- - -
O'NA DESTEK; YARIN'A GÖZ KIRPMAKTIR !
Ateistforum > ATEİSTCAFE > ATEİSTCAFE
AntiFatalist

O'NA DESTEK; YARIN'A GÖZ KIRPMAKTIR !

Kampanyamız hakkında bilgi edinmek için, lütfen aşağıdaki kampanya metnini okuyunuz.

O'na Destek, Yarın'a Göz Kırpmaktır !

Değerli Kürt edebiyatçısı.. Yıllardır çok sevdiği memleketinden ayrı, bir sürgün adamı Mehmed Uzun.. Kürtçe, Türkçe ve İsveççe olarak ürettiği eserleri ile, birçok insanın gelişim tanrısı O ! Dünya edebiyatında ''Modern Kürt Romanı'nın kurucusu'' olarak kabul edilen Mehmed Uzun..

Aşıktı edebiyata, edebiyatta O'na hiç kuşkusuz.. Kalemiyle her sevişmesinde, ürettiği yeni varlar, büyük kitlelerin yön kabul edeceği şekildeydi resmen.. Sanat emekçisiydi, namus işçisiydi Ahmet'in deyimiyle..

Ve lanet olası hastalık, yanlış adresteydi. Adres O olmamalıydı.

O, emeğinin kutsallığı, varlığının gerekliliği, mücadelesinin onuruyla, güneşi selamlayarak ayrılacak aramızdan, yenemeyeceksin O'nu ?

Memleket hasretine bile dayandı o var gücüyle, bir hastalık mıdır şimdi rakip ?

Eminiz, yılmayacak O ! Randevularını O'nsuz bırakmayacak.. Sürgünlere, yasakçı tüm zihniyetlere inat, koşacak halkına, koşacak Zerya'ya, koşacak..

Ve şuan çok sevdiği memleketinde O, Diyarbakır'da.. Memleketinin kokusuyla, halkının varlığı arasında tedaviyi tercih etti. Bizleri, halkını bir ilaç kabul etti O..

Bu içtenliğe bir göz kırpmak ister misin ?

Edebiyatçı bir değerin, en gereksinim duyduğu şeydir Sevgi ve Barış kokan mısralar.. Haydi o zaman.. O'na Barış'ı koklatalım, Sevgi'yi yaşasın memleketinde !

Ve yarınlardan bahsedin O'na, yarınların tazeliğinden, ve O'na O'ndan bahsedin..

Haydi artık, yazacağın birkaç mısra olmalı.. Belki bir şiir, belki tek bir kelime. Ama hissetmeli bir kalem tuttuğunu, hissetmeli yüreğiyle öpüştüğünü..

Not: Yazılarınız, tarafımızdan döküman olarak saklanacak, ve kampanya sonunda Sevgili Mehmed Uzun'a, kaldığı hastanede elden teslim edilecektir.

Not: Lütfen, Mehmed Uzun'a iletmek istediklerinizi; İsim - Soyadı ve mümkünse kişisel bilgiler dahilinde, aşağıdaki mail adreslerine gönderiniz.

admin@gunesincocuklari.com

Kampanya Hakkında Sorularınız İçin; admin@gunesincocuklari.com mail adresini kullanabilirsiniz.

Kampanyayı Destekleyen Siteler: www.GunesinCocuklari.Com www.ArkaMahalle.Net www.HurSohbet.Com - www.RojaAmed.com

CultureClub
Güneşin çocuklarının ne halt olduğu ortaya çıktı,komünistlik maskesi altında kürtçülük yapanlar ,PKK'lılar....Türk Silahlı Kuvvetleri düşmanları,anadolu çocuğu katilleri...CC bunların maskelerini daha önce düşürmüştü.Güneşin çocuğuymuş..güneş çocuğu olmak için refah ülkesinde olman lazım,güneş çocukları cinayet işlemez,çiçek çocukları barış yanlısıdır savaş değil...Allah'ın kroları.

bakın bunların derdi ne;


.........................................................

Kürt sorunu


Kürt sorunu ne midir?

ROJAN HAZIM

Başbakan R. T. Erdoğan ”Kürt Sorunu” dedi! Ah aman, „oldu, gözlerimiz doldu“!
Iyi, güzel de, bu söylevciliğin hiçbir kıymeti harbiyesinin olmadığı TC
başbakanlarının benzer „nutuk“larıyla sabittir. Ayinesi iştir kişinin, lafa
bakılmaz! Söylenen „sözün“ niyet ölçüm zemini, pratiktir. Erdoğan ne yapacak,
uygulamasına bakacağız!..

