Tam Forum Görünümü: küresel ısınma
Ateistforum > FORUMLAR > BİLİM FORUMU
NiHiL
ARANIZDA KÜRESEL ISINMA SON NOKTASINA ULAŞTIKTAN SONRA NE OLACAĞINI BİLEN YADA TAHMİN EDEN VARMI?

Ben bir antropologdan şunları duydum:''Küresel ısınma dan sonra dünya yeni bir buzul çağına girecek(ilk başta olduğu gibi) buzul çağı sona erdikten sonra tekrar canlı hayatı da evrile evrile başlayabilir (EN BAŞTAN). Tabiki bu sadece bir tahmin ama bu doğruysa dinciler ''kıyamet dünyanın sonu'' konusunda da yan bastı!
AKHENATON
Bırakın insanlar ısınsın çok üşüdüler.

Küresel ısıtma dayatmacalarının altındaki gerçekler umarım biliniyordur.
desecration
Küresel ısınmanın tüm yaşamı sona erdireceğini ancak bir müslüman iddia edebilir zaten..

Bence insanlığın yokolmasını evrimin geriye işlemesi saymak insanı merkez kabul etmek ve hataya düşmektir.

Küresel ısınmadan kurtulan canlılar elbette ki evrilmeye devam edecektirler. Zaten bu tarz felaketler kıyamet mitini destekleyici değillerdir, sadece taraftarları görmek istediklerini görüp mucize yaratırlar.

Saygılarımla
haci
Küresel ısınmanın insanlığa zararı değil, yararı olacağını düşünüyorum..
Kaldı ki dünya gerçekten ısınmaya devam edecek mi bilmiyoruz..

HACI
desecration
Sevgili Hacı,

Küresel ısınmanın insana ne gibi yararları olabilir?

İnsan Populasyonunu düşürerek dünyanın daha yaşanılabilir kılması falan mı?
haci
QUOTE(desecration @ Dec 23 2007, 02:29 PM) *
Sevgili Hacı,

Küresel ısınmanın insana ne gibi yararları olabilir?

İnsan Populasyonunu düşürerek dünyanın daha yaşanılabilir kılması falan mı?


Dünya arada bir ısınmıştır.. Myosen çağı örneğin, insanın ortaya çıkmasını sağlamıştır.
İnsan ve hayvanların çoğu için ılıman iklim soğuk iklime yeğlenir.
İnsan için optimum çevre sıcaklığı ortalama 20 derecedir.
Bazı yerler çöle dönüşürken, diğer topraklar verimli olabilecektir. Bu oranları bilmiyoruz.
Enerji tüketimi azalabilir.. Üretimi artabilir.
Yeni teknolojiler geliştirebilir insanlar..

Yani sonuç olarak herşey kötüye gidecektir, kıyamet kopacaktır şeklinde düşünmek bence hiç sağlıklı değil..
Dünya zaten sürekli bir değişim içindedir.
Küçük bir buz çağından daha yeni çıktık..

Bilinmeyen bir konuda herkes ahkâm kesiyor..
Ve politik oyunlar oynanıyor..

Kimse ne olacağını bilmiyor..
Ayrıca küresel ısınmanın insanlığa değil de vahşi doğaya zararı daha fazla olacaktır.
Burası beni üzüyür ve düşündürüyor..
İnsanlık için fazla endişem yok..
Çünkü biz bir şeyler yapabiliriz.
Ama hayvanlar telef olabilir..
desecration
Aydınlattığın için teşekkürler,

Bütün bu olanların politik bir oyun olup olmadığı konusuysa gerçekten dikkate değer,
Sonuçta baş-katilliğe aday Al Gore un bir anda azize dönüşmesi pek inanılır değil...
Asıl içeriğin sadece basit bir görünümüdür. Resimlendirilmiş tam halini görüntülemek için lütfen, buraya tıklayınız.