Jump to content

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor     

  1. Past hour
  2. sünnizm bu göğsünüzü siper edişinizi unutmayacak sünni ateistler xb
  3. Bugün
  4. mirasyedi

    müslümanlara bir fizik sorusu

    Soru fizik sorusu ama cevabı fizik ile alakalı değil. Daha hızlı dönmesi kuvvet uygulandığı için olmuyor. Dönen cismin kütle merkezini değiştirdiği için hızlı dönüyor. Tanrı enerjiyi, kuvveti,kütleyi. kütlemerkezini vb şeyleri değiştirebilir ama matematik kuralları tanrıdan bağımsızdır.Hiçbir tanrı onları değiştiremez.
  5. medyumasker

    Akp savaş baltasını neden tekrar çıkardı?

    “İstikbal(gelecek) göklerdedir” Mustafa Kemal Atatürk. Konuyu dağıtmak istemiyorum ama söylemem gerekiyor: Bu 3 gücü köklü olarak alt ettikten sonra Türk ulusu cumhuriyetten sonra aydınlanmasını perçinlemiş olacak. Ancak bu sefer yeni bir varoluş mücadelesi başlayacak gözüküyor. Bakın arkadaşlar söyleyeceklerim hayal değil. Amerika ciddi derecede başka gezegene yerleşmenin planlarını yapıyor. Orada yaşayacakları evlerin prototipini hazırlıyorlar. Dünyanın iklimi ve koşulları da hiç iyiye gitmiyor ve farkındalar. Türk ulusu göçebedir. Uzaya başka gezegene göç etmek Türk ulusunun geç kalmadan araştırmaya başlaması gereken bir atılımdır. Güneş enerjisi Türklere bunu sağlamada yardım edecektir. Atatürk bize bunu söylemiştir: “İstikbal(gelecek) göklerdedir”
  6. Doğuştan işşiz

    Bu hacı adayı, Alla'ha tam olarak dönmüş..

    Ilımlı ve yumusak islam...
  7. anibal

    Bu hacı adayı, Alla'ha tam olarak dönmüş..

    Gerçek islamı nihayet bulduk hep beraber.
  8. anibal

    Darwini Tavus Kuşunun Hasta Etmesi

    Sorunda bu ya. O insanların çekeceği acı, sakatlık, yapılacak yağmalar, tecavüzler falan hepsi de önlenebilir şeyler. Bunun için tanrıya sövmeye gerek yok. Din ve tanrılar, işte bu acıları, sakatlıkları, yağmaları, tecavüzleri falan yapanların, bunları yaparken geniş geniş olabilmesi için uydurulmuş zibidiliklerdir. Adam diyelim, tecavüzcü, diyelim sübyancı, pedofil. Bir tanrı uydurur, bir de din, ondan sonra bu sapıklıklarını gerine gerine yapar. Sende, bunun sorumlusu olan o şerefsizleri görmez, o hayali tanrıya küfreder durursun. Oysa ki, bunların sorumlusu, tanrı değil, bizzat tanrı, din falan denen ibnelikleri savunan rezillerdir.
  9. HACI,_ADAYI,_AYOL,_tu_tu_masallah,_DÖKTÜR,_ALKIŞ,_KOMiK_-_YouTube.mp4
  10. medyumasker

    Akp savaş baltasını neden tekrar çıkardı?

    Basliktaki arkadasin sorusunu yanitlamadik. Tayipin amaci evet, kendi dusen oylarini toparlamaktir. Ama Tayibin daha buyuk amaci emperyalist ulkelerin amaclaridir. Tayip Suriye’ye, Kurdistani kurmak ve Turk Devletinin parcalanmasina hizmet etmek icin girmistir. Buyrun gercekci ve guzel bir yazi: https://mutlakaoku.com/kurt-devleti-kurulacak-mi/ Erdogan ve orduyu ayri dusunmeyin, sizin düşündüğünüz gerçekçi ve vatansever ordu yönetimi yok edildi Ergenekon, Balyoz kumpas davalarıyla. Dediğim gibi Cumhuriyet kurulduğundan günümüze, vatansever halkın alt etmesi gerekeceği 3 güç var: Dindarlık (halkin cogunlugu), emperyalizmle ortaklik yapan bazi etnik kökenliler(kürt), Ortadoğu ve Türkiye’yi parçalama aktivitesinde olan devletler(Dünyanın çoğunluğu )
  11. Yesterday
  12. tolonbey

