QUOTE(ReaL @ Aug 30 2007, 03:11 PM)

efendim evrim teorisi hayatın suda başladığını ve karaya sıçradığını söyler
burda sudan karaya sıçaradığına dair elimizdeki mevcut verilerle varabiliyormuyuz...hayır...ne yapıyorsunuz sadece yorum yapıyorsunuz
şayet elimizdeki verilerleri kullanırsak nasıl bir sonuç ortaya çıktığıda malum....analışacağı gibi bu lanet kırkayak tan daha öncesine ait elimizde bir veri yok.....dünyada bilinen en yaşlı fosil kırkayak olduğuna göre belki hayat karada başlamıştır ve bizim de ilk atalarımız kırkayaklardır
neden olmasın

Yazılanlardan hiç bir şey anlamadığın belli oluyor ReaL kardeşim..
Sen hala bilinmezliklerde dolaşıp duruyorsun..
Orada birşey bulamazsın. Çünkü orada birşey yok..
Onları malzeme olarak kullanıp, bilimsel bir kuramı eleştiremezsin.
Bilinmeyen bilinmeyendir. Ve hep öyle kalacak diye bir kural yoktur.
İlerde bilinecektir...
Yaşamın nerede başladığı bile kesin olarak bilinmiyor ama, suda başladığı konusunda kuvvetli deliller var..
Buergess Shale denen bir dağ vardır Kanada'da..
Orada Kambrian devrinden kalma fosiller vardır. 540 milyon yıl önce orası denizin dibiydi..
Zamanla yükselmiş ve bir dağ olmuştur.
Orada henüz kemik ve kıkırdak dokuları olmayan bir chordat ve 33 filuma ait canlılar bulunmuştur.
Pikaia denen bu chordat ki büyük bir olasalıkla omurgalı hayvanların atasıdır, bizim de atamızdır.
Diğer vücut dizaynları omurgalıların atası olamaz. Ama böceklerin, istakozların, molluskların falan atası olabilir.
Bilimsel yorum ancak elde olan somut delillerek dayanılarak yapılır.
Birşey bilinmiyorsa onun hakkında ancak spekülasyon yapabilirsin ki, bu bilimsel bir görüş değildir.
Ben spekülasyon yapılmasın demiyorum. Elbette yapılsın...
Ama spekülasyon yapmak için bile bazı delillere gereksinim vardır..
Gazeteler bilimsel yayınları abartarak ve yorumlayarak yayınlamaktadırlar..
Onların amacı sansasyon yaratmaktır.
Bilimsel gözlemler çoğu kere sansasyon yaratmazlar. Çünkü halk tarafından anlaşılmazlar..
Canlılar hem karada hem de denizde yaşamaktadırlar..
Öyle ise ya önce karada ortaya çıkmışlar, sonra denizlere yayılmışlardır.
Ya da önce denizlerde ortaya çıkmışlar sonra karaya geçmişlerdir..
Arada önemli bir fark yoktur.. Ama en eski fosil olan stomatolitler sahillerde oluştuğu için yaşamın ilk defa denizlerden başladığına inanılmaktadır.
Kambrian patlaması da denizlerde gerçekleşmiştir.
Karada da canlılar olduğuna göre canlılar denizden karaya çıkmışlardır..
İlk çıkan canlıyı bulmanın mümkün olmadığını biliyorsunuz..
Ve ona kapitalize olarak evrim kuramını çürütmeye çalışıyorsunuz..
Ama bunu bilimsel olarak yapamıyor, düşüncenizi spekülasyon düzeyine bile çıkaramıyorsunuz..
HACI