Jump to content

green75

Üyeliğini Sildirmiş Kullanıcı
  • İçerik sayısı

    55
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

green75 Hakkında

  • Derece
    Advanced Member
  • Doğum Günü 01-01-1975

Profile Information

  • Gender
    Female
  1. mrb üyelik nasıl sonlandırılıyor?

  2. mrb üyeliğimi nasıl sonlandırabiliri? yardımcı olur musunuz

  3. green75

    Din Korku Pazarlar

    Din, cehennem korkusunu kullanarak, cennet pazarlar, Üstelik de kimse çıkıp yahu, ödüllerin hepsi öldükten sonra da cezaların hepsi niye yaşarken diye sormaz, şeriat yasaları suç işleyene öte tarafta yapılacak işkencelerden tam emin olamadığı için mi bu tarafta peşinen cezalandırır.
  4. green75

    Din Korku Pazarlar

    http://fistikyesili.com/2009/05/13/mtp/ “Motivasyon temelli pazarlamanın anahtarı insanların sizden satın alması için istek yaratıp satın alma sırasında ve hatta sonrasında da bı isteği canlı tutmaktır.” “Pazarlamada duyguları kullanmanın doğru yolu, duygusal motivasyon kaynaklarını tüm gücüyle kullanmaktan geçer. Duygusal motivasyon kaynaklarını çok az kullanmak hiçbir anlam taşımaz çünkü istediğiniz sonucu vermez. Anlamlı olan duygusal motivasyon kaynaklarını tam ortasından isabet ettirip en güçlü vuruşunuzla vurmaktır.” “Doğru şekilde kullanılan bir duygusal isteğin, sizin hizmetinizin veya ürününüzün sunacağı faydayla bağlantısı olmalıdır ki müşteri satın alsın. Bir üründe, bir özellikten o ürünün faydasına geçiş yapmayı asla müşterilerinize bırakamazsınız. bu sizin işiniz ve bunu pazarlama mesajınızla yaparsınız.” “Pazarlamak için korkuyu kullanmanın en etkili yolu, eğer ürününüzü almazlarsa veya hizmetinizi kullanmazlarsa onlara neler olacağını veler neler kaçıracaklarını göstermektir. Korku pazarlaması bu şekilde kullanıldığında, satın alma kararının ortasında olan birinde istek yaratma konusunda kuvvetli bir araç olur.” http://www.pazar-lamaca.com/korku-pazarlamasi/ Marketing Türkiye Dergisi’nden Ferruh Altun’un, korku pazarlaması ile ilgili sorularına verdiğim cevaplar: Markaların korku pazarlamasına baş vurarak insanları tüketime yöneltmesinin altında yatan nedenler nelerdir?Etkili olması! İnsan korkuya karşı ya cesur olur ya da korunmak ister. Korkusuna karşı emin olabileceği, güvenebileceği bir şey arar. Markalar korkuları baz alarak, tüketicilerin bu korkularından ancak kendi ürünlerini alarak, kullanarak güvenliğe ulaşabileceği algısını kuvvetlendirmek isterler. Buna uygun sloganlar, reklamlar kullanırlar. Korku, korkutarak ürün satmak sizce bir pazarlama tekniği olarak uygulanmalı mı? Bunu etik buluyor musunuz? Sınırları ne olmalı?İnsanları korkak, çevreye, içinde bulunduğu topluma hatta kendine karşı güvensiz hale getirecek bir teknik etik değildir elbette. Al Gore’un seçim çalışmalarında rakibine karşı kullandığı “küresel ısınma”, sınırlarını çoktan aştı. Çok cüzi bir fiyatla sinemalarda gösterime giren belgeselde Al Gore’un reklamının yapıldığını çok az insan sorguladı. Herkes küresel ısınma tehdidini(!) konuşmaya başladı. Birçok firma bu korkuya karşı ellerindeki ürünün geleceğimizi kurtaracak ürün olduğunu vurgulamaya başladı ya da markalar küresel ısınmaya karşı ne kadar duyarlı olduğunun altını çizme gayretine girdi. Markalar bunu yaparken, “gelecek çok parlak değil, çocuk yapmak doğru değil” diye çocuk yapmaktan vazgeçen insanlar oldu. Korkuyla pazarlamanın yükselişte olduğunu gözlemliyoruz. Sizce bu korkuların körüklenmesinde medyanın payı nedir?Medya bir şeyi, bir konuyu yayar ve daha çok kişiye ulaştırmayı sağlar. Bu işi yaparken objektif olması gerekir. Ancak ne ülkemizde ne dünyada durumun böyle olmadığını biliyoruz. Sübjektiflik, çıkarlar medyanın objektifliğini sorgulamamıza neden oluyor. Medya çok defa korkuları körükleyen, pireyi deve yapan, devleri yere çalan performansı ile payına düşeni fazlasıyla yerine getiriyor. Korku pazarlamasını en çok hangi sektörler kullanıyor?Kozmetik, sağlık ürünleri, sigorta, siyaset, medya, temizlik ürünleri. Daha çok hangi korkular körüklenerek müşteriler alışverişe teşvik ediliyor sizce?Kaybetme korkusu. (Eldekinin gideceği, yiteceği) Sevdiklerini, sağlığını, huzurunu, güvenliğini, işini, maddi kazanım ve kaynaklarını, hayatını kaybetmek korkusu. Korku pazarlamasına dair aklınızda kalan örnek kampanyaları bizimle paylaşır mısınız? Daha çok hangi markalar bu işe soyunuyor…Al Gore- Global Warming- Beni seçmezseniz bu konu hakkında stratejisi olmayan adamlar sizi yönetecek, dünya yok olacak! Süleyman Demirel- Bizi seçmezseniz gomünistler gelir! CHP-AKP – Atatürk elden gidiyor! Din elden gidiyor! Domestos- Beni kullanmazsan her sifon çekişinde milyonlarca mikrop banyona yayılır ve seni hasta eder. Kosla- Halılarının tabanına çöken mikropları, maytları sadece ben temizleyebilirim. Yoksa halı üzerinde oynayan çocuğun hasta olur! Colgate- Dişlerini benim dışımdaki bir macunla fırçalarsan belki dişleirn beyazlar ama ağzındaki bakteri oluşumunun önüne geçemezsin! Anadolu Sigorta- Evinizi sigortalayın. Ne yaparsanız yapın hırsızlığın önüne geçemezsiniz! Nivea Visage- Yaşlanıyorsun, kırışıyorsun, eski güzelliğinden eser kalmayacak. Ama korkma beni kullanırsan kırışıklıkların azalır! Avea- Beni kullanmazsan Turcell’e hep daha fazla fatura ödeyeceksin!
  5. green75

