Jump to content

Pride

Üyeliğini Sildirmiş Kullanıcı
  • İçerik sayısı

    14
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

Pride Hakkında

  • Derece
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. hea eyvallah hocu, naber? :)

  2. adamim olan :P

  3. Şimdi 11'inci mesaj, insanların uyguladıkları eylemlerin genleri ile belirlendiğini iddia etmiyorsa, neyi iddia ediyor? Eğer cevap ilki ise, insanların davranışlarının genleri ile belirlendiği iddiasının uygulamadaki haline hukukta ne ad veriliyor? İnsanın fikri ile zikri bir midir? Bu nedir ?
  4. Yok, agorakalepride

  5. hangi pride? gay pride mı?

  6. Pride

    Sayın Başbakan

    Zensen doğru söylemiş. O mesajı okuyunca ancak nüktenin farkına varabildim. O kadar komik boyutlarda sürdürüyorlar ki insanlar tapınmayı; hiç şaşırmadım bu kadar basit bir karşılaştırma yapıldığını düşündüğümde : D Kusura bakmayasın cigi.
  7. Pride

    Sayın Başbakan

    Gören de bütün millet sol elle çatal tutuyor sanacak (:
  8. Pride

    Sayın Başbakan

    Bu çeşit bir yargıda bulunmak için genellikle; Söz konusu olguda bizzat taraf olmak, Söz konusu olguyu doğrudan gözlemleme şansı bulmuş olmak (olayın içinde bulunmuş olmak.); ya da söz konusu olgu türünü konu alan bir bilim dalında vasıf sahibi olmak, en azından yakın bir alanda uzmanlaşmış olmak gerekiyor. Bu koşulları sağlamayan birinin ortaya koyduğu tespitler; doğru veya yanlış olduğundan bağımsız olarak değersiz tespitlerdir. Çünkü güvenilirliğini test etmek mümkün değiğldir. Sen, ya da bu tür yargılarda bulunan bu forumdaki ve dışarıdaki çok sayıda insanın görüşleri, bu yüzden entelekt
  9. Pride

    Sayın Başbakan

    Yahu tamam Ahmet Altan fethullahçı; şeriatçı uşağı bilmem ne olsun da; http://www.taraf.com.tr/ahmet-altan/makale-gorusmeler.htm Bu yazıyı yazan adam dinlemeye değmez mi sence? Sence bu lafın nesi yanlış? (:
  10. Pride

    Sayın Başbakan

    Ludwig senin çabalamanı izleyerek ben kanser olucam. Eğer solcu falan olsaymışsın pis sıçmıştık yemin ederim. Freddy falan yalan kalırdı senin yanında. Helal olsun (:
  11. Pride

    Kapitalizm bumu Kardeşim

    İcabında göstericilere gözcüler 'polis geliyo kaçın' diye mesaj falan atacak olmuştur atamamıştır, olamaz mı
  12. Pride

    Kapitalizm bumu Kardeşim

    bak : "İran’da geçen yıl yapılan cumhurbaşkanlığı seçiminin ardından ülkede çıkan olaylarda çok sayıda muhalifin hayatını kaybettiği olaylar sırasında, göstericilerin iletişim kanallarını Nokia-Siemens konsorsiyumunun kestiği ortaya çıktı." En alt satırda yazıyor.
  13. Pride

    Kapitalizm bumu Kardeşim

    Davudicim onu bunu geç de; bir ülkenin vatandaşlarını temsil eden kurum, onları totaliter yöntemlerle dizginde tutmak için iletişim imkanlarını kökünden iptal edebilecek kadar alçalıyor da; bizim aklımıza gelen ilk şey "Lan bu büyük şirketler ne kadar haysiyetsiz adamlar, bu yönetimle işbirliği yapmışlar!"mıdır? Kapitalist olup da, kimse şirket sahiplerinin çok temiz amaçlara hizmet edeceklerini iddia etmiyor zaten. Ama en azından liberalizmin esprisi, bu tür eylemlerin 'legal' biçimde icra edilmesini sağlayacak tek kurum olan devletin bu tür yetkilerden arındırılmasıdır; ve devletin bu tür y
×
×
  • Yeni Oluştur...