- - -
Adem ve Havva Olayına Farklı Bir Bakış...
Ateistforum > ATEİSTFORUM >
Fidel
Adem ve Havva cennetten kovuluyor? Yasak Elmadan yiyerek! Yesin helal olsun bence bir mahsuru yok! Çünkü Allah dilemedikçe onlar hiç bir şey dileyemezler!
Şeytan Havva'nın Havva Adem'in aklını çeliyor! Yasak elmayı koparıp miğdeye indiriyorlar! Yarasın ne diyim! Ziyade olsun hatta!
Eğer Allah iyi niyetli olsa Havva'nın o elmayı zaten yiyeceğini bilmesine rağmen o elma ağacını cennetine koymazdı!
Yarın öbür gün Cennette müslüman kardeşlerimiz mutlu bir şekilde yaşayıp bal akan ırmak kenarlarında sarhoş etmeyen şaraplarını içerken Allah'ın fikir değiştirmeyip onları cennette de imtihan etmeyeceğini nerden biliyorlar?
Cennetteki insan psikolojisi şöyle olur tahminimce! Şimdi ben cennetteyim! Ebediyen burda kalıcam nasıl olsa! Ne yapsam meşru!
Şeytan tekrar afla göreve gelip bunları kandırmaya kalkabilir! Çünkü Allah çok çok bağışlayandır! Sonuçta Şeytan da önceden Allah katında önemli görevleri olan biriydi! Tek hatası Topraktan yaratılanlar önünde eğilmemesi oldu!

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Germidon
Allah adil olsaydı zaten adem ve havvanın çocukları olan bizlerde bu dünyada yaşamak zorunda kalmazdık, biz elma yedik mi?
Çoğumuz yedik ama yasak elmayı değil tabii ki smile.gif

İşin ilginç tarafı havva ve ademin çocukları islamı nasıl bilmiyorlar?
Adem ve havva hiç bir şey öğretmemişler mi çocuklarına?
Peki allah niye bekledi binlerce yıl islamı çıkarmak için?

İnsan düşündükçe düşünüyor...
Ama hepsinin basit bir cevabı olduğunu bilmek yinede rahatlatıcı;
'Çünkü bunların hepsi sadece bir masal...'
Fidel
Ben de bir masal olduğunu anlatmaya çalışıyorum! Ama Germidon kardeş ne kadar anlatırsan anlat onlar sadece anlamak istedikleri kadarını anlayacak!
Kabil'in Habil'i öldürmesi ayrı bir dava! Adem ve Havva'nın ilk çocukları! Habil bugün iyiliğin Kabil ise kötülüğün temsilcisi! Tanrı epey bi sadist olmalı masum yavrucakları birbirine kırdırıyor! Kabil birinci dereceden olmasa bile yakınında olaya hakim. Allah var biliyor hatta ona çürük meyvelerinden bile armağan ediyor! Bu Kabil'in Allah'ı kesinlikle bildiğinin kanıtı! :-) Peki neden bile bile Habil'i öldürüyor! Yeryüzündeki ilk cinayeti işliyor! Saneryo yanlış yazılmış! Bu cinayet için kıskançlık çekememezlik desen olmaz! Zaten şurda iki üç kişisiniz neyi paylaşamıyorsunuz? Anlamadım gitti ya! :-)
uzbek guy
Evet, bir masal, infantil insanlar icin. Insan soyle: "neden ben burada yasiyorum, niye hepsi kotu? Kimin ayibi? Heee, bir kisi ayibli olmali bunlara! Birinci erkek, yok-yok, birinci kadin ayibli, salak, aptal, simdi biliyorum kim! Hee, ben bilirim kimin ayibiyla ben buradayim!" dusunmus. Ve soyle-boyle masallar yaratilmis.
aspendos

Allah adil olsaydı zaten adem ve havvanın çocukları olan bizlerde bu dünyada yaşamak zorunda kalmazdık, biz elma yedik mi?


