen tövbe etmelisin.

sen resmen allahın kitabına aykırı birşeyi idda ettin ve dinden çıktın hemen abdest al ve ona azıcık yağ çek.

ama kıvırmanında mantıklısı olmalı bukadarda olmamalı. muhammed bilir demedim peygamberimiz bilir dedim demişsin laugh.gif laugh.gif ah müslümanlar ah laugh.gif
the_manyaq
ALINTI(dervish @ Dec 12 2006, 10:18 PM) *

ulan yalloz
muhammet biliyordu demiyorum sebebi hılkati alem, allahın resulu, allahın habibi, sevgilisi, alemlerin sultanı, mutlak şefatci,allahın resulu, benim peygamberim biliyordu diyorum ben muhammet biliyordu demiyorum muhammet kim yalloz. arkadaşın falanmı askerlik arkadaşınmı.

ulan yalloz bilmese ne olacak değişcek bişey olcakmı sen biliyormusun kim biliyor bilsek ne olcak değiştire bilcekmisin manyakmısın sen ne değişek ben yalancı olsam sen yalancı olsan ne değişecek allah var bunu cevabı basit
şerefli islam ismini kullanıpta buna rağmen şereften eser bulunmayan xislam ben yalancı olsam sen yalancı olsan ne değişecek kıcına kına yakıp içkinden sıcak bir yudumu dahamı rahat alcaksın zevklerin doruklarındamı uçacaksın ne olcak sizin burada salakca şeyler saçmalamanızla bişeyrmi değişecek onun varlığına zaramı gelecek sizin onu inkarınızla onun yüceliğine helalmi gelecek. siz inkarınızda devam edin bu yolda devam edin eğer bir gün gözünüz açarda gerçekleri görmezseniz gözünü ebedi olarak kapadığınızda göreceksiniz gerçekleri ama değiştirmek için çok geç olcak sizin için.

ben aciz bir kulum sen nesin ben en azından acizliğimi biliyorum. kendini bilmeyen salaktan(senden) daha aciz değilim allaha şukür. sen malesef bunun farkında değilsin bu senin için çok üzüntü verici






evet
Gauss
Valla hoca, benim dinle diyanetle isim olmaz. Yalniz dunyaya soyle esasli bir meteor carpsin, gorursun o kiyamet senaryolari gerceklesiyor mu gerceklesmiyor mu.
xislam
manyak teklifin için teşekkür ederim ama ben bayanlardan hoşlanan birisi olarak senin bana teklif ettiğin şeyi sana yapamam. ayrıca senin gibiler için oğlanların takıldığı yerler var oraya gidersen kendine oğlanlardan hoşlanan arkadaşlar bulabilirsin.

nasılda islamcı olduğunu belli ediyorsun ahlakınla.
mamuli
the manyaq

tebrik ediyorum. Ateist olduğunu düşünmüyorum ama iyi kafa yapıyorsun... Bazen herşeyi "ti" ye almak gerekiyor laugh.gif laugh.gif

dervish
ALINTI(xislam @ Dec 12 2006, 10:58 PM) *

acını anlıyorum,

şimdide ben muhammed biliyor demedim peygamberim biliyor diye kıvırmaya çalışıyorsun. laugh.gif
ama boşuna bunu yapma hadi beni kandırdın allahı nasıl kandıracaksın hemen tövbe etmelisin.

sen resmen allahın kitabına aykırı birşeyi idda ettin ve dinden çıktın hemen abdest al ve ona azıcık yağ çek.

ama kıvırmanında mantıklısı olmalı bukadarda olmamalı. muhammed bilir demedim peygamberimiz bilir dedim demişsin laugh.gif laugh.gif ah müslümanlar ah laugh.gif


ulan ne salak adamsın ya şu yazdıklarımda düz mantık yürütsenbile anlarsın ben sana bi şeyi anlatmak için hecelemem lazım herhalde sizbişeyi anlamanız için nefsinize uygun gelmesi lazım
senin demenle ben dinden çıkmam yavrum sen kimsinki dinden çıktın diye biliyorsun ulan bizim dinimiz bizim kalbimizde.senin beynindeki ateistlikten daha iyi korunuyor orada meraketme. o dinden çıkarma işini papazlar yapıyor sen git onlara söle beni aforos etsinler.