    AVRUPADA HUN TÜRKLERi

    iste böyleee Atillanin avrupadaki torunlari. Macaristan'da Atalar günü Etkinligi.. TÜRK GÜNÜ … Diese Seite übersetzen https://www.youtube.com/watch?v=Gg9BsGXWyhg 13.08.2017 · Macaristan'ın Bugac kentinde düzenlenen "Atalar Günü" etkinliği büyük ilgi gördü. Autor: sondakika38 Aufrufe: 1,9K Dedeniz
  13. Halife Ömer bir gün Muhammed’e gelip, “Aman helak oldum (yani ağır bir suç işledim)” der. Muhammed, “Hayırdır; ne yaptın ki?” diye sorunca, Ömer, “Ben eşimle cinsel ilişkide bulunurken makattan (arkadan) yaptım” cevabını verir. Muhammed hiç yanıt vermeden belli bir süre bekler ve o arada istenen ayet iner. (239) Anlamı şu: “Kadınlarınız sizin tarlanızdır. Dolayısıyla tarlanıza istediğiniz yerden girebilirsiniz” Ömer’in yukarıdaki “Helak oldum. Çünkü eşimle arkadan seviştim” sözünü içeren ve ayetin bunun üzerine indiğini açıklayan birkaç kaynağı aşağıya alıyorum. (240) Bu ayetle ilgili farklı sebep-sonuç ilişkilerinden de söz edilir; ama tabii ki başrolde olan Ömer’dir! İmam Suyuti, ‘Dürrü’l Mansur’ adlı tefsirinde ilgili ayetin açıklama kısmında çok teferruatlı bilgiler, görüşler aktarır, bu ayet hakkında İslam âlimleri arasında üç görüşün var olduğunu belirtip açıklar. Burada bu üç görüşü özetlemekte kanımca yarar var. Şu da önemli: Bir kere görüş ne olursa olsun az önceki ayet üzerinde herhangi bir etki yapmaz. Çünkü ayet gayet nettir ve savunulacak yanı yoktur; ama yine de bir özet vereyim. Şunu da belirteyim ki, burada bu ayete değinmemin nedeni, halife Ömer’i daha iyi tanıma fırsatına sahip olmaktır. Ayrıca İslam'da eşcinsellere yönelik nefret ve anüs un seks için yaratilmadigini söyleyen İslamcılara ders olsun. Birinci görüş: Mekke’den Medine’ye giden Müslümanlardan bir grup bir ara kendi aralarında “Biz hanımlarımızla sevişirken onları her pozisyonda tutarız: Ayakta, yatırarak, domaltarak gibi (kaynaklarda bunlar ismen geçmektedir, bu 21. asırda insanlar hâlâ neyin peşindeler, kimlerin arkasına takılmışlardır diye var olan bilgiyi olduğu gibi aktarmak durumundayım). Bunu duyan bir Yahudi, “Hey Allah’ım bunlar hayvan mıdır nedir ya!” diyerek hayretini dile getirir. Güya Yahudilerde sevişme anında tek yön kullanılıyormuş; başka pozisyonlar yokmuş. İşte benzer olaylardan dolayı bu ayet inmiş ki, bir erkek her pozisyonda eşini tutup sevişebilir; ancak sevişme yeri belli ve hep aynı olmalı. İşte ayetin niçin geldiği (oluştuğu) konusunda bir görüş bu. İkinci görüş: Bu ayete göre insanlar hanımlarıyla hem mutad yoldan, hem makattan istediği şekilde cinsellik yaşayabilir; ayet buna bir fetvadır diyenlerin görüşü. Bunu savunanlar arasında İmam Ahmet b. Hanbel, Abd b. Hamit, muhaddislerden Tirmizi, Nesai, Ebu Ya’li el-Mevsıli, İbni Cerir, İbni Munzir, İbni Ebi Hatem, İbni Hiban, İmam Taberani, Beyhakı, Haraiti, İbni Ömer, Nafi gibi isimleri sıralar İmam Suyuti. Hatta şunu da aktarır: İmam Şafii’den sormuşlar: Bir erkek eşiyle sevişirken makattan da ilişkiye girebilir mi? diye. O da, “Bu konuda kanıt yok, anlaşılan o ki, helaldir/dinen sakınca yoktur.” yanıtını vermiş. Hatta İmam Şafii ile Muhammed b. Hasan arasında bu konuda bir tartışmanın geçtiğini de aktarıyor İmam Suyuti. Muhammed diyor ki, mademki İcadını tarlaya benzetmiş (verimlilik demek) o halde bilinen yol dışında haramdır. Çünkü başka yerlerden sevişmekte verimlilik yok. Çocuk ancak o malum yerde cinsellik olursa oluşur. Onun için başka yerler anlaşılmamalı diyor. İmam Şafii buna karşı, peki diyelim bir erkek eşinin karnıyla oynadı veya bacaklarıyla oynadı ve tatmin oldu. Peki, bu (durumda bir sakınca var mı? Adam hayır yanıtını veriyor. O zaman imam Şafii, “O halde arkadan da sevişmek bu ayete göre helaldir” diyor, tabii ki