- - -
Forum sakinleri bakalım birbirimizi ne kadar tanımışız?
Ateistforum > ATEİSTCAFE > ATEİSTCAFE
Sayfa: 1, 2
exorcist
Küçük bir oyun... DAha önce yapıldı mı bilmem.. Herkes bir üstteki hakkında yorumlarını yazsın bakalım.. hadi başlayalım biggrin.gif
Larki
guzelmis biggrin.gif

oynayalim tabii

exorcist seker, hafif sinirli tam bir anti-yobaz benim gibi smile.gif laugh.gif iyidir exorcist



yargucu
exort.. tatilin cabuk bitti ve döndün galiba..
ve de canın sıkıldı ha..??

şimdi seni mi eğlendireceğiz burda.. biggrin.gif cool.gif

neyse..
ben de şimdi larki ile ilgili mi yazmaliyim..?

Akılı birine benziyor.. yazılarını da beğeniyorum..
iyi bir arkadaş izlenimi veriyor..

saygıyı ve sevgiyi hak ediyor.. ( her ateist gibi. )
exorcist
Larki ye teşekkür ettim.. ((ne asabiliğimi gördün yaw:) ))

Yargucu fikir olarak beğendiğim biridir.. ((Tatil çoktaaan bitti sad.gif )) Yoğun maraton öncesi kafa dağıtıyorum işte...
mistik_cadi
exorcist avatına bayılıyorum smile.gif smile.gif smile.gif
sedef
Melez cadı biggrin.gif
Makiyle beraber Hallaç'ı sıkıştırmaya devam wink.gif
Okyanus
Yeni bir eleman ....Henuz kendisini yeterince tanımadım....
Zork
nazik ve duyarli bir insan. kendini sürüden ayirmaya henüz karar verebilmis degil. bireysel calimalri arad bir göz dolduruyor.
en azindan gelisimini izlemeye deger bir katilmicimiz.
Cutie Pie

tarzini begendigim ve dusuncelerinin tamamina katildigim ender insanlardan biri.. favorilerimden

ozellikle igneli, hafif argolu yazilari super smile.gif

Ötüken

aynı burçtan olduğumuzu biliyorum..smile.gif
Tesla
Ne zaman bir iletisini görsem "Lumi3r3, Lumiere'in cins yazılışı mı, öyleyse ne anlama geliyor, bu eleman fotoğraf makinesini icat eden dayı mıydı, lumiere nedir burası neresi..." diye düşündüren forumdaş. Nedense fena takmış durumdayım. (Zork nedir onu da merak ediyorum ama Lumi3r3 kadar değil)
imam3169
DEGERLI TESLA BANA BU KALBIN KADAR TEMIZ SAYFAYI AYIRDIGIN ICIN NE KADAR COK TESEKKUR ETSEM AZDIR.SENIN ICIN NE DIYEYIM ALLAH ISLAH ETSIN !
El-Velehan
imamı çözdüm de 31 ile 69 u çözemedim. smile.gif
DeMoN
nick inden çok avatarı gözüme çarpan kişilik
exorcist
ARkadaşımın nickini kullanan kişi tongue.gif
CultureClub
Gollum yazıları kısa ama etkileyici,daha önce bu forumda yoktu galiba?
sedef
Adıyla ilk karşılaşmam hoş değildi smile.gif Çekimserim bilmiyorum smile.gif
CultureClub
İnsanların yüz yüze bile birbirlerini zor tanıdığını biliyoruz,internet ortamında birisini tanımak daha da zor.
O yüzden kendisine "zaman verdiğim" sedef.
exorcist
Bilgili ve zeki.. smile.gif
maki
tam sevmeye başlamıştım kiiiii bu iletisini(culupçü hakkındaki düşüncesi) okuyunca, kendisini sevmeyi zamana bırakmaya karar verdim.. bekleriz,napalım?..

ama imza güsel, yani allah var...smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif (ya da belki yoktur!..)
CultureClub
Etkisiz eleman.
maki
her ortamdan, her tartışmadan karla çıkmayı marifet sanan eleman..