ayrıca sen salak adamsınki bir dine mensup olmadan bir dindekibirnin dinden çıktığı kanısına varıyorsun ben dinden çıksam ne olacak nerene kına yakcaksın yakınca ne olcak senin amacın din düşmalığından başka bişey değil birilerini saptırmak faydalı bir iş yaptığınımı sanıyorsun. ben kötü yoldayım herkes benim gibi olsun istiyorsun ben aisdim herkes aisd olsun gibi bir mantık senin mantığın.
anladığım kadarıyla sen bir tanrıya ianıyorsun inanıyorsun inamasınada bir türlü onu sevemiyorsun babasıyla düşman çocuklar varya onlar gibisin o senin iyiliğin için çocuğa o an için kötü şeyler yapar ama hem çocuk sever babasını hem baba çocuğunu bu hayat boyu böyle gider bir birleri ile rekabet ederler o onu sevmez öbür onu sevmez gibi görünürler ama gizli bir sevgi gizli bir inanç vardır bir umutla sevgisini göstermesini beklerler hep birbirlerine sen işte oraki çocuk gibisin. ona kötülük yapmaya çalışıyorsun. ona inanaları veya onun dinine saldırark bunu yaptığını sanıyorsun. ama yaptığın şey kendine zarar vermekten başka bişey değil. ne yazık sana.


the_manyaq
ya bana müslümankende böyle derlerdi
islam sitelerindede yazılarım banlanırdı
silinirdi
sapık derlerdi
dinden çıkarsın derlerdi

ulan ateist olduk
ateist kardeşlerimede yaranamıyorum

ölürsem kabrime gelmeyin istemem
istememmmmmmmmmmemememememmmmmmmm



ayrıca xislam bacım kalbimi kırıyorsun
sen benim forumda en sevdiğimsin smile.gif
sen olmazsan bu forumun anlamı olmaz ki
ben kimle uğraşacağım
tatlı tatlı atışacağım
ama sen beni aşalıyor hakaret ediyorsun
bak senin için dini bıraktım
ama sen ayıp ettin


gölgelerin gücü adınaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

NARTKANNNNNNNNNNNNN

nırı nırı nırı nırı nırı ( fon müziği nasıldı yahu smile.gif )
artık tekrar müslüman oluyorummmmmmmmmmmmmmm

Tanrım
yani my gat
bana güç verrrr
bu keferelere uçan tekme atma teknolojisi ver
xislama akıl fikir ver
hımmm
bunun için çok bonusum gider
boş ver Allahım
sen onunkinide bağa ver istemiyor ne yapalım
en çok beni sever zaten.
eminim oda bana vermeni ister
smile.gif

ya şaka maka ben sizleri seviyorum arkadaşlar
atıyosunuz matıyosunuz ama aşk bu aşkkk
dayanamıyorum geliyorum smile.gif
beni atmayın böyle kardeş kardeş yazışalım
ben olmayınca valla buranın tadı olmuyor
geçen vaz geçtim yazmayım dedim
ama baktım bir şeyler eksik forumda
anladım bana ihtiyacınız var hemen geldim smile.gif
lan valla sizi seviyorum
sizi sevginin gücü ile müslüman yapacağım
taktik değiştiriyorum artık smile.gif

sevgi dolu uçan tepiklerle dinimize davet edeceğim sizi

xislam
bak madem bayan takılıyorsun
sanada turunç gibi memeler var cennette
daha ne istiyorsun smile.gif


sevginin gücü herşeyi yener
gelin kardeş olalım
Nartkanı forumdan atmayalım
o sizi pek seviyor
bak valla billa
estağuzubillahiminediyodubundansonraunuttum
smile.gif
<akrep>
Manyak iyisimizin sen... blink.gif
haci
The Manyaq
Aynı soruyu ben de soruyorum..
Neyin var senin? İyi misin?
Bir yardıma ihtiyacın var mı?
Ne de olsa bizdenmişsin.. Elimden geleni yapmaya söz veriyorum..

keeeeeeeeh keh kehhhhhhhhhhhhhhhhh

HACI
hur.irade

Herif hepten gitti iyimi ! ohmy.gif

the_manyaq
ALINTI(metalicmann @ Dec 12 2006, 01:27 AM) *

Cidimisin manyak yoksa kafamı yapıyorsun? Vrdığın sonuç elbette doğru.Yıldızların dökülmesi elbette çok saöma boncukmu bunlar dökülsün



Ama Muhammede göre bunlar boncuk ciddi söylüyorum, Atmosfer tabakasına yıldıları soktuğuna göre başka ne olabilir





[/b]




sevgili kardeşim metalicmann smile.gif
beni iyi tanıyorsun
bende kendimde dini bırakacak ihtimal bulamıyorum (Allah etmesin )
herkez hayatından memnun bırakalım herkez istediğine inansın


bu başlıkta bir çok başlığım gibi yanıltma sözlerdendi
Allah yıldızlar dökülecek diyor
siz göreceksiniz demiyor
bu bir tespit
evrenin sonu hakkında
sen görmesende bu iş böyle olacak
bilim bunu sanırım böyle kabul ediyor artık
etmesede ben öyle kabul ediyorum smile.gif

o gün göğü düreriz
yani bigbang - fnish
evrenin sonu böyle olacak

neyse bu başlıkta sanırım ben konunun önüne geçtim
pek atlayan olmadı o yüzden
bundan sonra atlama zıplamanın bol olduğu bir başlık açarız evelallah smile.gif

yani görmek yok
ama dökülmek var
nerden uyduruyorsunuz görmeyi
ama siz göremiyorsunuz ki
tühhh
özür dilerim
smile.gif
dervish
ALINTI(<akrep> @ Dec 13 2006, 12:04 AM) *