dine her halükârda toz kondurmayanlar, burada da “Ola ki imam Şafii’nin bu görüşü, (daha Bağdat’ta iken ortaya attığı eski görüşüdür (ki buna kavl-i kadim denir)” şeklinde bir kurtarma operasyonu iddiasında bulunabilirler! Suyuti, ‘Dürrü’l Mensur’ adlı, Cessas da kendi tefsirinde şu somut örneği veriyorlar: Malik b. Enes’ten sormuşlar; insan arkadan/makattan cinsel ilişkide bulunsa acaba bunun dinde yeri nedir? O da demiş ki, hele bir saçıma bakın ıslak daha; ben aynısını az önce eşimle yaptım ve yıkanıp dışarı çıktım” diye karşılık verir. İbni Kudaime de, yukarıdaki ayete göre kadınla makattan cinsellik yaşamakta sakınca yoktur yorumunu yapmıştır (Muğni adili kitabında). Üçüncü görüş: Anılan ayetin azl için inmesi mümkün demişler. Yani cinsel ilişki anında erkeğin, menisini dışarı akıtması demek. İşte bu ayet inmiş ki erkek böyle bir durumda özgür olsun/yapabilirsin diye. Hâlbuki bunun az önceki ayetle uzaktan yakından ilgisi yok. Ayet açık diyor ki, kadın erkek için bir nevi tarla durumundadır. Dolayısıyla tarlasına istediği yerden girebilir. O kadar açık ve net. Bazen bir fotoğraf-bir manzara, açıklamaya gerek duymadan birçok şey ifade eder. Kanımca bu ayet ve geliş seyri de böyledir: Yani iş gelir dolaşır yine Ömer’e dayanır; diğerleri önemli değildir: Acaba kendisi Muhammed’e gidip eşimle ters yattım demeseydi bu ayet gelir miydi! Asla! Gerçek şu ki, kalan diğer yorumlar boşuna yazılmış, gerçeği yansıtmıyor. Ayetin gerçek nedeni, Ömer’in az önceki olayıdır. Anlatıldığı gibi Yahudiler, genelde Hz. Muhammed’in yandaşlarının, özelde Ömer’in cinsel ilişki biçimlerini beğenmeyip onlarla alay edince, Allah da ayet gönderip Müslümanların yaptıklarının normal olduğunu söylüyor ve bunu meşrulaştırıyor. Demek ki yeryüzünde artık başka problem kalmamış, Tanrı da kalkmış bu gibi konular için ayet gönderiyor -------------------------------- 239) Bakara suresinin 223. 240) a- Tefsirlerden: Cessas, İbni Kesir, Kurtubi, Ibni’l Arabijaberi, Suyuti, Er-Razi, Begavi ve daha niceleri ilgili ayet yorumunda Ömer’in yukarıdaki olayı üzerine bu ayetin indiğini belirtiyorlar. b- İbni Hibban, 9/516-no:4202.Burada dipnotta başka birkaç kaynak da veriyor: Ebu Ya’li Mevsıli, imam Ahmet b.Hanbel, Abdullah b. Abbas hadisleri kısmında. Bir de Tirmizi, Taberi tefsiri ilgili ayette, Nesai, Vahidi, Begavi tefsiri ilgili ayet, suyuti… c- Tirimizi, no: 2906 Bakara tefsiri, Tuhfet’ül Ahvazi Tirmizi şerhi burada Ebu Davud ve İbni Mace’nin de bunu aldıklarını yazıyor. d- Ahmet b. Hanbel Müsned, 1/297 Abdullah b, Abbas hadisleri kısmında. e- Beyhakı, Sünen’ül Kübra 7/321, hadis no: 14125. Burada dipnotta ayrıca kaynaklar veriyor, f- Sünen-i Nesai, 5/314. ve 6/302. g- Taberani, Mucem-i Kebir 12/10-no: 12317. Taberani’nin muhakkiki Hamdi Selefi burada açıklama kısmında bu hadisin İmam Ahmet, Tirmizi, Nesai, Ebu Ya’li ve Heysemi tarafından da alındığını yazıyor. h- Mecme’ü Zevaid, 6/319. j- İmam Nevevi, Mecmu’, 16/419. k- Tehzib-i Kemal, 1/337. Tirmizi, 4/184…
  14. altıgeni de altı tane üçgen olarak düşünebiliriz. karşılıklı köşelerden çizgi çektiğimizde. belki arılar başta düzensiz olarak dairesel öbekler halinde bal yapıyolardı. aralarda boşluk kalmaması için bu dairesel öbeklerden altıgene evrilmiş olabilirler. evrime göre mantık yürütüyorum elimde tarihsel belge yok tabi böyle olduğuna dair. sonuçtan nedene gitme hatasının bilinçli yapılmış hali yalnız şu var yukardaki resimde asıl en optimum şekil altıgen demek evrimi destekliyor. evrim zaten bireysel de toplumsal anlamda da en optimum olanı yani çevre koşullarına en iyi uyum sağlayanın sıyrılacağını söylüyor. optimum ile "mükemmel düzen" kavramı belli bir oranda örtüşüyor tabi
  15. Salvolimpos