    Bizim ateistimiz sofrada besmele çeker

    çalıştığım için bakıcıya bıraktığım çocuğuma, bakıcının yaptığı ilk icraat ona besmeleyi öğretmek oldu, mübalasız % 80 dincinin yaşadığı bir şehirde bunu öğrenmesi iyi de oldu, Aklı erecek yaşa gelinceye kadar , sofraya besmeleyle oturan bir ateist olacak:)) Mustafa Kamalak 6 yaşındaki atesitlerden bahsetmiş) Bravo
  6. green75

    Ben Galiba Tanrıyım

    Tanrı cömerttir sevgili Orlof, tüm taleplere cevap verebilir, yeter ki iman et. )
  7. green75

    En Zengin 100 Türk'ün Artan Serveti ABD'yi Şaşırttı

    Ha , ha allahın işi gücü yok bunlara helalinden daha da yollayacak, biimiyorsan allah emekli oldu, o işlere artık RTE bakıyor. - nolur fakire bir sadaka -tayyip Versin
  8. green75

    Ben Galiba Tanrıyım

    tanrım, beni baştan yarat
  9. green75

    Yeni nesil gençlere canlı örnek: Din halkın afyondur.

    erbakan nerde? a) cehennemde cennette c) bekleme salonunda
  10. green75

    İslam Neden Vardır? Kime Neye Hizmet Eder?

    Temel Felsefe müthiş: Namaz kıl, oruç tut, Ama aklıma takılan bi kaç şey var, haşa Çok lüks koşullarda, sıcak sularla abdest alanın kıldığı 5 vakit ile, inşaatlarda çalışarak geçinenin, dondurucu soğuklarda, soğuk suyla aldığı abdestle kıldığı 5 vakit ¸ namaz borcu ödemesinde eşit mi sayılır? Çalışmak en büyük ibadetse, çalışılan zamana denk gelen vakitler borçtan düşülür mü? Bu durum, asgari ücretlinin de, milyonerin de aynı miktarda vergi ödemesine Benzemez mi? Ödenen vergilerin, insanlığa, yol, su , elektrik olarak döndüğü bilinirken Kılınan namazlarla ödenen borçlar; cennette köşk imaratı ve huri imalatında mı kullanılmaktadır? Yılın 12 ayını yarı aç geçiren kişilerin tuttuğu 30 gün oruç nedeniyle; kurulan gösterişli İftar çadırları; Oruçlu olduğu gündüz vaktini uyuyarak geçiren ve iftarında kuş sütü eksik olan Kişilerin vicdanını rahatlatmakta mıdır?
  11. green75

    İyi Bir Liderdeki Vasıflar?

    Dünyaya gelen her bebek, anne karnında geçirdiği 9 ayın üstüne enaz 1 yıl süt emer, bu bebeği en az 6-7 yıl koruyup kollaman gerekir, tek başına yaşayamaz, bu süreç içerisinde sever, öper, koklarsın, şefkat ister. emek ve sabır ister "insanı" meydana getirmek, öldürmekse çok kolaydır onu, yeryüzünden silmek! kan dökmek, 1 damla kan dökmeden, halkını bağımsızlığa taşımıştır Gandi,
  12. green75

    The Oscar goes to hell...

    <ne tacizi? ortada ne rahatsız olan var, ne şikayet eden her üç kişinin rızası ile sergilenmiş bir şov, gülüp geçersin üzerinde kafa yormaya değmez. Ama; bizzat eşleri tarafından tacize uğrayan ve defalarca şikayet ettikleri halde, çocuklarının gözleri önünde katledilmekten kurtulamayan kadınların kocalarını "namuslu" sayan zihniyete elbette ters gelecektir.
  13. AB ye girilmek üzere yapılan hazırlıklar, yeni kurulan kurumlar, bu kurumlarda oldukça lüks hazırlanan fiziksel şartlar, bu fiziksel şartların hazırlanışında yapılan ihaleler, yüksek maaşla çalıştırılan personel, (uzmanlar!) bu personelin seçimi için yapılan ve sonradan i mahkemelik olan sınavlar, mülakatlar, yeni atanan, imam hatipli müdürler, koodinatörler, başkanlar, hepsi boşuna mıydı ?
  14. green75

    En Zengin 100 Türk'ün Artan Serveti ABD'yi Şaşırttı

    104 milyar dolar ne büyüklükte bir rakamdır? bilen varsa Türkiye bütçesindeki rakamlarla kıyaslayabilir mi?
  15. green75

    İnternet devrimi neyi değiştirdi?

    internet devrimi, çok şeyi değişirtmeye başladı bile
×
×
  • Yeni Oluştur...