exorcist
Aug 16 2006, 06:07 PM
Küçük bir oyun... DAha önce yapıldı mı bilmem.. Herkes bir üstteki hakkında yorumlarını yazsın bakalım.. hadi başlayalım
Larki
Aug 16 2006, 06:59 PM
guzelmis
oynayalim tabii
exorcist seker, hafif sinirli tam bir anti-yobaz benim gibi

iyidir exorcist
yargucu
Aug 16 2006, 07:17 PM
exort.. tatilin cabuk bitti ve döndün galiba..
ve de canın sıkıldı ha..??
şimdi seni mi eğlendireceğiz burda..
neyse..
ben de şimdi larki ile ilgili mi yazmaliyim..?
Akılı birine benziyor.. yazılarını da beğeniyorum..
iyi bir arkadaş izlenimi veriyor..
saygıyı ve sevgiyi hak ediyor.. ( her ateist gibi. )
exorcist
Aug 16 2006, 07:39 PM
Larki ye teşekkür ettim.. ((ne asabiliğimi gördün yaw:) ))
Yargucu fikir olarak beğendiğim biridir.. ((Tatil çoktaaan bitti

)) Yoğun maraton öncesi kafa dağıtıyorum işte...
mistik_cadi
Aug 16 2006, 08:13 PM
sedef
Aug 16 2006, 08:16 PM
Melez cadı

Makiyle beraber Hallaç'ı sıkıştırmaya devam
Okyanus
Aug 16 2006, 10:29 PM
Yeni bir eleman ....Henuz kendisini yeterince tanımadım....
Zork
Aug 16 2006, 10:35 PM
nazik ve duyarli bir insan. kendini sürüden ayirmaya henüz karar verebilmis degil. bireysel calimalri arad bir göz dolduruyor.
en azindan gelisimini izlemeye deger bir katilmicimiz.
Cutie Pie
Aug 16 2006, 10:44 PM
tarzini begendigim ve dusuncelerinin tamamina katildigim ender insanlardan biri.. favorilerimden
ozellikle igneli, hafif argolu yazilari super
Ötüken
Aug 16 2006, 10:56 PM
aynı burçtan olduğumuzu biliyorum..
Tesla
Aug 16 2006, 11:03 PM
Ne zaman bir iletisini görsem "Lumi3r3, Lumiere'in cins yazılışı mı, öyleyse ne anlama geliyor, bu eleman fotoğraf makinesini icat eden dayı mıydı, lumiere nedir burası neresi..." diye düşündüren forumdaş. Nedense fena takmış durumdayım. (Zork nedir onu da merak ediyorum ama Lumi3r3 kadar değil)
imam3169
Aug 16 2006, 11:18 PM
DEGERLI TESLA BANA BU KALBIN KADAR TEMIZ SAYFAYI AYIRDIGIN ICIN NE KADAR COK TESEKKUR ETSEM AZDIR.SENIN ICIN NE DIYEYIM ALLAH ISLAH ETSIN !
El-Velehan
Aug 16 2006, 11:24 PM
imamı çözdüm de 31 ile 69 u çözemedim.
DeMoN
Aug 16 2006, 11:24 PM
nick inden çok avatarı gözüme çarpan kişilik
exorcist
Aug 17 2006, 10:24 AM
ARkadaşımın nickini kullanan kişi
CultureClub
Aug 17 2006, 10:33 AM
Gollum yazıları kısa ama etkileyici,daha önce bu forumda yoktu galiba?
sedef
Aug 17 2006, 10:34 AM
Adıyla ilk karşılaşmam hoş değildi

Çekimserim bilmiyorum
CultureClub
Aug 17 2006, 10:36 AM
İnsanların yüz yüze bile birbirlerini zor tanıdığını biliyoruz,internet ortamında birisini tanımak daha da zor.
O yüzden kendisine "zaman verdiğim" sedef.
exorcist
Aug 17 2006, 11:32 AM
Bilgili ve zeki..
maki
Aug 17 2006, 12:07 PM
tam sevmeye başlamıştım kiiiii bu iletisini(culupçü hakkındaki düşüncesi) okuyunca, kendisini sevmeyi zamana bırakmaya karar verdim.. bekleriz,napalım?..
ama imza güsel, yani allah var...




(ya da belki yoktur!..)
CultureClub
Aug 17 2006, 12:08 PM
Etkisiz eleman.
maki
Aug 17 2006, 12:11 PM
her ortamdan, her tartışmadan karla çıkmayı marifet sanan eleman..
( ama şaşırmamak lazım, adamın işi bu.. clüpçü...)
El-Velehan
Aug 17 2006, 12:13 PM
hırçın kız.
allah eşine sabır versin. amin
maki
Aug 17 2006, 12:15 PM
bana eş olacak birini düşünecek kadar iyi niyetli arkadaşım, öyle birine allah bile yardım edemez bilmen lazım...
KIZILSAKAL
Aug 17 2006, 12:16 PM
Tehlikeli sekilde akilli, ne kadar belli etmese de iyi yurekli.
Larki
Aug 17 2006, 12:18 PM
kizil sacli ve sakalli oldugunu biliyorum
Zork
Aug 17 2006, 12:21 PM
ben larkinin, larki de benim "adamim"