Manyak iyisimizin sen... blink.gif

manyak delilik ile velilik arasında kalmış herhalde kararını ver dostum yok sen oratda kal en iyisi. böyle daha hoşsun
<akrep>
Yıldızların dökülmesi -> big crunch
tabi bu teori....
the_manyaq
dervish kardeşim
bak sana acı bir söz söyleyim
xislam haklıydı aranızdaki konuda
Kıyameti kimse bilmiyor diyorsa Allah
kimse bilmiyordur

şiiştt bak 2345 yılında kopacak ama sen bilmiyormuş gibi yap demez Allah
dini oyuncak etmeyin

Allah bas bas bağırıyor bin kere onun bilgisi bir tek bana ait
ama biz illa kıyameti hesab etmeye çalışıyoruz
bak islamforumda deccal konusu vardı kapattılar

DECCAL MESİH yok bunlar kardeşim
din yalnız Allahın sözüdür.

valla bizim dinimizi ateistler müslümanlardan daha iyi biliyor
anlamıyorlar belki anlamak istemiyorlar herneyse
ama adamlar en azından okumuş
acaba kaç müslüman kitabını okumuş
benim iş yerinde iki iş arkadaşım var
patron deist
ortağı müslüman ama 40 yaşında bir kere Kuran okumamış
cumalara gider
namaz kılar ama namazda ne diyor bilmiyor adam
öbür arkadaşım bırak okumamayı kitap görmemiş
Kuranı okuyan müslümanlar okumayanların yanında devede kulaktan bile daha küçük


şimdi ateist yorumlarını söylüyorum
okusalar müslüman olmazlar zaten
aha şuraya yazıyorum aynen bu lafı söyleyecekler


oku
oku
oku
düşün
düşün
düşün
öğüt al ( doğruyu bul yanlışı terket )
the_manyaq
ALINTI(haci @ Dec 13 2006, 12:08 AM) *

The Manyaq
Aynı soruyu ben de soruyorum..
Neyin var senin? İyi misin?
Bir yardıma ihtiyacın var mı?
Ne de olsa bizdenmişsin.. Elimden geleni yapmaya söz veriyorum..

keeeeeeeeh keh kehhhhhhhhhhhhhhhhh

HACI




hacı ben alışmıştım 10.yazından sonra ban yemeye
alışmadım 100 küsür yazı yazmaya
bana yaramadı sanırım smile.gif
beni atsanız mı ne yapsanız yahu
smile.gif
<akrep>
ALINTI(the_manyaq @ Dec 13 2006, 12:20 AM) *


ortağı müslüman ama 40 yaşında bir kere Kuran okumamış
cumalara gider
namaz kılar ama namazda ne diyor bilmiyor adam
öbür arkadaşım bırak okumamayı kitap görmemiş
Kuranı okuyan müslümanlar okumayanların yanında devede kulaktan bile daha küçük
şimdi ateist yorumlarını söylüyorum
okusalar müslüman olmazlar zaten
aha şuraya yazıyorum aynen bu lafı söyleyecekler



sonra bir ateist gelsin ayetleri çarpıtsın.İslam ülkelerinnin geriliği islam yüzünden falan filan desin dinden çık....
Sonra o gitsin başkasına söylesin o da çıksın...vs vs vs
the_manyaq
akrep akıllı adamsın kardeşim smile.gif
<akrep>
ALINTI(the_manyaq @ Dec 13 2006, 12:26 AM) *

akrep akıllı adamsın kardeşim smile.gif

sen kadar değil smile.gif
deicide
ALINTI(dervish @ Dec 12 2006, 09:28 PM) *

peygamberimiz bu kıyametin zamamnı biliyordu ama söylemedi. bununla ilgili açıklamalarda bulundu sadace


Dervish, Kur'an'da (Naziat 42-43), Kıyametin ne zaman kopacağını bilmek kim, sen kim yazıyor, sen hala Muhammed kıyametin zamanını biliyordu diyorsun. Sen mi doğru söylüyorsun, Kur'an mı?



dervish
ALINTI(deicide @ Dec 13 2006, 12:05 PM) *

Dervish, Kur'an'da (Naziat 42-43), Kıyametin ne zaman kopacağını bilmek kim, sen kim yazıyor, sen hala Muhammed kıyametin zamanını biliyordu diyorsun. Sen mi doğru söylüyorsun, Kur'an mı?