    Muhammed putperest miydi değil miydi?

    Tek sorun Rum 30 mu yani ? Hacerul esvet put unu ve putlar diyarı Kabe yi, Allah'ın evi diye dayamasi sorun olmuyor mu ?
  16. haci

    Akp savaş baltasını neden tekrar çıkardı?

    Günümüzde Batı'nın hemen hiç tolere etmediği askeri hareket, nedeni ne olursa olsun, bir ülkenin diğer bir ülkeyi işgal etmesidir. Türkiye'nin bunu yapabilmesi için savını çok iyi savunması ve çoğunluğun kendisini desteklemesi gerekir. Türkiye ne savını savunmasını bilmiştir, ne de birkaç istisnası dışında diğer ülkeler tarafından desteklenmiştir. Askeri hareketlerle ilgili durumlarda haklı haksız, doğru yanlış aranmaz. Türkiye'nin haklı olması hemen hiçbirşey ifade etmez. Savaş veya askeri bir hareket başlar başlamaz onun ne kadar iğrenç ve vahşi bir insansal davranış olduğu anlaşılır. Ama artık geri dönmek mümkün değildir. Önemli olan o hareketi başlatmamaktır.
  17. haci

    Akp savaş baltasını neden tekrar çıkardı?

    Tayyip itinin durdurmaya çalıştığı terörizm nedir? Politik çıkar sağlamak için halklara, hükümetlere veya kişilerer karşı yönelik, sistematik, ani, umulmadık ve beklenmedik korkutma ve sindirme amacı güden her türlü insansal etkinliktir. Terörizm, çeşitli politik organizasyonlar, milliyetçi ve etnik örgütler, devrimci gruplar, hükümetlere, gizli polis ve ordular tarafından yaygın bir şekilde uygulanan bir yaklaşımdır. Terörizmin ilk tanımını eski Yunanlı bir tarihçi olan ve MÖ 430-349 yılları arasında yaşayan Xenophon yapmıştır. Xenophon’a göre terörizm, düşmana karşı çok etkili bir psikolojik savaştır. Bazı Roma imparatorları kendilerine karşı gelmeyi önlemek için terörü kullanmışlardır. İspanyo engizisyonu, Hristiyanlığa karşı yapıldığı iddia edilen hayali ayaklanmalara teşebbüs edenleri işkence ve idamla cezalandırmıştır. Fransız devriminde bile terör bir değer olarak kabul edilmiş ve yaygın bir şekilde pratik uygulamaya konulmuştur. Devrimin ünlü savunucularından Robespierre terörü devrim adına kullanmış ve 1793-1794 yılları arasında bir terör devrinin (terör saltanatının) yaşanmasına katkıda bulunmuştur. Amerika iç harbini (1861-1865) izleyen dönemde, Güney eyaletlerinde siyahlara, Yahudi ve Müslüman’lara, hatta Türk’lere karşı, KKK(Ku Klax Klan) denen terörist bir örgüt kurulmuştur. 