Jump to content
Ateistforum

thecrow

Üyeliğini Sildirmiş Kullanıcı
  • İçerik sayısı

    3.155
  • Katılım

  • Son ziyaret

thecrow kullanıcısının paylaşımları

  1. thecrow

    Cahillerin oyuyla demokrasi olur.

    Bence -cahilin ya da alimin farketmez- oyla demokrasi olmaz.
  2. Ya orası güzel de ben oraya tıklayamadan sayfa yönlendiriliyor ben esas ona gıcık oluyorum. Sanki benle kafa buluyor site. Hani birisiyle tam el sıkışacakken elini çeker ya, aynen öyle yapıyor lavuk...
  3. thecrow

    Atatürk büstünü Kıran ineğe sürgün

    Bu inek kesin ergenekoncu!
  4. thecrow

    Huzur ve İrfan

    Hoca hazretlerine sormak lazım. Gülerken altımıza sıçarsak gusul farz mıdır?
  5. thecrow

    Samimi bir soru..

    -Özgür naber? Nerden geliyorsun? -İyidir Mahmud. Manitamın yanından geliyorum. -Özgür bak gel vazgeç şu işlerden. -Niye? -Günaha giriyorsun. -Eee? -Günaha girersen cennete gidemezsin ki... -Gidince ne olacak? -Çeşit çeşit meyveler, bağlar bahçeler... -Eee? Başka? -Tomurcuk memeli, süt beyazı tenli fıstık gibi huriler... -Benim manita da öyle. ----------------------------- Ateistler balıkçı oluyor sanırım. Müslümanlar da girişimci...
  6. thecrow

    Anneler Günü

    Nearxthil'in başı sağolsun. Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.
  7. thecrow

    Kitap Tavsiyeleri

    Kur'an-ı Kerim Yazar: Muhammed İslam yayınları Yazar'ın esinlenmeleri ve hayalgücü üzerine kurgulanmış bu fantastik macera okurlarında adeta eroin etkisi yaratıyor. 1400 yıllık bestseller son dönemlerde kimi fanatikleri tarafından matematiksel mucizelerle açıklanmaya çalışılıyor. ------------------- İncil (Bible) Yazar: Bilinmiyor Holy Shit yayıncılık Küçük Emrah ve latin amerika pembe dizilerinin itilip kakılan kahramanlarının ilham kaynağı olan Jesus Christ (a.k.a. son of a bitch/god) son derece naif bir insandır. Çevresi tarafından ihanete uğrayan ve eziyet çeken Jesus, bir
  8. thecrow

    Evlilik, Erkek ve Kadın Üzerine Felsefi Görüşler...

    Yes orrrrayt beybiiiiii
  9. thecrow

    Evlilik, Erkek ve Kadın Üzerine Felsefi Görüşler...

    Peggy: No TV, Al, we're talking. Al: You're my wife. I will not talk to you while I have a TV.
  10. thecrow

    Evlilik, Erkek ve Kadın Üzerine Felsefi Görüşler...

    Those articles that say married couples have sex every month are just sensationalistic lies perpetrated on the public to sell magazines. It's hooey I tell you, hooey. (Al Bundy)
  11. thecrow

    BİR ÖNERİ

    Vay be akhenaton'un bile sözü geçti ha forumda... Yönetim kadroları yaşlanıyor...
  12. thecrow

    FlashDisk Sizi Korusun

    http://www.vatanbilgisayar.com/productDeta...aspx?I_ID=36410 Tamı tamına 1.5 TB kapasiteli bu aleti islam külliyatıyla doldurup münasip bir yerinize asarsanız bırakın kazadan beladan korunmayı; cin, peri, vampir, kurtadam, zombi, gulyabani, hayalet aklınıza ne gelirse hepsine karşı tam donanımlı hale gelirsiniz.
  13. thecrow

    Üstün zeka ürünü bir Hadis.

