Jump to content

Anarchist Liberal Muslim

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    25
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

Anarchist Liberal Muslim Hakkında

  • Derece
    Member
  1. Anarchist Liberal Muslim

    tanrı paradoksu

    Fuzulifikir, 1- Sarhoş olmayacak kadar içki içilebileceği, 2- Temizlendikten sonra domuz eti yenebileceği, 3- İslam'ın laikliği şart koştuğu gibi iddialarda bulunmuşsun. Bu iddialarını delillendirir misin?
  2. Ben Osiris ve Ra diye bir şeyden bahsetmedim. Bu piramitler ilkel şartlarda sadece insanlar tarafından yapılamazsa, ya yaratıcı tarafından yapılabilir ya da insan üstü gelişmiş bir uygarlık (uzaylılar) tarafından yapılabilir. Sen bu iki seçeneği kabul etmiyorsan, binlerce yıl öncesinin ilkel şartlarıyla, sadece insanlar tarafından yapılabileceğini iddia ediyorsundur. Ben de bu iddianı ispatlayabilmen için birkaç amele toplayıp ilkel şartlar altında bir piramit yapmanı öneriyorum. Evet, yapılabileceğini iddia ediyorsan yaparsın. Daha kime cevap yazdığını bile bilmiyorsan sonra da kalkıp karşınd
  3. Ateistler kadar yanlış değillerdir. Yalnız agnostik deyince sadece tanrı konusunda bilinmezci olmak ön plana çıkıyor. Agnostikler sadece tanrı konusunda mı bilinmezcidirler? Bir agnostiğin aynı zamanda septik olması yani bütün konularda şüpheci bir tavır takınması gerekmez mi?
  4. İlkel şartlarda piramit yapmak o kadar kolaysa birkaç amele toplayıp yap ki bizi ikna edebilesin. O günün şartlarında piramit yapmak ancak yaratıcı veya uzaylı (gelişmiş bir uygarlık) müdahalesiyle ya da devasa/güçlü insanlarla, hayvanlarla açıklanabilir. Yaratıcı ve uzaylı müdahalesini kabul etmiyorsan, bu piramitleri yapanların guliver ve/ya atom karınca gibi insanlar, hayvanlar olduğunu kabul etmen gerekir.
  5. Piramitleri yapan insanlar hangi teknolojideydiler? Bugünkü insanlar o günün şartlarıyla piramit yapabilirler mi?
  6. Anarchist Liberal Muslim

    Neden sadece Dünya'da hayat var?

    İnsan gibi bilinçli, iradeli, tasarımcı bir varlığın olması da başka bir boyutta aynı özelliklere sahip bir varlığın olabileceğinin en kesin kanıtıdır.
  7. 1) Musa'nın Yahudi olduğunu kim söyledi? 2) İsa'nın Hristiyan olduğunu kim söyledi? 3) İbrahim de, Musa da, İsa da Müslümanlardı.
  8. Yine ve yeniden cevap yok. Bu sefer ciddiye alınmaya ve cevap verilmeye değer hiçbir şey yok. Ben yazacaklarımı yazdım. Cevap verebilecek birileri varsa ben yine buralardayım.
  9. > anibal Öncelikle eşitliğin adalet olmadığını belirteyim. Erkeğin fazla ihtiyacı varken, kadının da daha az ihtiyacı varken eşit paylaşımda bulunmak eşit olabilir ancak adil olmaz. Kadın da erkek de çalışsın evin geçimini birlikte sağlasınlar diyorsun ancak bugün devlet yönetiminde bile aynı makamda iki kişi birden göremezsin. İç işleri bakanı ile dış işleri bakanı ayrı ayrıdır. İç işleri bakanının kendi koltuğunu boş bırakıp da dış işleri bakanı ile birlikte dış işleri bakanlığının koltuğuna oturduklarını göremezsin. Böyle bir şey olursa, bir yandan iki tane dış işleri bakanı olurken, di
  10. > ButterflyT Yazdıklarıma cevap vermemişsin yine. 92. ayet de dahil Enam suresinin hiçbir ayetinde "Mekke" diye bir ifade geçmez. 92. ayette "şehirlerin anası ve çevresi" diye bir ifade vardır. Kuran'da "Mekke" ifadesi tek bir ayette geçer, o da Fetih 24'tür. Yine aynı surede "Muhammed" ifadesi de geçmez -ki "Muhammed" ifadesi de Kuran'da topu topu 4 yerde geçer. Enam suresinde ne Mekke diye bir yerden bahsedilir ne de Muhammed isminde birinden bahsedilir. Surede bir elçiye seslenilmektedir. Enam 95-101 arasında bitkilerden tut da gece-gündüze, yıldızlardan tut da insana, yeşilliklerde
  11. Daha önce yaşanmış bir olayın (tekrar) yaşanması ya da önceden görülen bir şeyin (rüyanın) vuku bulması olabilir.
  12. > ButterflyT Yazdıkların yazdıklarıma cevap niteliği taşımıyor. Bu yüzden bir önceki iletimi ufak bir ilaveyle buraya alıntılıyorum: 6:92 Bu ayette ümmül kura ve çevresinin uyarılmasından bahsedilir. Şehirlerin anası olan Mekke ve çevresinin uyarılması, sadece Mekke'nin uyarılması demek değildir. En fazla uyarma işine Mekke'den başlanılması gerektiği anlamı çıkartılabilir. Söz konusu ayetler Mekke halkına sesleniyor olabileceği gibi Mekke çevresindeki bir halka da sesleniyor olabilir. Her halükarda, bu ayetten mesajın yerel olduğu gibi bir anlam çıkmaz.
  13. Enam 99, 141 Ayetlerde zeytin ve narın birlikte zikrediliyor olmaları, bunların aynı yerde yetiştiklerinin iddia edildiği anlamına gelmez. Ayetlerde bahçeden, bitkiden, yeşillikten bahsedilip sonra da zeytin, nar, hurma, üzüm denilen ürünler zikrediliyor. Bu ayetlerde yeryüzündeki bitkilerden bahsedilmektedir. Bahsi geçen ürünlerin Mekke'de yetiştiklerine dair bir iddia bulunmamaktadır. Abese: 24-31 ayetlerinde de yeryüzündeki bitkilerden bahsedilmektedir. Ayetlerin Mekke'de inmesi de Mekkelilere seslendiği anlamına gelmez. Bu ayetler sadece oradaki vaha insanına sesleniyor olabileceği gibi
×
×
  • Yeni Oluştur...