19’nucu yüzyılın sonlarına doğru terörizm, Batı Avrupa’da, Rusya’da ve Amerika’da anarşizme inananlar arasında kabul görmüştür. Bu anarşistler, liderlere karşı suikastler düzenleyerek, sosyal ve politik arenada hızla değişiklik yapmanın mümkün olduğuna inanıyorlardı. Nitekim, 1865-1905 yılları arasında, krallar, başkanlar, başkan yardımcıları ve diğer üst kademe hükümet ilgilileri anarşistler tarafından asasine edilmişlerdir. Terörizm 20’nci yüzyılda zamana uyarak değişmiş ve bir tür çağdaşlaşmıştır. Teknolojik gelişmelere paralel şekilde gelişen terörizm, yeni ve ileri taktikler uygulamaya ve bunlar giderek daha öldürücü olmaya başlamışlardır. Aşırı sağdan, aşırı sola geniş bir spektrum oluşturan politik görüşler terörizme baş vurmuşlardır. Bu gerçeklere rağman terörizm, kişilerin ve küçük grup ve örgütlerin baş vurduğu bir etkinliktir. Amaç coğu kere mevcut politik rejimleri, kurumları, destabilize etmek ve düşürmektir. Yine de terörist örgütlerin büyük çoğunluğu politik amaçlarına ulaşamazlar. Terörizme baş vuran ülkelerin hemen tümünde rejim zamanla değişmiştir. Bu gözlemlerden açıkca görüldüğü üzere terörizm, başarıya götüren bir yaklaşım değildir. Buna rağmen terörizmi yok etmede, durdurmada, hatta yavaşlatmakta başarılı olunamamaktadır.
  18. haci

    Akp savaş baltasını neden tekrar çıkardı?

    Tayyip nasıl Fetö yalanları ile varlığına yasallık kazandırdı ise, askeri bir hareketle kendisine itibar ve ölümsüzlük kazandırma peşinde. Hepiniz onun sapkınlıktan başka bir şey olmayan dümen suyunda ilerleyen aptallarsınız. Türkiye'nin her hangi bir kazancı olabilmesi için önce Tayyip itinden kurtulması gerektiğini hala anlamadınız. Zavallılar...
  19. Bal peteğinin altıgen şekli alması tamamen fiziksel bir fenomen. Arı peteğini yuvarlak yapıyor, bir araya sıkışan yuvarlak petekler aradaki boşlukları dolduran en efektif şekli alıyorlar, yani altıgen şeklini. Arıların bilinçli şekilde altıgen petek yaptığı falan yok, her doğa olayını mucizeye çevirmeye çok meraklısınız ama bu özelliğiniz sizi dinci şarlatanlar için sömürülmesi çok kolay parçalar haline getiriyor. Sabun köpüğü de tek başınayken yüzey gerilimini en düşük tutan yuvarlak şekli alır, lakin birçok sabun köpüğünü bir araya getirirseniz şekil altıgene döner; Mucize falan yok, gayet sıradan fizik kuralları, dağılabilirsiniz.
  20. mucize olmayan ne var? Mucize olmayan yok ise veya her şey mucize ise mucize kelimesi anlamsız oluyor.
  21. bayşapka

    Darwini Tavus Kuşunun Hasta Etmesi

    Cinsel seçilimle hepsini açıklayabiliyorsun.
  22. Son hafta
  23. Rhodium

    Akp savaş baltasını neden tekrar çıkardı?