:-)))

Fidel
ALINTI(uzbek guy @ Dec 12 2006, 09:00 AM) *

Evet, bir masal, infantil insanlar icin. Insan soyle: "neden ben burada yasiyorum, niye hepsi kotu? Kimin ayibi? Heee, bir kisi ayibli olmali bunlara! Birinci erkek, yok-yok, birinci kadin ayibli, salak, aptal, simdi biliyorum kim! Hee, ben bilirim kimin ayibiyla ben buradayim!" dusunmus. Ve soyle-boyle masallar yaratilmis.

ham meyvayi kopardilar dalindan! bizde buralara kadar suruklendik.
insanin cennetten kovulmasi olarak havva sorumlu gosterilir ve o yuzden kadinlar seytandir 4 semavi dinde!
bu sucun cezasini erkekler bir kez cekiyorsa kadinlar iki kez cekiyor!
kadinlaaaar! kadinlarimiz!
varjan
Allahin anasi babasi yok, babasi belli olmayana pic derler, hem ana hem babasi belli olmayana allah mi denir?
Davranisina bakilirsa simarik bir cocuk karakterini gosteriyor, cani sikiliyor, evrani yaratiyor, daha insani yaratmadan cehennemi kuruyor. Kendi dizayni olan evrende, camurla suyla oynayip insani yaratiyor. Bu arada obur canlilari ol diyor oluyorlar ama insana bir de ufluyor. (tarihteki ilk ufurukcu)
Onu yapiyor, bunu yakiyor, kavimleri maymuna cevirip, tufanla kendi tasarladigi ama hatali yarattigi insanlari, coluk cocuk demeden boguyor. Ille benim dedigi olacak diye direniyor, sahi yok mu bunun anasi babasi?
adem
maksadınız sormak ta değil tartışmakta. işin dalgasındasınız. yazdığınız her cümle tutarsızlıklarınızı daha acınacak daha komik sergilemenize sebep oluyor.

açıklama isteseniz yazardım...
düşünerek konuşursanız zaten bunların soru veya sorun olmadığını anlardınız...
adem
ALINTI(Fidel @ Dec 13 2006, 04:59 AM) *

ham meyvayi kopardilar dalindan! bizde buralara kadar suruklendik.
insanin cennetten kovulmasi olarak havva sorumlu gosterilir ve o yuzden kadinlar seytandir 4 semavi dinde!
bu sucun cezasini erkekler bir kez cekiyorsa kadinlar iki kez cekiyor!
kadinlaaaar! kadinlarimiz!


4 semavi din ne...
adem
ALINTI(Germidon @ Dec 12 2006, 04:51 AM) *

Allah adil olsaydı zaten adem ve havvanın çocukları olan bizlerde bu dünyada yaşamak zorunda kalmazdık, biz elma yedik mi?

onlara elma yasaktı! tek ve minik bir yasak!
karşılığı tek ve büyük bir ceza! cennetten çıkarılma!
bize birçok kural! birçok ödül! kolaylıklar!
biz neden elma yemeye devam ediyoruz?


Çoğumuz yedik ama yasak elmayı değil tabii ki smile.gif

İşin ilginç tarafı havva ve ademin çocukları islamı nasıl bilmiyorlar?

islam ile kastın müminlik ise nereden çıkardın bilmediklerini?
nesilden nesile insanlar çarpıtıyor!
10 dk önce şahit olduğun olayı herkes farklı anlatır.
ermeni soykırımı varmıydı yokmuydu 100 yıl olmadı daha!
bırak olayı,ademin torunları evrimden geldik adem yoktu demiyorlar mı?


Adem ve havva hiç bir şey öğretmemişler mi çocuklarına?

öğretilen baki kalsaydı veya herkes aynı alsaydı, sülaleler hep aynı kafadan gitmezmiydi?
sen kardeşinle aynı mı düşünürsün?


Peki allah niye bekledi binlerce yıl islamı çıkarmak için?

adem ilk peygamber değilmi, diğerler peygamberler gerçekleri bildirmedimi?
her seferinde inkar edenler çıkmadımı?


İnsan düşündükçe düşünüyor...
Ama hepsinin basit bir cevabı olduğunu bilmek yinede rahatlatıcı;
'Çünkü bunların hepsi sadece bir masal...'


sana yanıt yazarım germidon...