( ama şaşırmamak lazım, adamın işi bu.. clüpçü...)
El-Velehan
hırçın kız.
allah eşine sabır versin. amin
maki
bana eş olacak birini düşünecek kadar iyi niyetli arkadaşım, öyle birine allah bile yardım edemez bilmen lazım...
KIZILSAKAL
Tehlikeli sekilde akilli, ne kadar belli etmese de iyi yurekli.
Larki


kizil sacli ve sakalli oldugunu biliyorum smile.gif

Zork
ben larkinin, larki de benim "adamim" smile.gif
(biz ikimiz yoksa evli miyiz yoksa yaw?)
cak bi dene daha larki!!
mistik_cadi
ateistlerin burç ortalamasını çıkararak, müslüman ailelere kıyak yapan şahıs larki smile.gif
Zork
mistik cadiii,

yannis adama yorum yaptin!!
hadi benim icin güzel seyler sööle aynen cutie pie kadar
aaahhh icim gidiyoo walla okuyunca bunlari....
maki
cadılığı artık herkes tarafından malum..

ben mistikliğini çok merak ediyorum.

edit... araya zork girmiş, gene yırtık bır yerden cıkar gibi....

zaten nerden ne zaman çıkacağı belli olmayan bir adamdır kendisi..
hallac
tek kelimeyle baş belası. (Voltranı oluşturan diğer unsurları da unutmamak azım)
sedef
homofobik hallaaaççç biggrin.gif
KIZILSAKAL
Erkek soyunun yilmaz temsilcisi..
Ve kader arkadasim..
mistik_cadi
QUOTE(Zork @ Aug 17 2006, 01:29 PM) *

mistik cadiii,

yannis adama yorum yaptin!!
hadi benim icin güzel seyler sööle aynen cutie pie kadar
aaahhh icim gidiyoo walla okuyunca bunlari....



tüh, iyice geç kaldım Zork...
nickinin anlamını bi türlü algılayamam yüzünden yüzlerce teori geliştirdim:D.. ha bide, "dokundurma"larına hayranlığımı gisleyemem smile.gif


edit;
yaaaaaaaa... niye bu kadar çabuk yazıonus.. yavaş biras destur:D:D:d
KIZILSAKAL
Son iletiyi Hallac icin yazmistim, gec kalmisim,..
sedef
Anladığım kadarıyla hallaçı yakından tanıyan eski ateistforum yazarı..
hallac
araya giripte dava ve kader arkadaşıma seslenmeme engel olan iftiracı hain dost
mistik_cadi
brütüs laugh.gif
maki
ha hahaha

ne desem boşşşş...

edit...........yaw cadı.. bırak bi yaa.. hallaçı yakalmaya çalışıyom şurda..
mistik_cadi
gevezelik zor iş maki tongue.gif tongue.gif tongue.gif
hallac
cadımı cadı mistik mi mistik kim diye sorulduğunda akla gelen ilk isim (Buyrun baş belası yakalayabiliyorsanız yakalayın )
İLAVE: Voltran'ın üçüncü ayağını oluşturmakla birlikte hainlik konsunda diğer ikisiyle yarışamayacak kadar iyi bir insan
maki
hahaha

seviyorum lan ben seni!..
hallac
bu sefer yakalandık yakalanmasına da başına güneş geçmiş olmasın. sen benimle ilgili güzel bir şey söyleyecen ha... ay inanmıyorum nejdet:)smile.gif
maki
her zaman istemezsen sorun yok..

sen gene de gevşeme!..

HAZROLLLLL!..
mistik_cadi
maki meydan sizin he, fazla yüs vermein gittim smile.gif
maki
sen marak etme cadıcığım..

ablan bu işi bilir..

aynen gözleme pişirir gibi, bi o tarafa bi bu tarafa, iki tarafı da yakmadan içini pişirecen!..sen git, gönlünü ferah tut, geldiğinde gözlemen hazır!..
mich Roph
maki... Korktuğum şahıs... Karpuzlu avatarı vardı bir zamanlar, maki adı aklıma gelmediğinde karpuz kelimesinden yola çıkayım da hatırlayım diye "maki" ve "karpuz" kelimeleri arasında bir bağ kurmaya ne kadar çalıştıysam da başaramamışlığım vardır. Solcu bir arkadaştır kendisi. Aynı zamanda, geyik kabilinden muhabbetleri kaçırmaz, onlara müdahil olur, müşterek olur...
sedef
Engin bilgisiyle bizi aydınlatan, forumda sakin görünen smile.gif, çok dil bilen insan smile.gif
imam3169
Hepınızın allah cazasını verecek pıs ataısler!!!
hallac
QUOTE(imam3169 @ Aug 17 2006, 02:18 PM) *

Hepınızın allah cazasını verecek pıs ataısler!!!

çok ayıp ediyon be iimam. tamam bu sıcak havalarda terledik biraz pislendik ama bunu böyle alenen yüzüme vurmana da gerek yoktu. anlık bir durum sonuçta. banyomuzu yapar temizleniriz gözüm...