Jump to content

birsorumvar

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    159
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

birsorumvar Hakkında

  • Derece
    Advanced Member
  1. birsorumvar

    Kurban bayramı rezilliği

    Kissasa kisas intikam degil yaptigi suca uygun cezadir, yav muhabbeti nereye goturuyorsunuz..
  2. birsorumvar

    Kurban bayramı rezilliği

    Kadinlari oldurmemis olmasi onlara tecavuz edildigini gostermez. Ayrica bu katliam israilin yaptiklarini mesrulastirmaz hicbir dinde intikam yoktur.
  3. birsorumvar

    Kurban bayramı rezilliği

    Simdi yalan kaynak yazi cok ama ben bu yalandir deyip sivismayacam. O kaynagi bulursan bende okuyup bilgin gördüğüm kisilere sorabilirm çünkü bu beni de aşıyor. Senin acindan baktigimda resmen barbarlik gibi görüyorum seninde haklilik payin var. O belgeyi bekleyecem. Teşekkürler
  4. Sunu soliim ben ne kadar kapanmaya destek veriyorsam yani bi kisinin kimligi belirli olacak sekilde kapanmasina ayni derece toplumu rahatsiz etmicek sekilde acilmasina da destek veririm herkesin ozel hayati kisisel özgürlük olmali ama simdi hükümet acik giynmek yasaktir derse ben ona da karsi olurum.
  5. Haha:) yorumlar güzel. Hadi biz dua okuyorduk bari siz bizi izlemek yerine bilim yapaymisiniz:) http://www.trthaber.com/programlar/bunu-biz-yaptik/
  6. birsorumvar

    BEN DIŞ BORÇLAR BİTTİ DEDİMSE BİTMİŞTİR

    Meclise de mi fatih terimi getrsek napsak:)
  7. Tüh okullarimizda bilim yapiliyordu simdi carsafa başörtüsüne takilacak bilim nasil ilerlicez...
  8. birsorumvar

    Kurban bayramı rezilliği

    Yahudilerin teslim mi olmuşlar? Öyle birsey anlamadım ben. Ayrica idam cezasi cogu ulkede hala uygulaniyor.
  9. birsorumvar

    Kurban bayramı rezilliği

    Kaynak?
  10. birsorumvar

    Parayla Seks

    Cok isabetli yorum, Teşekkürler.
  11. birsorumvar

    Kurban bayramı rezilliği

    Anladim anladim sen yorumu anlamamissin ama diyorum ki oncelikle peygamer efendimizin kafa kestiginin kaniti yok ama oldurmustur dogrudur. Bu oldurme de dusmanina karşıdır ve esirlerine degildir. Bunda anormal ne var
  12. birsorumvar

    OSMANLI SARAYIMI YOKSA INSAN MEZBAHASIMI DİYELİM

    Atatürk den sonrasi rahatca ogrenilmiyor iste sorun o. Neyse bu paylastign seylerin cogunu okudum peki kaynak gosterebilir misn inanmamiz icin?
  13. birsorumvar

    Kurban bayramı rezilliği

    Simdi benim kacak oynadigimi dusunuyorsun ama sallamasyon o kada cok sey varki int.de herseyin antisini bulmak mümkün burada kuran ve mantik acisindan bakıyoruz. Allah'iMa guveniyorum ki zaten o demis ki bir kismini katlediyorsunuz bir kismini esir aliyorsunuz yani katletme olayi esirlere degil savasanlaradir. Savasta karsi tarafi oldurmusler die de vahsi denemez.
  14. birsorumvar

    BEN DIŞ BORÇLAR BİTTİ DEDİMSE BİTMİŞTİR

    Bi yerde analiz vardi sadece imfye borcumuz bitmis dha toplamda 1 trilyon dolar borcumuz varmis nerelere var bilmiyorum ama
  15. birsorumvar

    Kurban bayramı rezilliği

    Bunun doğru oldugunu kanitladin yani ve müslüman larda kabul etti dimi http://www.suleyman-ates.com/index.php?option=com_content&view=article&id=424:bn-shak-cok-guevenilir-biri-mi&catid=38:haziran-2012&Itemid=118
×
×
  • Yeni Oluştur...