Başbakan’ın, hem de başkent Diyarbakır’da, Türk hakimiyetli „Türkiyeci“liğin
sloganı haline gelen „tek bayrak, tek millet ve tek devlet“ haykırışlarının
gölgesinde kalan bu “sözü”nü, ilk elde olumlu bulmakla birlikte, abartılı
yorumlama zorlamaları hayret verici boyutlarda seyrettiği için bunu geçiyoruz.
Ancak kimi Türk basın mensubunun algılamakta güçlük çektiği „Kürt sorunu“ ile
ilgili muhtemel meraklarını giderici ve aslında hiçte ütopya olmayan „Kürt
hissiyatı“ da özce ve net olarak izah edilmelidir.

Türk basınının, ”pozisyonu net” olanların dışında kalan, ama yerini, safını
belirlemekte zorlanan kimi yazar ve gazetecisi hala ikircimli ve soruyorlar,
„nedir Kürt sorunu?”. Oysa yanıbaşlarında, Irak ”resmi sınırları” içinde, yani
Kürdistan’ın güney parçasında çözüldüğü gibidir ”Kürt sorunu”!

O halde Kürdistan’ın kuzey parçasında da benzer gelişmeler olacak.
Çünkü Kürdistan bir ülkedir. En büyük parçası TC devletinin TSK’si [Türk Silahlı
Kuvvetleri] tarafından işgal edilerek ilhak edilmiş ve sömürgeleştirilmiştir.




TC’nin „resmi sınırlar“ı içindeki Kürdistan kentleri batıdan başlayarak
şunlardır:


Sivas, Maraş, Adıyaman, Osmaniye, Antep, Kilis, Urfa, Diyarbakır, Malatya,
Elazığ, Tunceli, Erzincan, Erzurum, Bingöl, Muş, Ağrı, Kars, Ardahan, Iğdır,
Batman, Bitlis, Siirt, Şırnak, Hakkari, Van. Yani 25 büyük il. Bu illerde, bu
coğrafyada yaklaşık nüfus 20 milyon. Batıya göç eden ve ettirilenler 10 milyon
civarında. TC’nin „resmi sınırlar“ı içinde yaklaşık 30 milyonluk bir Kürt ulus
nüfusu. Sadece TC döneminde sayısız kesintili „isyan“ vermiş ve son „isyan“ ile
de savaşımı kesintisizleştirmiş bin yılların yerleşik halkı Kürtler.



Kürtlerin ülkesi yeraltı ve yerüstü madenleri bakımından zengindir. Bol
akarsuludur. Sihri büyük Fırat, Dicle, Munzur ve Zap ırmakları Kürdistan’ın
bedeninde paha biçilmez elmas aksesuarlardır. Başta Van Gölü olmak üzere büyük
gölleri ve kendine yeter petrol rezervleri var. Uçsuz bucaksız ovaları, yüksek
platoları, derin ve büyüleyici vadileri, erişilmez dağları, zengin bitki örtüsü
ve sık ormanları ile bir doğa harikasıdır Kürdistan. Bugün TC’nin ürettiği
elektrik enerjisi ve çıkardığı petrol Kürdistan suları ve topraklarından elde
ediliyor.

Ne ki, Kürdistan bugün bir klasik sömürge statüsü ile TC tarafından idare
ediliyor. Başta Kürt dili olmak üzere tüm kültür, sanat, edebiyat ve folklor,
yasak çemberi içinde asimile, yağma ve talan ediliyor.
Kürtler kendi kaderlerine kendileri hakim olmak için bu köle yaşamına
başkaldırmış ve özgürlük istiyorlar.


Kürtler kendi coğrafyalarını TC işgalinden
kurtarmak, kendi yurtlarında bağımsız bir devlet, özgür ve demokratik bir yaşam
kurmak için çetin bir savaşım veriyorlar.




Kürt halkı adına kurtuluş savaşımı veren kişi, örgüt ve kurumlar, „terörist“
değil, birer özgürlük abideleridir.




Kürdistan’ın bağımsızlığı, Kürt ve diğer Kürdistan halklarının özgürlüğü ve
mutluluğu için gencecik bedenlerini feda eden ve Kürtçesi „Pêşmerge“ olan
efsanevi Gerilla, Kürdistan silahlı kuvvetleri ve güvenlik güçleridir.


Kürtler, politik başkenti Diyarbakır, kültür başkenti Hakkari olan bir devlet
kurmak istiyor ve bunun için sınırsız bir bedel ödeyerek kararlı bir savaşım
sürdürüyorlar.




Kürtler, kendi coğrafyalarında birlikte yaşayan tüm etnik topluluklara
demokratik hak ve hukuk tanıyarak, özgürlük ve eşitlik vaad ediyor, Kürdistan
Devleti’ni onlarla birlikte kurmak istiyorlar.


