Jump to content

Cinci-Hoca

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    195
  • Katılım

  • Son ziyaret

Cinci-Hoca kullanıcısının paylaşımları

  1. Cinci-Hoca

    BENİM DÜNYAM

    Antalya ya da tatil yerleri falan diyorsun yani. Bak şu gündüz tek başına avcılık işlerine hiç girişmedim. Ama başarı şansı çok çok düşük onu da biliyorum. 100'de 1, 200'de 1 civarı bir şey diye tahmin ediyorum. Bu işin bence ilmi yok usta. Yani bildiğin pozitif bilimlerde bir koşul vardır ve o koşula uygun bir değer girersin. Ve o her zaman aynı sonucu verir. Bunda o kadar çok değişken var ki hepsini hesap edemiyorsun. En fazla istatistiki olarak hesap yapıyorsun. Bunu yaparsam istatistiki şansım daha da yükselir. Ama olmayabilir de.. Murphy kanunlarına göre karşılaşacağın her türlü kötü t
  2. Cinci-Hoca

    BENİM DÜNYAM

    Olum olay o değil. Ben gece çıksam çıksam ayda 1 2 gün falan çıkarım dışarı. O kadar fakirim yani. 1 2 günde de çok zor bu işler. Gece çıkacaksan haftada en az 2 3 gün çıkman lazım. O arada düşerse düşer artık. Paranın bence etkisi yok usta. İlla araban olmasına da gerek yok. Taksiyle bile götürebilirsin. Bazısı da var sana içkilerini aldırıp aldırıp gece bitince eyvallah diyorlar. Buna da şahit oldum. Onun için bu zamana kadar sadece 1 tane içki almıştım. Aldığım kız da sarhoş oldu, kız arkadaşı götürdü. Şans..
  3. Cinci-Hoca

    BENİM DÜNYAM

    Bende de money olsa ben de akacam da seneye kaldı artık..
  4. Cinci-Hoca

    BENİM DÜNYAM

    17 yaş çok erken bir yaş. Benim 18'imde kafama dank etti. Tabi toparlanmak da biraz zaman aldı. 20 21 yaşında normal insan oldum diyebilirim. Din tümör gibidir. Kesip atmazsan seni öldürür. Ağaçların etrafına yapışmış mantarlar gibidir. Asırlık ağaçları yok eder.. 40 50 yaşlarında bırakanlar hala o dinin etkisinde kalıyorlar. Eski hallerinden tek farkları namaz kılmayıp oruç tutmamaları. Ama şimdi sen kendine çok farklı bir hayat seçebilirsin. İnsanlardan kopma gene de.. Saçma da olsa insanların cenazesine git. Hatta cenaze namazına bile git. İnsanlar binlerce lira verip 10.000 lerce kilome
  5. Cinci-Hoca

    Uluslararası İngilizce Sınavları

    Yani ben bir işe gireceğim. İngilizce bilme şartı arıyorlar (başka bir dil bilmeye gerek yok.) 5 senelik tecrübe istiyorlar ama aylık da 9000 dolar para veriyorlar. Bunlar sınav mı yapacak yani bana? Bence çok saçma..
  6. Cinci-Hoca

    Uluslararası İngilizce Sınavları

    http://www.britishcouncil.org/tr/turkey-learning-exams-ielts-yok-equivalence-chart-of-english-exams.xls 2013'teki YDS ve IELTS ve TOEFL sınavlarının denklikleri.. Bunu da öğrendim.. Çalışmak için daha çok IELTS gerekiyor. TOEFL daha çok üniversiteye giriş sınavı gibi. İki sene geçerliliği var. Ama Türkiye'de 10 sene de geçer heralde..
  7. Şu sınavları araştırıyordum da bana yurt dışında ya da yurt içinde ingilizce konuşulan her işte çalışma vizesi verecek bir belge almam lazım. Hangisi gerekir sizce? Edit: IELTS deniyor ama.. O sınav da ayrıca oturum izni alabilmek için de kullanılabiliyormuş. Ülkelerini alsınlar başlarına çalsınlar da IELTS iyidir heralde. Bir de TOEFL var. Onun da geçerliliği iki seneymiş. O da sadece üniversitelere girmek için kullanılıyormuş. Üniversitelerini de alsınlar başlarına çalsınlar... Bana iş lazım..
  8. Cinci-Hoca

