QUOTE(desecration @ Dec 23 2007, 02:29 PM)

Sevgili Hacı,
Küresel ısınmanın insana ne gibi yararları olabilir?
İnsan Populasyonunu düşürerek dünyanın daha yaşanılabilir kılması falan mı?
Dünya arada bir ısınmıştır.. Myosen çağı örneğin, insanın ortaya çıkmasını sağlamıştır.
İnsan ve hayvanların çoğu için ılıman iklim soğuk iklime yeğlenir.
İnsan için optimum çevre sıcaklığı ortalama 20 derecedir.
Bazı yerler çöle dönüşürken, diğer topraklar verimli olabilecektir. Bu oranları bilmiyoruz.
Enerji tüketimi azalabilir.. Üretimi artabilir.
Yeni teknolojiler geliştirebilir insanlar..
Yani sonuç olarak herşey kötüye gidecektir, kıyamet kopacaktır şeklinde düşünmek bence hiç sağlıklı değil..
Dünya zaten sürekli bir değişim içindedir.
Küçük bir buz çağından daha yeni çıktık..
Bilinmeyen bir konuda herkes ahkâm kesiyor..
Ve politik oyunlar oynanıyor..
Kimse ne olacağını bilmiyor..
Ayrıca küresel ısınmanın insanlığa değil de vahşi doğaya zararı daha fazla olacaktır.
Burası beni üzüyür ve düşündürüyor..
İnsanlık için fazla endişem yok..
Çünkü biz bir şeyler yapabiliriz.
Ama hayvanlar telef olabilir..