olabilir hata yapmış olabilirim bunu bilmeye bilir.
peygamberimizn bu konuda bildirdiği hadislere dayanarak ben bunu söyledim. kıyametin ne zaman olcağı ibir bilgi vermesede bu konudaki hadislerinde bunula ilgili alemetlerden bahsetmiştir. ben buna dayanarak söyledim.

ayrıca kıyametin zamanı önemli değil. benim için önemli olan yaşadığım süre içinde ne yaptığımdır. önemli olan budur zaten önceki yazılarımdada bunu söylemiştim neden bu konuda eleştiri alıyorum anlamıyorum burada hata yapınca cahil oluyoruz hemen. gerçi bakara suresindeki meleklerin dediği gibi

"Bize öğrettiklerin dışında bizim bir bilgimiz yoktur."(Bakara, 32)

ben başka bişey bilmem bilmemde mümkün değildir. bir kıssada anlatıldığı gibi
allahın ilmi sınırsızdır peygamerimizn ilmi o sonsuzlukta bir dairenin alanı kadardır ve dünyadi bütün alimlerin veinsanların bilgiside o daire içinde bir noktadır. bizim bildiğimizde bu nokatada küçük bir an dır bu zerrede eksikler ve yanlışlar olacaktır. sonuçta biz hepimiz bir insanız.

ben o cümledeki hata yerine doğruların tartışılmasını isterdim. ama sizin işiniz malesef doğru aramak değil karşıdakinin hatasını aramak.

papaz demişki bektaşiye biz gördüğümüz hataları bu cübbenin koluna atarız(bilirsiniz papazlar geniş kollu cübbe giyerler ) sonra papaz sormuş siz neden kolsuz hırka giyersiniz bektaşide "biz hata görmeyiz" demiş

e sizden bunu beklemiyorum zaten de bilginiz olsun diye söyledim ama ben hata aranması değilde doğruların tartışılmasının daha doğru olduğunu düşünüyorum.

koca yazıdan bir cümle alıp onu tartışmanız gerçekten çok acı sizin için
fast
bak yanlışına takılmayacağım. sadece hatanı gördüğüne sevindim biggrin.gif umarım bundan sonra müslümanlığı çok iyi biliyorum demessin. saygılar biggrin.gif
dervish
ALINTI(fast @ Dec 13 2006, 03:48 PM) *

bak yanlışına takılmayacağım. sadece hatanı gördüğüne sevindim biggrin.gif umarım bundan sonra müslümanlığı çok iyi biliyorum demessin. saygılar biggrin.gif

benim böyle bir iddaam yokki zaten böyle bir iddaada bulunandan daha cahil kim vardır. herşeyi biliyorum diyenden daha cahil kim vardır
KDV
ALINTI(deicide @ Dec 13 2006, 12:05 PM) *

Dervish, Kur'an'da (Naziat 42-43), Kıyametin ne zaman kopacağını bilmek kim, sen kim yazıyor, sen hala Muhammed kıyametin zamanını biliyordu diyorsun. Sen mi doğru söylüyorsun, Kur'an mı?



haliyle kuran doğru söylüyor bak deicede kuranın doğru söylediğini isbat ediyor sana. deicide de gizliden müslümanlığa adımlar başlıyor . biggrin.gif
dervish
ALINTI(KDV @ Dec 13 2006, 04:22 PM) *

haliyle kuran doğru söylüyor bak deicede kuranın doğru söylediğini isbat ediyor sana. deicide de gizliden müslümanlığa adımlar başlıyor . biggrin.gif

herzaman içlerinde var.
ama bununfarkında değiller
bak çıkıyor yavaştan
deicide
Deicide'ın müslümanlığa adım filan attığı yok. Yaptığı sadece İslam'ın sizin burada dilegetirdiğinizden daha tutarlı olduğunu, sizin temsil ettiğinizden daha esaslı olduğunu göstermeye çalışmak. Mucize gösteriyoruz derken ona aslında en büyük kötülüğü ettiğinizi anlatmak.


KDV
ALINTI(dervish @ Dec 13 2006, 04:23 PM) *

herzaman içlerinde var.
ama bununfarkında değiller
bak çıkıyor yavaştan



dikkat edersen hayatına kuranı kerim bu insanların öyle girmişki gece gündüz onun bütün ayetleri ile uğraşıp duruyorlar . hani bilgisayarında viriüs programı olmazssa nasıl bütün dosyalara virüs bulaşır kuranı kerimde bir virüs gibi ateistlerin beynine yerleşmiş ters komut veriyor .doğru okuyorlar ama yanlış yorumluyorlar . biggrin.gif