Jump to content

strong

Sadece Ateistler Grubu
  • İçerik sayısı

    1.647
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

8 Takipçiler

strong Hakkında

  • Derece
    Advanced Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Güncel Profil Ziyaretleri

2.805 profil görüntüleme
  1. strong

    Nisa-34 dövün diyorsa bir sonraki ayet neyin nesi?

    Teşekkür ederim Haci abim. İyiyim ,işte rutin hayat,sen de iyisindir umarım Senden çok şey öğrendim,öğrenmeye de devam edeceğim. sevgiler saygılar
  2. strong

    Nisa-34 dövün diyorsa bir sonraki ayet neyin nesi?

    yazmaya yazmaya paslanmışım.bi göz atayım başlıklara ısınayım arada atışsak da seni aktif görmek güzel.
  3. strong

    Atesitliğini Bilimsel olarak isbat edene 1000 tl nakit

    Cahil = müslüman Müslüman = cahil Allahları bunlardan da cahil. Mesela allahları şöyle der '' Ta fecrin beyaz ipliği siyah iplikden size seçilinceye kadar yiyin, için. Sonra da ertesi geceye kadar orucu tam tutun. '' Çünkü,kuzeyi güneyi bilmez bu cahil allah onlarca yerde batı/doğu der,ama kuzey /güneyden tek bir yerde bahsetmez. Ne demişler,bilmemek ayıp değil,öğrenmemek ayıp. Birileri bu ahmakların allahına öğretsin,kuzeyi, güneyi,kutuplarda 6 ay gece 6 ay gündüz olduğunu. Diğer konuya gelirsek,ateizmin hiç bir şeyi ispat etme mecburiyeti yoktur. Ateizm ,ahmakların var olduğunu iddia ettiği şeyleri reddederler. Yani ahmaklar ve iddiaları olmasa ,ateizm diye bir şey olmaz, Her konuda geçerli bir kural vardır,iddayı ortaya atan kanıtlamak zorundadır.
  4. strong

    Demirtaş'ın Güçlenmesini İstemeyen PKK Mı?

    Hayatımda hiç bir seçim anketine denk gelmemiştim. 10 gün önce falan denk geldi,şöyle bir soru vardı İkinci turda rte ile Demirtaş karşı karşıya gelse hangisine oy verirsiniz? Düşünmeden Demirtaş dedim. Hiç sevmesem de birinin çizgisi belli,diğeri fırıldak gibi. Kısacası ben de aynı düşüncedeyim ,pkk ile akp ortak, dikkat edin akp ne zaman köşeye sıkışsa ,pkk şehir eylemlerine başlıyor. En son dolmabahçe katliamı oldu,ardından başkanlık sistemi meclisten geçti ,eylemler durdu. Bence akp pkk dan daha tehlikeli. Akp nin ülkeye verdiği zarar,pkk nın verdiği zarardan onlarca kat fazla.
  5. strong

    Yaratılışçılara sorulan sorular

    uzun zamandır foruma girmiyordum,baktım zırvalara devam ediyorsun a.k ahmağı. allahı her şeyi bilirmiş, lan allahın daha kuzeyi güneyi bilmiyor ,kar yağışını bilmiyor. zır cahil allahın var,haliyle ona inanan sen gibiler de cahilsiniz. yıllardır bu forumdasın odun geldin odun gideceksin.
  6. strong

    Ateizmin temel çelişkisi

    Cevap mı veriyorsun Rahat dur, banlanma sakın he.
  7. strong

    Ateizmin temel çelişkisi

    Kale alınacak kadar zeka kırıntısı yok sende,ama beni iyi eğlendiriyorsun,tşk senin 7.yoğunluğuna....................
  8. strong

    Ateizmin temel çelişkisi

    Yok sanmam aptallık bulaşıcı değil senin beynin senin olsun almayayım
  9. strong

    Ateizmin temel çelişkisi

    Lan bendeki beynin yüzde biri sende olsa ahmaklıktan kurtulursun.
  10. strong

    Ateizmin temel çelişkisi

    Hakikaten gerizekalısın Okuduğunu bile anlamıyorsun Sivilceli zamanları geçeli 40 sene olmuş diyorum 40 ile 17 yi toplayamıyorsan geri zekalısındır. 57 yaşındaki biri nasıl zamane zibidisi oluyor,he a.k ahmağı
  11. strong

    Ateizmin temel çelişkisi

    Sivilceli mi, Zeka seviyen bu kadar,şaşırmadım. sivilceli durumları geçeli 40 sene oldu a.k. ahmağı. Senin sivilceli olup olmadığın konusunda yorum yapamam, yaşın kaç bilmiyorum ama. ahmak olduğunu çok iyi biliyorum.
  12. strong

    Ateizmin temel çelişkisi

    Göster çelişkiyi,gösteremiyorsan siktir git, öyle ummakla yürümüyor bu işler. Mesela sende çelişki yok Ahmaksan palavralara inanırsın, palavralara inanıyorsan,ahmaksındır.
  13. strong

    Ateizmin temel çelişkisi

    Ruh çağırma seansına inanan ahmaklar, 1 milyon dolar sizi bekliyor Yüzlerce ahmak baş vurdu ama ödülü alan yok henüz. Sen de şansını dene http://web.randi.org/the-million-dollar-challenge.html
  14. strong

    Ateizmin temel çelişkisi

    Ateizmin çelişkisi yoktur. Ateizm sadece palavraları reddeder, başka hiç bir şey ateizmi bağlamaz. Çelişki var diyorsan,çelişkiye düştüğü şeyin doğru bir şey olması lazım. Anlayacağını sanmıyorum ama yine de yazdım. Zaten anlayacak kapasiten olsa,ahmaklığa devam etmezdin,bu mesajı yazmazdın.
  15. strong

    Ateizmin temel çelişkisi

    Ateizm abartılacak bir şey değildir. Ateist, ahmaklar tanrı iddiasında bulunduğunda, tanrın varsa kanıtla,kanıtlayamıyorsan siktir git lan der çeker gider. Palavralar, bilimin ilgisi dışındadır. Bu yüzden, açtığın başlık da,anlamsız.
×
×
  • Yeni Oluştur...