Kürdistan Devleti’nde, Kürtçenin yanısıra diğer etnik toplumların dilleri ile de
eğitim yapılacak, Kürdistan bayrağının yanısıra, o etnik toplumların ulusal
simgeleri saygı ve işlev görecek.

Kürdistan Devleti, demokratik, laik ve sosyal hukuk devleti olarak, demokratik
ve uygar dünyanın saygın bir üyesi olacak.

Kürtler, sivil ve askeri olarak haklı ve meşru bir savaşım veriyor ve ülkelerini
TC zulmünden kurtarmak istiyorlar.




Kürtler, aş ve işten önce özgürlük istiyorlar.

Kürtler, TC devletinin bütün zalimliğine karşın, kurmayı amaçladıkları Kürdistan
Devleti ve halk olarak, TC Devleti ve Türk halkıyla iyi komşuluk ilişkileri
içinde ve barış içinde yanyana yaşamak istiyorlar.

Kürdistan ve Kürt sorunu işte budur!
ROJAN HAZIM
15 Ağustos 2005


Kaynak
http://www.xweza.com/tirkî.htm
Orhun
"İsim - Soyadı ve mümkünse kişisel bilgiler dahilinde, aşağıdaki mail adreslerine gönderiniz."
.......................

çıkar ağzındaki baklayı be kıro.

parayamı ihtiyacınız var ?? adresti,isimdi,soyisimdi bırak bu numaraları.

kredi kartımın numarasını isteyeceksin işte. smile.gif


hani edepsizliğine benim laf söylemem gerekmez (yöneticilerin işi) ama beni keriz yerine koyuyorsun ya !

isimmişte adresmişte smile.gif
CultureClub
Not:Kro genç kürt erkeği anlamındadır,aşağılanma,hakaret anlamını kendi yaptıkları kroluklar sayesinde kazanmıştır.


CC kürt düşmanı değil,maske düşmanı.

Türkiye komünistlerini ve çiçek çocuklarını kullanarak bir şeyler yapma derdinde olan "şark kurnazı "düşmanı.

Bu dürüstlük değil.

Bunların dürüst olduklarını hiçbir zaman görmedik zaten.

Nazım hapise girince söylemini değiştirmedi,bu ülkenin komünistleri(komünist değilim) ipe giderken TC rejimi yanlısıyım demedi APO yaratığı gibi.

Bunların yaptığı iki yüzlülük değil,beş yüzlülük.

hastırın lan şerefsizler,onursuzlar
Orhun
cc ne gominizimi ??

ne anlar bu kırolar gominizimden ??

mıymıy ediyorlar işte smile.gif


para isteyecekler !!!

yoksa isimi,adresi ne yapsınlar ??
Tesla
mad.gif şeklinde tepki vermeyi bıraktım. Kürt yazarmış.... Neden vurgularsın milletini, sanat milletlerüstü değilmidir, tabi ki bir milleti olacak ama neden Kürt sanatçı kürt romanı hedele hödölö diye vurgularsın.

Hırsızlık ve gasp için altın tavsiyeler
Nasıl fare gibi çoğalınır
Devlet bize baksın teorimiz
Eşkiyalığın Kitabı
Ağaçtan ağaca atlama sanatı

isimli kitaplar bahsi geçen sanatçıya aittir. Ve kroları (kürt genci demekmiş bak onu da öğrendik) eğitici bir misyon üstlenmiştir.

Yaşasın halkların kardeşliği. Mozaik, çiçek bahçesi lay lay lom
hallac
değerli eleştirilernizi yaparken, kampanyaya destek veren siteler arasında www.RojaAmed.com'un olduğuunu gözden kaçırmışsınız..
engin kürtçe bilgisine sahip cluup ta kro'nun kökenine inmiş ve yavşaklık yapmış kuro. (Yavşak bir küfür değildir hepinizin bildiği gibi bit yavrusu; sirke anlamına gelir).
Yavşak'ın TDK'daki anlamına bakarsanız şöyle bir atasözü ile karşılaşırsınız...

"Yavşak büyüdü bit oldu, enik büyüdü it oldu."
saygılarımla
CultureClub
Yarın'a destek ne demek?
Yarın ne olacak?olması beklenen nedir?

Beklenti nedir?

Destek olacaksak neye destek olacağımızı bilelim,bunu açıkça yazın da destek olacaklar olsunlar.

Gerçekten barışa mı yoksa Anadolu çocuklarının kollarının,bacaklarının mayınlarla kopmasına mı destek olacaklar?

Modern kürt romancısı kurucusu(Mehmet Uzun) barışa mı destek,apo'ya mı destek veriyor?,biraz yazılarını getirip biz cahilleri aydınlatsanız...