    Yazılı toplum, sözel toplum, sayısal toplum, diferansiyel toplum nedir bilmiyorum. Benim merak ettiğim, hadisleri güvenilmez bulup da neidüğü belirsiz kuranı neye göre güvenilir bulduğunuz. Hem sözel toplumun en güvenilir kaynağı da hadisler olsa gerek. Sözel ya...
  14. thecrow

    2008 HAC ANILARI

    Şu mesajımın nesi saldırgan birisi çıksın söylesin. Burası forum değil mi? Forumda ne yapılır? İnsanlar düşüncelerini açıklar... Ben bu iletide fotoğraflara bakınca ne düşündüğümü açıkladım. Fotoğraflar hakkında yorum yapılması istenmiyorsa fotoğraf niye getirilir foruma asılır? Hadi diyelim foruma asmasına rağmen fotoğraflara yorum yapılmasını istemiyor, bari dibine bi not düşseymiş... Bundan sonra her başlığa yorum yaparken izin isteriz. Forum yönetimi izin isteyeceğimiz merciyi bize bildirsin yeter...
  15. thecrow

    2008 HAC ANILARI

    Yahu sayın hanımefendi, en sonunda harbiden saygısızlık ettireceksin bana o olacak. Bilmem hangi fotoğrafçı gider kanadada öldürülen fok balıklarıyla ilgili çektiği fotoğrafları getirir, biz de bakarız fotoğraflara. Kimimiz "yazık bu hayvanlara" der, kimimiz "uyuşturularak öldürülse sorun yok" der. Sen de getirmişsin bu fotoğrafları. Ben fotoğraflarda ne gördüysem onu söylemişim. Ben bu fotoğraflarda ilkellik görüyorum. Çağdışılık görüyorum. Bunu söylemem senin gücüne gidiyorsa esas sen saygısızın önde gidenisin!
  16. thecrow

    2008 HAC ANILARI

    1400 yıl önce yaşıyor olsaydım bu kültüre ve medeniyete hayranlık bile duyabilirdim duruma göre. Lakin bilgisayarının sağ alt köşesindeki saatin üzerine çift tıkladığında anımsayacağın üzere bergusaurus abla, sene 2009. Yani 21. yüzyıla gireli çok olmuş değil mi bergusaurus abla? Taşın, odunun, dağın, tepenin etrafında tapınıp kendisinden geçen ve bu yaptıkları için doğaüstü güçlerden medet uman insanlar görünce gülünç bulmamız da gayet normal tabi... Ha bu arada kimin inanışı ya da kültürü kime batıyor, sen onu git de eteği yüzünden üzerine kezzap dökülenlere ya da oruç tutmadığı için döv
  17. thecrow

    2008 HAC ANILARI

    Ne sabote etmesi yahu? Dötüne antilop kemiği sokup ateşin etrafında danseden yamyamlar neyse, şu yukarıdaki dikdörtgen prizma etrafında dönüp duran insanlar da bizim için odur. İlkel olduğunuzu söylemek gücünüze mi gitti?
  18. thecrow

    Üstün zeka ürünü bir Hadis.

    İlk mushaf ne zaman yazıldı bergusaurus abla?
  19. thecrow

    teknik yardım

    Modemi fabrika ayarlarına döndermeyi dene. Ama bazı ayarları baştan yapmak durumunda kalabilirsin -ki zaten onu da beceremezsin... Git yeni modem al. :p
  20. thecrow

    2008 HAC ANILARI

    Aaa ne güzel. Jurassic Park gibi... 1400 yıllık ilkel inanışlar, ritüeller ve yaşam tarzlarını canlı canlı görmek heyecan verici bir deneyim olsa gerek...
  21. thecrow

    the crow

    88 yaşımda olduğuma dair de söylentiler var. Ben de kamuoyunu ilgiyle takip ediyorum, taraflar asgari müştereklerde buluşacak, demokrasi tecelli edecektir...
  22. thecrow

    the crow

    Sağolun arkadaşlar ama abartacak bir durum yok yani ne de olsa her sene en az bir defa olan bir şey. Nezle gibi, ishal gibi, kabız gibi...
  23. thecrow

    Uçak nasıl uçar?

    Kardeşim, adam gibi kaynak gösterdikten sonra al koltukaltı kıllarım da senin olsun. Ama boş beleş fethullah hoca zırvaları pazarlarsan da gerektiği biçimde muamele görürsün. Not: O kadar sıktıysa sıktır git...
  24. thecrow

    Öyle bir sistem istiyorum ki

    Yönetici olmasa da olur...
×
×
  • Yeni Oluştur...