    Dersim Yalanı ve Gerçekler

    jiyan.. Yazının tamanını gene okumamışsın. Orada da 10.000 küsür insanın öldürüldüğü kabul ediliyor. 250 insan çok başka.. Failleri tartışıyor sadece yazı.. Hani haklı da olabilirsin. Ama önce oku sonra yaz..
  9. Cinci-Hoca

    NABUCCO, BLUESTREAM, WHITESTREAM

    Özbekistan ve Türkmenistan biraz da olsa batıdan taraf almaya başladı. Alfabelerini yeni yeni değiştirdiler. Artık kiril alfabesi yerine latin kullanıyorlar. Yaygın olarak kullanılanı hala kiril alfabesi olsa da resmi olanı latin alfabesi.. Bunun altında Rusya'nın etkisinden kurtulmak var. Azeriler de soyadlarda -ov la biten isimleri değiştirmeye başladı. Onlar da Rus etkisinden tamemen çıkmaya çalışıyorlar. Ukrayna da Rusya'ya yamuk yapmıştı zamanında. Rusya da gazını farklı yollardan Avrupa'ya ulaştırdı. Ukrayna'nın durumu biraz karışık. Orası yarı Rus yarı Avrupalı bir yer. Rusya'ya vizesiz
  10. Cinci-Hoca

    Dersim Yalanı ve Gerçekler

    Eveet. Bu bilgilerden sonra Seyit Rıza'nın bir eşkiya olduğunu, Atatürk'ün eşkiyaların başlarını öldürdüğü ve karakol baskını gibi bir tahrik unsuru olduğunu, Atatürk ölüm döşeğindeyken Dersim katliamının yapıldığını ve katliamı yapanların DP saflarında olduğunu ve böylece CHP'nin vebalden kurtarıldığını, devletin oraya yatırım yapmasına rağmen onların isyan çıkardığını vs. öğrenmiş bulunuyoruz. Tabi ne kadar gerçek. Bilemiyorum..
  11. Cinci-Hoca

    Alkole Yeni Denetim Yolda

    Bira şarap içiyorsam sanane yoksa sana zararı içerim ikimiz de gelsek kıldan köprüye ben dürüstsem sarhoşken de geçerim Neyzen tevfik
  12. Cinci-Hoca

    Müzikle Açalım

    bellerophon dinle bunu Danzig cover.. Bence Danzig in yaptığından daha güzel..
  13. Cinci-Hoca

    Dinci olmayanlardaki sermaye dincilerde olsaydı...

    İnançsızlar paralarını kendileri için harcıyor. Bunlar Yahudiler gibi tek kuruşlarını bile davaları için verebiliyorlar. Asıl sorun burda zaten..
  14. Cinci-Hoca

    Alkole Yeni Denetim Yolda

    Tamamına katılmasam da en adamakıllı cevap işte.. Bildiğim kadarıyla alkol artan oranlarda içilince alışkanlık yapıyor. Bugün 1, 2 ay sonra 2, sonraki ay 3 sonraki ay.. Böyle gider. Benim çok fazla arkadaşım uzunca bir süre içtikten sonra bıraktılar. Çünkü çok fazla para harcanıyordu. Ben de bir ara çok içerdim de şimdi ikram edilmedikçe içmiyorum. Yani bağımlılık yapması çok çok zor oluyor. Ben o kadar içen tanıdım, ama bir tane bağımlıya rastlamadım. Sigara bağımlısı etrafta zırla var.. Alkolün sağlığa zararlı olan yanı karaciğer kanseri yapabilmesi. Çünkü karaciğeri çok yoruyor. Ama ista
  15. Cinci-Hoca