Bu M.Uzun'a hitap ederken sayın diyecek miyiz demeyecek miyiz?
yargucu
..Eceli gelen köpek.. cami duvarına işermiş..!
bunlar işin iyice cılkını çıkarmaya başladılar..ve umuyorum ki cıvataları iyice gevşettiler. meydanı iyice boş sanmaya başladılar..ama belki de iyi ediyorlar..ve uyandırmaları gerekiyor onların bu Türk ulusunu.

Türk ulusunun tuhaf bir önemli özelliği daha vardır..
sabrın sınırlarını zorlayacak derecede bir vurdumduymazlığı vardır.
ama iş son raddeye geldimi.. ayranı bir kabardı mı.. ve hele de önünde " adam bir adam.." olupda.. " Gayrık yeter..!!.." dedi mi...??!!
israfil surunu üfürür.. ve ne allahları ne de insanları tanır.. volkanlardan fışkıran lav gibi olur.. ne çıkarsa önüne .. siler süpürür..

Bütün büyük illlerde sokak egemenliği..
it yavrusu gibi çoğalmalar..
devlete bir kuruş vergi vermeden.. onun sırtına kambur üstüne kambur yüklemeler..
gerek bulundukları coğrafyada.. gerekse göç ettikleri yerlerde.. sürüler halinde yaşar ve bulundukları yerleri yaşanmaz hale getirirlerken.. aynı zamanda.. elektrik.. su.. gaz.. telefon.. paraları ödemeyen..
kapkaç.. hırsızlık.... gasb.. vb. adi suçları meslek edinen..
uyuşturucuyu tüm ülkeye yayan.. ve bunun uluslar arası ihracatını yapan..beyaz kadın ticaretinin baş aktörleri..
feodal düzenlerini her yerde sürdürerek devlet içinde devlet olan.. gerideki artıkları da dağlarda gerillacılık oynayan... bu insan müsveddelerine daha fazla dayanamayacaktır ulusumuz..!!

Karadeniz bölgesi, bu konuda gerekeni yapmaktadır..
Umuyorum ki öteki bölgelerimiz de karadenizi örnek alır..

Ulusumuzun bu aymazlığını tetikleyen en büyük neden ise.. din kardeşliği masallarıdır..
ikinci sırada ise halkların kardeşliği masalı vardır..
ama bu resmen halkların kalleşliği.. konumuna getirilmiştir..

hesap gününün yaklaştığından kimsenin kuşkusu olmasın.!!











AntiFatalist
Yazılarınızı kahkahalar içerisinde okudum. smile.gif Halen kahkaha atmaktayım, klavye yanlış harf atarsa bilin ki kopmuş durumdayım. smile.gif Ya siz ne paranoyak varlıklarsınız öyle.. Sevgili Mehmed Uzun kansere yakalanır, bizler çok çok doğal şekliyle destek olmak isteriz, ve siz korkarsınız..
Korkmayın, bu sevgi kokan varlar ile ne ülkeMİZ bölünür, ne de şehit verilir.

Silah alıp dağa çıkarlar, inin de siyaset yapın sıkıysa dersiniz. Hiç çıkmayanları da tahrik edersiniz. Ne biçim bir kesimsiniz anlayamadım.

Arkadaşın birisi de kredi kartı numarasını falan isteyeceğimizi söylemiş. smile.gif Siz adamı müslüman edersiniz be.. smile.gif
CultureClub
Barışçı görünen site bakalım daha ne kadar barışçı olacak?
Erkan
CC, herkes senin kadar sağduyusuz olsa ve ağzından köpükler saça saça, "Kürt" lafı eden herkese saldırsa, güneydoğudaki sorun herhalde çok daha büyük olurdu. Ne şanslıyız ki değil.

Sakin ol biraz. Senin gibiler değil mi "demokrasi var ama sadece bize" diyen ve Kürt sorununu bu kadar tırmandıran?

Hadi bakayım, şimdi bir mendil al eline. Ağzından çıkan köpükler, çenene boynuna bulaştı, siliver. Afferin sana!!
CultureClub
Sitenizi okudum,aferim TSK'ya saldırı amaçlı sloganı kaldırmışsınız.

Saldıran kim?sitenin başına askere gitmeyin yazan mı ben miyim?


Demokrasiymiş...içişleri bakanı kürt değil mi?
Milli eğitim bakanı kürt değil mi?

Sizin derdiniz bu değil ki!

Ayrılıp Apo kuklasını Diyar-ı Bekir'e devlet başkanı yapmak.Kaldı ki ben de ayrılmanızı savunuyorum,IDEA sitesinde bu konudaki çabalarımı görebilirsiniz.

CC kürtleri,Kürdistan dediğiniz bölgeleri iyi tanır,eski diyar-ı bekir belediye başkanı yardımcısının komşusuydu 5 yıl boyunca.