(biz ikimiz yoksa evli miyiz yoksa yaw?)
cak bi dene daha larki!!
mistik_cadi
Aug 17 2006, 12:22 PM
ateistlerin burç ortalamasını çıkararak, müslüman ailelere kıyak yapan şahıs larki
Zork
Aug 17 2006, 12:29 PM
mistik cadiii,
yannis adama yorum yaptin!!
hadi benim icin güzel seyler sööle aynen cutie pie kadar
aaahhh icim gidiyoo walla okuyunca bunlari....
maki
Aug 17 2006, 12:30 PM
cadılığı artık herkes tarafından malum..
ben mistikliğini çok merak ediyorum.
edit... araya zork girmiş, gene yırtık bır yerden cıkar gibi....
zaten nerden ne zaman çıkacağı belli olmayan bir adamdır kendisi..
hallac
Aug 17 2006, 12:31 PM
tek kelimeyle baş belası. (Voltranı oluşturan diğer unsurları da unutmamak azım)
sedef
Aug 17 2006, 12:32 PM
homofobik hallaaaççç
KIZILSAKAL
Aug 17 2006, 12:33 PM
Erkek soyunun yilmaz temsilcisi..
Ve kader arkadasim..
mistik_cadi
Aug 17 2006, 12:33 PM
QUOTE(Zork @ Aug 17 2006, 01:29 PM)

mistik cadiii,
yannis adama yorum yaptin!!
hadi benim icin güzel seyler sööle aynen cutie pie kadar
aaahhh icim gidiyoo walla okuyunca bunlari....
tüh, iyice geç kaldım Zork...
nickinin anlamını bi türlü algılayamam yüzünden yüzlerce teori geliştirdim:D.. ha bide, "dokundurma"larına hayranlığımı gisleyemem

edit;
yaaaaaaaa... niye bu kadar çabuk yazıonus.. yavaş biras destur:D:D:d
KIZILSAKAL
Aug 17 2006, 12:36 PM
Son iletiyi Hallac icin yazmistim, gec kalmisim,..
sedef
Aug 17 2006, 12:38 PM
Anladığım kadarıyla hallaçı yakından tanıyan eski ateistforum yazarı..
hallac
Aug 17 2006, 12:41 PM
araya giripte dava ve kader arkadaşıma seslenmeme engel olan iftiracı hain dost
mistik_cadi
Aug 17 2006, 12:42 PM
brütüs
maki
Aug 17 2006, 12:42 PM
ha hahaha
ne desem boşşşş...
edit...........yaw cadı.. bırak bi yaa.. hallaçı yakalmaya çalışıyom şurda..
mistik_cadi
Aug 17 2006, 12:45 PM
hallac
Aug 17 2006, 12:47 PM
cadımı cadı mistik mi mistik kim diye sorulduğunda akla gelen ilk isim (Buyrun baş belası yakalayabiliyorsanız yakalayın )
İLAVE: Voltran'ın üçüncü ayağını oluşturmakla birlikte hainlik konsunda diğer ikisiyle yarışamayacak kadar iyi bir insan
maki
Aug 17 2006, 12:51 PM
hahaha
seviyorum lan ben seni!..
hallac
Aug 17 2006, 12:57 PM
bu sefer yakalandık yakalanmasına da başına güneş geçmiş olmasın. sen benimle ilgili güzel bir şey söyleyecen ha... ay inanmıyorum nejdet:)
maki
Aug 17 2006, 12:59 PM
her zaman istemezsen sorun yok..
sen gene de gevşeme!..
HAZROLLLLL!..
mistik_cadi
Aug 17 2006, 01:02 PM
maki meydan sizin he, fazla yüs vermein gittim
maki
Aug 17 2006, 01:04 PM
sen marak etme cadıcığım..
ablan bu işi bilir..
aynen gözleme pişirir gibi, bi o tarafa bi bu tarafa, iki tarafı da yakmadan içini pişirecen!..sen git, gönlünü ferah tut, geldiğinde gözlemen hazır!..
mich Roph
Aug 17 2006, 01:08 PM
maki... Korktuğum şahıs... Karpuzlu avatarı vardı bir zamanlar, maki adı aklıma gelmediğinde karpuz kelimesinden yola çıkayım da hatırlayım diye "maki" ve "karpuz" kelimeleri arasında bir bağ kurmaya ne kadar çalıştıysam da başaramamışlığım vardır. Solcu bir arkadaştır kendisi. Aynı zamanda, geyik kabilinden muhabbetleri kaçırmaz, onlara müdahil olur, müşterek olur...
sedef
Aug 17 2006, 01:18 PM
Engin bilgisiyle bizi aydınlatan, forumda sakin görünen

, çok dil bilen insan
imam3169
Aug 17 2006, 01:18 PM
Hepınızın allah cazasını verecek pıs ataısler!!!
hallac
Aug 17 2006, 01:21 PM
QUOTE(imam3169 @ Aug 17 2006, 02:18 PM)

Hepınızın allah cazasını verecek pıs ataısler!!!
çok ayıp ediyon be iimam. tamam bu sıcak havalarda terledik biraz pislendik ama bunu böyle alenen yüzüme vurmana da gerek yoktu. anlık bir durum sonuçta. banyomuzu yapar temizleniriz gözüm...