    Alkole Yeni Denetim Yolda

    Alkol yararlıdır. Bir Tayyip biliyor heralde zararlı olduğunu. Hiçbir Avrupa ülkesinde, Amerika'da Kanada'da vs.. alkolün üzerinde sağlığa zararlı yazmaz. Tayyip açık açık günahtır, haramdır yazsın da niyetini anlayalım.
  16. Cinci-Hoca

    Alkole Yeni Denetim Yolda

    Kafan güzel heralde hocam Çirkin kadın yoktur az vodka vardır.. Kadınlar güzelliklerine harcadıkları parayı erkeklere verseler daha güzel görünürler. Anonim
  17. Cinci-Hoca

    Alkole Yeni Denetim Yolda

    Bunlarda özgürlük diye bir şey yoktur. "Benim kuralım uygulansın." vardır.
  18. Cinci-Hoca

    Alkole Yeni Denetim Yolda

    Şarapçılar iyi insanlardır. Herkese açıktırlar. Gizlileri saklıları yoktur. En sosyalist insanlar şarapçılardır. Her şeylerini senle paylaşabilirler. Kimi keyfine içer. Kimi derdine..
  19. Cinci-Hoca

    Alkole Yeni Denetim Yolda

    Bu hükümet de işin cıvığını çıkardı.. Yakında alkole yasak da koyar.
  20. Cinci-Hoca

    Milli İçkimiz Sulandırılmış Yoğurt !

    Tayyip bunu söylerken bir de gülümsüyor. Kendi de farkında milletle dalga geçtiğinin.. Bir de şunu ayran satıcılarının slogan yapması gerek. Tayyip söylemiştir bunu.. Sağlıklı nesiller için Ayran için. Biz dededen böyle gördük gardaş. Önce 3 çocuk, sonra ayran.. http://www.youtube.com/watch?v=ZuPOP2vH2xQ
  21. Cinci-Hoca

    Milli İçkimiz Sulandırılmış Yoğurt !

    Valla öyle pis içkiler var ki içmene bile gerek yok, kokusunu duysan kusarsın o derece yani.. Sadece kafa bulayım diye içen o kadar çok insan var ki. Alkolü neyle karıştırırsan karıştır gene satar
  22. Cinci-Hoca

    Milli İçkimiz Sulandırılmış Yoğurt !

    Kımız haramdır. http://www.fetva.net/yazili-fetvalar/kimiz-icmek-caiz-midir.html
  23. Cinci-Hoca

    Milli İçkimiz Sulandırılmış Yoğurt !

    Ayran-Rakı güzel fikir.. Hem Rakının suyunu hem ayranın suyunu normal koşullarda karşılıyorsun. Serbest piyasaya sunulan bir ürün olması lazım. Ayran-rakı diye mesela.. Slogan da şu: Erkek adamın milli içkisi. Ya da birası.. Yoğurt da ayran da mayalı.. İşte kimyacılar onu bir şekilde ayarlayacak.. Ya da şalgamlı ayranlı rakı.. En milli içkimiz
  24. Cinci-Hoca

    Milli İçkimiz Sulandırılmış Yoğurt !

    "There are no ugly women, there is less vodka." Bu sözün ingilizce versiyonu. Bu sözün rusça orjinalini bulabilen var mı? Buraya yazsın lütfen..
  25. Cinci-Hoca

    Milli İçkimiz Sulandırılmış Yoğurt !

    Bunun alkollüsünü yapmak lazım. Ayranlı bira, ya da ayranlı likör.. En az yüzde 35 alkolü olan cinsinden.. Her türlü meyvenin birası yapılıyor. Ya da kahvenin likörleri var.. Valla çok pis satar. Birisi bunu gerçekleştirsin!
×
×
  • Yeni Oluştur...