- - -
Büyük Buluşma İslama Zarar Veriyor.
Ateistforum > ATEİSTCAFE > ATEİSTCAFE
Fidel
STV'de yayınlanan bir program olan Büyük Buluşma'yı izlerim bazen! Genellikle geceleri yayınlanan tekrar bölümlerinde.
Saçmasapan senaryolarda insanlar cehenneme yollanır yada Allah'ım sana şükürler olsun diyerek yallaa cennete. Bu konularda fazla bir bilgisi olmayan ama Allah'a inanan müslümanlar içinde büyük psikolojik çöküntülere zemin hazırlar.
Bir insanı öldürüyorlar sonra daha filmin başında hatun ya da adam dönüyor dünyaya öldüğü ana! Kızı yahut kocası karısı her kimse sesleniyor! Ölen kişinin sosyal statülerine göre bu örnekleri çoğaltmak mümkün! :-) Ama tabi nerden duysun kadın ölmüş gitmiş! Cewap gelmiyor. Bizim diğer kahramanlar orda salyasümük ağlıyor acısını yaşıyor neyse öyle böyle derken ahanda ne görsün büyük buluşmaya hazırlanan ölü yerde kanlar içinde yatıyor! Tabi öldüğünü görünce direkt dönüyor Amil'in yanına! tabi Amil'in tuzu kuru ya! Sürekli gülümsüyor 32 diş meydanda! Ölü diyor ne olur tekrar beni gönderin her şey güzel olacak! Sizin istediğiniz gibi biri olucam! Ama Amil'in umurunda mı nerdeeee! O gene gülümsemeye dewam...
Sorgulanmaya başlıyor! Neden onu yaptın! Şunu yapabilirdin! Yok şunu yapsan daha iyi olurdu! O iyiliği yaptın ama Allah rızası için yapmadın! Kamu malını çaldın şimdi Tüm Türkiye gelip senden hakkını isticek! Kısacası Ayvayı yedin hiç uğraşma! İnsanlar makyajla bimbir hale sokuluyor...
Tabiki Sürekli başkalarını suçlamalar! O bana bunun yanlış olduğunu söylemedi! Bana dinimi öğretmedi! O yüzden annem suçludur yok babam suçludur! Ben napabilirdim bilmiyordum gibi cevaplar! Kıvırmalar falan filan sürüp gidiyor!
Bi de hatun soruyor! Şimdi ben burdayım ya diğerleri!
Amik kasıla kasıla yalan dünya hayatı sona erdi! Herkes burda!
Karı da ses yok!
Sonra kocasını kızını damadını falan gösteriyor! Bu herkes oluyor! Ben de diyorum ulan herkes 3 kişi mi sadece! :-)
Saneryoda da kurgu hataları!
Hangi kıyafetle öldüyse o kıyafetle sorgulanıyor!
Hayatının sadece kısa bir bölümü gösteriliyor!
Cehenneme gidecekler hiç mi iyi bir şey yapmadı şu hayatta! Gösterilmiyor!

Bu islamı bayağılaştırmaktan başka hiç bir şey ifade etmez insanların gözünde! Özellikle şüpheleri olan insanlar. İslam bir fert daha kazanacağına onu da kaybedebilir.
Ayrıca islamın tanrısı Allah'ın sadist yönünü ortaya koymakta da başarılı! Yiğidi öldür hakkını ver!
Burda hiç kimseye zülm edilmez diyor insan sadece kendi kendine zülm eder! Cehennemi de biz kendi ellerimizle yaptık değil mi? Projesini kim çizdi? :-)
Diyeceksiniz şimdi bana dünya imtihan dünyası ve insan cehenneme gidecekse gene bunu kendi yaptıkları veya yapmadıkları belirler! Ama Allah da her şeyi bildiğine göre de o insanın doğmadan cennete mi cehenneme mi gideceğini de çok iyi biliyor olmalı! Bu yüzden ki ne deseniz boş! Dünya bir imtihan yeri değil tanrının bir oyuncağıdır! Burdan STV çalışanlarına sesleniyor daha usturuplu hikayelerinizi merakla bekliyorum diyorum!
Haa bi de insan olun!:-)

muslumbaba
Fidel,bu tip proğramları yapanların çocuk pornocularından hiçbir farkı yok aslında...Müslümanda olsa bu kadar aptal olamazlar,olsa olsa müslümanlığı kötülemeye çalışan müslüman görünümli radikal ateisttir bunlar...
Bende ramazanda buna benzer bir konu açmıstım.Sadece acmakla kalmadım Kanal 1'i günlerce arayıp taciz etmiştim,Öyle ne idüğü belli olmayan adamları çıkarıp milletin beynini s.kmeyin diye...
Antipunk
Ve bu tip programlar genelde en çok izlenen programlar arasında.
fast
zaten kanalın isminde bile hayır yokki yaptığı programlarda olsun...
haci
İslam'ı daha kötüleştirmeye olanak var mı?
Olduğu gibi gösteriyorlar....
İslam bu işte...
Daha iyi göstermek için yapılacak hemen hiç bir şey yok..
İslam iyi tanıtılamaz..

HACI
Fidel
şimdi izledim yeni bir bölümünü! kızın cehenneme giderken çıkardığı maymunvari sesler benim ewrim teorisini daha da iyi anlamamı sağladı! smile.gif iiii uuuu aaaaa iiiiii uuuuu