Jump to content

yusuf192

Yeni Üye
  • İçerik sayısı

    7
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

yusuf192 Hakkında

  • Derece
    Newbie
  1. yusuf192

    Ahzab 53. Saçmalığı

    Hz.Peygamber sabırlı olduğu için, ahlaklı olduğu için o insanlara birşey demiyor. Rahatsız olması gayet normal çünkü o her şeyden önce insan, namaz kılmak ister Allah ile başbaşa kalmak ister her an insanlarla muhattap olacak diye bir şey yok. Bu lafı söyleyenler öncelikle Hz.Muhammed'in de en az onlar kadar insan olduğunu kabul etmeliler. Bu ayet bizimle de alakalı bir ayet. Hatta böyle bir ayetin bulunması Kur'an'ı Kerim'in ne kadar yüce ve her alanda doğruyu gösteren bir kitap olduğunu gösterir. Burada her insan pay çıkarmalı ve başka insanların evlerine girip çıkmadan önce, onlarla sohbe
  2. yusuf192

    Turban

    Sen önce dövülme mirası bilmemneyi bilmeden konuşmuşsun.en hakiki sistem islamdır.Masonik sistem çökmeye mahkumdur.
  3. Eeee nedemek istedin yani anlamadım bu yazı başlığıyla.bundaki suç kurandanmı kaynaklı.şunun şurasında 150 sene önce dünyaya hükmediyordu o kuran.Ne zaman ki dinsizlik ve masonizm le tanışmaya başladı topraklarımız,yavaş yavaş içten kurt böceği gibi çökerttiler osmanlıyı.Şu andada aynı oyun oynanıyo içimize sızan mason ve içerdeki ateist işbirlikçiler,ATATÜRK ve ilke inkilaplarını kendilerine maske yapıp çirkin emellerine ulaşmaya çalışıyorlar.
  4. yusuf192

    Bunlar bizi ne sanıyor?

    EVET Bİ AHMAK DAHA.KURAN OKUYARAK ATEİST OLDUM DİYAR,UTANMADAN KURANA İFTİRA ATIYOR.YAZDIKLARININ HANGİSİ KURANDA VAR 1-6 YAŞINDA KIZ ÇOCUĞUYLA EVLENME İFTİRASI=Bİ KERE EFENDİMİZ PEYGAMBERLİK ZAMANINDA ONU BU YOLDAN VAZGEÇİRMEK İSTEYEN İNSANLAR ONA ÇOK DEFA MAL VE KADIN TEKLİF ETMİŞLERDİ.EĞER ATTIĞIN İFTİRA GERÇEK OLSAYDI O ZAMAN OLURDU ZATEN.KURANIN HANGİ SURESİNDE VAR PEYGAMBERİN 6 YAŞŞINDA KIZ ÇOCUĞUYLA EVLENDİĞİ YALNCI DÜZENBAZ SENİ.HZ. AİŞEYLE EVLENDİĞİNDE AİŞE ANAMIZ 17 YAŞINDAYDI BU BİRİNCİ YALAN VE İFTİRA ÖLE İŞKEMBEDEN ATARAK KONUŞMA OLMAZ AYET SURE SÖYLEYECEKSİN YOKSA ANCA CAHİL İN
  5. yusuf192

    Bu aksamki Show Tv haber bülten

    BENDE O PROFÖSÖRE VE BUNU HAKLI BULANLARA DİYORUM Kİ,ACABA DÜNYA YARATILIRKEN ORDAMIYDI BU ZAVALLI İNSANDA KAÇ GÜNDE YARATILDIĞIYLA İLGİLİ AHKAM KESİYOR ZAVALLI.İŞTE BUNDANDIR Kİ ÜNİVERSTELERMİZ DÜNYDA İLK 1000 E BİLE GİREMİYOR,NEDEN ÇÜNKÜ BİZİM KLAVUZLARIMIZ HEP MASON KARGALAR OLMUŞTA ONDAN.ŞAHSEN BENİM ATALARIM ADEMLE HAVVADAN TÜREDİLER YANİ PEYGAMBERDEN,AMA O PROFÖSÖRÜN ATALARI HAYVANSA ONU BİLEMEM.ŞU ANA KADAR EVRİM TEORİSİNİ ISPATLAYAN TEK BİR BULGU DAHİ DÜNYA ÜZERİNDE MEVCUT DĞİLDİR.AKSİNE BÜYÜK BİLİM ADAMLARI BAŞTA EAİNSTAİN OLMAK ÜZERE STEFAN HAWKİNG,DÜNYANIN YARATILIŞININ KESİNLİKLE T
  6. yusuf192

    Turban

    AYRICA GAZALİYE ATFEN BİŞEYLER YAZMIŞ BAZI ŞAHISLAR.GAZALİ HAYATIN GERÇEKLERİNDEN YAZMIŞ.İSTER OKUYUP HOŞUNA GİDER TATPİK EDERSİN İSTERSEN ETMEZSİN.HERKESİN NEZHEBİ DEĞİŞİKTİR,KİMİ KARISINI KISKANIR DİĞER ERKEKLERDEN GİZLEME İSTEĞİ DUYUR,KİMİSEDE YUKARDAKİ ARKADAŞLAR GİBİ SEVDİĞİNİ KARISINI BACISINI DİĞER ERKEKLERE TEŞİR ETTİRİP BUNDAN HAZ ALIRLAR.EVET BİLİYORUM MİDE BULANDIRICI AMA ATEİSTLİKTE BU OLSA GEREK.BANA GÖRE MANTIĞIN BİTTİĞİ YERDE ATEİSTLİK BAŞLAR.GENÇ BALIK YAŞLI BALIĞA SORMUŞ Bİ ŞEY DUYDUM DEMİŞ SU DİYE BİŞEY VARMIŞ BUNDAN HABERİN VARMI DEMİŞ.BİLMEZ Kİ HER TARAFI SU.ÇEVRESİNDEKİ AL
  7. yusuf192

    Turban

    BURDA MANTIK OYUNU YAPIYOSUN,O ZAMAN NORMAL ELBİSEYLEDE GİRMEK YASAK OLSUN.KURALLARI İDARECİLER KOYAR,KURAL DEDİĞİN ŞEYDE İNSANLARA GÖRE İZAFİ BİR KAVRAMDIR.BU GÜN İNANIŞ YÖNÜNDEN FARKLI DÜŞÜNEN BİRİ BAŞA GELİR,BAŞI KAPALI GİRMESİ YASAK DİYE Bİ KURAL KOYAR,YARINDA ÖBÜRÜSÜ GELİR,YOK DER KAFASI AÇIK GİRMK YASAKTIR.O ZAMANDA SEN ŞÖYLE DİYECEKMİSİN,BEN ÖZGÜRLÜK İSTİYORUM BAŞI AÇIKLARDA OKULA GİRSİN,O ZAMANDA O ADAMDA SANA ŞÖYLEMİ DEMELİ,KARDEŞİM ÖZGÜRLÜK NEDİR O ZAMAN MAYO BİKİNİYLEDE OKULA GİRSİNLER,HER YERİN Bİ KURALI VARDIR SENDE BU KURALA UYACAKSINMI DEMELİ SANA.TABİ Kİ HAYIR.BUNLARI İDARECİLE
×
×
  • Yeni Oluştur...