QUOTE(ElCebbar @ Nov 20 2007, 05:40 PM)

Dünyanın herhangi bir yerindesiniz ve günümüzden 200 sene önce yaşıyorsunuz.
Çevreniz de Kabe'nin yönünü bilen de yok.
Kabe'nin yönünü nasıl bulursunuz?

Bu işe enlem boylam yetmez ki.
Kabenin de enlemini boylamını bilmek gerekiyor.
Gene de bir problem yok. No problem.
Dua ederim, Allahım, deveme vahiy yolla, Kabeye yönelsin derim.
Devem nereye yöneliyorsa Kabe o taraftadır.
Buna "inanırım".
Eğer orda değilse, suç bende değil, ya vahiyi doğru dürüst gönderemeyen Allah'ta, ya doğru dürüst anlayamayan devededir.
Ya deve yanar, ya da Allah kendini yakar.
.