    Suriye için bu tam doğru değil. Apo tutuklanmadan önce kuzey Suriye'de PKK kol geziyordu. 88-98 tarihlerinde binlerce insanımız bu terör örgütünden öldü. 98 - 2011 iç savaş başlayana kadar Suriye ile anlaşma yaptık. Bu bağlamda Apo bu şekilde tutuklanmasına yol açtı. Ve ciddi ölçüde PKK yı Suriye'de bitirdik. Anlaşma halen devam etmekte. Ve biz Suriye ye PKK (ve uzantıları. Uzantıları kısmı önemli çünkü anlaşma bunu da içeriyor). Biz terör sebebi ile Suriye topraklarında, Suriye resmi hükümetine bilgi verip operasyon yapabiliyoruz. Not. Tam bağımlı amerikancı fetö, Türk siyesetini ve türk bürokrasisini ele geçirdiğinde, biz kendi ellerimizle ypg askerlerini suriyeye taşıdık. Burada amaç işid ile savaşmalarıydı. 15 temmuzdan sonra eski ayarlarımıza geri döndük. Şimdi Esad, ypg ile anlaşır ve onlara kol kanat gererse bu anlaşmayı çiğner. Bu durumda Türk askeri geri çekilmez. Buda Suriye - Türkiye savaşı ve Türkiyenin işgali demek olur. Bu sebeple aklı başında olan herkez Suriye resmi hukümeti ile diyalog halinde bu operasyonu yapın diyor. Hurra da girilmedi 1 yıldan fazla planlanıyor. Ben küçüklüğümden beri PKK saldırıları ile büyüdüm. PKK ve uzantıları çoluk çocuk demeden öğretmen doktor demeden şehirde kırsalda adam öldüren caniler. Burada bir faz geçişi var. Bir tarafta yumos sevimli siyasi hdpliler, bir tarafta da geçmişi insan katleden caniler.
  24. medyumasker

    Akp savaş baltasını neden tekrar çıkardı?

    Asıl romantiklik, insanlar binlerce neden saymasına rağmen, bu nedenlere gözünü kapatıp, “terör bitirme” sevdasıyla hurrraaaa dalalım yaklaşımıdır. Oraya girmememiz gerekliliğinin nedeni “savaşa hayır” değildir. Vatan savunması söz konusu olduğunda herkes savaşır, ordudaki askerden, tango dansçısı Berke’ye, en hümanistimiz bile savaşmak zorundadır. Ama orası vatan toprağı değildir. Ayrıca işgal olduğunu belki hissedersin diye yazıyorum: Herhangi bir devletin ordusu Türkiye’ye havadan, karadan askerleriyle girse, bunun işgal olduğunu düşünür müsün düşünmez misin? Düşünürsün. Çünkü bu nedeninden bağımsız olarak apaçık işgaldir.
  25. Bu çamurdan yuva yapan arı şekile hiç dikkat etmiyor. Altıgenmiş uzunmuş kısaymış umurunda değil.
  26. kavak

    Yaratıcı Varmış Gibi Düşünelim

    Piyasadaki dinler insanlara aittir, çünkü tümü insanların elinden ve dilinden geçmişlerdir. Dinleri din yapan kuralları, ritüelleri, ibadetleri de insanlar tasarlamışlardır. Yani tersini söyleyen, mutlaka bir yerinden uydurmuştur. Birçok kişi hayali varlıklara inanıyor diye, hiç tasalanma, piyasadaki bu menem tanrılar varlanamazlar. Biz de hep diyoruz zaten; Halep oradaysa arşın burada. Varsa, buyursun gelsin... Çok iddialı bir şey daha söyleyeyim: Dünyadaki tüm dindarlar sittin sene dua etseler dahi, bu menem tanrı/tanrılar gıkını çıkaramayacaktır.
  27. Demek ki en uygun şekli yapmayan aralar artık yaşamıyorlar.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...